Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 13.06.06 22:30
« Re: Re:
2 fahrman: právě, že se mi to taky moc líbilo - hezčí sterače a lepší výhled - pokud ale nestírají, je to dost o prdu 8-s škoda, zas abych si vyhlížel jiný... a myslíš, že je to chyba na straně BOSCHe nebo si jen dealer ulehčuje práci a vozí univerzální modely? chmm nějak to musíme vykoumat, dokonce myslím začínají teď u Toyoty dávat na nový RAVky stěrače dost podobný těm aerotwinům... okouknu to, až tam budu na servisce ;o) -
"-- skrytý --" 12.06.06 00:08
« Re:
sedmispac: no jo ... ono to i z pohledu ridice vypadalo v "parkovaci poloze" dost dobre - byl o chlup lepsi vyhled a delalo to takovy uhlazeny dojem ... Myslim, ze problem techto lamel (Aero steracu) tkvi v male pruznosti - vice zaoblene sklo nedokazi pokryt dostatecnym pritlakem v cele delce - narozdil od klasickych slozenych raminek ... -
LikeableBoy 11.06.06 21:40
« Stěrač na zadek
Tak jsem byl o víkendu v salónu Toyota Ústí nad Labem a zavládlo u mě zděšení. Chtěl jsem si koupit zadní stěrač na svojí Corollku a při zjištění ceny jsem byl zdrcen a znechucen! Cena ramínka s gumičkou by mě přišla na 650 Kč. Byl jsem nucen dojet do Toyoty, protože oni tam dávají speciální adaptér (plastovou výlisku), který není obsažen v žádném z univerzálních stěračů (původní se zlomil) a dokonce i když je tam uveden můj model, tak to nepasuje. Nejspíš budu muset koupit nějaké kompatibilní celé rameno a bude to levnější hlavně do budoucna. -
"-- skrytý --" 11.06.06 08:56
« Bez nadpisu
2 fahrman: tak dik, že jsi to pro nás ostatní otestoval >:D
P.S. ale je zajimavy, že jsem to viděl takhle na autách a vypadalo to moc dobře - že by zrovna na Toyotu to bylo takhle "zprasený" - zřejmě BOSCH vyrábí spíš pro německý auta? Ale na Avensisu jsem měl stírátko BOSCH (klasický provedení) a vydrželo strašně dlouho a stíralo super. Asi ty AeroTwiny nemaj vychytaný nebo co... -
"-- skrytý --" 10.06.06 22:21
« Bez nadpisu
sedmispac ... presne tak
mame tam 600 a 400mm a sada Bosch AeroTwin na Corollu je 530 a 450. Rozmerove tam vleze i 600 a 450 (sada pro nejaky Citroen/Renault), ale 600 nezvlada v horni poloze stirat cca 3-4 cm. Dole okna to ale vypadalo moc pekne - zmizel totiz ten spinavy trojuhelnicek mezi steraci... -
« Re: Lupajici operaky prednich sedadel
No ja jsem dnes zjistil, ze kdyz se poradne opru do sedacky a trochu se zavrtim vpred a vzad tak to taky trochu vrze, jakoby dole v tom posuvnym mechanizmu, ale pri jizde zatim nic, jsem o neco lehci (75) a taky je to auto novy (2005), takze zatim myslim nic co by stalo za reklamaci. Taky nevim jak je to u ostatnich aut, nemam moznost srovnani. -
"-- skrytý --" 07.06.06 21:23
« Bosch AeroTwin
Tak jsem se zastavil v prodejne LUJA v Zabehlicich, koupit Bosch AeroTwin. Chlapi byli velmi ochotni, jelikoz jsem na voziku, sli sami zmerit rozmer steracu na Corolle a je to 600 a 400mm. Rikal jsem, ze bych rad ten pravy vetsi, aby mi stiral vetsi plochu - rezerva tam je... Namontovali jsme 600 a 450mm ...
Po nekolika setrenich jsem si vsiml, ze levy sterac (u ridice) mi nahore nechava spatne setrene misto, do ktereho se nahrne voda a posleze steka primo ridici pred ocima... Pravy stiral vetsi plochu a max. spokojenost.
Vecer koukam na internetu, jaky ma rozmer AeroTwin na Corollu a 530 !! a 450... Vpravo si clovek o neco polepsi, ale mit u ridice o 7cm mensi sterac se mi zda vzhledem k vysi investice na palici.
Nastesti v LUJA jsou velmi ferovi a vratili mi penize, takze na jejich adresu nemam nic spatneho...
SKODA :? -
LikeableBoy 03.06.06 15:16
« Re: nestrašte!
Všechny corollky nejsou špatné, vlastně jsou jen výjímky a tahle moje je už po jednom majiteli a opravdu netuším co s ní vyváděl. Kdybych měl na novou tak o ničem neuvažuji a jdu pro ní, ale takhle se musím trápit s malými neduhy. Ale co bych chtěl po autě které má 200 tis a jediné závady byly výměna lambda sondy v rámci záruky....jinak bez poruchy. -
LikeableBoy 30.05.06 22:06
« Re: Re: Spotřeba oleje
Je to rok 10.2001 kupovaná v ČR a je to 1,4 VVTi (4ZZ-FE). Jde mi právě o to, zda by stačilo vyměnit například pístní kroužky a jestli by se ta spotřeba snížila? Vím, že 200 tis. je dost, ale litr oleje na sto značně prodražuje spotřebu. -
« Re: Spotřeba oleje
Jaky máš typ motru a jaký rok výroby?
Tento problém jsem řešil před půl rokem. V sevisu jsem zjistil jsme, že v roce 1997 se do několika serii coroll 1.4 namontoval nový typ pístních kroužků, u kterého se později zjistila bohužel nízká životnost. Na slovesku například byly tyto vozy svolány na výmněnu kroužků do servisu. V ČR bohužel ne. Po dopuručení servisu jsem přešel na hustší olej a spotřeba výrazně klesla (lze udělat, pokud za rok najedeš málo km - do 10 000).