Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 25.05.06 20:22
« Bez nadpisu
je fakt, ze v otazce zavirani kufru by mohla byt Toyota presvedcivejsi... Anebo alespon indikovat, ktere dvere jsou nezavrene...
kazdopadne netreba dverma mlatit, staci do nich zduchnout v poslednim pulmetru zavirani. Uvital bych, kdyby se zaklaply i pri samovolnem dorazu -
« zavírání kufru
to: klidan, Mám podobnou zkušenost, jenom lehké zavření většinou nestačí. Ovšem, že bych musel s dveřmi kufru nějak moc mlátit bych neřekl. Chce to cvik a časem to vychytáš. Z počátku jsem měl také podobný problém, přikládám to zkrátka jenom tomu, že jsem byl s předchozím vozem zvyklý na něco jiného. -
"-- skrytý --" 24.05.06 13:17
« Re: zavírání kufru
Je pravda, že s nimi treba buchnúť viac, ale v rámci normy. Žiadne nasilu trieskanie. Parkrát sa mi stalo, že som ich musel zabuchnúť na 2. krát, ale žiadnu vedu som z toho nerobil. To skôr z toho dôvodu, že som chcel byť príliš šetrný a následne sa samozrejme dvere nezavreli, keďže určitý tlak na to zavretie potrebujú.Určite by som nehovoril o trieskaníTakže ak máš s tým väčšie problémy, tak je to na servis. -
"-- skrytý --" 24.05.06 12:38
« zavírání kufru
Zdravím všechny majitelé vozu Corolla. Mám problém se zavíráním pátých dveří u verze kombi. Abych dveře zavřel musím s nima "třísknout". Často se mi stává, že je musím opakovaně zavírat, protože jsou pořád "volné". Chtěl jsem se zeptat, zda-li má někdo stejnou zkušenost nebo jsem ojedinělý případ? Auto mám asi měsíc a v nejbližší době určitě navštívim servis. Díky. -
"-- skrytý --" 24.05.06 11:01
« Lupajici operaky prednich sedadel
... tak nevim jestli je to normalni nebo reklamovat v zaruce nebo nevim.
Problem je v tom, ze podemnou (192cm/88kg - takze snad zadny abnormalni slon) lehce lupaji predni operadla u ridice i spolujezdce. Jsou to vzdycky takovy 2 - 3 lehoucky lupnuti pri kazde zatacce, rozjizdeni, brzdeni, proste pokazde, kdyz se nejakym zpusobem meni zatizeni a smer tlaku na operadlo. Zajimavy je, ze to dela jen pri teplotach na cca 10st. v zime to nedelalo, resp. vsiml jsem si toho uz vloni v lete, ale pres zimu nic. Pod lehcimi a mensimi lidmi (napr. moje manzelka) to nedela... zrejme je to nejen vymysleny japonci, ale taky pro japonce :-))
Mate s tim nekdo zkusenost?
dik -
"-- skrytý --" 12.05.06 22:36
« Bez nadpisu
sedmispac - tu slevu ale musis uplatnit na stejny model a to do 9ti mesicu... No je mi lito tech stavajicich - ale necham si je jako nahradni pro pripad, ze se nekdo o ty AeroTwiny obohati...
Me se poprve podarilo vyjezdit nadrz se spotrebou 6,1 ...zatim vzdy pres 6,5 ale bylo to tim, ze jsem caral okreskama a nehonil to po dalnici... -
"-- skrytý --" 12.05.06 22:05
« RE: BOSCH AeroTwin
2 fahrman: určitě poreferuj, jsem zvědavej :shock: (na tom webu jsem dokonce koukal, že je doprava po ČR zdarma a ke každýmu nákupu dostaneš poukázku na asi 15% slevu na další aerotwiny) takže bych do nich šel taky - za měsíc a půl jedu do Chorvatska, tak bych pořádně stíral >:D
2 Dr.BUBU: hele, doktore, a jak je tam máš dlouho? jaká je dlouhodobá zkušenost? myslíš, že vydržej několik let nebo půjdou do kopru za rok?
btw: teď jsem koukal na spotřebu (letní gumy Michaly) jeden člověk (190cm/140kg) a spotřeba dálnice+město 4,8l/100km - to jde, ne?
- jinak jsem počítal celoroční průměr za první rok a vychází to na 5,0/100 vč.záběhu auta a 1km včetně garančky na cca 1,30,-Kč. (levnější než MHD) :D -
"-- skrytý --" 11.05.06 17:08
« BOSCH AeroTwin
tak jsem doma neprozretelne precetl Sedmispacuv prispevek a ted jsem se dozvedel, ze je dostanu od pritelkyne k narozeninam :-) ... takze jakmile budu mit auto ze servisu (upravy ne opravy ;)) zpatky doma, tak muzu poreferovat ...
