Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 01.11.05 23:20
« Re:
Já o tom silně pochybuji. Moje zkušenost je taková, že u japonských aut kotouče rády občas "kopou", ale zato se vůbec neopotřebovávají. Příklad? U Mitsubishi Galantu 2.0 ubylo po 160 tis. km 0,1 mm tloušťky materiálu předních kotoučů: nové 24,0 mm, povolená min. tloušťka 22,4 mm, naměřeno 23,9 mm!!! -
« Bez nadpisu
Tak mi dneska ne garančce 60 000 řekli, že destičky mají ještě 4mm což prý je uplně v pohodě, ale že mám kotouče sjetý na hranici normy, tudíž že jsou na výměnu :roll: Myslíte že je normální aby původní nesjetý destičky zrychtovaly přední kotouče?? Děkuji za Vaše názory. Mám necelý dva roky starou Corollu 1,4. Na výměnu v záruce to prý není a je to prý normální. -
petrumr 30.10.05 20:31
« Re: Parkovací senzory
shi-U nás dováží z velkoskladu od Slofnavtu jakási Zlinská fa.K OMV jezdí cisterna která zásobuje i druhou čerpačku.Čsad(krodos) má vlastní cisternu a jezdí k Vídni-má,ale jen naftu.Ty cisterny mají dole přídavnou nadrž na aditiva a nevím kdo rozhoduje,aby se to naplnilo.Ted zkouším Paramo -je o 1,51Kč levnější než OMV,Benzina,Robin oil.Koupil jsem za 350Kč filtr paliva a nechcem ho * bordelem z nevyčištěných nádrží. -
"-- skrytý --" 29.10.05 12:48
« Bez nadpisu
Na mých trasách můžu brát v domovském městě benzín u OMV, ARAL, Slovnaft, ESSO (od každé značky jedna pumpa v dosahu). Jako nejstabilnjěší benzín vycházelo ESSO (spotřeba 7.4) , s tím, že Slovnaft někdy byl lepší (7.2) než ono ESSOa někdy mírně horší (7.6). Jenomže pak jsem párkrát zkusil Slovnaft i u jiné benzínky a k mému úžasu ten "jiný" Slovnaft jel vždy hůř (7.8). Takže není to značkou, je to spíš konkrétní pumpou.
Ale tvrdí se, že všechny pumpy berou v rafineri stejný benzín ze stejného zásobníku, takže fakt nevím, kde se ten rozdíl bere. -
« toyota tempomat
toyota tempomat sa da domontovat aj neskor.
nechapem vsak, preco ho montuju po lavej strane volantu, ked na volante je na tempomat extra vyhradena prava cast (oproti ovladacom audia). zial, nie je to adaptabilny tempomat, ale aj tak na trase BA-PP lepsie ako nic :)
PS2: parkovacie sensory = toyota original 17.000 SK, Yarolline cca 9000 SK (2x 4 zonovy zadny) -
« Re: Re: Tempomat
Mamutko: presne ako pise sedmispac. Ochladenie urbi svoje. Najhorsie je, ze t skoci narazovo, teda aspon u mna a potom mozes mat dojem, ze sa nieco stalo. Staci aby bolo zase o 3 stupne teplejsie a rozdiel v spotrebe je 0,5l. Plus ten faktor nepredvidatelnych okolnosti ako cervena na semafore ...... :-) Ak mas PP odsleduj si spotrebu pri urcitej rychlosti po zahriati vozu a ak ta sedi, nebude zrejme nikde problem. Proste sa ochladilo -
"-- skrytý --" 28.10.05 11:46
« Re: Tempomat
2 Mamutko: není to "blbá" otázka, tak jsem to nemyslel, ale mi ti tu můžeme radit cokoliv, ale jen na Toyotě CZ/SK ti řeknou jestli to OPRAVDU jde (osobně si myslím, že to určitě půjde, otázkou bude cena - ptal jsem se onehdá na koženej volant s ovládáním audia - odpověď: ano máme, cena +/- 37.000,-Kč!!! 8-s )
Ad "papkání" : taky mám v poslední době pocit, že to trochu víc žere (asi o 0,2 litru) a je to nepatrně línější, vyhodnotil jsem to jako : malinko měkkčí gumy (ochladilo se), studené starty ráno (bylo až k nule), vyjetý olej (mám najeto 13.700km), několik dalších debilních uzávěr na D1 :x , občas se nechám unášet a jedu jako prase (fascinuje mě schopnost motoru D4D jít až někam k 5.000otáček) atd. atd. atd. - zkus si to taky takhle rozebrat, jestli to nezpůsobilo i něco jiného... ;-)
hezký den -
"-- skrytý --" 28.10.05 08:55
« Bez nadpisu
mamutko, není jasné jestli začalo papkat benzín či olej. Co se týče benzínu - auto mi začalo taky víc papkat. Stačilo vyjezdit nádrž a nabrat ji plnou jiného benzínu a jezdí jako by mělo 10 kW navíc. Jestli jde o papkání benzínu, tak jsi možná (stejně jako já) někde na tankoval nějakou parodii na benzín.
