Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 19.09.00  21:01

    « Podvod

    Ta ženská co mě s Toyotou podvedla se jmenuje Martina Hrůzová (r.č. 756106/4731) bytem Konice 136, Znojmo - to proto aby možná nenaletěl další. V současnosti podniká ve dvou firmách Revatest s.r.o. (24%) a Havlík export-import s.r.o. (100%). Na jméno jejího švagra, který se převážením těchto aut živý si teď nevzpomenu, ale pokusím se to najít (je taky ze Znojma).
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 19.09.00  20:50

    « Re: Chladič

    V Autobenex mají chladič na mou Corollu za 4.978,- kč s DPH (na SAAB 9000 2.0turbo cca 3.400,- kč) :-(

    Dnešní noc byla první chladná noc a už mě Corolla opět naštvala. Po chladný noci při rozjezdu cuká, jako kdybych se teprve učil jezdit a než se zahřeje, tak i špatně táhne - při sešlápnutí plynu na podlahu auto na chvíli zpomalí, pak cukne a začne pomalu zrychlovat. Po zahřátí je vše OK. Teď budu v zimě vypadat jako čerstvý adept autoškoly :-( Takže v létě jde z domu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 18.09.00  13:33

    « Re: Ake pneu?

    Takže mám Nokiany NRW 165/80 R13 83T (Made in Finland), ale dle ceníku dovozce cena stoupla na 1.765,- kč s DPH. Mám je na Corolle 1.3 12V - květen 1989 - liftback a jsem velmi spokojen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.09.00  09:08

    « Re: Chladič

    Mrkni na Auto Krásný nebo P&P autodíly.Tam maj dost věcí na Corolly.A jinak ta spotřeba je opravdu dost velká.I když v zimě ,na couračky a s děravým výfukem jsem měl taky přes 7,5 l.Mám Corollu kombi 1,3 12V-91-92.
  • 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 15.09.00  07:14

    « Chladič

    Bohužel i nadále se mi Corolla přehřívá (ale až při 130). Chladič je z cca 20% rozsypán. Nevíte kolik stojí nový ? V servisu mi řekli, že japonci chladiče dimenzují přesně a nedávají jim žádnou toleranci navíc, takže jakmile se trochu rozsype, tak nestíhá chladit. Spotřeba i po opravě se pohybuje mezi 7,5 - 8,2 litry :-( Jezdím denně 8km do práce a 8km z práce + občas delší trasy (cca 100km), snažím se jezdit co nejúsporněji (to těch 7,5 litru), tj. dojíždět na neutrál apod. Asi ji budu muset v létě prodat :-( Podle cen benzínu koupím buď Saab 900 2.0Turbo nebo opět Corollu (jsem nepoučitelnej :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 15.09.00  07:04

    « Re: Ake pneu?

    Já mám na Corolle pneu Nokian NRW (mají silicu) a jsem s nima velmi spokojen (koupil jsem je loni na podzim), rozměr si nepamatuji, ale zjistím. Loni mě vyšli na 1.690,- za kus.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  12:27

    « Re: zvuk ako diesel?

    Takze vidim, ze nie som sam, co sa s takym niecim stretol. Dokonca som poziadal priatela (ku kt. sme sli na navstevu) aby sa prisiel na to pozriet, ale on tvrdil, ze je to v poriadku, v norme. Ten tah od spodnych otacok som zatial nespozoroval. Pri jazde je vsetko v poriadku, len na volnobehu to rapka. Ale nijaka ina zavada nie je (spotreba, vykon, prehrievanie a pod.). Vsetko sa zda o.k. Inac som bol na dovolenke v Chorvatsku s priemerkou 6,1l. Slusne na to, ze dialnice som robil okolo 150 km/h. (max.165)
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.09.00  10:02

    « Bez nadpisu

    skoro novou, 1998, objem 1,4 (teda 1332 přesně).
    normálně jezdí taky perfektně, ale jak říkám, po delší cestě ožije v nízkých otáčkách. myslel jsem, že je po delší jízdě třeba nižší hustota oleje a má to menší odpor. poprvé se mi to stalo, když jsem jel vloni z holandska, 1100 km na jeden zátah a když jsem dojel domů, motor vydával na volnoběh zvuk jako traktor, takže jsem měl docela obavy, co se děje. ale když jsem to potom cca za 5 hodin nastartoval, bylo vše v pořádku, jen ta lepší akcelerace v nízkých otáčkách zmizela. a teď se mi to stalo při dovolený, když jsem jel z Ostravy, tak cca před Rozvadovem, takže taky asi po těch 500 kilometrech.
    známej mi tvrdil, že se po delší cestě nějak sama přeprogramuje řídící jednotka, ale to je snad nesmysl.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 14.09.00  02:58

    « Re:

    to cliff: ještě mě napadlo, mám ´92 rok 1600 a teď se mi děje to, že to víc táhne při vyšším kvaltu ve středních otáčkách, nízký a vysoký nejedou vůbec a je to tím, že mám prorezlý koncový díl výfuku...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.00  23:31

    « Re: Ake pneu?

