Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.06  20:34

    « Re: Corolla = příliš kvalitní auto?

    2 Saab & Jarod: tak to celkem jde, ne? nic závažnýho... jinak se taky připojuju s výčtem svých problémů >:D = nesvítí mi jedna žárovička na palubce (u regulace topení), jinak to celkem jde >:D
    -----------------------
    common rail D4D jezdí pěkně (jen ať to trvá dlouho, nejlépe věčně), pokud nejezdím moc v zácpách po Praze a okolí, žere kolem 5,2 - 5,3 l/100km - ona je to trochu věda jezdit s common railem, je to úplně jiný než s TD nebo TDI. přijde mi, že stejná jízda se dá jet pod plynem za 6,0 l nebo dávat plynu míň, jet stejně a šolíchat to za 5,0 l :idea:
    ------------------------
    jinak mě dost těší, že pokud v tom jezdím sám ("sumo-rider" 130kg) jezdí to pěkně, až sportovně (i když jízda s 2.0 D4D 85kW musí bejt ještě lepší!), dobrej podvozek, krásně se to řídí (i když na ledu a klouzavu už je to trošku horší, mnohem lehčí než Avensis, ten byl na sněhu lepší!) >:D
    ------------------------
    jinak koumám kde sehnat nějaký pěkný a levný střešní nosič, vzhledem k novosti auta není nic moc k dispozici použitýho, značkovýho 8-s taky přemejšlím o tažným, ale zatím ho nepotřebuju... taky bych si chtěl dokoupit tu vyšší područku do Corolly jako ve variantě Sol, u Terry mám to vrchní víčko je plastový a je dost nízko (na rozdíl od Solu), asi by byl nejlepší vrakáč, ale taky jsem nikde zatím nic nenašel :-(
    -------------------------
    jinak jako olej můžu vřele doporučit špičkovej Q8 5W 40 Excel, plná syntetika, dá se v Praze sehnat 4 litry za 660kč s dph! a Corollka si počvachtává, už mám připravenej na další výměnu na 45.000km v lednu
    jinak je to slabota s náhradními díly z druhovýroby nebo originál Densa nebo Optifit kdekoliv jinde než v Toyota servisech (drahota), nevíte o něčem? na poslední model po faceliftu a na motor D4D 1.4 skoro nic nejni 8-s taky časem budu kupovat nějaký pěkný stěrače, nevíte někdo jestli se daj u Toyoty koupit ty nový, takový jenom jako tyčky (něco jako Aerotwin) co dává Toyota na nový modely (viděl jsem u ravky)? cena?
    --------------------------
    hezký ježdění všem toyoťákům 8)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.12.06  17:36

    « Bez nadpisu

    A mna zase hneva ze to v dizli zabera prakticky od 2000 ot/min a este mam od kluca po mesiaci poskriabany plast okolo spinacej skrinky,lebo v noci tam nic nieje vidiet ,svieti iba osvetlenie nad zadnymi sedadlami v predu treba vzdy stlacit gombik a po 1200 km mi to zerie 7,5 l a nema to vyhrievane spatne zrkadla a sedadla by mohli byt na moj vkus pohodlnejsie a este sa mi pocas jazdy trasie vnutorne spatne zrkadlo a to by bolo asi tak vsetko zatial :(
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 18.12.06  07:01

    « Re: Corolla = příliš kvalitní auto?

