Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Made in England
Toho jsem se bal, ze mne nekdo nepochopi.Dosad si za Micru treba Opel Corsa B, ktery ma podobne umisteni ..... Nehledej v mem prispevku nejake skryte vyznamy. Takze zadny: "Argument, že německý vozy najezdí za rok více kilometrů než japonci je zcela špatný". Nic takoveho receno nebylo ..... Beru to jako obecny problem vsech statistik. Nemaji bez doplnujicich malickosti az tak vypovidatelny obsah. Zakaznicka anketa v Top Gearu nema pro mne zadnou vypovidajici schopnost. Proc tam je treba Felicie na prvnich mistech v subjektivnim hodnoceni zakazniku a ve statistice TUV u aut do 3 let je s Twingem 13.-14. od konce ..... -
« Re: Made in England
Viděl jsem průzkum spokojenosti zákazníků s autama v Top Gearu. Není to sice TUV, ale je zajímavý, že naprosto nejlepší byli japonci z Japonska, a ne z Evropy. Na špičce byly dvě Subaru, Honda Prelude, Toyota Picnic. Námitka, že BMW najezdí více kilometrů za rok než třeba Micra je sice správná, ale najezdí třeba řidič trojkový BMW za rok více než řidič Subaru Legacy nebo Cariny? Argument, že německý vozy najezdí za rok více kilometrů než japonci je zcela špatný. -
« Re: Made in England
Neni nekde TUV statistika v originale na netu ? Mne by jen zajimalo, jestli tam v originale nebude uveden prumerny pocet najetych km u aut, coz povazuji ve spojeni s vekem automobilu za takove objektivnejsi posouzeni. Takova stattistika podle stari bez umery v najetych km nema az tak velkou vypovidajici schopnost. Treba u aut do 3 let je na 16. miste Nissan Micra ( 2.9 % zavadnych aut) a na 17. miste BMW 7 (3.0 % ). Kdyby tam byl uveden pocet km ( muj odhad ) u Micry treba 30 000 km a BMW 120 000 km, bylo by to mnohem, mnohem objektivnejsi. -
« Re: Made in England
Carina E je na tom stejně jako Brava a Xantia podle TÜV. Někde jsem tu četl, že museli v Británii udělat personální změny aby kvalitu zvýšili. Předpokládám, že po tomto zákroku se opravdu kvalita zvýšila a projeví se to v příštích tabulkách TÜV. Pokud se jedná o mou korolu, koupil jsem ji dost výhodně a nepředpokládám, že najedu víc jak 10 000 km ročně. Takže pokud budu mít trochu štěstí nejméně 5 let bych měl být v pohodě. -
Saab 03.10.00 06:55
« Re: Made in England
Kvalita Toyot vyráběných v Anglii byla o něco horší, tedy u modelu Carina E vs. Carina. Možná po výtkách to japonci začali víc hlídat a už je to lepší. Ale i Toyoty vyráběné v Anglii jsou na tom víc než dobře, takže se není čeho bát. Srovnej třeba Carinu E z Hondami. Bylo by zajímavé někde sehnat tabulky spolehlivosti z Japonska, protože japonci nejdřív vyzkouší své modely na japonském trhu - jeden z důvodů spolehlivosti. -
Saab 03.10.00 06:47
« Re: Další korolák
Tak tě tady vítám. Mám jen jednu radu, až budeš měnit svíčky, vždy trvej na NGK a přesném typu, který by jsi tam měl mít z výroby. Já jsem dělal výměnu cca před 2 měsíci a jelikož v obchodě zrovna můj typ NGK neměli, tak mě nakonec ukecali na Bosch. Nejdřív se koukli na parametry NGK a hledali její ekvivalent dle katalogu, neměli je, tak začali hledat podle motoru a našli. Tak jsem je koupil i s olejem a vyměnil. Auto nechtělo vůbec jet, bylo líné. Tak jsem Boschky vytáhnul a změřil rozteč, která byla 1,1 nebo 1,2 už nevím. Díky radám v tomto klubu (varovali mě i před jinýma svíčkama než NGK - člověk to musí asi zkusit) jsem je zklepnul na 1 mm a auto začalo jezdit OK, ale teď jsem tam měl malý problém a myslel jsem, že to může být svíčkama, nebylo. Tak jsem tam dal ty staré NGK (které jsem nevyhodil) a auto opravdu jede líp, na výkonu to ani není tak poznat, ale chod motoru se zlepšil a trochu i ztišil, už nemá tak hrubý zvuk. Teď se rozmýšlím jestli mou Toyotu prodám hned nebo až příští rok a podle toho bych koupil nové NGK svíčky - ty staré mají přece jen hodně za sebou. -
« Re: Made in England
Prodejce mi to na přímou otázku řekl. Řekl mi i o "evropských" dílech. Předpokládám, že si Toyota tímhle tahem nechce zkazit jméno ohledně poruchovosti. Prý se v Anglii vyrábějí asi od 97. To znamená, že by se měli promítnout v tabulkách TÜV za rok 99 a tam se Corolla drží dobře. Ale třeba mám chybné informace. Nicméně 3 roky záruky je tu stále. -
« Made in England
To sis teda pořídil anglána, a ne japonce. Angláni jsou přece jenom více poruchovější. Jestli ti prodejce nakecal, že to je s tou kvalitou stejný, tak ti lhal. Není to stejný a každej dealer v této republice to moc dobře ví, no ale třeba budeš mít na to auto štěstí. -
« Další korolák
TC 1.4 LB, výroba 2000, provoz 3/2000, najeto 1850 km, druhý majitel. Maximální spokojenost. Spotřeba za posledních 80 km 7.4l/100(podle počítače). Z toho jen 10 km mimo město, zbytek město. Nechci to moc trápit pod 2000 ot i když je to VVTi. Máte nějaké zkušenosti se zajížděním? Díky. -
"-- skrytý --" 21.09.00 22:42
« Re: Převodovka
myslíš textil uvnitř v autě? Protože corolla se zadním náhonem se dělala jen (myslím) do asi 88 roku. Jinak je to přední náhon (nebo 4x4) a ten má vždycky převodovku na pravé straně u motoru (když se koukáš pod kapotu), takže s tím "textilním tunelem" to nemá nic společného, protože tam jsou jenom táhla. Ale na straně u spolujezdce je katalyzátor a ten se samozřejmě zahřívá, tak se podívej, jestli ti někdo neodmontoval "stínidlo" nad katalyzátorem -
« Převodovka
Koupil jsem si včera ojetou Corollu r.v. 1995, v dobrým stavu, ale zjistil jsem že se mi nějak zahřívá převodovka, protože textilní obložení tunelu je poněkud více zahřáté. Je to normální? Kudy se lije do převodovky olej? Jezdim jenom s automaty, takže s manuálem nemám moc zkušeností.
Ještě k tomu zrychlení po delší trase. Teď jsem to pozoroval u CarinyE (1.6) a tam to nastane cca po 50 km. Předtím plně naložená jede do kopce max. 130 - 140 a pak není problém v kopci během 10s zrychlit ze 130 na 180 a auto ještě v pohodě přidává i na půlku plynu. Ale čím to je se mi ještě nepodařilo zjistit. Možné by bylo to, že se třeba zjistí, že jedeš déle ve vyšších otáčkách, a tak se třeba víc otevře vzduchová klapka, aby to líp hořelo, ale to si vymýšlím.