    Já jsem koupil zimní Matadory MP55 (myslím) ve 165/70-13 a jsou docela ucházející - mám takový testovací kopec v Příbrami, který jsem s nima vyjel do cca 80%, a když jsem pak pozoroval ty, co se snažili po mě, tak se moc daleko nedostali (akorát nevím co měli za pneu)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.09.00  23:27

    « Re:

    a jak starou a jaký objem tu Corollu máš?
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 13.09.00  14:36

    « Ake pneu?

    Mohli by ste mi poradit, ake zimne pneumatiky mam dat na Corollu? Letne mam nove Dunlopy SP 200 Sport E 185/65 R14, zimne by som dal asi 165-175. Nerad by som kupoval nieco extra drahe, mozno by stacili Matadory alebo Barumy. Nemate niekto skusenosti?Aj s rozmerom?
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.09.00  09:36

    « Bez nadpisu

    mám dotaz. po ujetí cca 500 km (svižným tempem) najednou jako by moje corolla chytila druhý dech, na pětku od 2000 ot. akcelerace, kterou jinak neznám atd. neví někdo, jaký je důvod ? se tam něco přeprogramuje nebo čím to je ? a jak by to šlo zařídit, aby to takhle fungovalo pořád ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.09.00  00:00

    « Re: Kvalita náhradní výroby

    to to teda ta ženská před tebou musela hodně trápit, ale to si fakt nedokážu představit. Možná by měli taky existovat nějaký aktivisti proti týrání aut :o))
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 08.09.00  06:56

    « Re: Kvalita náhradní výroby

    Při pohledu na staré těsnění pod hlavu jsem viděl, že prohnutí bylo mezi 3. a 4. válcem (jezdil jsem na 3 válce :-) Jestli to bylo prohnutý ještě někde jinde nevím, hlavní je, že už šlape jako hodinky a doufám, že to alespoň dva roky ještě vydrží. Jinak i tak je ten motor pořád nějakej divnej, protože pokud se na něm nastaví předstih 5 stupňů (dle výrobce), tak se mu nechce jet, ale jinak už šlape a to je hlavní.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.09.00  01:33

    « Re: Kvalita náhradní výroby

    k tomu přehřátí: jezdil jsem teď v červenci a srpnu asi 5 neděl bez chladící kapaliny, čehož jsem si bohužel všim až před 14 dny a ani jednou jsem nevařil, akorát jsem častějc větral a motor je v pohodě. :o)
    K tomu prohnutí: pořád nechápu, kdes měl ten motor prohnutej; jestli to bylo vidět zvenku, tak musel být logicky prohnutý i vnitřek, což by bylo neopravitelné, nebo by se muselo upravit uložení vaček, převrtat válce atp. K pevnosti a tuhosti motorů: každý blok motoru je podle svého vnitřního namáhání (teploty, tlaky...) počítán (tloušťka stěny, chladící okruhy...), takže pokud se někdo nesplete v desetinný čárce a nikdo se nebude v tom motoru "umě hrabat" (jako např. tuning), tak by se nijak samovolně deformovat neměl, maximálně může zapůsobit nějaká nepříjemná bouračka, ale to už jde do šrotu nejen motor, ale i auto...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.00  12:19

    « Re: Kvalita náhradní výroby

    Japonský motory jsou všeobecně považovaný za lehký-tudíš mohou být na hranici pevnosti.Pak by stačilo horší zacházení-bouračky přehřátí atd.a mohly by se snadno kroutit.Ale to jsou jen dohady.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 05.09.00  10:28

    « Re: Kvalita náhradní výroby

    Říkal mi, že to už bylo jednou přebroušený, ale je zde otázka proč to přebrušovali předtím a proč museli přebrušovat i další japonce, kteří nebyli předtím přebrušováni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.09.00  08:57

    « Re: Kvalita náhradní výroby

    A nemluvili jste o tom jak to vzniklo?Bouračka, přehřátí(uvaření),kousnutí,nebo jen únava materiálu?Z výroby to bejt nemohlo,to by na tom nikdo tolik nenatočil.Taky to mohly špatně přebrousit v jiném servisu někdy dříve.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 04.09.00  19:23

    « Re: Kvalita náhradní výroby

    Tak jsem si dneska byl konečně pro Corollu. Jezdí perfektně a vypadá to, že mám po problémech, zítra ji ještě otestuji na dálnici. Jinak jsem se bavil s majitelem toho servisu a ten mi říkal, že už jsem pátý člověk s japoncem, kterému přebrušuje blok motoru, naposled to dělal na Mazdě 626. Oprava mě vyšla na 9.900,- kč (materiál + cca 32 h práce + přebroušení).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…