Sam bych si je jeste nekupoval, je mi soucasnych lito - sice je auto vyrobeno 09/2004, ale v provozu az od 07/2005 a najeto jen neco pres 8tis km ... nicmene je fakt, ze jsem z nich uz delsi dobu nemel dobry dojem
co se tyka pneu - mam letni i zimni stejne jako "extrem" ...na obou najeto cca 4tis km ... u zimnich je opotrebeni viditelne, ale je fakt, ze mi to parkrat proklouzlo pri rozjezdu ;) ... zadne nepravidelne opotrebeni ale nepozoruju - mam ale taky teprve par najetych km -
"-- skrytý --" 11.05.06 12:49
« Re: opotřebení pneumatik
2 extrem: taky mám 1.4 D4D a najel jsem za rok 26.000 a gumy se zdají v pořádku... ale mám tam Micheliny Energy něco (model bla bla bla) - taky přímo od výrobce. Vypadají pořád jako nový... tak nevím. Nezávodím, negumuju >:D
a ty žárofky OPTIBLUE za 950,-Kč to je co? Jako do světel - H7? Nebo mlhovky? To je děsná drahota! Vždyť i OSRAMY stály míň a byly nějaký +50% svítivost nebo tak něco.... (ale v předchozí Toyotě mi vydržely původní žárovky 5 let) koukni třeba sem:
[odkaz]
až dole, balení po dvou kusech = dobrá cena, ne?! :D -
"-- skrytý --" 11.05.06 12:43
« Re: Toyota Corolla 2001 Liftback # Optifit
2 extrem: a kde jsi se ptal u kterýho prodejce? v Průhonicích mi nabízeli Optifit na poslední model Corolly levý (řidič) za 370 a pravý (krátký) za 230,-Kč (akce do konce června) - to jsou komplet stírátka (jako originál, ale od jinýho výrobce z EU pro Toyotu). Taky mi ten hombre říkal, že u rok starýho auta by stačilo vyměnit jenom gumičky, to prý jde bez problémů a je to ještě levnější (kolik přesně nevím).
ALE :?:
chtěl jsem se zeptat ctěných uživatelů jak jsou spokojený s kvalitou stírání u novejch Coroll, protože mi přijde, že už od začátku nic moc a po roce používání nových stěračů to spíš rozmazává a šmudlá než stírá. Tak nevím jestli to stojí u Toyot ta guma obecně za prd nebo jde tak rychle do kopru? :shock: Má vůbec cenu kupovat za tuhle cenu Toyotí šmrdlátka nebo si síš připlatit pár kaček a prodávají na internetu BOSCH aerotwin za 1.050 komplet (s BOSCHEM byly vždy výborné zkušenosti a vydržel léta), který i hezky vypadaj - má s nimi někdo tady zkušenost (BOSCH aerotwin)? -
"-- skrytý --" 11.05.06 07:54
« Bez nadpisu
Po téměř roce sledování tohoto diskuzního fóra jsem se jako spokojený uživatel vozu Toyota Corolla kombi 1,4 D4D rozhodl obrátit se s dotazem na ty z Vás, kdo užíváte stejný vůz a můžete se s ostatními podělit o Vaše zkušenosti s opotřebováním pneu.
Mám najeto cca 20 000 km, z toho cca 4 000 na zimních pneu DUNLOP M3 a 16 000 na pneu dodaných při koupi vozu Bridgestone B390. U obou typů pozoruji nepravidelné opotřebovávání(u předchozích vozů byly vždy opotřebované tlumiče) zadních pneu. Hloubka dezénu u B390 je cca 4mm a méně. To jsou opravdu tak nekvalitní? 8-s Dle vyjádření servisu jsou tlumiče i ložiska v pořádku, geometrie v normě. :shock:
Jsem běžný uživatel, ne závodník. Díky za příspěvky. -
« Re: Re: Už nemám Corolku :
Klasika ...Praha sídliště. Ještě mi to moc nedochází,ale snad to pojišťovna a policie bude řešit v rámci možností a nedopadnu jako kolega ,který po 1/2 roce nemá ani auto ani peníze. Moc bych pochyboval,že to najdou,to šlo na objednávku, ta už jezdí v Polsku. Jinak mám docela dilema co novýho. Corolka combi mi vyhovovala, i když pomyslná kvalita made in japan už je asi minulostí. Problém s životností brzdových destiček bych měl asi taky. Na garančce po 15 tis. jsem byl upozorněn,že jsou skoro o polovinu sjeté a nyní ,že je normální výdrž kolem 35tis. To bych,ale moc neřešil,to je spotřební material a záleží na způsobu jízdy,já jezdím dost ostře a tak se není co divit.Tak si opatrujte svoje miláčky a hodně km bez nehod...Petr -
"-- skrytý --" 02.05.06 13:53
« Corolla-destičky
Rodiče mají Corollu 1,4HB 2004, v pátek při jízdě bušení a kovový hluk od pravého předního kola, následoval odtah do servisu a výsledek sjeté destičky a výměna za 3000Kč. ALE: při prohlédnutí destiček bylo otcem na starých zjištěno toto: destičky z pravého kola sjeté na kov a na jedné z nich je jakási kovová součást /háček/, která byla ulomená, na destičkách z levého ještě 2mm vrstva a háček OK. Problém je, že táta má najeto jen 42000km, v poslední době pozoroval vyšší spotřebu a již 2x v posledním roce reklamoval v servise hluk /rezonance/ z motorového prostoru /nikdo nic nenašel/, tyto projevy teď po výměně destiček zmizely. Otázka je, co se při příhodě stalo s brzdovým kotoučem. Co si o tom myslíte, kde může být zakopán pes a jak dál postupovat, není to vada materiálu nebo chybné servisování při prohlídkách? Díky L