Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 06.04.06 14:16
« Re: Re: TOYTOA DOROLLA 1.3
to msifa: výkon 55kW vs. 65kW není dán trhem, ale rokem výroby. Od roku 1992 do roku 1995 se dělala verze s 65kW a od roku 1995 (v té době prodělala tato Corolla mírný facelift) se začala dělat verze s 55kW. Důvodem byli emise a to, že němci měli sazby pojištění dle výkonu a těch 55kW bylo ještě v nižší sazbě.
to klobasa: já mám tuto Corollu z roku 1993 s 65kW a jsem nadmíru spokojen. Najeto mám dle tacho 120tis. km, nicméně mám jistotu, že předchozí majitel to stočil minimálně o 50tis., takže ve skutečnosti mám najeto přes 170tis. km a pohoda. Bouraná byla 2x, z toho jednou jsem boural já nebo spíše do mě nabourali. Jediná závada byla, že se mi kousla pravá přední brzda, takže mi to přibržďovalo. Stačilo brzdy vyčistit a rozhýbat a bylo to OK. Jinak jsem měnil jen spotřebku jako např. zadní tlumiče, zadní brzdy apod. Průměrnou spotřebu mám za celou dobu 7,2 litru, ale to je dáno krátkými trasami (se služební Fabií 1.2HTP jsem měl při stejném stylu spotřebu 7,4 litru). Jezdím ráno 8km do práce a pak večer zase z práce + občas cesty po dálnici. Brácha měl tuto Corollu z roku 1996 s těmi 55kW a měl stejné problémy jako msifa, tedy žralo mu to olej a rezli mu zadní lemy, u mě se ani jedna z těchto závad zatím nevyskytla. -
« Re: TOYTOA DOROLLA 1.3
100% je to 16 V, pokud jde o nové vozidlo koupené v ČR tak výkonem 55 kw, pokud odovoz je možný výkon i 65 KW.
Osobně mám Toyotu 1,4 16V XLi 5 dv. - 1996 - 55 kW. koupená v ČR, jsem druhý majitel v rodině, najto cca 90 000 km. A bsolutní spolehlivost. Nepočítám li jednu větší bouračku a běžnou údržbu tak se na vozidle projevyli tyto závady:
cca 25 000 km vibrace při brzdění - vadné kotouče - vyměněno na záruku - od té doby OK.
cca 75 000 km hlučnější ložisko PP kola - preventivní výměna v autorizovaném servise materiál 1200 kč + práce 800 kč
cca 65 000 km - průdký nárust spotřeby oleje, dle vyjádření servisu tato sérrie měla špatné pístní kroužky (nízká životnost). V SK a německu Toyoty svolávány do servisu, v ČR bohužel ne. Případná výměna ve autorizovaném servise cca 10 - 12 000 kč. Po konzultaci jsem přešel na olej s vyší hustotou a spotřeba oleje výrazně klesla.
85 000 km špatné zimní starty - koroze na kontaktech startéru - v autorizovaném servise očistěno cena 400 kč
nyní při 90 000 km se ozvalo ložisko LZ kola. Nový značkový díl stojí 7000 kč - já koupil neznačkový za 2100 kč.
Ke korozi, výfuk je náchylnější - nutno počítat každé 4 - 5 let s výměnou.
Náchylné lemy zadních blatníku - loni bylo nutno obrousit, zakytovat a nastříkat.
Opotřebován klíč a zámek na straně řidiče (občas obtíže při zamykání/odmykání) - lze vyřešit používáním druhého klíče, nebo dodatečnou montáží dálkového centrálu (můj případ).
S kvalitou a spolehlivostí jsem spokojen.
spotřeba - při rozumné jízdě na silnici do 110 km/h s podílem 40% jízd ve městě dlouhodobě 6.2 litru - v zimně o cca 0,4 l více.
Vnitřní rozměry jsou velice podobné Škodě fellicia, kufr je větší a lépe využitelný. Auto je poměrně nízké, tvrdším pérováním. Motor je na svůj obsah a stáří naprosto parádní - celkem ochotně táhne i od nižších otáček.
