Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.06  09:21

    « OPTITRÓN!!!!!

    Nemá niekto z Vás skúsenosť s optitrónom? Mal som auto v servise a keď som ho prebral, tak optitrón mi svieti veľmi slabo, nemôžem ani prečítať stav km, ke'd zasvietim svetlá, predtým to bolo super podľa intenzity vonkajšieho svetla... Nemá to niekde nejakú možnosť regulácie?????
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.03.06  07:09

    « Re: Hluk ventilace

    To fahrman: Parrot = ideální volba, ale doporučoval bych spíše CK-3100, nebo CK-3200. Parrot CK-3000 nic moc.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.03.06  00:26

    « Hluk ventilace

    Nevim jestli je to jen muj problem nebo ne, ale kdyz jedu 170 tachometrovych a vic (1,4 D4D), tak se mi obcas stane, ze z pruduchu pod prednim oknem vychazi hluk ... tezko popsatelne vrceni, trepotani, chrceni ci co to je... Zmeny nastaveni smeru ci intenzity vetrani a ani jeho vypnuti nebo vnitrni cirkulace s tim nic nezmohly. Je mi jasne, ze je to vysokou rychlosti, ale mam se tim zaobirat v autorizovanem servise nebo se s tim smirit?
    Ad Handsfree - shlednul jsem se v pevne BT HF Parrot (v zavislosti na financich model 3000 nebo 3200, tak kdyztak rozmlouvejte ;-) Mam SE T630
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  16:12

    « Re:

    To Atlis: Dlouho jsem patřil do skupiny "Nokia positive", ale už se do ní řadím jen částečně. SonyEricsson se v poslední době hodně zlepšil, ale stále má oproti Nokii malé portfolio a jen několik málo produktů, které pokládají Nokii na lopatky. Ericsson hlavně neumí levné a drahé telefony. Umí velmi dobře ten střed. Podobně je to i spříslušenstvím, kde nokia dělá těžkou HF sadu CK-7W, která umí kabel i bluetooth, kdežto Ericsson má buď kabel, nebo bluetooth. Kombinovanou sadu nemá a tak by se dalo dlouho jmenovat. V reálu dnes patřím spíše do skupiny "Nokia a SonyEricsson positive". U headsetu holt zvítězila Nokie a u telefonu splňujícího mé náročné požadavky zatím taky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  10:38

    « Bez nadpisu

    Ja ta nepoucam, vobec, len je kopa ludi, ktori o takychto moznostiach vobec nevedia. A pozeram ze patris do skupiny "Nokia Positive", cize by sa mi tazko nieco presadzovalo. Aj ked skusenosti mam z omnoho viac modelmi ako su spomenute tri ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  08:42

    « Re:

    To Atlis: Panečku to jsem se poučil. No nedělat do téhle branže 12let, tak bych ti snad vzdal i poklonu. Poslal si mi krásný odkaz na sadu NOKIA BHF-3, což je ta jedna z mála výjimek, o kterých jsem psal, protože má mikrofon přímo u pusy a reprák přímo za hlavou, ale je tam malý háček že se v bluetooth provedení nedělá a tudíž zbývá jedině neustále blbé připojování na kabel a tím také zbytečné huntování baterky neustálým dobíjením. Jinak ke slabé výdrži bych se na tvém místě nevyjadřoval, protože patrně nemáš reálné zkušenosti. Prodávám jak HBH-662 tak i HS-11W a vydží stejně. Při mém využívání je to obvykle celý pracovní týden (pokud samozřejmě nemám HF neustále na uchu), ale HS-11W se daleko lépe a rychleji nasazuje za ucho, poněvadž má zdvojenou sponu a díky tomu také lépe drží. To zatím Ericsson ještě nevymyslel :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  08:23

    « Bez nadpisu

    No bude to asi tym, ze si si vybral HF od Nokie, so slabou vydrzou :P bez urazky. ;) ale s tym zabudanim to chapem...
    Preto by som odporucal Nokiu BHF-3 - [odkaz]
    Samozrejme, kto je ochotny investovat do original tazkej sady, nech sa paci... ;)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.03.06  08:13

    « Re: Re: Re: HF

    To Atlis:
    BT sady sa do auta neoplatia kvalitne BT HF ako je napriklad SonyEricsson HBH-662 Akono (asi najlepsi BT HF headset) stoja do 2500,- Sk
    Tak to musím trochu odporovat. Sám sice používám BT headset Nokia HS-11W, protože se skvěle rychle dává za ucho, netlačí a má dlouhou výdrž, ale těžká sada je těžká sada. BT headset si často zapomenu za uchem, odnesu jej tím pádem z auta, pak ho někde sundám a po cestě si vzpomenu že jsem ho nechal doma. Nebo mi za jízdy během hovoru začně pípat že dochází baterie a musím rychle přepínat z headsetu na telefon. Tím pádem jezdím sem tam stejně s telefonem na uchu. Když má člověk pevnou sadu, tak se tento problém eliminuje. Nedojde ti baterka a sadu si z auta taky omylem neodneseš. Pak jsou ještě různé lehké HF sady do zapalovače a pod, ale dle mé zkušenosti mají tak nekvalitní poslech, že bych do toho nešel. Hlavní problém těchto sad je to, že je většinou mikrofon daleko od úst. Je pád výjimek, ale není jich moc a i ty mají své mínusy.
    Podtrženo sečteno.....težká sada je nejdražší, ale nejlepší !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    18.03.06  22:54