    No dobře, po 13 a půl letech a najetých cca 184.000 km čeká mou Corollu příští léto výměna spojky, páč to vypadá, že to není co to bývalo. Stačí ? >:D >:D >:D
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.12.06  14:51

    « Corolla = příliš kvalitní auto?

    tak koukám jak je tady mrtvo! 8-s když nejsou závady, není o čem diskutovat? no není lepší si koupit něco poruchovějšího, třeba nějakýho "francouze" ? ;-)
    neberte to jako pokus o flame! >:D
    P.S. jinak hezké a klidné vánoční svátky přeju všem toyťákům! hodně
    kilometrů našim miláčkům bez závad a bez nehod! :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.10.06  12:56

    « Super

    Oukej, díky za informaci :-) to s těmi výškáči mne potěšilo, uvidíme jak to bude hrát (i když to samozřejmě není na Corolle to nejdůležitější ;-) )
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.10.06  11:13

    « Bez nadpisu

    4 repro jsou ve 4 dverich ... tedy i vzadu.
    prip. 3.par reproduktoru pak jsou vyskove repro v A sloupcich. Jak jsem slysel o techniku z Toyoty, je to spise placebo efekt nezli skutecne znatelne zlepseni kvality... Natazene draty tam zrejme nebudou - Toyota vzhledem ke stupnum vybavy ma na malo co pripravu - bud to tam je, nebo neni ;)
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.10.06  19:56

    « příprava pro repro?

    Zdravím,
    přítulkyně si v prosinci přiveze novou Corollu 1,4 VVTi Dream. Ve specifikaci píší o instalaci 4 reproduktorů, tedy předpokládám všechny čtyři vepředu (2 dveře, 2 na palubce (?)). Pokud tomu tak je, chci se zeptat zda-li je pro zbývající dvě repro (verze Lux nabízí 6x repro) příprava - tedy natažené dráty. Jestli stačí prostě jen koupit chybějící repro a jednoduše je tam přidat.
    Dííky za postřehy ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.06  19:52

    « Bez nadpisu

    o te shellce na Barandove jsem uz slysel z vice stran ... ja mam naopak v Olomouci se Shell dobrou zkusenost a auta, ktera tam berou diesel nastartovala vzdy i v -20 ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    25.10.06  16:09

    « Re:

    To IT: Přesně tak, byla to Shell dolů z Barrandova.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.06  12:03

    « Bez nadpisu

    2 Sedmispáč: to co píše PetrT je nově snad i ve 4.čísle AUTO diesel.Zdá se mi to moc silná reklama(tam) a bohatě stačí Castrol. Cena je přiměřená. Nicméně aditivum ocení zpravidla až ti,co draze opravovali...
    2Brázdič: nebyla to Shell dolů Barandovem?Tam jsem také koupil a docela bída.Už se jí vyhýbám
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.06  22:11

    « Kombinované aditivum do nafty

    2 Petr T. : neeeee, jezisi to ne! mam novej motor nic made in USA bych do toho nenalil! to jsou desny sracky, obzvlast bacha na kovovy piliny, to jsem litoval i po naliti do matciny Shade 120 (blahe pameti). :shock:
    to snad prodava akorat Horst Fuchs, ne? (co si zapaluje kapotu u auta >:D )
    myslel jsem nejaky onacejsi aditivum proti tuhnuti nafty, zaujalo me treba tohleto mrknete na to:
    [odkaz]
    akorat jsem to nevidel jeste nikde prodavat, asi to vyzkousim a uvidime...
    nepouzivate to uz nekdo? :?:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.10.06  21:36

    « Re:

    To fahrman: Jojo, to jsem psal já. Nejhorší nafta jakou jsem kdy koupil byla od Shellu. Ještě že to auto tenkrát vydrželo. Až na tuhle Shelláckou sračku jsem nikdy v naftě nepozoroval rozdíly. Omlouvám se za ten výraz, ale nanašel jsem vhodnější.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.06  20:36

