Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 19.09.00 21:01
« Podvod
Ta ženská co mě s Toyotou podvedla se jmenuje Martina Hrůzová (r.č. 756106/4731) bytem Konice 136, Znojmo - to proto aby možná nenaletěl další. V současnosti podniká ve dvou firmách Revatest s.r.o. (24%) a Havlík export-import s.r.o. (100%). Na jméno jejího švagra, který se převážením těchto aut živý si teď nevzpomenu, ale pokusím se to najít (je taky ze Znojma). -
Saab 19.09.00 20:50
« Re: Chladič
V Autobenex mají chladič na mou Corollu za 4.978,- kč s DPH (na SAAB 9000 2.0turbo cca 3.400,- kč) :-(
Dnešní noc byla první chladná noc a už mě Corolla opět naštvala. Po chladný noci při rozjezdu cuká, jako kdybych se teprve učil jezdit a než se zahřeje, tak i špatně táhne - při sešlápnutí plynu na podlahu auto na chvíli zpomalí, pak cukne a začne pomalu zrychlovat. Po zahřátí je vše OK. Teď budu v zimě vypadat jako čerstvý adept autoškoly :-( Takže v létě jde z domu. -
Saab 15.09.00 07:14
« Chladič
Bohužel i nadále se mi Corolla přehřívá (ale až při 130). Chladič je z cca 20% rozsypán. Nevíte kolik stojí nový ? V servisu mi řekli, že japonci chladiče dimenzují přesně a nedávají jim žádnou toleranci navíc, takže jakmile se trochu rozsype, tak nestíhá chladit. Spotřeba i po opravě se pohybuje mezi 7,5 - 8,2 litry :-( Jezdím denně 8km do práce a 8km z práce + občas delší trasy (cca 100km), snažím se jezdit co nejúsporněji (to těch 7,5 litru), tj. dojíždět na neutrál apod. Asi ji budu muset v létě prodat :-( Podle cen benzínu koupím buď Saab 900 2.0Turbo nebo opět Corollu (jsem nepoučitelnej :-). -
« Re: zvuk ako diesel?
Takze vidim, ze nie som sam, co sa s takym niecim stretol. Dokonca som poziadal priatela (ku kt. sme sli na navstevu) aby sa prisiel na to pozriet, ale on tvrdil, ze je to v poriadku, v norme. Ten tah od spodnych otacok som zatial nespozoroval. Pri jazde je vsetko v poriadku, len na volnobehu to rapka. Ale nijaka ina zavada nie je (spotreba, vykon, prehrievanie a pod.). Vsetko sa zda o.k. Inac som bol na dovolenke v Chorvatsku s priemerkou 6,1l. Slusne na to, ze dialnice som robil okolo 150 km/h. (max.165) -
« Bez nadpisu
skoro novou, 1998, objem 1,4 (teda 1332 přesně).
normálně jezdí taky perfektně, ale jak říkám, po delší cestě ožije v nízkých otáčkách. myslel jsem, že je po delší jízdě třeba nižší hustota oleje a má to menší odpor. poprvé se mi to stalo, když jsem jel vloni z holandska, 1100 km na jeden zátah a když jsem dojel domů, motor vydával na volnoběh zvuk jako traktor, takže jsem měl docela obavy, co se děje. ale když jsem to potom cca za 5 hodin nastartoval, bylo vše v pořádku, jen ta lepší akcelerace v nízkých otáčkách zmizela. a teď se mi to stalo při dovolený, když jsem jel z Ostravy, tak cca před Rozvadovem, takže taky asi po těch 500 kilometrech.
známej mi tvrdil, že se po delší cestě nějak sama přeprogramuje řídící jednotka, ale to je snad nesmysl. -
"-- skrytý --" 13.09.00 23:31
« Re: Ake pneu?
Já jsem koupil zimní Matadory MP55 (myslím) ve 165/70-13 a jsou docela ucházející - mám takový testovací kopec v Příbrami, který jsem s nima vyjel do cca 80%, a když jsem pak pozoroval ty, co se snažili po mě, tak se moc daleko nedostali (akorát nevím co měli za pneu) -
Lubos.1 13.09.00 14:36
« Ake pneu?
Mohli by ste mi poradit, ake zimne pneumatiky mam dat na Corollu? Letne mam nove Dunlopy SP 200 Sport E 185/65 R14, zimne by som dal asi 165-175. Nerad by som kupoval nieco extra drahe, mozno by stacili Matadory alebo Barumy. Nemate niekto skusenosti?Aj s rozmerom? -
« Bez nadpisu
mám dotaz. po ujetí cca 500 km (svižným tempem) najednou jako by moje corolla chytila druhý dech, na pětku od 2000 ot. akcelerace, kterou jinak neznám atd. neví někdo, jaký je důvod ? se tam něco přeprogramuje nebo čím to je ? a jak by to šlo zařídit, aby to takhle fungovalo pořád ? -
Saab 08.09.00 06:56
« Re: Kvalita náhradní výroby
Při pohledu na staré těsnění pod hlavu jsem viděl, že prohnutí bylo mezi 3. a 4. válcem (jezdil jsem na 3 válce :-) Jestli to bylo prohnutý ještě někde jinde nevím, hlavní je, že už šlape jako hodinky a doufám, že to alespoň dva roky ještě vydrží. Jinak i tak je ten motor pořád nějakej divnej, protože pokud se na něm nastaví předstih 5 stupňů (dle výrobce), tak se mu nechce jet, ale jinak už šlape a to je hlavní. -
"-- skrytý --" 08.09.00 01:33
« Re: Kvalita náhradní výroby
k tomu přehřátí: jezdil jsem teď v červenci a srpnu asi 5 neděl bez chladící kapaliny, čehož jsem si bohužel všim až před 14 dny a ani jednou jsem nevařil, akorát jsem častějc větral a motor je v pohodě. :o)
K tomu prohnutí: pořád nechápu, kdes měl ten motor prohnutej; jestli to bylo vidět zvenku, tak musel být logicky prohnutý i vnitřek, což by bylo neopravitelné, nebo by se muselo upravit uložení vaček, převrtat válce atp. K pevnosti a tuhosti motorů: každý blok motoru je podle svého vnitřního namáhání (teploty, tlaky...) počítán (tloušťka stěny, chladící okruhy...), takže pokud se někdo nesplete v desetinný čárce a nikdo se nebude v tom motoru "umě hrabat" (jako např. tuning), tak by se nijak samovolně deformovat neměl, maximálně může zapůsobit nějaká nepříjemná bouračka, ale to už jde do šrotu nejen motor, ale i auto... -
Saab 04.09.00 19:23
« Re: Kvalita náhradní výroby
Tak jsem si dneska byl konečně pro Corollu. Jezdí perfektně a vypadá to, že mám po problémech, zítra ji ještě otestuji na dálnici. Jinak jsem se bavil s majitelem toho servisu a ten mi říkal, že už jsem pátý člověk s japoncem, kterému přebrušuje blok motoru, naposled to dělal na Mazdě 626. Oprava mě vyšla na 9.900,- kč (materiál + cca 32 h práce + přebroušení).