Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« To Našrot
Musím říct, že s tebou v drtivé většině případu souhlasim i když bych si nejraději taky dal tunigový výfuk, ale musim uznat, že máš pravdu v tom, že výrobce má ten motor vychytanej a jakekoliv úpravy rádoby úpravců, spíš motor poškodí, ale přesto všechno si myslim, že co se týká čistoty filtru potažmo tuning. fitru, vykon je opravdu znát. To je fakt ktery mám odzkoušený po několikátém autě. -
"-- skrytý --" 01.02.01 13:07
« Re: Pneu - 2Hufnágl
Ten test byl na letišti, kde si tu rychlost můžeš dovolit a nedělal jsem ho já, ale mistr ČR v rally M. Dolák. A hlavně zkoušel jen dvě značky pneu, které prodává. Na nokianech jsem nejezdil, takže nemůžu posoudit, ale když srovnám Dunlopy WinterSport SP s Matadorama MP55, tak to vyjde v běžných situacích nastejno :o)). O letních v zimě, na kterých jsme doma jezdili do předloňska, se ani hovořit nedá. Jinak papíry mám 3 roky, najeto mám jenom asi 130tis. a nejsem žádnej kamikadze, abych jezdil po sněhu 90 natož 150 na běžný silnici. -
« Re: Lamova Corolla
Pri brzdeni jsem si nevsiml, ze by se rucicka hnula. Do zatacek prudce nejak nejezdim - zvlast ted v zime. Jednou jsem mel dojem, ze pri zastaveni do kopce se nekam rucicka pohnula, ale na rovine se urcite zase srovnala, takze jsem to povazoval za normalni. To je tak co si ted vzpominam. Vedome jsem to ale zatim netestoval. -
« Lamova Corolla
Corolla 1.4 LB do provozu 4/2000. Prvni "vazne" zavady:
Leve zadni dvere jdou o trochu hure zavirat - musi se trochu vic "pritlacit - vetsi rozmach". Oprava posun zamku v ramci zaruky - 0 Kc. Nejde vyhrivani zadniho skla(zrejme chyba pri montazi radia?)nesvítí kontrolka vyhrivani. Oprava v ramci zaruky cena 69 Kc za vadnou zarovku(neni soucasti zaruky). Nekolikrat se mi stalo, ze se zasekl rychloměr na nule. Údajne tam vzlina mazivo, které prilepi rucicku k dorazu, pry staci poklepat - bud jsem neklepal, nebo malo.V servisu se s tim pry jiz setkali. Oprava objednana, udajne v ramci zaruky 0 Kc. Co vy na to? -
« Re: Pneu
našrot> Jedna perla za druhou. Jet na sněhu a ledu 150...
V testu Adac 195/65R15 někdy před zimou (vyšlo to v AMS) byla GoodYear UG6 obzvláště doporučená a Nokian HKPL cosi se propadla na poslední místa a ani ji nedoporučili. ContiWinterContact TS 790 vychází stabilně na špici a z osobní zkušenosti (mámé ho na obou autech) můžu říct, že zaslouženě. Přitom mám zkušenosti s Micheliny, Klebry a Pirelli. Navíc rozdíly mezi nejlepší a nejhorší pneu se pohybují do 15% a ne v násobcích.
