Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 12.10.01 21:09
« Dobrá koupě (zatím)
Kamoš si v pondělí koupil 5dv. Corollu 1.4XLi 1996, 143.000km, tmavě zelená metalíza, s el. předními okny, zadním křídlem, alarmem, litými koli, novými letními pneu Michelin 185/60 R14 (majitel mu slíbil i sadu zimních) s pravidelným servisem v Toyotě C&K Brno za 168.000,- kč. Auto bylo firemní, ale jezdil s ním jen jeden řidič, který teď místo něj má nový Avensis 1.6. Zatím to vypadá na super koupi. Taky bych chtěl mít někdy takové štestí, zatím se mi vyhýbá :-( -
Saab 12.10.01 21:01
« Re: Servis
to našrot: byla tam prasklá a opravovaná manžeta, čímž se tam dostal sajrajt a kloub odešel (ten co to spravoval byl asi *). Pravá strana je v dobrém stavu, ta levá byla volná a měla velkou vůli, když s tím zahýbali tak to pěkně "rachtalo". Koukali se na to cca 4 mechanici a všichni označili za problém ten kloub. To kvílení je při rozjezdu, bržedění motorem a jízdě na nízké otáčky (např. pomalá jízda ve městě). Z finančních důvodů budu asi měnit jen ten jeden :-( -
Saab 12.10.01 20:54
« Re: Servis
to tutti: v Hodoníně už jsem byl, sháněl jsem třetí brzdovku, koupil jsem originál z Hyundaie za cca 660,- kč (dali mi slevu 30%), sedí a hlavně svítí perfektně. Oni tam původně prodávali auta Hyundai a po krachu tam teď jsou Toyoty. Údajně jsou tam i stejní lidé (nemůžu potvrdit). Taky jsem se tam ptal na to "kvílení" převodovky a technik to projel a řekl, že to může být i olejem. Prý si s tím nemám dělat starosti pokud se to nebude zhoršovat, při zhoršení mám přijet a oni se na to kouknou. A když jsem měl cestu do Brna, tak jsem zkusil C&K. A zatím je to "nejkulturnější" servis. Ale přeci jen je Hukr v něčem lepší, když jsem se ptal na cenu ND, tak mi ji v Hukru řeknou přesně a v C&K odhadem. Schválně jsem se zeptal na cenu zadních tlumičů a řekli mi, že možná 5.500 - 6.000,- kč za kus (v Hukru stáli 5.000,- kč). I cenu toho kloubu mi řekli odhadem, ale důležitější je servis, takže budu jezdit tam. Navíc nemusím týden čekat jako v Hukru. Psal jsem jim v pondělí, že jedu ve středu do Brna montovat alarm, což by mělo trvat do cca 14 hod a oni mi napsali ať se u nich tedy stavím v 15 hod, prostě z pohledu zákazníka ideální chování. -
"-- skrytý --" 11.10.01 21:41
« Re: Servis
ještě: a jak může být vlhký simering mezi motorem a převodovkou a hlavně jak to zjistili, pokud motor a převodovku od sebe nerozdělali? Ten teď mimochodem na Corolle mám vyměněný taky (stál 990 Kč s DPH), protože mi skrz něj bohužel prosakoval olej na spojku a spojka nezabírala :o(. Ale vlhký být nemůže - to bys pak musel mít zrezlá ložiska v převodovce (nebo narezlá) nebo na motoru ... no a to by pak mohla ta převodovka kvílet... Ale jak by se tam dostala voda, to by mne teda zajímalo. -
"-- skrytý --" 11.10.01 21:36
« Re: Servis
Pokud máš v háji kloub, tak doporučuji současně vyměnit i protější - šel by do háje stejně, jen proto, že by byl jinak namáhaný (podobně jako je teď). Leze to sice do peněz, ale "když musíš, tak musíš".