V benzínu bývají zatracené rozdíly. Jednou jsem načerpal nějaké raketové palivo a plně naložená Škoda Forman bez problémů do kopce zrychlila na 150 km/h, zatímco obvykle ji ke 140 km/h na rovince musel člověk pomáhat i očima. Naopak občas chytneš na benzince něco mizerného a to pak i výkonnéjší auto má problém vůbec jet do kopce a spotřeba jde rázem nahoru. -
"-- skrytý --" 28.10.05 07:52
« Tempomat
Vieš, že sa spýtam aj v Toyote, len som chcel vedieť či niekto na tomto fóre to už neskúšal a nemohol by sa podeliť o svoje skúsenosti. Ale aj tak vďaka za radu. Ešte by som mal jednu "blbú" otázku. Nechce sa mi s každou otázkou behať do Toyoty. Mám 8000 km na Corolle combi 1,6 a pri poslednej 1000 , nám auto začalo akosi viac papkať. O taký litrík. Doteraz bol trend znižovania spotreby a naraz toto. Keby niekto vedel poradiť tak ďakujem... -
"-- skrytý --" 26.10.05 21:04
« Re: Tempomat
2 Mamutko: a proč se proboha na takovýhle technický dotazy ptáš tady nás? od čeho je Toyota.CZ? dával jsem tady i kontakt na pracovníka Toyoty CZ - technika, řekneš mu VIN svýho auta a on ti řekne jestli je to technicky možné... spíš než nějaký servis nebo někdo z majitelů jiné verze Toyoty... :idea: -
"-- skrytý --" 25.10.05 09:23
« Tempomat
Neviete mi niekto poradiť, či je možné do Corolly Combi 1,6 benzín r.v 2004(SOL), oficiálne od Toyoty domontovať tempomat?
V jednom servise mi tvrdili, že to možné nie je v druhom že by sa to dalo, ale asi neoficiálne. Máte s tým niekto skúsenosti? -
"-- skrytý --" 24.10.05 11:09
« Re: Re: 1,4 D4D
to fahrman: ..."No a kazdopadne je tam napsano, ze spotreba oleje muze byt az 1 litr na 1000 km." ... no tak to je docela mazec, to se ten diesel ani pomalu nevyplati oproti 1,4 benzin, kdyz tam clovek naleje litr oleje na 1000km :-))
no ja to prubezne kontroluju a po 13tis. km, tedy 2tis. pred prvni garanckou jsem tak v pulce mezi ryskama, tak snad to bude ok.
to Jenicek: sorry, ale ty musis byt vazne hovadko, na silnici bych te potkat nechtel!!! A to sem prazak ... -
"-- skrytý --" 23.10.05 11:18
« Re: Re: 1,4 D4D
Bartt: mam taky 1.4 D4D a pomalu si uz par mesicu ctu uzivatelskou prirucku... zrovna predvcerem jsem se docetl, ze olej zere auto tak jak tak, a kdyz se merka nepohne je to zrejme tim, ze se zredil palivem a vlhkosti - kdyztak si to tam dohledej... No a kazdopadne je tam napsano, ze spotreba oleje muze byt az 1 litr na 1000 km.