Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« vrzání Corolly combi
fahrman: Mám podobnou zkušenost jako Ty, taky se občas stane, že při nasednutí auto zavrže a to nemám zataženou ruční brzdu. Třeba to po čase samo přestane. Co mě teď nejvíc vadí je vrzání v zámku bezpečnostního pásu, budou ho asi měnit. Přes dva měsíce jsem řešil problém s převodovkou, hučelo ložisko + nějaký težce identifikovatelný zvuk při pomalém popojíždění na 1 + 2 st. z převodovky. Ložiska vyměnili, hučelo to znovu (občas). Chtěl jsem novou převodovku na to mi řekli, že se to u Toyoty takhle nedělá. Došlo nakonec ke schůzce se zástupcem Toyota Motor Czech, ale bez výsledku, protože jako na potvoru ten den bylo vše OK. Teď už to vypadá, že se to vyřešilo asi samo, protože je po hučení a dalších pazvucích. V servisu jsou spokojeni a já mám být podle nich také :). Pokud bych rekapituloval dosavadní zkušenost po 5 tis. km tak jedno velké zklamání, jak s kvalitou tak s přístupem Toyoty samé. Zatím mám v záruce opraveno: příčka volantu (byla na křivo), vrzající plasty ve dveřích (podlepeny plstí), výměna ložisek v převodovce a nyní výměna zámku bezp. pásu. Já jenom doufám, že jsem si to vybral nyní a budu mít v budoucnu snad už pokoj. -
"-- skrytý --" 18.09.05 03:05
« vrzani odpruzeni
Kdykoliv ke me nekdo pristoupi nebo se neco tezsiho polozi do kufru, tak mi ta Corolla (kombi) strasne zavrze ... kdyz rikam strasne, tak vazne jak nejaky stary vehikl. Nemate nekdo nejake podobne postrehy? Pocitam, ze to bude jen prkotina, kterou je treba namazat... -
« Re: roleta v kufru (combi '05)
To Skrezl: Před pár lety jsem si ve stavu mírné opilosti ulomil páčku na otevírání kufru u Toyoty Cariny. Nevím jestli to tenkrát bylo tím alkoholem, ale spravila to záruka. Od počátku šla páčka trochu ztuha a po výměně už šla z lehka. Určitě to zkus uplatnit na záruku, maximálně ti řeknou že to neuznají. -
"-- skrytý --" 13.09.05 09:48
« roleta v kufru (combi '05)
tohle je tema fakt pro kombikare :-)))
nevim jestli je to problem jen meho kusu nebo obecny ... v kombiku se sklada dekl ze dvou casti (pevna a roleta), tak u te pevne casti mam problem s tim, ze jdou spatne vycvaknout ty koliky za ktery to drzi v tech plastech. Ale rikal jsem si to se ochodi. No a v patek jsem jeden z tech dvou koliku, ktery jsou hned u sedacek, zlomil. Nevim jak to resit. Reklamace? Samodomo oprava? - ne ze bych to nezvladl nejak opravit, ale nechce se mi do toho, preci jen auto je v zaruce.
Zkuste napsat sve zkusenosti, a pokud se vam neco podobneho prihodilo, jak jste to resili (napr. reklamace - uspech x neuspech).
P.S. docela mi vadi, ze i pres zatazenou roletu je do kufru videt skvirama podel jejiho obvodu (vcetne te pevne casti). Nemate na to nejaky recept?
diky -
"-- skrytý --" 09.09.05 11:25
« Re: servisní prohlídka
2 Radek: tak u té starší nevím, být tebou, nahodím www.toyota.cz nebo volej Toyota Czech, technická podpora p.Korecký tel.č.: 255 706 870 a zeptej se přímo tam, ať ti to řekne podle VIN tvýho auta, to máš naprosto nejspolehlivější! >:D mě ten pán vždycky moc dobře poradil... ;-) -
« servisní prohlídka
zdravim,
mam najeto cca 95000 km a v servisu toyoty mi rekli, ze se v 90000 dela nejaka vetsi prohlidka spojena s vymenou nejakych retezu apod. ma to stat minimalne 10.000,- Kc takze se chci zeptat, jetsli je to nutne, kdyz auto slape jako hodinky a pripadne jestli to zvladne nejaky neznackovy servis levneji.
a nakonec, jestli nekdo nevi, co tam vlastne vsechno pri tehle prohlidce delaji, vymenuji a kontroluji atd.
dik -
« Re: Re: Re: Toyota z USA
No, vono tam tolik rozdílů nebude - kromě jiných světel, tacháče, resp. kapličky přístrojů amíci s oblibou na us verzích (nevím jak u Camry) šetřili na brzdách (vzádu bubny) a na některých prvcích výbavy. A mívá to jinak stavěné podvozky, neb u nich se jezdí pomalu..
Camry byla v USA velmi oblíbená, taky patřila k nejvíce kradeným vozům.
Co se týče Accordu tak kolem 96 atd. - četl jsem řadu testů na Accord v USa v řadě z nich Accorda suveréně pořážel domácí Chrysler Cirrus. -
"-- skrytý --" 08.09.05 13:45
« Re: Sedany a Hatch. po faceliftu v Turecku....
Zemi výroby poznáš velice snadno z VIN kódu: pokud nezačíná písmenem J, není z Japonska!
A ohledně "pohlídání si" kvality je to o něčem úplně jiném, než se domníváš: nejde ani tak o kvalitu finální montáže (kdekoli na světě), ale primárně o kvalitu komponentů, z nichž je vozidlo finalizováno. A silně pochybuji, že se 100% dílů na onu Toyotu vozí z Japonska do Turecka...
PS: To samozřejmě platí obecně - aby mne někdo nenařkl, že nasazuji tureckým toyotám psí hlavu!