Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
matuS 13.03.02 01:44
« Re: Ceny prohlídek na novou Corollu
fija akurat pisal, ze s plnou syntetikou na tdi oktavku +pelovy filter (600kc) ho to vyslo 5000kc. cize priblizne rovnaka cena. ale aspon vidiet, ze ludia ktori hovoria aky je skoda servis lacny a aki su japonci nenormalne drahi, trepu blbosti. treba ludom otvorit oci, ale AKO? -
"-- skrytý --" 12.03.02 20:35
« Re: Ceny prohlídek na novou Corollu
Tak já to taky rozepíšu, ať je srovnání:
olej Mobil Super S 5W-40 (3,3 l) - 1018,25 Kč
olejový filtr - 206,95 Kč
brzdová kapalina (0,5 l) - 181,23 Kč
svíčky (asi taky Denso - označení NGK pro Toyoty začínají vždycky snad Y) K20R-U - 481,60 Kč
žárovky a glykosol - 68,53 Kč
práce (4h) - 1197 Kč
DPH 22% - 672,30 Kč
celkem: 3728 Kč s DPH
Takže koukám, že tobě tam přebývá akorát ten vzduchový filtr, který dělá skoro akorát ten cenový rozdíl. -
Saab 12.03.02 06:47
« Re: Ceny prohlídek na novou Corollu
Byl jsem v tom novém servisu Toyota Hodonín.
olej Castrol TXT Softec 5W-30 - 1.130,25 kč
olejový filtr - 206,95 kč
vzduchový fitr - 560,87 kč
svíčky Denso - 642,36 kč
práce - 900,- kč
DPH 22% - 756,90 kč
Celkem: 4.197,30 kč s DPH
Fitry vybalovali z krabic Toyota, takže vše originál. Ty svíčky Denso se chovají trochu jinak, ale zatím nevím jestli líp nebo hůř než NGK :-) -
"-- skrytý --" 11.03.02 17:39
« Re: Ceny prohlídek na novou Corollu
To je trochu dost, cos zaplatil, ne? Kam s ní jezdíš? Mě (naposled) stála 160tis. prohlídka na CarinuE (+svíčky, +olej, +filtr, +brzdová kapalina, +nějaké další drobnosti) cca 3700,-... No, takže ten rozdíl 500 zase takový není, i když při těch cenách (kdyby to bylo 500 na 20tis., tak by to tak strašné nebylo). -
Saab 11.03.02 12:42
« Ceny prohlídek na novou Corollu
Ve čtvrtek jsem byl v Toyotě na výměně svíček, oleje a filtrů, což mě vyšlo na 4.200,- kč a všimnul jsem si tam i cen pravidelných kontrol pro novou Corollu:
15.000km = 2.583,- kč s DPH
30.000km = 5.004,- kč s DPH
45.000km = 3.398,- kč s DPH
60.000km = 6.510,- kč s DPH
75.000km = 2.583,- kč s DPH
90.000km = 6.836,- kč s DPH
Ceny platí pro HB 1.6 nebo 1.4
Ceny pro TSport byli dokonce levnější, ale jen o max. 6,- kč :-) Jenom při 60.000km stojí prohlídka TSportu o cca 1.200,- kč víc. -
Saab 11.03.02 12:36
« Re: Test Corolly na auto.cz
Tak jsem se na ty testy kouknul. To bodove hodnocení se musí brát s nadhledem, vždy záleží v čem ten kdo testuje seděl předtím, hodně to ovlivňuje hodnocení (to znám z vlastní zkušenosti), např. výhled je hodnocen takto: vpřed Civic 10, Corolla 8; vzad Civic 8, Corolla 7. Nevím, v Civicu jsem ještě neseděl, ale auta vypadjí stejně a tudíž by ten výhled měl být přibližně stejný. Navíc Michal je Honda positive, ale i tak je test objektivní, doporučuji udělat si názor dle textu a ne dle tabulek hodnocení.
