Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 19.02.02 20:15
« Re: Nová Corolla
Tak jsem jel taky v té 1,6tce (už měla ale najeto asi 4700) a už hlučná nebyla. Taky to bylo moc pěkné svezeníčko. Jel jsem sice jen asi půl hodiny (asi 40km po okolí PB), takže podvozek jsem prozkoušel, i když byla na zimních nokianech. Trošku mi ale připadalo, že v některých chvílích plave (to bylo v jedné zatáčce, kterou normálně jezdím asi 90 a teď jsem si nějak nevšim, že jedu 140...), takže to asi bylo těma zimníma gumama :o) A ty brzdy, to bylo přímo pošušňáníčko.
Ještě k tomu hluku: prý u nich byl nějaký chlap, co si přitáh hlukoměry a měřil hluk v Camry, Avensisu, Corolle atp. a i v jiných autech a zjistili, že v Corolle je nejmenší hluk od podvozku a kolemproudícího vzduchu snad ze všech aut co měřil. Ale ten zvuk motoru vůbec zase není špatný (narozdíl od RAVky, kde je nějak moc rezonující sání a není to ono. -
« Re: TS
koukam,ze se tady bavite o TS.ja mel tu cest jet v ni jako spolujezdec uz tak tri tejdny zpatky...meli ji v Pribrami u Dolaka.
musim rict,ze je to pekny svezenicko,ten kopanec neni zas az tak brutalni,ale v 6500to hodne slusne zatahne,na jednicku a dvojku to zacne skoro hrabat:-))))fakt pekny. -
Saab 16.02.02 09:26
« Re: Nová Corolla
Taky jsem si ji byl včera vyzkoušet, jel jsem přesně v té, kterou bych chtěl, tedy 5d 1.6 v plné výbavě za cca 600tis. kč. Je to super svezeníčko, perfektně seděla v zatáčkách, jen ten motor byl ještě "syrový", po zajetí musí letět jako drak. Taky mám výhrady k hluku, čekal jsem že bude tišší (asi jsem rozmlsanej ze SAABu). Jinak palubka a řadící páka v hliníku jsou super, taktéž perfektní volant, místa je v interiéru taky dost. -
"-- skrytý --" 15.02.02 18:37
« Re: Nová Corolla
Tak jsem si jí byl včera projet, bohužel měli jen toho silnějšího diesla, což mi nesedí, ale i tak to bylo moc pěkný svezení. Jen mi přišla trochu hlučná - skoro jako dieslová oktávka - ale to prý se zajetím zmizí... Hlavně mě nadchly sedačky - dokonalost sama, podobně jako v mojí prastaré Corolle, kde jsou už taky hóódně dobré sedačky, tak tu jsou tak dvakrát lepší. A místa je tam taky docela dost, až na ten kufr... no, ale člověk si stejně s sebou někam bere jen tolik věcí, kolik uveze :o)) -
« Re: Čerpadlo
Pablo> ja mam 1.3 karbik. Lisia sa v priebehu krutiaceho momentu. Max vykon je u oboch na 6.200ot., ja mam max krutiaci moment pri 4.200ot., striekacka ma pri 5.000ot. ak sa nemylim. Rozdiel bol este v tom, ze ja mozem zobrat aj olovnatu 91, aj bezolovnatu 95-8. Karbik ma jednocestny katalyzator, Icko ma trojcestnu klasiku. Ako sa lisia v spotrebe a inych veciach neviem. Tolko moj postreh. -
"-- skrytý --" 11.02.02 12:04
« Re: Čerpadlo
To se nám stalo na Carině (4A-FE) a v orig. servisu i s prací stálo cca 4000 - ale mám pocit, že v té ceně bylo ještě něco navíc. Což není špatná cena, vzhledem k tomu, že jsem někde čet, že na oktávku stojí 8000... A jestli je opravitelné - záleží na tom, kudy to teče, ale stejně bych to radši vyměnil, protože oprava by možná mohla přijít i dráž než celé nové. -
"-- skrytý --" 09.02.02 15:23
« Re: Dlhsie styfty
Jo, ohyb - nejčastější způsob namáhání šroubových spojů je tah+ohyb a u dotaženého kola to tak přesně je. Je to předepjaté spojení, které je navíc namáhané na ohyb, který je logicky způoben tím, že šrouby jsou kolmo na kolo. Ne že by to bylo vidět, ale je to tak. -
« Re: Dlhsie styfty
Vcera som kupil original Kayaba tlmice, buduci tyzden ich necham vymenit, dufam ze zozeniem dlhsie styfty a uz par noci sa modlim, aby boli vymenitelne, lebo niekto mi povedal ze asi budu napevno narazene v naboji. Vyzera to tak, lebo ku koncu su rozsirene, vchadzaju do naboja a z druhej strany je tam taka rozsirena hlavicka, nieco ako kedby sa do plecu vrazil klinec, ktory je na konci sirsi. Neviete niekto ako to naozaj je? -
« Re: Dlhsie styfty
Ohyb?Jak chceš ohnout utažený šroub?To ho dřív kompletně utrhneš.Štefty na kolech mají jemný závit právě kvůli povolování a většímu počtu vintů - větší pevnost.Matice jsou vyšší taky kvůli tomu že mají radius na dosedací ploše,a za normální výšky by byl šestihran moc nízký.Mohlo by docházet k jeho stržení.Ta výška není kvůli pevnosti. -
"-- skrytý --" 06.02.02 13:43
« Re: Dlhsie styfty
pablo: jenže tu je drobný problém v tom, že to co říkáš je pro běžné namáhání jen na tah, ale tady jde dost i o ohyb, takže matice by měly být vyšší, než běžné, tudíž tohle platit nebude. A to co kouká tam není jen proto, aby se to lépe vyšroubovalo, ale taky kvůli tomu, aby kdyby se chtěly závity moc deformovat, tak aby to hned nesklouzlo. -
« Re: Dlhsie styfty
Skusim to premerat, kolko ma styft priemer a ako hlboko je matica zasrobovana. Inac uz som nasiel firmu co predava dlhsie styfty, zatial kupim 8 zadnych. Z coho by ste odporucali vyrobit podlozku pod zadne disky? Rozmyslam, ze kupim hlinikovy pelch hruby tak 4 mm a z toho to vyrezem. Nejake lepsie napady? -
« Re: Dlhsie styfty
Stačí když ti závit z matice ani nekouká.U běžných šroubových spojů platí délka závitu X průměr šroubu(takže šroub pr.10 stačí zašroubovat 10mm hluboko,aby bylo dosaženo požadovane pevnosti)Ty vinty navíc jsou kvůli povolení-aby ti matice hned neupadla.
Na [odkaz] je celkem pěkná nová Corolla.