    « Kombinované aditivum do nafty Stanadyne

    Je tohle to co hledáš?:
    Výkon dieselových motorů přímo souvisí s kvalitou používané nafty. Aby se zlepšila kvalita nafty, STANADYNE Corporation U.S.A., jako jediný výrobce naftových vstřikovacích zařízení a zároveň naftových aditiv navrhuje používat “FORMULI VÝKONU“.
    Formule výkonu, vyvinutá ve spolupráci profesionálních chemiků a automobilových techniků firmy STANADYNE, obsahuje nejen kovové polymery bez obsahu popela, ale též profituje z nejnovějšího výzkumu v oblasti biochemie.
    Úspora ve spotřebě paliva docílená používáním Formule výkonu je předmětem testovacího programu a zprávy S.A.E. , přičemž v průmyslu jsou už mnohé složky velmi rozšířené a používané. Tyto testy, které se uskutečnily na elektrodynamické stolici a v plném provozu, demonstrovaly průměrnou spotřebu paliva zlepšenou o 5,7%. Kvůli velkému množství proměnných veličin v testech a též různé kvalitě použitých pohonných hmot, výsledky se budou v praxi lišit, a mohou být dokonce lepší než ty, které uvádíme zde.
    Úsporu pohonných hmot jsme dosáhli použitím Formule výkonu, která upravila jejich fyzikální a chemické vlastnosti. Ty hlavní jsou uvedené níže.
    Zvýšení cetanového čísla
    Formule výkonu zvyšuje cetanové číslo dieselového paliva o 2 až 5 bodů (v závislosti od charakteru nafty). Toto zlepšuje spalování, studené starty a snižuje spotřebu paliva.
    Ochrana v zimě
    Formule výkonu bojuje proti mrazu snižováním bodu tuhnutí paliva a tím zlepšuje start za studena.
    Tento produkt, který neobsahuje žádné chemické činidlo, zlepšuje průtok dieselového paliva přes filtr. Formule výkonu neobsahuje žádný alkohol.
    Ošetření vstřikovacích systémů působením Formule výkonu
    Neustálý vývoj a zvyšování přesnosti zařízení na vstřikování paliva vedly k potřebě trvalého ošetření palivového systému.
    Formule výkonu obsahuje částečky uhlovodíků na ošetření nerozpustných příměsí a navíc detergenty a čističe na řešení problémů se živicemi a fermeží. Toto vede k lepší atomizaci paliva ze vstřikovače a lepšímu promíšení paliva a vylepšení směsi v spalovací komoře. Výsledkem je lepší vznět paliva, což snižuje emise spalin.
    Ošetření motoru
    Formule výkonu obsahuje komponenty, které impregnují určité kovové části motoru, hlavně pak hrot trysky, písty, ventily a další plochy podléhajíce vysokým teplotám, a tak zabraňují usazování lepivých sedimentů.
    Zlepšení mazání
    Formule výkonu obsahuje látky zlepšující mazání - lubrikanty, které snižují míru tření mezi pohybujícími se součástmi, což snižuje jejich opotřebování a ve svém výsledku požadavky na údržbu. Formuli výkonu se zvláště se doporučuje přidávat do dieselového paliva s nízkou hladinou síry, tak, aby se významně zlepšily mazací schopnosti tohoto typu paliva.
    Inhibice, ochrana proti korozi
    Formule výkonu jako antioxidant, prostředek proti korozi a zároveň stabilizátor nafty zamezuje zhoršenému výkonu palivového systému způsobeného vodou a jinými nečistotami.

    Jediné dieselové aditivum vyvinuté a vyráběné výrobcem vysokotlakých naftových vstřikovacích systémů
    Hospodárnost:
    - Snižuje spotřebu paliva a náklady na údržbu.
    - Zlepšuje hladký chod motoru.
    Inhibice:
    - Stabilizuje dieselové palivo.
    - Řeší problémy kondenzace vodních par v nádrži automobilů (zvláště na jaře a na podzim.)
    - Zabraňuje rozvoji mikroorganizmů.
    Údržba:
    Zlepšuje mazání celého vstřikovacího systému.
    Odstraňuje živice a vnesené nečistoty.
    Ochrana v zimě:
    Snižuje bod bodu tuhnutí paliva.
    Zlepšuje schopnost studeného startu.
    Poměr mezi kvalitou a cenou je důležitým faktorem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.06  19:48

