Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 16.08.01 07:20
« Re: Tlumiče
Máš pravdu, ale divím se jim proč z druhé strany za tím plotem neudělají parkoviště pro zákazníky. Asi jsou moc vytížení a nemají čas, protože na servis čekám vždycky týden než se na mě dostane řada. Doufám, že teď už budu do servisu jezdit jen na výměnu oleje atd. Takže se už těším na rozhodování mezi Corollou 1.8 TSport (141kW) a SAABem 9-5 1.6SVC (150kW) :-) -
« Re: Tlumiče
S tím servisem máš pravdu, celej ten barák s prodejnou a servisem je vůbec zvláštní. Jeden vstup do prodejny a z jiný ulice zase do servisu. Když tam přijedeš, nemáš ani pořádně kde zaparkovat. Pěkný od nich je, že když tam dáš auto do servisu, tak ti ho pěkně vyšamponujou. -
Saab 15.08.01 12:28
« Re: Tlumiče
Šlape perfektně, s prací jsem byl celkem spokojen, zatím k nim žádné výhrady nemám. Stejně to bylo asi naposledy co jsem tam byl, protože přejdu na bližší servis v Toyotě Hodonín, tam to mám jen 20km a do Hukra 60km. Ještě jsem tam ale nebyl, třeba se mi tam nebude líbit.
Jo, jednu výhradu bych k servisu Hukra přeci jen měl a to že nemůžeš být po celou dobu opravy u toho, stačilo by jen koukat se přes sklo a popíjet přitom třeba kávu jak to má čím dál víc servisů. -
« Re: Tlumiče
Saabe jak jsi byl spokojenej s úrovní servisu u Hukra? Jinak 17 táců je pěknej balík, ale corolla po takový investici musí pěkně šlapat. Před rokem jsem se ptal u Hukra kolik stojí výměna všech tlumičů (včetně práce), bylo mi řečeno, že 22 tisíc. To je moc peněz, raději šetřím na novou corollu. -
Saab 15.08.01 10:03
« Re: Tlumiče
Těch necelých 17.000,- kč je za oba zadní tlumiče, spojovací tyč řízení, gumy stabilizátorů zadní nápravy, montáž a seřízení geometrie. Tlumiče stáli cca 4.200,- bez DPH (za kus). Ale mají tam pěkný chaos v cenách. Když jsem si poslal mail, tak stáli cca 3.800,- s DPH, pak když jsem tam jel zkontrolovat podvozek, tak mi v servisu řekli cenu 4.100,- (nevím jestli s nebo bez DPH) a když jsem je objednal, tak celková cena byla cca 11.000,- kč (nevím jestli s nebo bez DPH, ale záloha měla být polovina a chtěli 5000,- kč, takže asi s DPH), což by odpovídalo těm 3.800,- s DPH a na faktuře mám nakonec 4.200,- bez DPH. Zkusím si tam ještě zavolat. -
« Re: Tlumiče
Dobra cena, v Bratislave po mne chceli za zadne 16000Sk.Nastastie som objavil priameho dovozcu znacky Kayaba (co su original na toyotach) a tam to ma za ludovych 3500Sk/kus. Ked si spomeniem na zimne dovolenky v snehu,tak asi od sportovych upustam, nerad by som zostal niekde visiet na podvozku v snehu. -
Saab 14.08.01 19:10
« Tlumiče
Tak jsem byl dneska v Toyotě Hukr a už mám nové zadní tlumiče, auto má tak o 500% lepší jízdní vlastnosti, už se tak nehoupe a líp drží stopu, prostě paráda. Stálo mě to komplet sice téměř 17.000,- kč ale s prací jsem spokojen. Dokonce jsem si zapomněl vysypat písek z gumových koberečků a když jsem auto přebíral, tak byli čisté a umyté. -
« Re: Literatura na Corollu E9 1.3 r.v.91
Saab>Diky moc!Presne tuto radu kniziek som mal na mysli.Ale ked som sa naposledy(asi rok dozadu) o nu zaujimal,tak na Corollu nic nemali.Pojdem hned tu v Blave mrknut do obchodov,tieto knihy tu maju casto v knihkupectvach. Este raz dik. -
Saab 13.08.01 16:47
« Re: Literatura na Corollu E9 1.3 r.v.91
Tak jsem ti to zjistil, posílají to na dobírku i na Slovensko (objednávku pře www.kopp.cz), přesně tam píší tohle:
Objednatelé ze Slovenska POZOR! Vaši objednávku postoupíme firmě BONO sro (e-mail: bono@bono.r-net.sk) nebo ANIMA (e-mail: anima@dodo.sk), obě se sídlem v Košicích. Knihy Vám proto přijdou na dobírku od jedné z těchto slovenských firem, nikoliv z nakladatelství KOPP!
