Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 17.05.02 16:27
« Re: TS
To ten redaktor asi nejel v Corolle, natož v TSku... měkké sedačky? To nemá ani Lexus LS430, axiální nastavení volantu japonci nepotřebují (mají to jen některé Lexusy, protože to dělají evropské luxusní automobilky a němec by si ho bez toho nekoupil :o) ), protože auta navrhují kolem člověka a ne jako např. jako italové kvůli designu - zatím se mi ještě nestalo, že bych axiální nastavení volantu u japonce potřeboval a ani takového člověka neznám. Hlučnost motoru? To tam nesmí mít ve 130 trojku ale třeba 6tku (tu tam zřejmě nenašel, když ani neví, že to není přeplňované) :o) - jinak všeobecně je prý Corolla nejtišší ve své třídě.
BTW: zrychlení mi přijde, že zatím snad u žádné Toyoty neodpovídalo - hodně stará Corolla, kterou jezdím, měla papírově 10,5 a dala 100 i za lehce přes 9s, CarinaE za 11,6 papírově, skutečně za 10 atp. -
Lubos.1 17.05.02 09:22
« Re: TS
Ze je to hlucne a tvrde, to je v poriadku. Prilis aktivne ABS uz menej, ale je potrebne sa s tym naucit jazdit. Nemožnost axialneho nastavenia volantu je typicke pre vaecsinu japoncov, nechapem, kde je problem. Sedel som v normalne orolle a sedadla sa mi zdali pomerne tvrde, az na to, ze boli akesi uzke :) -
« Re: TS
Nechápu proč Toyota u TSka tak podhodnocuje údaj o zrychlení z 0 na 100 (oficiálně za 8,4), když v reálu dle italských magazínů Gente Motori a Auto tuto disciplínu zvládne za 7,4 respektive za 7,15, což už odpovídá výkonu motoru.V úterních Hospodářských novinách bylo testováno právě TSo a nijak skvěle z toho nevyšlo. Když pominu, že autor píše ve spojení s touto Corollou o přeplňovaném motoru (což u mě vyvolává pocit, že zřejmě ani nevěděl co testuje)tak jí vytkl přílišnou hlučnost motoru při poklidné jízdě a zejména kolem 130, nepříjemně tvrdý podvozek a příliš aktivní ABS. Největší kritika padala na interiér, hodně měkká sedadla a hlavně špatná ergonomie (nemožnost axiálního nastavení volantu). -
Saab 16.05.02 06:55
« Re: TS
Já viděl v sobotu srovnání Corolla 1.8TS vs. Fiat Stilo 2.4 Abarth (Autosalon na Primě?). Corolla měla lepší zrychlení, lepší maximálku a nižší spotřebu, navíc si u Fiatu stěžovali na zpracování a plasty, naopak u Toyoty tohle všechno pochválili jako vynikající :-) Jdu si vsadit Sportku, třeba se na mě konečně usměje štěstí. -
Saab 16.05.02 06:50
« Re: 80.000km s Corollou
Ta druhá je jenom 1.4ka a je tam jako rezervní vůz kdyby ta 1.6ka náhodou klekla, což se zatím naštěstí nestalo. Pokud měla urazené zrcátko, tak v Hodoníně už měla nové :-) Měla jen lehce promáčklý zadní nárazník.
to Lubos1: o tom že by se dala vyhrát nevím, ale bylo by to super, info by mělo být na www.toyota.cz -
"-- skrytý --" 15.05.02 20:36
« TS
Mimochodem, včera jsem viděl na DSF nějaké jejich "auto-moto revue" a dělali tam test Corolly TS. Fakt se mi líbí čím dál tím víc (na jedničku 75.. :o) ), sedí jako přibitá. Akorát kdyby ty skopci nedrželi tak úchylně volant a přehmetávali si, tak by s tím mohli ukázat ještě lepší kousky. -
Saab 15.05.02 10:21
« 80.000km s Corollou
Tak jsem se té akce zúčastnil a zařádil si s tou 1.6kou. Když jsem ji zkoušel, tak měla najeto 38.000km a jela suprovně. To auto je fakt povedené, najel jsem s ním cca 34km. Zvedl jsem jim průměrnou rychlost z 96 na 98 km/h :-) Po jízdě jsem dostal tričko a pamětní list. -
Saab 06.05.02 21:05
« Re: Corolla
Toyota Club je dobrá věc, hlásím se jako další člen.