Ovšem nevím, jak to souvisí s kvílením v převodovce? Ten kloub by, kdyby kvílel on, kvílel tehdy, když bys přidával nebo brzdil - to ale až ve chvíli, kdy by se "motor začal přetlačovat s brzdou". -
« Re: Servis
Už jsi vyzkoušel ten nový servis v Hodoníně? Je pravda, že C&K je nejlepší sevis Toyoty na Moravě. Jezdil jsem nejdřív právě do C&K, pak jsem to zkoušel u Hukra, ale vrátil jsem se zpátky k C&K. Výhody jsou přesně takové, jaké uvádíš: spousta místa, ochotný personál a možnost být při opravě u auta. Navíc je od srpna tamní servis a prodejna větší, protože se odstěhoval Seat a C&K si tak mohla pořídit showroom Lexusu. Má taky v Brně novou prodejnu Subaru a servis je společně s Toyotama na Vídeňské. -
Saab 10.10.01 18:43
« Servis
Dneska jsem si nechal do Corolle namontovat alarm a pak jsem byl ještě objednán i do Toyoty C&K Brno - ještě jsem tam nebyl, tak jsem si to tam testnul. Po prvním seznámení je to zatím nejlepší servis Toyoty v mém okolí. Člověk tam přijede, je tam hodně místa na parkování, s technikem jdete auto vyzkoušet a ukázat problém a pak s ním jste celou dobu na dílně, prostě paráda. V Toyotě Hukr Vám auto seberou a řeknou přiďte si odpoledne, třeba už bude, do dílny Vás nepustí atd., prostě přístup o něčem jiném. Šel jsem tam, protože mi převodovka "kvílí" na zařazený rychl. stupeň, což se mi nelíbí. Údajně to prý může být i olejem v převodovce, tak jsem se raději objednal do servisu. V C&K problém našli, na levé poloose je v háji kloub :-( Cena 8.500,- kč za originál, na Citroena prý stojí 27.000,- kč - pak že jsou ND an japonce drahé :-) A pak mi ještě doporučili výměnu simeringu mezi motorem a převodovkou, je vlhký a po čase bych mohl mít problémy. Takže opět budu muset šetřit a možná v lednu to vyměním. -
Saab 10.10.01 18:33
« Re: Nová Corolla
to našrot: taky předpokládám nezasloužené vítězství Octavie.
to pablo: na některé japonce cla neplatí, protože jsou vyrobeni v EU, jako např. Yaris apod. Proto používají strategii kdy v motoristických časopisech neněmecké výrobky prohrají. Stejné je to i u SAABu, když ho testovali, tak chválili motor, interiér, prostě paráda, ale poslední věta vždy zněla, že konkurent pro BMW a Mercedes není. Důvod už samozřemě neuvedli. -
« Re: Nová Corolla
Dizajn sa podla mojho nazoru celkom poviedol (podla mna povedenejsi nez u predchadzajucich 2 generacii). Co sa tyka porovnavania s Civicom, tak trosku je ta predna partia podobna (svetla),ale zeby sa podobali az tak moc? Mozno na obrazku..nazivo to bude ine. Co sa tyka podobnosti s Fabiou, tak tu nevidim ziadnu (mozno len pri porovnani motorov pod kapotou :o)))))) -
"-- skrytý --" 26.09.01 12:57
« Re: Nová Corolla
Jo, takt jsem si řikal, proč dělají předek Civica a Corolly na stejné výrobní lince :o)) Ale ono to totiž bude dané hlavně tím, že dneska každá automobilka fotí svá auta v moderní stříbrné (už je mi z ní špatně, když má skoro každý stříbrné auto) a ta barva rysy auta tak trochu smazává, takže než se to uvidí ve skutečnosti není možné pořádně posoudit, jak to auto vypadá. Přesto bych bral třídvéřovou TSko.
2Saab: porovnání TSka s Oktavií RS bude vypadat asi tak, že sepsou Corollu, protože nepotáhne hodně ve 2tis. otáčkách (jako RS, které jede jen v rozmezí 2-4,5tis.), ale výrazně až po 5tis. (vzhledem k tomu, že červený začíná na 8tis...) jako správný sportovní motor a takovýhle skopčáci nikdy neuměli - a když vidíš, komu se tu leze do zadku, tak je mi to vcelku jasné... -
Saab 25.09.01 19:26
« Re: Nová Corolla
To byla otázka ne narážka. Ty tři auta totiž mají podobný design - nový trend nižší střední třídy. Navíc podoba mezi Civicem a Corollou je podle mne celkem velká (větší než podobnost s Fabií). Kouknul jsem se na ty přechody a máš pravdu, trochu to Fabii připomíná, ale v dnešní době jsou si auta hodně podobná, téměř jako by je navrhoval jeden počítač :-) -
« Re: Nová Corolla
Ale ja jsem tim nechtel rict, ze je skareda nebo co. Jen mi ty blatniky a prechod z nich do predniho narazniku + maska pripomely Fabii. Zvenku je Toyota pekna, ale interier se mi moc nelibil. Sice jsem ho videl jen na fotce, ale nic moc.
BTW: Civic se mi nelibi a 307 je ze predu dost jina.
Nejvíc se usmívám když se některé automobilky chválí něčím co je u Saabu samozřejmost už několik let, nejvíce je to vidět u VW.