Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 01.08.01 16:31
« Re: ND Toyota
Repas z originál dílů nemusí být špatný, navíc pokud je tam velký cenový rozdíl, tak to je podle mne lepší volba než nějaký neoriginál. Např. když jsem potřeboval nový katalyzátor, tak originál stál kolem 20.000,- kč a univerzál 3.500,- kč, takže volba byla jasná. Škoda jen, že i ty originál díly nejsou o něco lenější.
Malá perlička: laděný výfuk Hirsch (tuning SAABů) speciálně vyráběný pro SAAB (Made in Switzerland) stojí 5.500,- kč (možnost výběru mezi stříbrnou a černou koncovkou), od Remusu přes 10.000,- kč. Takové ceny by byli super :-) -
« Re: ND Toyota
Dost nechapem taktiku Toyoty, co sa tyka repasovanych veci.....moze to byt kvalita, overena spolahlivost, vymenene niektore suciastky, ale to sa hodi skor pre niektore este lacnejsie auta, nie pre obrovsku firmu....aj ked recyklacia na druhej strane okrem ekonomickych prinasa aj ekologicke vyhody. Ja by som to nekupil.Asi. -
Saab 01.08.01 15:47
« ND Toyota
Tak mám před sebou letáky od originál dílů Toyota pro spojku, výfuk a tlumiče. U výfuků píší, že ekonomickým (splňujícím standardy Toyota) řešením jsou výfuky Optifit, u spojky je taky uveden Optifit ale s tím, že je to repas:
Spojkové sady Optifit jsou originálními produkty, které byli za použití nových komponentů kvalifikovaně renovovány tak, aby splňovaly standardy Toyota uplatňované při prvovýrobě. ....
U tlumičů o Optifitu nepíší nic, jen to, že originál tlumiče jsou potaženy Teflonem a galvanizovány chromem, což některé neoriginály nejsou (teflon+chrom=lepší komfort a větší výdrž). -
« Re: Doplnky
Asi ho tam necham. Inac je to r.v.91, akurat je to z malej serie dovezenej z Japonskeho trhu, kvoli tomu,ze u nas este nebol bezolovnaty benzin - kvoli tomu tam nieje trojcestny riadeny ale stary typ katalyzatora. Asi ho tam necham. Mate niekto skusenosti so sport.vyfukom? Aky dat? Neviem ci sa vobec oplati uvazovat nad lacnejsim univerzalom, alebo chciet len presny typ... -
"-- skrytý --" 01.08.01 13:17
« Re: Doplnky
Tak to musíš mít teda zatraceně starou Corollu - třícestné řízené katalyzátory se montují už hodně dlouho (mám pocit, že od modelu z r.1989). Jinak: každý katalyzátor ubírá cca 20 koní. Jenže ten motor je taky nastaven tak, aby "mu to nevadilo". Takže když ten katalyzátor vyndáš, tak možná budeš mít pocit, že máš o 0,25s lepší stovku, ale zase budeš mít podstatně horší emise (asi jako severočeské hnědouhelné elektrárny v 70tých letech :o)) a možná i větší spotřebu. To je podle mně podstatně lepší mít motor neustále dobře seřízený, včetně toho, že máš všude dobrá těsnění apod. Osobně bych tam ten katalyzátor nechal. -
"-- skrytý --" 31.07.01 21:10
« Re: Toyota Avensis
Jo, tam jsem taky koukal jako u vytržení - kompletní kopie německých stránek, jen přeložené (a kupodivu nezapomněli vynechat tu 1,8čku :o). Holt ty skopčáci si žijou - nebo to VSC možná spíš potřebujou, vzhledem k tomu, že jezděj jako prasata s kulhavkou :o). -
"-- skrytý --" 30.07.01 17:43
« Re: Toyota Avensis
ještě: VSC se do ČR dodává jen s Lexusem GS300, LS430, RX300 a možná bude s novou Camry. Tady dostaneš jen EBD a TCS - to je už základní výbava (pokud tyto možnosti v autě jsou), tedy u Avensise konkrétně je to jen EBD. Jinak Toyota přešla u větších aut (tedy už od Avensise výš) na kombinované zadní brzdy - tedy jak kotouče, tak buben - to co má už dlouho LandCruiser, takže to může být docela zajímavé pobržděníčko :o) -
"-- skrytý --" 30.07.01 17:39
« Re: Toyota Avensis
Teď prý už by to mělo být se spolehlivostí lepší, než v začátcích Cariny (vyházeli dělníky a udělali všechno automatizované, takže jediné chyby můžou být v konstrukci nebo v použitých evropských dílech - to jsou třeba problémové vlnící se kotouče). Ale jestli se chceš zbavit té Corolly až na podzim, tak na nový rok se začne i u nás prodávat komplet nová Corolla i s podstatně silnějšími motory, tak bych možná počkal. Ta se bude vyrábět v Turecku :o), ale tam je všechno už rovnou stavěné jako plně automatizované linky - modernější než v Japonsku.
1,8 Avensis se asi nedovážel proto, že by se moc neprodával - jede jako 1,6tka, ale má větší spotřebu a je dražší... -
« Re: Doplnky
Prave som dostal spravu z jednej firmy z Prahy - sportove pruziny MAD -znizenie o 3cm 5.300CzK, KONI sport.tlmice 4200/kus. Pouvazujem, este idem pozriet po Bratislave, ake maju ceny tu, ale mam taku skusenost, ze sa oplati radsej ist kupit niekam do zahranicia, pretoze tu je skoro vsetko dost predrazene. Este ma trapi vykon motora, ale nechcem robit drahe upravy, ktore nepovedu k dostatocnemu zvyseniu vykonu. Asi vyhodim katalyzator, dam sport.vyfuk a uvidim,co urobim so sanim. Asi by to chcelo sportovy karburator,ale zasa kto by platil ten bezin co?:-)) -
Saab 30.07.01 10:28
« Re: Doplnky
U té mojí staré jsem měl spíše zvednutý podvozek, protože vypadala jako Volvo CrossCountry a vypadala super. Kamoš na ní má podvozek snížen, tak se ho zeptám, vrátí se s ní za týden nebo dva z Chorvatska, takže to chvíli potrvá. Na té novější mám nízký podvozek (standardní) a navíc původní majitel tam dal nějaký univerzální výfuk a výfukové potrubí vysí několik cm pod úrovní podvozku, takže si musím dávat bacha kudy jedu, při plném zatížení drhnu o zpomalovací retardéry (když jedu krokem, tak je to OK). Až ji dám do pucu, tak se kouknu jestli to půjde upravit.
Zatím jsem laděný výfuk nezkoušel, takže nevím jestli to k něčemu je.