    « Re: Re: HF

    BT sady sa do auta neoplatia ;) kvalitne BT HF ako je napriklad SonyEricsson HBH-662 Akono (asi najlepsi BT HF headset) stoja do 2500,- Sk
    Skuste si precitat skusenosti s vsemoznymi sadami na www.fony.sk
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.03.06  18:15

    « toyota

    ahoj,neví někdo kde bzch koupil sportovní masku na toyotu corollu,model E10.dík
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  13:39

    « Re: HF

    ja jsem se informoval jen na tu bluetooth HF a tam byla cena 10tis. po sleve :-) a to si nejsem jisty jestli vcetne nebo dokonce bez montaze (priklanim se k tomu druhemu)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 06.03.06  12:13

    « handsfree v Corolle

    Používáte někdo handsfree v Corolle? Zahlédl jsem na stránkách Toyoty info a slevách 20%, ale bylo to jen na leden a únor. Jaká je přibližná cena? Ne že bych bez toho nemohl být, ale kdyby cena byla přiměřená, zauvažoval bych.
    Díky, Miloš.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  11:49

    « Re: Corolla 1.4 D = řazení u manuální převodovky

    tak se taky připojím s dojmy - mám 1.4 D4D hatchback, najeto 22.000 km od května 2005 a celkem spokojenost - teď v zimě spotřeba 5,3 nafty - jezdím město + dálnice (D1) + město (dojíždění do práce), město jedu jak to jde a dálnice +/- 120 - 130km/h.
    Jinak žádné poruchy, bezporuchové starty i ve velké zimě, vše OK, řazení prima (jde to krásně lehce), podvozek mi vyhovuje, atd. atd... >:D
    Jen jediná výhrada = auto je dost lehké, někdy trošku odskakuje nebo má menší adhezi než předchozí Avensis (ale to je hmotností vozu a možná moc široké zimáky). Taky když se naloží, projeví se malý objem motoru (holt to není 2.0 D4D).
    Výbava i hudba a pohodlí je vcelku vyhovující - Terra.
    P.S. kdyby tak měl někdo nějaký pěkný liťáky, který nepotřebuje a za slušnou cenu...sem s nima, dík ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.02.06  01:47

    « Bez nadpisu

    no i ten na obrazku je bohuzel hatchback... taky uz jsem po podobnych vecech patral a jako nejrozumnejsi se jevi vyroba na zakazku (lamino.cz) ale aby nas to nevyslo na majlant, protoze se musi vyrobit "kopyto", tak by se nas melo aspon 5 domluvit...
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.02.06  17:16

    « Zádní spoiler na Corolla Combi E12

    Nemáte někdo typ na zadní spoiler na corollu kombi E12 ,poslední model.
    Za originál chtěj nekřesťanské peníze a tuningové firmy zatím nic nemají,kromě HB ,ale ten tam asi pasovat nebude. Našel jsem f. Stylla
    [odkaz]
    kde za něj chtěj 2800 Kč což je docela solidní cena,ale netuším jak kvalitní to bude. Není to životně důležité,ale viděl jsem corollku se spoilerem na vlastní oči a vypadala dost dobře.Pokud máte někdo nějakou zkušenost nebo typ předem Dík.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  13:31

