Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.02.02  08:12

    « Re: Dlhsie styfty

    Stačí když ti závit z matice ani nekouká.U běžných šroubových spojů platí délka závitu X průměr šroubu(takže šroub pr.10 stačí zašroubovat 10mm hluboko,aby bylo dosaženo požadovane pevnosti)Ty vinty navíc jsou kvůli povolení-aby ti matice hned neupadla.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.02  17:19

    « Re: Dlhsie styfty

    Tak to je "habaků" - na max. 1,5 "koukacího závitu" se všechny šroubové spoje konstruují.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.02.02  14:28

    « Re: Dlhsie styfty

    No je tam vidiet asi 1,5-2 zavity, asi by to malo byt v pohode, lebo aj v toyota servise povedal ze je to OK. Akurat pre dobry spanok by som dal dlhsie aj dopredu, lebo zakruty su vacsinou miesto, kde miznem inym autam /na rovine je 75PS malo:o)/
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.02.02  12:53

    « Re: Dlhsie styfty

    hmm, tak to je tedy diskama. K těm závitům - jestli ti kouká ze závitu šroubu ven z matice tak 1-1,5 závitu, tak je to v pohodě.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 04.02.02  10:38

    « Re: Nová Corolla

    to mracek: s tím souhlasím
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.02.02  21:43

    « Re: Dlhsie styfty

    nasrot> No, lenze sirka tych diskov je 7.5", keby boli uzsie tak je to asi v pohode. Tie nove pneu maju zosileny bok, preto su take siroke, ze beru o tlmice. Tie styfty nutme potrebujem, aby som tam mohol dat podlozku o hrubke do 4mm. Myslis, ze by sa mohlo nieco stat, tym ze budu tie styfty dlhsie-budu o moc viac namahane? A este otazka-na prednych teda menit nebudem, ak mi napises, ze 5-6 zavitov staci na udrzanie kolesa v pohode. Pol roka som tak jazdil a pohoda, ale pre klud chcem aj dopredu ich dat dlhsie. Co ty na to? Diky za odpoved.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.02  16:06

    « Re: Nová Corolla

    nasrot 16V motory nejsou nizkootackove... :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.02  14:02

    « Re: Dlhsie styfty

    Stejně všechnu sílu drží max. první 3 až 4 závity. Ale skoro bych řekl, že máš ALU disky se špatným ET, protože pneu 195/50-15 jsou na tenhle model přímo dělané (nepočítám-li menší rozměry). Jde spíš o to, že přidáním podložky a "prodloužením" šroubů budou ty šrouby víc ohýbané, což by mohlo vadit - ty alu disky sice třeba lezou více ven, ale sedlo šroubů mají jako původní plechové - kvůli namáhání.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.02.02  13:57

    « Re: Nová Corolla

    mracek: teoreticky je místo maxima momentu dáno, kromě jiného, převážně typem vačky - čím výš, tím "placatější vačka". VVTi, VTEC apod. pracuje tak, že je vačka "řízená" - je možné nastavit čas otevření i zavření ventilu, tedy vlastně tu vačku tímto nastavováním "placatou vačku" dělají ostřejší, čímž dostávají vyšší Mk i v nižších otáčkách. Variabilní časování ventilů nemá žádný smysl, pokud se motor udělá "nízkootáčkový" - zase to bude jednorežimový motor.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.02  10:37

    « Re: Nová Corolla

    To lubos1: vdaka za info. K tym parametrom starej Corolly (1,3 z predminulej generacie): mne osobne dost dlho trvalo, kym som si zvykol na vytacanie motora do otacok. Ale teraz viem, ze ked tam dam pri cca 90-tke trojku, tak auto ide jak raketa dopredu... Aspon mne sa tak zda. A pravdou je, ze ta stvorka tam je taka pofiderna, ja ju potom radim tak na cca 3 sekundy (beriem to ako medziplyn :-)). Mozno trosku prehanam, ale v podstate ma Nasrot pravdu. Ani pri sviznej jazde nie je spotreba ovela vyssia, ako pri tzv. "uspornej" jazde. Aj ked najnizsiu spotrebu spravila manzelka pri jazde mimo mesta - 5,4 l. Inac cesta na dovolenku - Chorvatsko vysla v priemere za 5,8 l/100km. Ale ked potrebujem rychlo prebiehat, viem, ze sa mozem spolahnut na vyssie otacky - tie nesklamu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.02.02  08:59

