Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 19.11.01 20:47
« Re: Diesel
Jo, to jsem sem nenapsal - tenhle systém má akorát Peugeot a to jen na posledních modelech. A je tam kvůli tomu, aby se jim podařilo odstranit již v motoru dusíkaté škodliviny, které jsou podstatně nebezpečnější, než saze. Navíc od začátku existence spalovacích motorů je snaha co nejvíce škodlivin eliminovat již přímo v motoru; katalyzátory apod. jsou již jen doplňková zařízení. -
« Re: Diesel
nasrot> Ja som si myslel to iste ako ty, ale bol som prekvapeny, ked som zistil, ze niektore novsie diesely maju katalyzatory. nie je to benzinova klasika-trojcestny, ale tiez spracovava jedovate plyny na neskodnejsie. To co pises ty, to je FAP, co ma napr. Peugeot 606 - to iba zachytava "dym"-pevne castice, zlozenie plynov nemeni.
spotreba> Ja mam Corollu 1.3 r.91 a jazdim s nou bezne po meste okolo 7.3-7.5 litra. Teraz mi isla za posledne 2 mesiace spotreba hore na 8.0-8.2 litra. Mam podozrenie na zly termostat-ked je zimsie, tak sa mi teplota nevysplha ani do tretiny ukazovatela teploty a auto ani dobre nekuri. Ma niekto podobne skusenosti-bude to spinanim termostatu? -
"-- skrytý --" 17.11.01 23:25
« Re: Diesel
To jsou dobrý kecy :o)) Žádný osobní diesel nemá katalyzátor, maximálně tak lapače sazí, ale ty se musí dost často měnit. Jinak do dieselů se dají udělat takzvané regenerátory, které jsou ale zatím dost drahé a strašně velké, takže se používají jakési náhražky. Ale katalyzátor v dieslu nenajdeš ani pod mikroskopem :o) -
« Re: Diesel
to nasrot:to počítačovou chybou semi taky nezdá. Údajně si motor těma otáčkama spotřebovává nadbytečný palivo-kvůli katalyzátoru/ani jsem nevěděla že tam je/.Taky jsem si myslela,že u Toyoty neexistuje problém,který by se nedal vyřešit.Ale Doláka v Příbrami zkusím. Ale jak se zdá,dieselový Toyoty tady v oblibě moc nejsou.
to saab:ceny ve Vídni neznám-když mi říkali,že se
s tím nedá nic dělat,tak ani nechtěli nic platit.
Auto bylo u nich 4 hodiny. Na prohlídce po 90tis. jsem byla u soukromníka kousek za Brnem na doporučení známého,který tam jezdí se svou 4-letou Audi.
V Hukru jsou příjemní, ale nespolehliví. Ventilátor zkontrolovali tím způsobem, že otočili knoflík a řekli, že je v pořádku. To, že nefoukal žádný vzduch, si už nevšimli /ucpaný filtr./
Motor je nekutečně tichý,ten typický dieselový rachot je slyšet jenom při startování. -
Saab 16.11.01 17:51
« Re: Diesel
to Natalie: a kterej servis bys doporučila ? Jak to vychází cenově v Rakousku ? Mě v Hukru jednou říkali, že některé náhradní díly vozí z Rakouské Toyoty, protože tam vyjdou levněji, ale když jsem se jich zeptal na cenu, tak řekli, že neví, že jim mám říct jestli to chci z Rakouska a oni mi to pak přivezou.
A jak je ten diesel hlučný, slyšel jsem že diesely v Corolle jsou docela tichý. -
"-- skrytý --" 14.11.01 21:39
« Re: Diesel
A nestane se ti třeba občas, že by ti to po akceleraci a puštění plynu ještě třeba samo přidávalo? Mohlo by to být zlomené lanko od plynu a to by tohle dělalo. Počítačová chyba od výrobce by neexistovala, protože by se na ní přišlo už u výlezu z fabriky nebo po 14 dnech prodeje - v Toyotě se dělá každého půl roku "nový model", takže je to nepravděpodobné a měli by to všechny dieslové Corolly a Toyota by si to na triko nevzala - je to totiž taková dobrá výmluva autoservisů, kterým se nechce dělat. Jestli to nemáš nějak výrazně daleko, nebo jezdíš kolem, tak zajeď do servisu Toyota Dolák v Příbrami (směr Strakonice) - tam ti najdou i chrobáka na vstřikovací trysce :o)) a nejsou drahý. -
« Re: pneu vs spotreba
to Saab (a vsetkym): Tak to meni situaciu. Samozrejme kratke starty spravia svoje. Na svojom spravidla robim dlhsie jazdy. Malokedy sa len tak flakam, napr. po meste a pod. Preto mam asi o dost nizsiu spotrebu. Vsak uvidime, ked spravis dlhsiu cestu, kolko Ti to vezme... -
« Re: Diesel
to všichni: první pokus nevyšel tak teď. Vaše příspěvky čtu už dlouho, tak taky přispěju.
Mám Toyotu Corollu 2,0 Diesel Combi, vyrobená
11/97, v provozu od 7/98, takže poměrně mladá.
U mě bydlí 2 roky. Má ale problém: při přeřazování
rychlostí z nižší na vyšší zůstanou otáčky viset na moment hodně vysoko. Dá se s tím žít ale ruší to požitek z jízdy. V Hukru a Ruetzu ve Vídni to pojmenovali jako počítačovou chybu přímo od výrobce, v C+K v Brně to nepojmenovali vůbec.
Věděl by někdo co s tím? Máte někdo diesel Toyotu?
Jinak co se servisů týče, ty dva brněnský jsem už vzdala - jsou drahý a nekvalitní. V Hukru mi dokonce při poslední prohlídce nechali na motoru
ležet šroubovák.Asi 30 km jsem s ním ujela.