Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 05.03.02 07:11
« Re: F1
Tak to jsi prošvihl krásný závod, hned po startu v první zatáčce byla velká havárka kde bohužel skončila i druhá Toyota s McNishem a nakonec jich do cíle dojelo jen 8 včetně Toyoty se Salem. Toyota byla šestá a Webber, který byl pátý měl náskok 30 sec a pak už jen ukazovali jak se Toyota dotahuje a když už byl Salo cca 2 metry za jeho zadkem, tak dostal smyk a udržel si tak šesté místo, nebýt této chyby tak byl pátý a měl by místo jednoho bodu body dva, ale i tak to bylo super. Bylo to poprvé co jsem sledoval celé závody F1 a atmosféra boje o 5. místo mě dostala tak, že jsem to prožíval jako zápas proti Švédsku v SaltLake City :-) -
Saab 04.03.02 10:59
« F1
Co říkáte na první závod Toyoty v F1 ? Já myslím, že to bylo super, škoda jen té chyby kousek před koncem. Nejvíce se mi líbilo jak komentátor popisoval jak Toyota všem vyrazila dech když na rovince dosáhla rychlosti 311 km/h :-) Jen tak pro informaci, maximum Schumacherova Ferrari bylo 307 km/h a nějaký drobný. -
Saab 04.03.02 10:42
« Re: Yaris
Já něco takového ještě nezažil, při prvním šlápnutí to totiž vypadalo jako kdybych se netrefil a šlápnul vedle, ten pedál nebyl vůbec cítit.
Včera se mi na tachometru objevilo hezkých 80.000km, tak jsem se rovnou objednal na čtvrtek do servisu na olej (Castrol), filtry a svíčky (Denso) do Toyoty Hodonín. Jsem zvědav na první práci v tomto novém Toyota servise. -
« Re: Yaris
Absolutne makke ovladanie vsetkych pedalov ma novy Passat, az to robi tazkosti sa so silnym motorom prvy krat rozbehnut bez pretocenia kolies. Naproti tomu urcite lezi 3litrova Omega, kde ide vsetko ako na nakladniaku, clovek si mysli, ze to netaha, ale ked pouzije silu velkej tehly na plyn, tak sa to poriadne rozdycha. Optimum by som videl taku Avensis. -
"-- skrytý --" 28.02.02 14:42
« Re: Yaris
Pružinu pod spojku, jako je u CarinyE :o) Zase ale, je to navržené pro evropany a neznám evropské auto, které by nemělo měkkou spojku, nejlépe takovou, aby na ní nebylo poznat, že začíná zabírat :o) Nejel jsem sice samozřejmě všema, ale mnoha ano :o) -
"-- skrytý --" 28.02.02 14:40
« Re: Vrzání
Tak ve 120 by to ložiska být neměly. Jinak na tu Corollu (taky 1992) stojí jedno přední 3002,05 Kč Přesně :o) Originál - já nerad neoriginální díly, protože mě vždycky přišly dvakrát dráž než neoriginál...
K té CariněE - je to 97 rok, tedy úplně jiný 4A-FE, než máš ty, ale pod 3000 otáček je to taky víceméně dost líné (kromě na jedničku :o) ), ale já pod 3000 otáček v podstatě nejezdím, pokud nejedu nějakou konstantní rychlostí. Ono taky když ti někdo navrhne motor s maximem toč. momentu někde kolem 4tis. otáček a výkonu kolem 6ti, tak rozhodně to není proto, aby se s tím jezdilo ve 3tisících :o) Chce to prostě točit a pak to docela jede. Jinak v té Corolle je taky 4A-FE, ale taky úplně jiný (ačkoli je taky 92 rok), jelikož je pro ameriku. A ta je v nižších otáčkách podobně líná, ale nevím, kdy se to zhoupne, jelikož nemá otáčkoměr... Akorát má silnější dvojku i jedničku, takže když jedu do kopce 40 a chci předjet náklaďák, tak nemusím jako u Cariny řadit jedničku, ale stačí dvojka. -
Saab 28.02.02 14:24
« Yaris
Donedávna jsem nebyl velkým příznivcem malých aut (Yaris, Fabia, 206, ...). Navíc mi u Yarisu vadila digitální palubka a jen litrový motor. Známá chtěla koupit malé auto, původně chtěla Fabii, ale já ji ukecal na Yarise. Když si ho koupila (využila akce 25.000,- kč sleva), tak jsem si ho samozřejmě hned půjčil a byl jsem velmi nadšen. Na to, že měl najeto jen 93km byl ten litr velice živý (byli jsme v něm 3). Jediné věci, které mi tak trochu vadili byla převodovka (na můj vkus až moc krátké dráhy) a spojka. Ten spojkový pedál neměl vůbec žádný odpor, prostě se pod nohou doslova propadnul. Jde u Yarisu nějak nastavit ? Mít těch 300tis. kč, tak prodám Corollu (1993) a koupím si do práce Yardu. Je tišší, pohodlnější a úspornější. Doteď jsem nevěřil, že by mě mohlo malé auto tak uchvátit (už jsem jel v 206ce a Fabii). -
Saab 28.02.02 12:34
« Re: Vrzání
Mě taky "pískají" na Corolle brzdy, ale vždy jen když jsou studené (např. ráno když jedu do práce nebo večer z práce), ale jen chvilku a jen když brzdím mírně (kdoví co tam dal původní majitel za brzdy).