    « Re: Nová Corolla

    Saab, jel jsem strejdovou Corollou 1,4 VVTI a ze by to bylo nejak moc znat, to se rict neda. Figl bude totiz asi tam, ze kdyz se chce z motoru dostat co nejvyssi vykon, tak se dostane ve vysokych otackach, ale v tom pripade auto ztrati spodek. Toyota to vyresila tak, ze udelala VVTI(Honda podobne). Proto Toyota jede dobre nahore, ale diky VVTI ziskala o neco lepsi spodek. Co naopak francouzum se podarilo vyrobit motory, ktery toho vykonu dosahuji drive nez Toyota a tim padem maji silny i spodek, faktem zase je, ze tam kde se z Toyoty dostava to nejlepsi, tam uz francouzsky auta ztraceji, na druhou stranu maji francouzsky auta velkou rezervu v budoucim zvysovani vykonu, kde pri stejnych maximech toyoty by dosähly vyssiho vykonum, ale pravdepodobne by ztratily spodek(ale nejsem si jisty, protoze neznam presne fr. motory a tak nevim, jestli maji casovani ventilu, jediny o kterym to vim jiste je 2,0 16V od Renaultu, ten je ma s casovanim)!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.02  19:27

    « Re: Dlhsie styfty-dodatok

    Mam Corollu Liftback 1.3 r.v.91
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.01.02  19:23

    « Dlhsie styfty

    Zdravim vas tu!
    Kupil som nove pneu 195/50R15. Su sirsie nez stare co som mal a vzadu mi suchaju o tlmice. Potreboval by som nejaku podlozku asi 3-4mm hrubu.Ale uz teraz mi alu disky drzia tak na 5-6 otacok matice. Neviete z ktoreho auta by som mohol dat dlhsie styfty /Carina,Previa/Avensis/??
    Este by ma zaujimalo ci je nejaky problem to vymenit, ja nie som mechanik, tak do toho moc nevidim. Pripadne mi napiste kolko by za to odo mna mali pytat. Diky moc. Michal
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.01.02  12:15

    « Re: Nová Corolla

    Tak jsem vytáhl všechny možné prospekty od roku asi 92 až doteď a je v tom zatracený bordel, poněvadž na papírech s výbavou, mají většinou úplně něco jiného, než v prospektu, ale Saab to tedy nakonec asi zjistil dobře - no, ale ještě kromě těch již nalezených otáček maxima Mk (3800, 4800) jsem ještě pro motor 3ZZ-FE (tedy 1,6 VVTi) našel 4200... - tam teoreticky byl v poslední verzi 4A-FE.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 31.01.02  07:25

    « Re: Nová Corolla

    to mracek: ale díky VVTi by měla mít 90% točáku mezi 2000-6000 otáčkami. To vytáčení platilo spíše na starší motory (bez VVTi).

    to našrot: já viděl data předešlé generace a tam byl u 1.6ky VVTi taky uveden točák při 3.800 ot.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 31.01.02  07:22

    « Re: TS

    to mracek: na Stilu se mi nelíbí právě ten zadek, připadá mi "takovej nějakej divnej". Jinak je to designově pěkné auto, jenom ten zadek :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 31.01.02  07:18

    « Re: TS

    Ten obrázek jsem získal z šetřiče obrazovky :-)

    Na [odkaz] si z úvodní stránky stáhni šetřič TSka ("Download the T Sport screensaver" - má cca 1.6MB) a pak si jej spusti a až se ti zobrazí stránka s tím grafem, tak jen stiskni "Print Screen" a pak si ho ze schránky vlož třeba do Wordu (Ctrl+V). Nebo ti jej můžu poslat na mail.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.02  21:33

    « Re: Nová Corolla

    Protoze je vykon i tocak posunutej do vyssich otacek, tak proto Peugeot pojede v nizsich otackach lepe! Toyota pokud se bude drzet ve vysokych otackach, pojede jak drak!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.01.02  21:32

    « Re: TS

    Jo, Corolla je pekna, ale hodne podobna evropskym autum, nejvice sna Fiatu Stillo, alespon zadek teda!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.02  20:55

    « Re: TS

    Máš ten graf někde na obrázku? Já jsem si psal o prospekt (jak mají na www.corolla.cz), ale ti trubci mi žádný neposlali. Jinak dle papírů má mít Mkmax v 6800 (180Nm) a Pmax v 7800 (141 kW). Ten kopanec je tam proto, protože se zvětší zdvih ventilů a tedy i průtok vzduchu (ten není plynule měnitelný, ale jednorázově).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…