Kolik je ti let? Máš vůbec papíry? -
« Re: Filtry
No ja nepoznam, jestli filtr spinavy nebo neni spinavy. Muze byt cisty a propoustet svinstvo, nebo muze byt spinavy a filtrovat dobre. Jestli jsem dobre pochopil smysl K&N, tak jeho smyslem neni propustit vice vzduchu, ale zlehcit motoru nasani vzduchu. Motor nemusi vydat tolik energie pri sani. V reklamnim letaku je napr. pro konkretni motor 1.8 16 V Zetec, pritustek vykonu pri 3000 ot. asi 1.5 %, pri 6 000 ot. tusim 3 %. Nevim to presne, musel bych se podivat. -
"-- skrytý --" 27.01.01 21:01
« Filtry
Ten filtr má jedinou výhodu - dá se prát (a tedy nemusíš tak často kupovat nový - i když já jsem s Corollou jezdil s původním filtrem 190tis. km a když jsem hgo měnil, tak zas moc špinavý nebyl). Vzhledem k tomu, že sání auta je stejně navrhované pro "znečištěný" filtr, tak na jízdní vlastnosti (a tedy i výkon) to vliv nemá. V marketingových materiálech firem, které je vyrábějí, se sice dočteš, že mají větší propustnost vzduchu, což je sice fakt, ale pokud nemáš turbo, tak stejně do 4dl válce víc než 4dl vzduchu nenasaješ a je to tedy k ničemu. -
Lubos.1 24.01.01 15:20
« Re: Zdravím v novém tisíciletí
Asi mas na mysli rozne "sportove" vzduchove filtre.Maju lepsiu priepustnost,motor sa nemusi az tak namahat so sanim vzduchu.Naproti tomu by mali zachytit viac necistot.Nemusia byt bavlnene,ale napr.akesi spongiove (daju sa cistit a olejuju sa).Na zvysenie vykonu maju min. vplyv, mozno v kombinacii s prieputnejsim vyfukom a upravou potrubia.Zmena iba jednej casti nema velky vyznam.Okrem toho som sa na to informoval v servise Toyoty a tam mi povedali,ze dokonca aj sportove modely Celica alebo niektore Lexuxy taketo filtre nemaju,su tam klasicke.Myslimze tam by mali najlepsie vediet,co tam davat. -
« Zdravím v novém tisíciletí
takže se vám znovu ozývám, jak vidím, Saab konečně došel k jedinému správnému závěru. (mimochodem, kolega včera koupil favec, rok 91 za 20.000, docela dobrá cena).
jinak jsem byl o vánocích docela daleko se svojí Carolínou (cca 1200 km tam a trochu víc zpátky), a oproti stejné cestě v létě (spotřeba 7,01) byly zimní gumy poznat (7,95 l/100 km). ale šlapala jak hodinky, v SRN jsem jí dával zase pořádně do těla (plný plyn cca 700 km skoro pořád, naštěstí bylo sucho). akorát na ledu při sjíždění z přechodu v Moldavě do Teplic to trochu klouzalo, ale to by asi nepomohly ani Good Year Ultra Grip. on ten zabudovaný teploměr má menší zpoždění, pořád ukazoval +1 i když už jsem málem lízal svodidla a asi po 5 minutách se přehoupl na -1. ale měl bych i jeden dotan pro ty, kteří to dočetli až sem. slyšel jsem něco o bavlněných vzduchových filtrech (cca 1300,- Kč), má smysl to kupovat ? prý se neucpávají a tím pádem má motor vyšší výkon. je to pravda ? -
Saab 22.01.01 08:08
« Re: Vrak
Asi přece jen půjdu do novějšího, protože motor je v háji. Před měsícem jsem dolil cca 2 litry chybějícího oleje, před týdnem jsem stav kontroloval a stav oleje byl cca 2 mm na maximem (takže vše vypadalo OK), stejnou konrolu jsem provedl tuto sobotu a je tam 0,5 cm pod maximem. Ten motor žere olej nárazově a já nevím proč :-( -
« Re: Vrak
To Saab: no pridam sa k tym, co radia predat a kupit druhe (nemusi byt nove). U nas sa v sucasnosti jednoznacne oplati investovat peniaze do jazdenych 4 - 6 rocnych aut. Jasne, ze aj tu sa da "vychytit" vrak, ale je to ovela menej pravdepodobnejsie. Ako tak obcas sledujem ceny, tak okolo tych 200tis. Sk sa pohybuju uz velmi slusne auta. Totiz myslim aj u vas v CZ plati, ze majitel noveho auta pri vychode z autosalonu straca hned 30-50tis korun. Fakt to asi treba poriadne zvazit opravu, resp. predaj, ale po tych skusenostiach, ja by som to radsej predal (nejake kozmeticke opravy a sup do bazara).
Snad jsem to tu trochu srozumitelně popsal, jak jsem to myslel a znovu podotýkám, že mám zkušenost s tímto typem návrhu jen u Toyot (při výměně špinavého filtru za čistý jsem nepocítil žádný rozdíl) a sám bych to i takto navrhoval, protože nikdy nedosáhněš úplné čistoty filtru ani úplně dokonalého "sání".