    « zimní aditiva do nafty

    2 fahrman: na naftu Shell moc nejezdim, je strasne draha a kvalita tomu dle mych zkusenosti vubec neodpovida (taky si asi kazdej prodava pod pronajatou "Musli" co chce ;-) )
    zkousel jsem i žel-ví power diesel a taky jen průvan v peněžence, spíš tankuju u Hypernovy nebo u Globusu a zatim nikdy zadnej problem (klep, klep) on ten rozdil 3 a vice korun na litru za to nestoji. občas něco přidávám na zimu, dříve taky Kastrol TDA, ale 255 za krabicku mi prijde taky dost prehnane. Depress od Zelvy stal asi 150 (a nakonec jsem stejne nekde dohledal, ze to bylo made in Poland 8-s ).
    Zajimalo by me co si za ty desny penize kupujeme, co je v tech krabickach? Tipuju, ze nejaka smes redidel nebo neco takoveho, vyrobni cena 0,0 - nic a platim za krabicku a napis = spis placebo efekt na ridice :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.06  17:27

    « Bez nadpisu

    Shell+aditivum Castrol a 6 let bezproblémového života.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.06  16:02

    « Bez nadpisu

    V zime jezdim na naftu Shell ... nic vic, nic mene, domnivam se, ze tech aditiv uz obsahuje pomerne dost :)
    Mimochodem u D4D Avensise jsem slysel nazory (myslim, ze od Brazdice), ze na Shell mu te zere vic ... pozorujete neco podobneho i u 1,4 D4D Corolly?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 24.10.06  00:37

    « zimní aditiva do nafty

    Tak už se nám to blíží, zase bude zima, chtěl bych se zeptat kolegů, co používají jako aditiva do nafty? jakou značku/přípravek mají vyzkoušený a fungující, co můžete doporučit?
    - zkoušel jsem TDA od Castrolu, ale přijde mi zbytečně drahé,
    - loni jsem vyzkoušel Diesel Depressant od Shellu, za poloviční
    cenu a taky mohu celkem doporučit.
    Co používáte vy? Co aditivum od Bishopa?
    hezký den všem :D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.06  21:30

    « Bez nadpisu

    shi: Jenže je tu ještě jedno ALE:automobil(osobní)je věc hromadného užívání pro všechny,i pro ty,co techniku nemilují...Musíš to udělat tak,aby nebylo hypersložité na ovládání,sledování údajů, seč dnes už stejně je a čistě soukr.říkám,že mi ropáky nevadí,ale další CR už nechci,ten stávající dostane dcera, nějakých 80t s tím ještě najezdí a já jdu do benzínu a pokud možno bez turba.Co je moc je příliš.
    Nicméně,už dnes má řidič spousty kontrolek,údajů,palubní počítač(s nímž si většina lidí hraje a sleduje pikačoviny),k tomu přidej hustotu provozu,mobily,navigace a řidič se málem nevěnuje řízení(v nadsázce). Takže mu musíš informace redukovat na ty nejzásadnější.Třeba nějaký ampérmetr(nebo V-metr) u C5 je naprosto k ničemu.Kolik lidí jej využije,nebo měřit tlak oleje? Myslím budík. Kontrolka,je-není.Stačí.
    Když uvážíš,že intervaly údržby jsou 15,nebo 20 a u šílenců 30 tis(já si jedu s Lagunou hezky 15 t),tak na spoustu věcí přijdeš i bez složitých systémů.Zrovna na to obložení,příští týden či ob týden při přezouvání na zimní...
    Je to jako v servisech. On jim počítač ukáže,že je vše OK,ale aby hoši použili mozek,informace vzájemně zkombinovali a snažili se přijít na závadu,to je námaha přece.Raději vyměňují systémem pokus omyl.
    Jenže zase jsme u vědomostí.
    Měj se OK! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.06  19:42