A taky mi v prosinci když uděřili ty silné mrazy začalo něco "drnčet" v palubce nad autorádiem. Začalo to drnčet při cca 2.800 otáčkách, ale časem se to rozšiřuje, teď cca 2700-3100 otáček :-( Až se oteplí, tak to budu muset rozebrat a najít příčinu. Zatím to jde dočasně opravit bouchnutím do palubky :-) -
« Re: Vrzání
Ne, ložiska jsou původní. Má to najeto asi 120 tisíc (mám servisní knížku, mělo by to tedy plus mínus sedět). Ložiska mi teď přecházel maník v servisu, ještě ujdou. Píšeš 10 tisíc za výměnu, to se mi zdá moc. Přední ložisko k Carině stojí bratru 1.700, nevím, kolik zadní. No jo, to je celkem 6.500 za materiál, k tomu práce ... Mimochodem, níže píšeš, že máte Carinu s motorem 4A-FE (1.6), to je přesně můj případ. Jak ti to jezdí do kopce? Moje nemá vysloveně ráda táhlá stoupání na pětku. I na rovině dost líně zrychluje z nižších otáček (pod 3000). Moc by mě zajímalo, jaké zkušenosti má někdo jiný se stejným motorem. -
« Re: Vrzání
Jo to je naprosto přesný popis toho, co mě auto dělá (tedy to pískání, ne, že by jelo pořád). Teď jsem přes víkend studoval levou brzdu a vypadá to tak, že se špatně vrací pístky. Oproti pravému kolu se levé znatelně hůře točí. Po zimě asi brzda trochu zatuhla. Trochu jsem to zkusil rozhýbat a promazat (ne, kotouč ne, ale třeba by to pak nepískalo:)). Vypadá to ale asi na servis a přebroušení kotouče, i když je docela pěkný. Destičky jsou tak na 40 %. Jinak se ale v brzdách vrtám poměrně nerad. -
« Re: Vrzání
U me (jine auto, ale co, kola, volant a motor to
ma, tak co) takhle piskali kotouce (desticky).
Kola take byla studena, asi se to jen "trosku"
trelo. Zacalo to piskat po cca 10 km, co se
desticky a kotouc zahrali. Po vymene kotoucu
(ne kvuli tomu ;-)) to zatim prestalo.
Nejdrive to piskalo pri zataceni a pak pri cim
dal mensim natoceni volantu. Ustalilo se to tak,
ze to slabe piskalo stale, pouze pri mirne natocenem
volantu doleva to prestalo. Jenomze to zase zatacelo
auto. Takze jsem jezdil tak (protoze mne ten zvuk
vazne stval), ze jsem si najel k pravemu okraji,
dal volant (kola) do nepiskaci polohy (tedy mirna
zatacka doleva a po chvili (auto se blizi ke stredu vozovky)
znovu. Proste takovy ozrala.
Tim ale nerikam, ze je to u tebe to same.
Jo a to jak (Gerchan) montoval neco v tom m.
prostoru, tak to byl ten dil, ve kterem nejaky
opravar zprasil opravu brzd, takze medved
nebrzdil, ale stale zrychloval. A nas hrdinny
policista lezl do motoroveho prostoru, aby prerusil
privod benzinu.
To neslo vyradi? Melo to automat?
Vypnout klicek (i kdyz tusim, ze o to se pokouseli,
ale zlomili ho?). Traparna -- vim ze mne napadlo X
dalsich zpusobu, co se dalo vyzkouset... (Trebas
dostat se k palivovemu cerpadlu za sedackami
a odpojit mu napajeni/palivove hadicky, nebo vyndat)
vsechny pojistky (nerikejte, ze to melo
pojistky v motoru), atd. Stupidita. -
« Vrzání
U mé Cariny II 1.6 z roku 92 se objevil jakýsi vrzací syndrom. Když se auto zahřívá, objeví se nejdříve mírné pískání při pohybu volantem doprava. S přibývajícími kilometry už vrže i při přímé jízdě, ale ne pořád. Je to takový zvuk, jakoby se něco třelo o brzdový kotouč, takové pískání. Kotouče jsou ale po ale po jízdě normálně studené. Musí to být někde u kol nebo hřídelů, píská to jen, když jedu. Nevím, jak zjistit zdroj. Napadá mě jedna scéna z Kobry 11, kdy jeden hrdina (ne, nebyl to Semir, byl to ten druhej) za jízdy otevře kapotu a seřizuje cosi v motoru. Nemáte na něj někdo kontakt? Nebo raději nějaký nápad, co tam může pískat? Díky za radu!