Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: spotreba vs termostat -poradte
Vacsinou jazdim po meste, tak okolo tych 10-12 km. Ale teraz sa mi nezahreje ani ked idem 40-50km, aj vyssou rychlostou. Vetrak sa samozrejme netoci. Po nastartovani teplota po nejakych 2-4 km stupne povedzme nieco nad tretinu, potom sa podla mna otvori termostat, lebo motor zacne chladnut ale ten sa uz nezavrie aj ked je motor studeny a ostane otvoreny stale. Na mieste, ked nechladi napor vzduchu, tak teplota vylezie na klasiku do polovice ukazovatela. Ten termostat je jasny, len ma zaujima, ci moze tymto stupnut takto velmi spotreba z 7.3 na 8.6 za posledne 2 mesiace. Bojim sa ci to nebude aj nieco ine, lebo sa mi motor zda aj hlucnejsi. DAval som Brisky LGS premium, ale spotreba sa mi zdvihla az nejake 3 tyzdne po ich nasadeni, hlucnost tiez na zaciatku nebola a motor isiel vyborne, tak tie by som asi ako pricinu vylucil. Dam vymenit termostat, len ked idem do servisu tak by som chcel vediet, ci neviete cim mohla ist hore spotreba, nech sa na to mrknu. Diky. -
Saab 21.11.01 16:43
« Re: spotreba vs termostat -poradte
to Mig: a jak velké vzdálenosti jezdíš ? Já měl taky provozní teplotu po necelých 2km a teď při nízkých teplotách se na ni dostanu až po cca 6km při 90 km/h), takže zahřátý motor mám jen na poslední 2 km :-( A z toho plyne taky vyšší spotřeba. -
« spotreba vs termostat -poradte
Nema nahodou niekto skusenost s tymto problemom?> Na Corolle mam stale studeny motor, ked je vonku okolo nuly. Myslim, ze termostat nevypina a tak to chladi ako dive-na polku ukazovatela teploty sa nedostanem, len tak okolo stvrtiny mi to vzdy ukazuje. Za posledne 2 mesiace mi isla rapidne hore spotreba...namiesto 7.2-7.5 na 8.3-8.6 litra na 100km. Myslite ze to moze byt sposobnene tym chladenim, alebo mam nechat skontrolovat aj nieco ine? Diky. -
"-- skrytý --" 20.11.01 18:41
« 2mracek - RAV4
Asi 300tis. pojišťovnu DP. Je pořád pětidvéřová, už jí máme zase přesně týden doma :o). Byly měněné zadní sloupky, dveře s rezervou a kus podloahy s tou prohlubní - žádné rovnání se naštěstí konat nemuselo, podvozek taky zůstal netknutý a na autě to není vidět, kromě toho, že se musí s těmi pátými dveřmi víc bouchnout při zavření - asi je tam nějak špatně namonotvaný zámek. Stejně jim tam ještě půjde, poněvadž blbě zapojili zadní stěrač a místo aby po ostříkání dvakrát setřel, tak se fláká :o)
BTW: tatík už s tím chytnul podvozkem - tak jsem mu nejdřív nevěřil, že to snad není možný ani na nejhorších silnicích, a pak z něj vypadlo, že jel trochu na Slovensku sněhem lesem, a byly tam na cestě takové ty schody proti vymýlání cesty vodou a byly nějaké zasněžené, a tak si nevšim, že je tam místo celého schodu už jen to asi 20cm vysoké prkno, tak o to prý chytil :o))