Nebo se po ní koukni v Tescu. -
Saab 13.08.01 16:24
« Re: Literatura na Corollu E9 1.3 r.v.91
Knihu o tvé Toyotě ([odkaz] vydalo nakladatelství KOPP (www.kopp.cz). Mají na svých stránkách i elektronický obchod, ale nevím jestli to posílají i na Slovensko, zkus si to tam projít. Jinak já tu knihu viděl v Tescu v Brně, bohužel jsem si jí listovat cca 14 dní předtím než jsem tu svoji prodal :-(
Manuály v angličtině mají na www.techbooks.cz -
« Literatura na Corollu E9 1.3 r.v.91
CAute, nema niekto nahodou potuchu, kde by sa dala zohnat servisna literatura(typu knih "Jak na to") na Corollu? Ako zhanam, tak zhanam, nic nenachadzam (snad nejake americke a anglicke vydania na americke mutanty corolly). ak mate nieco alebo nejaky zdroj na inete, dajte vediet. Diky moc. -
Saab 11.08.01 14:08
« Re: Skla
Jenže klima je moc drahá a navíc bych ji moc nevyužil, protože na těch 8km z práce než by mi auto, po celodenním stání na slunci, vychladila, tak bych ji mohl hned vypnout, aby se mi auto zase ohřálo, abych nedostal při vystupování teplotní šok. Důvod proč uvažuji o těch sklech je ten, že po celodenní práci sluníčka je volant tak rozpálený, že ho nemůžu pořádně držet. -
Saab 09.08.01 11:30
« Skla
Nemáte někdo zkušenosti s fóliemy na skla nebo s pokovením skel ? Po těch několika horkých dnech a rozpáleném interiéru o tom začínám uvažovat. Ale mám obavy, abych přes ně v noci viděl. Raději budu mít rozpálený interiér než abych večer sejmul cyklistu, který mě bude předjíždět zprava zrovna když budu já doprava odbočovat. -
"-- skrytý --" 03.08.01 16:33
« Re: Doplnky
"Laděný výfuk" je tedy hodně velká "prasárna". Neviděl jsem ještě auto, které by jelo s laděným výfukem lépe než s originálem. Vždy jsem viděl jen že to příšrně řve, takže místo abys řadil až v 7000 otáčkách, přeřadíš kvůli hluku už ve čtyřech a motor tím děsně huntuješ. Ale to jen tak naokraj.
Laděné výfuky jsou jen dobrý marketingový trik, těžící z toho, že rally auta mají také jiné výfuky (ale taky mají jiné motory, jiné sání, jiné chladiče atp.). A to, že se motoru s laděným výfukem lépe "dýchá" je taky akorát reklama - zvlášť u toyot a hond to neplatí - ty mají výfuky téměř ideálně "naladěné" už z výroby. A navíc - žádná automobilka nedá jen tak z ruky parametry motoru, aby nějaká firmička mohla udělat nějaké "vylepšení". Takže drtivá většina "tuningového" vybavení jsou věci vyráběné metodou pokus-omyl, ty dražší pak možná měření-pokus-hybrid, ale rozhodně to není lepší než originál. Navíc ještě Toyota dělá každého půl roku "nový model" - tedy velmi upravenou techniku nejen v motoru. Takže v 90% případů co naměříš například na motoru 4A-FE v červnu 91, to už bude v prosinci úplně jiné. A takové finanční možnosti, aby si mohli dovolit tolik měření ty firmy nemají. -
« Re: Doplnky
Ladeny vyfuk je asi najrychlejsia cesta ziskat nejaky vykon. Kladie mensi odpor a tym motor nestraca na vykone tolko vytlacovanim spalenej zmesi. Niektori mi ponukaju tu robene vyfuky, s tym ze to naladia ako chcem....cize bud na vykon vo vysokych,alebo krutiaci moment v nizkych,alebo zvuk...atd. Robia to podla vnutra vyfukov ako Sebring atd. Asi sa dam na to nahovorit. Inac Remus je podla viacerych dobry tak akurat na robenie hluku, na vykone moc neprida.