Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Re: Nová Corolla
Nasrot, to ze se nektere automobilky nechlubi beznyma vecma, neznamena, ze je nemaji! :-) Kdyz uz jsme u ty vybavy, tak 307 ma 6 airbagu, ABS, REF, EVA, ESP(za priplatek), variabilni posilovac rizeni, alarm, superzamykani, automaticke sterace+ svetla, automaticka klima za priplatek 6000Kc, coz je temer smesne, palubni pocitac... jen kousek z toho zajimaveho, ktere nabizi P307 -
"-- skrytý --" 25.01.02 18:06
« Re: Nová Corolla
2Lubos1: Za kolik u vás prodávají Corolly a P307čky? A s jakýma výbavama? Já jsem koukal nba české weby a nevypadalo to, že by měla 307 větší výbavu (u nás ani ta nejdražší 1.6tka namá imobilizér ani automatické stahování zadních okýnek - jen na kličku či za příplatek atp.). Navíc zadarmo má akorát BA, což osobně nevím, k čemu se dá použít. A promiň, že ti tak rejpu do výběru, ale ten Peugeot skoro nejede - nějaký zátah má tak do 4tis. otáček a pak už je to o ničem... :o) Jo, ale ten kufr má fakt o 100 l větší, což je znát. A jen tak ještě na okraj: co tě vedlo k tomu přejít z japonce na evropana? Nebyl jsi spokojen? -
Lubos.1 25.01.02 10:39
« Re: Nová Corolla
P307 a Hondu Civic mam vyskusane, Honda je moc maekka, ale ma fajn motor. P 307 je pomerne tvrdy, o nieco slabsi ako Honda, ale zato tichsi. Corollu som uz predal (mal som rocnik 96) a objednal som si P307. Tesil som sa na novu Corollu, uz som ju videl aj som v nej sedel. Vyzera dobre, ale ak by som ju chcel v rovnakej vybave a 1,6 motorom ako budem mat v P307, tak by ma to stalo o 100 000 Sk viac. A vybava je dokonca horsia ako v Peugeote a navyse ma Corolla strasne maly kufor. Napriek vsetkemu sa mi paci, ale pochybujem ze bude o nu extra velky zaujem, hlavne kvoli cene. -
Saab 24.01.02 15:00
« Re: Nová Corolla
Tak jsem se kouknul na největší konkurenty (Civic, 307, Stilo) a Corolla je asi nejdražší (1.6 v lepší výbavě) :-(
S prohlídkou si asi počkám až mi přijdou pozvánky z Auto Hukr, C&K Toyota a Toyota Hodonín :-) A obzvláště se těším na akci "Auto Jaro", která je tady (Břeclav) pořádána každý rok. Vždycky se sjedou prodejci aut na jednom místě a tam mají své předváděčky k dispozici. Pokusím se vyzkoušet všechny, tedy Corollu, Stilo, Civic i 307. Tedy doufám, že se Toyota Hodonín zúčastní. -
Saab 23.01.02 07:26
« Re: Nová Corolla
Zkusil jsem srovnat výbavu Toyota Corolla 1.6 SOL za 594.500,- kč a Honda Civic 1.6 ES za 549.000,- kč a dopadlo to takhle:
Corolla ma navíc 2 repro :-), ovládání rádia na volantu, palubní počítač, kožený volant a hlavice řadící páky, obložení interiéru karbon a mlhovky. Civic ma navíc alarm. -
Saab 23.01.02 07:02
« Re: Nová Corolla
Já na ni málem zapomněl, asi si budu muset udělat výlet k nejbližšímu prodejci.
Civic Type-R 3D stojí 809.000,- kč, tudíž o dost víc než Corolla TS 3D za 734.900,- kč (754.900,- kč za 5D). Ještě dodám, že Octavia RS stojí 680.900,- kč, takže ta cena TSka není tak strašná. -
"-- skrytý --" 19.01.02 20:05
« Re: Nová Corolla
TCS a VSC můžeš vypnout. A proč v tom není 2litr? Protože by to bylo ještě těžší než to je a museli by na to dělat už úplně jiný podvozek. A Civic TypeR má cca o 2s lepší 100vku. Podle mě je spíš původní myšlenka udělat auto, které vypadá jako normální (a to skoro i zevniř), ale dá se s tím slušně jezdit. Civic je už zdálky vidět jako sportovní auto. To TSko se totiž od běžné z vnějšku na první pohled liší akorát tím, že má vzadu napsáno Toyota červeně a vepředu na masce odznáček TSport. A pak těmi dvěma barvami. -
« Re: Nová Corolla
Protočí kola? Vždyť to má TCS a stabilizační systém. Proč v tom není motor o objemu 2 litry? Konkurentem bude hlavně Civic Type R, ten je sice jen 3d, ale motor je dvoulitr a bude asi levnější. Ceny nových Coroll jsou dost vysoké a výbava není zrovna na vysoké úrovni. -
"-- skrytý --" 19.01.02 14:15
« Re: Nová Corolla
Tak jsem si včera sednul do pětidvéřového TSka. Nádhera, otáčkoměru začíná červené po 8tis... všude spoustu kapsiček a schráneček, malý volant akorát do ruky... Tak jsem se ptal Doláka, jak to jezdí a on řekl, že hrozně, což mě udivilo (zvlášť, když to řekl závodník v rallye). Prý do 6tis. otáček se s tím dá jezdit skoro jako s normálním autem, ale pak, když necháte plný plyn, tak posledních 2500 otáček proběhne během chvilky, podobně, jako odpovídající nárůst rychlosti a už se musí řadit, čímž se dostanete na max. moment a už se zase musí řadit :o) Zjednodušeně řečeno, když se omylem přišlápne plyn při přeřazení tak, že se protočí kola, tak po těch 6tis. otáčkách s plným plynem proklouznou znova... Akorát mě trochu naštvalo, že jí dělají akorát v takové kávové metalize a černou a nedělají červenou. I tak to ale byla "láska na první pohled" :o) a nevím, co udělám, abych se s ní mohl vozit :o) -
"-- skrytý --" 16.01.02 14:58
« Re: Nech to zije
dokud se nezkroutí nebo neprasknou, tak žijou :o)
Jinak - já mám na Corolle Sachsy a s těmi jsem zatím spokojen (jako zatím s jedinou neoriginální součástkou na autě), i když stály skoro jako originály. Prý nejhorší jsou Monroe - ty dodával známý a do roka se mu všechny co prodal vrátily jako vadné... -
« Nech to zije
CAute,
trochu to len ozivim, nech sa nestrati diskusia. Idem menit tlmice..mate nejake skusenosti/pripomienky ktejto teme. Idem do original Kayaba, rozmyslam ci netreba menit aj pruziny...v servise povedali ze nie..ako je to vlastne so zivotnostou pruzin? -
Saab 08.01.02 22:28
« Re: Ložisko - 2Saab
To jsem asi nebyl já, já mám ložiska v pořádku. Mě určili v Toyotě špatný homokinetický kloub. Pak se na to kouknul ještě můj neznačkový servisák a ten když se s autem projel, tak řekl, že pokud to neklepe, tak to kloub nebude a dal mi do oleje v převodovce nějaký "sajrajt". Mám s tím alespoň 2 měsíce jezdit, třeba se to spraví. Jinak ten kloub stojí v Toyotě 7.800,- kč s DPH a neoriginál necelých 2.500,- kč.