Stejný problém, který popisuješ jsem měl na Corolle 1989 1.3 12V karbec. Najeto měla cca 270.000km (tacho bylo přetočené). Taky jsem jezdil a najednou se mi začala přehřívat, stačilo trochu zpomalit a teplota se ustálila, při zvýšení rychlosti nekompromisně stoupala. Nejdřív jsme si myslel, že je špatný termostat, ale když jsem ho úplně vyhodil, tak to nepomohlo, tak jsem si koupil speciální přísadu do chladiče na pročištění. Ta přísada fungovala dokonale, vyčistila všechen sajrajt a já musel nechat Toyotu odtáhnout do servisu. Měl jsem totiž prohlý blok motoru a ten sajrajt to držel při životě. Po přebroušení přehřívání zmizelo. Pak jsme ji prodal a koupil Corollu XLi 1.4 65kW 1993, viz. [odkaz]
Teď jsem se kouknul a web s mojí starou Corollou ještě funguje (je tam i její fotka :-) Tam si můžeš přečíst celou "story": [odkaz] - jen dodám, že jsme na tu babu podal trestní oznámení za podvod jehož výsledkem je to, že dle státního zástupce mě ta baba uvedla v omyl, ale jelikož nebyl prokázán úmysl, tak nebyla naplněna skutková podstata trestného činu, proto se vyšetřování zastavilo a já můžu jít do pr.... -
« Corolla
Cau hosi,potrebuji poradit.Mam corollu .r.v 1988 , 1.6 16V - suprove upravenou ,spojlery v barve karoserie , lita kola - PROSTE NADHERA ,ALE najednou po 248000km bez problemu se mi zacala prehrivat a to treba jen na kratkem 20km useku uz je motor teplej a neda se ji slapat na krk :-o???
Nevim proc mi to dela , taky trochu poskubava , kdyz se akceleruje a ani ta akcelarece neni uplene ono.???
Pracuju prave na Toyotaclubu.Budeto jednodchy ale ucelny klub pro vsechny Toyotysty.Zatim zadny neni a to je skoda.Muzete se tam stat clenem.
Je to na adrese www.sweb.cz/toyotaclub .
Moc by mne potesilo , kdyby jste se tam koukli a a strasnou radost bych mel , kdyby jste se treba se staly cleny .Zatim jsme tam tri.
Mejte se a vsem Toyotam zdar Richard -
"-- skrytý --" 02.05.02 19:53
« Re: corolla r.89
To bych řek, že má najeto ještě málo. Aby bylo auto v naprosté pohodě, chce to mít najeto hodně km a dělat pravidelnou údržb - auto totiž nejvíc stárne, když se s ním nejezdí. Já mám stejný model, ale sedan a z 92 a je naprosto v pohodě, až na čepy řízení, což je ale v pražských ulicích pochopitelné, že 220tis. je pro ně docela dost. Pokud jde o životnost motoru a převodovky - dneska se v průměru počítají 250tis. km při max. provozních otáčkách a zatížení, takže mají rozhodně velkou výdrž. Za běžného provozu se s nimi dá najet víc než 500tis. bez oprav. Jen je třeba dělat tu pravidelnou údržbu a ne jen měnit olej a čekat, až se něco po. -
« Re: corolla r.89
vocko> mojej frajerky ujo mal Corollu r.v.90 ale 1.3 a najazdil bez problemov 300tis.km. Ja mam rovnaku, 140tis. a ziadne vacsie problemy alebo poruchy nikdy neboli...zastala raz ked dosiel benzin:o). Ale daj si pozor, vsetko zalezi od majitela, kt. s nou jazdil-aj spolahlivy motor moze byt zniceny, ak k nemu bol lajdacky pristup...takze asi si len zaplat v toyote pred kupou prehliadku...