Dále pocit živosti se nedá subjektivně moc posoudit, stačí jiný výhled z vozu a lepší odhlučnění a může vám auto připadat línější. -
"-- skrytý --" 10.03.02 12:00
« Re: Test Corolly na auto.cz
Subjektivně bych taky řekl, že Civic vypadá živější - asi proto, že Civic uvnitř podle mě působí "vzdušněji" než Corolla. Ovšem zase když porovnám "jen tah motorů" tak mi Civic oproti tradici Hondy přišel ve vyšších otáčkách nějaký línější, spíš jakoby se snažili udělat motor dle evropského gusta. -
« Re: Převodovky
Mi to vůbec nepřipadá divné a už vůbec ne špatné. Myslím, že Japonci si 100 % kvalitu dokáží uhlídat kdekoliv na světě. Asi mají dobrý důvod(ekonomika je určitě v současném světě, možná bohužel,absolutní prioritou)proč investují v Polsku.Mimochodem Polsko bylo také horkým favoritem na postavení celé továrny, která bude stát v Kolíně a myslím, že řešení, které zvolili Japonci, je nakonec spravedlivé. -
« Re: Test Corolly na auto.cz
Jel jsem také s oběma 1,6. Buď ten konkrétní motor u Corolly byl zrovna nějaký nepovedený, ale Civic mi subjektivně připadal daleko živější.I když uznávám, že Corolla je v interiéru kvalitněji udělaná, tak cenový rozdíl mezi Toyotou a Hondou je tak velký,že Toyotu budou kupovat pouze skalní příznivci značky.Rozdíl několika desítek tisíc při (papírově)stéjně výkonném motoru a stéjné výbavě bude podle mého názoru důvod, že prodeje Corolly s 1,6 motorem v plné výbavě budou o dost nižší než prodej srovnatelného Civicu. -
« nova corolla 1.6 a spotreba
zdravim...testy na corollu hovoria o priemernej spotrebe niekde okolo 8.9 litra, co je na 1.6 velmi vela (ak porovnavam s civicom). mate niekto ine skusenoti? mam ale na mysli rucne pocitanu spotrebu, palubne pocitace su vraj v toyotach pri merani spotreby uplne mimo (diferencia nahor 1-2 litre/100 km). vdaka za kazdu info... -
« Re: Test Corolly na auto.cz
je to presne jak psal matuS. Na tyhle testy nemuzes moc dbat, lepsi je se projet, posadit a uvidis, jak se ti to ktere auto bude libit! Testy jsou dobre leda srovnavaci a to jeste by o tom aute meli vedet testovaci jezdci vse a ne jako to byva!
-
"-- skrytý --" 08.03.02 16:50
« Re: Test Corolly na auto.cz
1) pokud sleduje někdo průměrnou spotřebu podle PP Toyot, tak je podle mě blázen - u RAV4ky ukazuje v průměru o 2 litry více než je skutečnost a prý to není lepší ani v nových Corollách...
2) přesnost řazení - někomu vyhovuje lítat se šaltpákou po celé kabině (jako třeba u VW), někomu zase když je šaltpáka přikloněná hodně k řidiči, rychlosti skáčou samy a 1čka od 5tky je 1,5 cm (jako u Corolly, RAVky apod.). A to jak píše, že mu překáží šaltpáka u kolena... to musí sedět 10 cm od volantu a mít aspoň 190kg, aby měl nohy takhle pokrčené. :o)
3) drobnost - nemožnost nastavení intenzity osvětlení palubní desky - jde to, i když nechápu, který magor to ovládání vymyslel: nastavuje se knoflíkem na nulování počítadla kilometrů...
4) testem zde jsem byl taky zklamaný, narozdíl od toho, kdy jsem s tím autem najel asi 40km (viz někde níže), ale to jsem skoro vždycky, protože zde je většina lidí zvyklá na auta EU, které mají naprosto odlišné motory a potřebují jiné zacházení (třeba nejsou zvyklí motory točit - stačilo mi to jednou, když jsem se byl projet turbo oktávkou a prodejce málem protáčel panenky, když na otáčkoměru viděl ručičku před červeným a pak jsem mu sdělil, že jsem čekal, že to pojede v těch vyšších otáčkách lépe a on na to, že se to auto nesmí točit, že to na to není dělané...).
5) Civic nebo Corolla? Jel jsem oběma (v 1,6tce), v Corolle ale víc (je to moje oblíbenkyně :o) ). Nevím, já bych se rozhodoval lehce, ale: mám pocit, že Corolla má větší výbavu a hlavně u Civica jsem si připadal jak v autobuse, i když ta šaltpáka jde po "zajetí" taky dobře do ruky. -
matuS 08.03.02 06:01
« Re: Test Corolly na auto.cz
paulus, uvedom si, ze aj novinari su len ludia. btw podla mna pisali o presnosti radenia, nie riadenia. to je rozdiel. apropo, pred toyotou teraz testovali hondu civic type R, tak po tomto aute je kazde ine horsie :-)
skus si to auto sam, lebo mozno keby skusali tvoje, tak napisu daleko horsie veci, ale tebe to pride OK. -
« Test Corolly na auto.cz
No chlapci, dnes som si precital test 3d Corolly a poviem Vam, z toho co som cital som bol mierne sklamany. Nehovorim o designe, ktory ako vseobecny trend vyssich vozidiel sa mi nepaci (ale to som uz rozoberal davnejsie). Skor mi vadia rozne "drobnosti", ktore su tu vytykane, a snad najviac priemerna spotreba 8,8l/100km. To sa mi zda dost na to, ze sa jedna o progresivny VVTi motor. Neviem ci s tym jazdili jak "prasata", ale je to vela. Navyse jazdne vlastnosti - ako reakcie na priecne nerovnosti, menej presne riadenie... Vsak toto ja nepoznam na svojej "Manicke". Snad by to chcelo viac pohladov viacerych ludi, lebo z toho som dost smutny... A dlhsiu dobu uvazujem o zmene znacky (Mazda alebo Honda?)... Pokial sa nezmenia trendy. No cakam aj na vase postrehy a reakcie. Majte sa.