Jsem naprosto spokojen. Nyní uvažuji o koupi něčeho většího - kvůli rodině. Ale Corolla určitě zůstane dále v rodině - jako druhé auto. -
« TOYTOA DOROLLA 1.3
Pocujte potrebujem vazne odbornu radu. chccem kupit TOYOTU COROLLU 1.3 tusim 16 V (ale to neviem isto ci je to 16V) rocnik 1996, najazdene 120.000 K m po jednom majitelovi, na elektronoch, klima, 2x airbag, vsetko v elektrike. potrebujem vediet ci je na to auto drahy servis, aku ma priblizne spotrebu pri lahkej nohe, ci su to kvalitne auta, kolko vydrzia, a podobne. proste celkovy dojem z toho auta dakujem velmi pekne -
« Re:
Ja mam v aute Nokia CK-7W, je to napevno zabudovana tazka sada a podla mna jedno z najlepsich rieseni. Pouzivam ju vyhradne ako BlueTooth sadu (nemam v aute drziak). Telefon mam v taske, ktora je pekne v kufri ;). Sada vie stisit audio pocas telefonovania, zvuk ide na specialny reproduktor. Vytacat dokaze cez hlasove vytacanie telefonu. Zatial maximalna spokojnost ;) - teda, jedina vec, co mi trosku vadi, je, ze neviem, kto mi vola.
Marcel -
« Dík
Saab: Moc díky za kontakt, ložisko s nábojem tam mají za cca 2000,- (neznačkový díl). Takže super. Jinak jsem nezávisle řešil ještě jednu variantu - součástí ložiska je pouze unašeč, který je pak nalisován na náboj, takže by šlo po nahřátí původní ložisko sundat a náboj nechat původní a na něj nalisovat nové ložisko. Konzultováno jako možnost se značkovým servisem. (Nové ložisko samostatně pak stojí cc 2500 - 3000,-, stažení původního a nalisování nového ložiska udělá každá zamečnická dílna za hodinku) - takže to by byla také cesta. -
« Bez nadpisu
7000,- za jedno lozisko i kdyz je s nabojem se mi zda trosinku moc. A pri predstave, ze lozisko na druhem kole nemusi take vydrzet o moc dele.... Tudiz predstava investice cca 16 tis. (14 tis. material a min 2 tis. prace) je pomerne velika vzhledem k hodnote auta. -
« Ložiska
Mám Toyotu corollu 1.4 XLi, rok výroby 1996. Mám najeto necelých 90 tis. km. Teď se začalo ozývat levé zadní ložisko. Když jsem se začal pídít, kolik by stálo nové, zjistil jsem, že ložisko je součástí náboje a nedá se samostatně vyměnit - tudíž se musí měnit obojí. Zarazila mne cena za ložisko s nábojem cca 7000,-, nemá někdo kontakt na něco levnějšího? Dík -
"-- skrytý --" 21.03.06 14:23
« Parrot
brazdic: no ck 3100 se mi nelibi, ale stejne nakonec zvolim tu, kde jde vytacet cislo hlasem. Vetsinou jde vytacet hlasem ale pouze cisla, ktera maji ulozenou volbu s nahranym jmenem, ale aby to vytocilo diktovane cislo, to jsem zatim nemel moznost vyzkouset a v propagacnich materialech Parrotu se o tom taky myslim nemluvi... -
"-- skrytý --" 21.03.06 12:37
« Re: OPTITRÓN!!!!!
Optirón sa aspoň u mňa Corolla 2004, nastavuje pomocou tlačidla pod tachometrom.
1, 1 poloha je vzdialenosť A
2, vzdialenosť B
3, celkový počet km
4, ---- také paličky asi v 3 radoch. Keď si to nastavíš a stlačíš tu paličku, tak intenzita o stupen klesne, po ďaľšom stlačení klesne o ďaľší stupeň atď. Tie polohy sú asi 4. Stláčaj dovtedy kým nedostaneš to najsilnejšie osvetlenie
Inac viac-menej suhlas s tym, co sa tu popisalo predomnou. Osobne skusenosti hovoria, ze som sa rozhodol spravne. Zo spominanych zavad ma postihla len korozia plavajucich strmenov na prednych brzdach (zasekli sa), co sposobilo zvysenu spotrebu asi 0,5 az1 l/100 km, a mierne tahanie do strany. V servise osetrene, vymene gumove chranice... od vtedy pohoda. Inac ziadne problemy. Servis je zhruba v takych cenach ako ina konkurencia v tejto triede. Samozrejme frekvencia navstev je podstatne nizsia (kedze sa nekazi). Spotreba leto/zmiesana prevadzka 6,6 l, v zime 7,2-7,5. Dlhe trasy 6 a menej...
Jazdne vlastnosti - nizky podvozok, robustna mechanika, tvrdsie perovanie z neho robia velmi spolahliveho spolocnika. Nabehane mam 82 tis. km, zatial okrem veci, kt. trebalo menit (pneu, sviecky, filtre.....) som nemenil nic - povodna bateria, brzdy, vyfuk... Jak to vyzera, ja to auto ani nestihnem zodrat :-). Servisak, ku ktoremu chodim vravel, ze jeho sestra ma ten isty model, nabehane 220 alebo 240 tis. a furt to chodi jak hodinky, vraj to je najvydarenejsi model, ktory toyota vyrobila.