    « Předmět: Re: Corolla 1.4 D = řazení u manuální převodovky

    ... tak ja pridam trosku do mlyna
    mam ted najeto asi 16000km (od cervence 05), kdybych mel shrnout dosavadni zkusenosti:
    zavady - zatim jen prkotiny, ztezka se doviralo okno u ridice (opraveno v zaruce vymenou vodici listy), ted po mrazech nefunguje zrcatko u ridice, tak az budu mit naladu, tak to dam do servisu, dekl kufru (kombi) ta pevna cast se trochu nesikovne vycvakava ze sveho usazeni, kdyz to bylo zmrzle, tak se mi jeden ten caplik ulomil (ale co drzi to tam na zbylych trech), spatne serizeny sklon svetel, jinak zatim nic vaznejsiho, slape jak hodinky (i v minus 20ti).
    jizda - ticho, klid, pohodli (to jsou hlavni charakteristiky), skvele sedacky (nejsou pro tlustochy) :-)), hodne mista (mam 195cm), tichy motor (pokud se nevytaci, pak o sobe druh paliva dava znat), mozna by nezaskodil trosku tuzsi podvozek, je naladeny hodne do komfortu. Co se vykonu tyce, tak si myslim, ze je to uplne v pohode, na zavodeni to neni, ale rozhodne to neni zadnej lenochod. Napr. za rozumnou cestovni rychlost po dalnici povazuju + - 140km/h a to se s timhle s rezervou i s nalozenym autem da z kopce do kopce. O zbytku (mesto, mimo mesto, predjizdeni apod. ani nemluvim, protoze tou dalnici bylo receno vse).
    spotreba - rekneme, ze jsem ocekaval trosku lepsi vysledky, kdyz bych to shrnul, tak mesto = dalnice tzn. cca 5,5 - 6,5 litru/100km, mestem myslim Prahu, zacpy, denni popojizdeni, dalnice je vetsinou okolo 140km/h a s boxem na strese, mimo mesto a mimo dalnici se sviznou jizdou okolo 5 litru. Maximalne uspornou jizdou v lete, nalozeneny kufr a dva lidi tak okolo 4,5 litru - ale ne zas tak aby na me netroubili, ze se plazim 80km/h :-). Zatim asi nejvyssi spotrebu jsem mel na dalnici, 4 kola nastrese, 3 lidi vevnitr a zbytek nalozenej po strechu (Lago di Garda a zpatky), kopec nekopec 140km/h = 8,5litru/100km, ale to bylo auto uplne novy. Celkove bych to rekl asi tak, ze ten rozptyl spotreby je trochu vetsi nez treba u nejakeho dvoulitru, ale zas je nizsi povinny ruceni, takze se to tim srovna.
    Na zaver - co bych autu trochu vytknul je nizsi uzitecna hmotnost. Kdyz se to nalozi, tak si hodne kecne * na zem a jizdni vlastnosti nejsou nic moc, ale to ostatne souvisi s tim mekcim podvozkem. Chvalim pomerne kvalitni ozvuceni i v zakladu (4x repro - Terra).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  11:39

    « Re: Corolla 1.4 D = řazení u manuální převodovky

    mam sice MMT, ale k 1,4 D4D muzu rict, ze je to fajn motor. Je prijemne pruzny a vcelku tichy. Jednou uz se mi stalo, ze jsem startoval v garazi nastartovane auto...
    Na druhou stranu mam najeto teprve 6000km, cili nemuzu hodnotit az tak dlouhodobe. Na klesnuti spotreby porad cekam a verim, ze nejpozdeji po garancce se dockam. t.c. jezdim za cca 6,8 a to si nemyslim, ze drave. Co se tyka nejakeho oziveni motoru, tak i pritelkyne (ac automobilovy antitalent) tvrdi, ze auto jede ziveji pruzneji a ja mohu jen pritakat. Ale to se udalo az v posledni dobe... 5000-6000 km
    Uvidime... kdyztak muzete zase i vy ostatni po pul roce rict co noveho pozorujete na motoru a autu .. preci jen nejvetsi diskuze na tema 1,4 D4D se tu odehravala nekdy v babim lete :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.02.06  11:33

    « Re: ceny

    no ja za sebe muzu jen rict, ze ceny ND jsou fakt na bezne urovni. Jedinou osobni zkusenost mam s vymenou narazniku pote, co to jeden Polak neubrzdil. Cili:
    Zadni naraznik na soucasnou Corollu kombi - 6000,-
    Bohuzel v cem je Toyota (a vesmes vsichni Japonci) draha je prislusenstvi. Kdyz si chcete neco nechat domontovat navic, stoji to casto majlant... kdo nepotrebuje zadne "rozsireni" zakoupene vybavy je v pohode...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.06  13:12

    « Re: To Imoen...

    Zdravím všechny příznivce toyoty.Chtěl bych jen potvrdit,že ceny náhradních dílů na toyoty nejsou nějak přehnaně drahý,jak to dnes mají lidi zafiksovaný již z dřívějších dob.
    Praxe:Nechal jsem vyměnit spojku u Toyoty corolly r.v.2000(prokluzovala) a teď ta cena:
    -Neoriginální=4142,- 7213,- 7378,- 7970,-vč.DPH -různí výrobci
    -Originál Toyota=4600,-vč.DPH - to byla samozřejmě moje volba
    Takže např.levná Škoda Fabia ji má za:
    -Neoriginální=9244,- 9163,-vč.DPH
    -Originální=bohužel nevím
    Nechci se s nikým přít o kvalitách těchto aut co srovnávám,ale myslím si,že náhradní díly na toyoty už nejsou tak cenově nedostupné,dodávám je to pouze spojka(sada) z mé vlastní zkušenosti,ostatní díly mohou vycházet opačně.
    :shock: Přeji mnoho ujetých kilometrů bez nehody...... :shock:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.06  09:23

    « Re: To Imoen...

    Ahojki
    díky moc Skrezlovi za vyčerpávající info.
    Jsem moc ráda, že jsem tyto stránky navštívila...bezesporu jsem se dozvěděla opravdu velmi o věcech, který mě vůbec nezajímaly.
    Rozhodli jsme se pro Yarise a doufám, že nenarazíme na "špatný kus" a bude nám sloužit hodně dlouho:)
    Mějte se hezky:)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…