Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 16.01.01 15:16
« Pneu
Našel jsem test zimních pneu od ADACu s rozměrem 185/60 R14 T a výsledek je:
*** - obzvláště doporučujeme
Continental WinterContact TS 780, GoodYear Ultra Grip 5, Bridgestone Blizzak LM 18, Uniroyal MS plus 44, Pirelli Winter 190 Direzionale, Maloya Cresta 220 a Nokian Hakkappeliitta NRW
** - doporučujeme
Firestone 930, Semperit Direction Grip, Vredestein Snowtrac, Barum Polaris OR 60, Dunlop Winter Sport M2, Pneumant P M+S 100 a Fulda Kristall Gravito
* - doporučujeme s výhradami
Michelin Alpin
Škoda jen, že ty výsledky co jsem našel nejsou podrobnější. -
Saab 16.01.01 09:03
« Re: Vrak
To je fakt, že jsem za ty prachy mohl mít mnohem novější auto, ale to už bohužel nezměním. Jinak ta oprava je asi nejlepším východiskem; motor je překroužkovaný, má přebrousený blok motoru, takže by měl být OK, pak tam je nová palivová pumpa, nový katalyzátor, nová lambda sonda atd. Když jsem kolegovi popsal co to dělá (cukání, velká spotřeba atd), tak jednoznačně označil závadu v palivovém systému s tím, že je asi špatný karburátor, který nedává správné množství paliva díky čemuž auto cuká a poskakuje, načež tam dává moc chudé směsi, což zapříčiňuje velkou spotřebu a ještě to chce spravit startér a mělo by vše šlapat. Když jsem auto koupil, tak mi v Toyotě Hrušky (už zkrachovali) řekli, že nový karbec stojí cca 15.000,- kč. Ale v Toyotě Hukr Brno dávají autům starším 5-ti let slevu na originál ND 25% a na práci slevu 20% (310,- kč bez DPH) a navíc tam tomu dobře rozumí (alespoň na mě udělali výborný dojem po telefonu). Já tam měnil tu lamda sondu a bylo to OK. Navíc koupit novější auto by znamenalo vzít si úvěr (nebyl by to zase takový problém, protože jsem schopen ušetřit tak 7-8tis. měsíčně, ale dluhy nesnáším) a nové riziko závad. Ta záruka je sice dobrá věc, ale v našem státě je to téměř bezvýznamný cár papíru, na tu Toyotu jsem měl taky záruku a jak jsem dopadnul, ikdyž stejný chyby bych už asi neudělal. Proto ji asi nechám opravit (ještě se rozhodnu podle odhadu výsledné ceny) a budu s ní cca 3 roky jezdit a pak koupím buď ojetou 9-5ku nebo novou Corollu. -
« Re: Vrak
Ja bych ji normalne strelil, nez do ni strkat dalsich 15-20 tkc. Ted si pri koupi dalsiho auta natolik zkuseny, ze vis kam se podivat, co nechat promerit, co a jak a za kolik se da opravit a muzes s pripadnym majitelem jednat o sleve, jako treba ja. Na Brave byl spatny vyfuk a majitel mi dal slevu 18 000 Kc, s tim vyfukem jezdim dodnes dalsich 12 tkm, jen jsem jej zatmelil a v lete budu vyvarovat. Navic pul roku zaruka ve ktere prece musis prijit na vsechny zavady. Dobre si to rozmysli, jsou to jen a jen tve penize. -
Saab 15.01.01 15:23
« Re: Vrak
Po zvážení situace jsem se nakonec rozhodnul, že ji zachráním. Koupím nový karbec, nechám opravit startér, přeměřím tlaky v motoru a pokud budou špatné, tak nechám opravit i motor. Přeci jen je to lepší než si vzít úvěr na 3 roky po 3.500,- mesíčně a nemít jistotu, že zase naletím. Opravu nechám asi na Toyotě Hukr v Brně - máte s nima zkušenosti při takových opravách ? Jinak na tu "kvílející" převodovku mi kolega doporučil nalít nějaký "sajrajt" s teflonem a mělo by být po problému, protože řazení je přesné a jde perfektně, problém jsou ložiska na které by měl ten teflon zapůsobit. -
Saab 11.01.01 13:19
« Re: Vrak
V Rakousku věděli hned, že je to vrak, čemuž odpovídala i cena 6.000,- ATS (cca 22.000,- kč s DPH i clem), za tu cenu bych to vzal, dal tam nový motor, karbec a další a auto by bylo ve skvělém stavu. Jenže přišla česká mrcha, který koupila vrak a po přejezdu hranic z něj udělala auto v super stavu a cenu zvýšila téměř 4x (85.000,-) - pro ni super obchod. -
Saab 09.01.01 19:12
« Vrak
Tak jsem dneska opět dotankoval a výsledek byl zdrcující. Průměrná spotřeba dosáhla hodnoty 11.4 litru !!!! Včera jsme tankovali do SAABu 2.3turbo a průměrná spotřeba při přibližně stejných podmínkách je 10.3 litru !!! Je vidět, že těch 40.000,- co jsem dal za opravy byli účelně vynaložené peníze. Jdu shánět novou. -
Saab 09.01.01 12:56
« Re: Snízek
Semperity jsem nezkoušel, takže nemůžu posoudit, ale při pohledu na test zimních pneu z českého AMS 12/2000 jsem mile překvapen. NRWčka v některých parametrech (ovladatelnost na mokru, podélný aquaplaning a brzdná dráha na suchu) předčí i novinku od GoodYearu UltraGrip6 a to jsou NRWčka víc jak 2 roky staré. -
Saab 20.12.00 10:52
« Re: Re:
S tímto přístupem bych skončil u Toyoty Picnic. Mě stačí liftback nebo sedan. Už aby bylo léto, přes zimu těch stopařek moc není a v létě jsou i líp oblečeny :-)
Jinak dneska jsem dotankoval plnou nádrž, kterou jsem vyjezdil na zimních pneu, bez oleje (téměř, chyběly 2 litry), v mrazech s cukáním a výsledná spotřeba je 9,4 :-( -
Saab 19.12.00 14:11
« Re:
Třídveřák nechci, není pak kam dát stopařky :-)
Zkusím tu moji Corollu nabídnout zpátky Toyotě jako její první Tamagocci :-)
Už začalo mrznout, takže opět špatně startuji a motor jede blbě, ale už mám v merku člověka, který mi sežene tu novou s kulatými světli, koupit bych ji chtěl tak v červenci nebo srpnu, do té doby mi ta moje musí vydržet.
Přeji všem příjemné prožití svátků.