    « Bez nadpisu

    IT: Více-méně souhlas.
    Zdvojovat a ztrojovat systémy má opravdu smysl jen tam, kde to nejde řešit jinak - rozumně.
    Jenomže zrovna u toho senzoru opotřebení brzdových destiček máš dvě konstrukční možnosti:
    1) Čekat zda opotřebením vznikne kontakt
    2) Čekat zda se opotřebením kontakt přeruší
    Cenově jsou oba systémy shodné.
    Nejpravděpodobnější selhání je v obou případech takové, že se obvod přeruší, respektive že proud obvodem z nějakého důvodu nepoteče. Pravděpodobnost poruchy je v obou případech stejná, ale systém č. 2 představuje v praxi mnohem menší riziko vniku nebezpečného stavu.
    Podobné bezpečné principy se používají např. na železnici, v letadlech, ve výtazích, v chemičkách ...
    Například prastará signalizace na železnici měla takto při výpadku energie zajištěné přepnutí návěstidla do polohy "Stůj - zajistila to gravitace a u té nemusíme očekávat že selže. Prostě jednoduchými principy lze snižovat riziko nehody aniž by to mělo vliv na cenu. Jenom je při návrhu potřeba trochu přemýšlet nad tím, který stav je bezpečný a který nebezpečný.
    Smutné je, že podobný způsob uvažování nám vtloukali do hlavy na Fachhochschule v Německu, ale na VŠ v ČR se o tomto jednoduchém principu nikdo ani slůvkem nezmínil. Zato jsem na VŠ v ČR slyšel, že VŠ je mnohem víc, než nějaká Fachhochschule ...
    Mi prostě nejde do hlavy, že je někdo schopný navrhnout detekci opotřebení způsobem postaveným na hlavu a ještě to prosadit do masové výroby.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.10.06  18:25

    « Bez nadpisu

    shi: To máš těžké. Elektronika v autech je dost složitá,bez ní to nejde,je docela blbuvzdorná,musí snášet vysoké teploty nebo hluboko pod bodem mrazu, vhkost,vibrace...
    Jenže: lidem je podsouváno,že elektronika za ně vše vyřeší,což je tragický omyl.
    Řidič asi víc ovlivní chod motoru(myslím množství vstřikov.paliva-jistě,nějak sešlápne pedál,ale dál to už neovlivní, neb vlivů je daleko více=otáčky motoru,teplota paliva,vzduchu,plnící tlak atd..).Nicméně např. u systému ABS a spol. vč ESP je primární,jaká je adheze,tj.druh,teplota vozovky,sucho,mokro,náledí,sníh atd. a to celé ve vztahu k použité pneumatice,jejímu tlaku,teplotě běhounu,ale také opotřebení pneu absolutně a vzájemně mezi koly atd.Plus tech.stav auta,hmotnosti na kolo...
    Nebo-li, udělat ABS pro auto je nesrovnatelně větší problém než pro letadlo.První pokusy ABS vozidel byly použity z letadel(princip) a fiasko.
    Navíc je problém,naučit se systémy používat a ne se na ně bezmezně spoléhat. Pokud by ses na ně chtěl absolutně spolehnout(např ESP a zatáčka),muselo by se předem vědět,jaká bude nájezdová rychlost do zatáčky,jak je klopená,jaký je povrch vozovky atd.
    Nebo-li,jde vše, ale otázkou je cena za to. A to věc šíleně zjednodušuji.
    Krásný problém jsou konektory a sůl,nebo jiné nečistoty.Šikovný problémek..
    Systémy nějak jistit,násobit,proč ne,ale pak by auto bylo neprodejné.Jen to má občas své nouzové režimy,abys dojel domů.
    Honda asi před 3 lety zveřejnila svoji vlastní statistiku poruch:
    40% mechanické díly
    60% elektronika
    a připusťme,že u Hondy používají vyzkoušené prvky(nebo-li nevypustí Lagunu2 viz. r.v.2001).
    No nic, jdu fandit Šumimu, když mám Lagunu. Ne proto že ji mám, ale proto,že je to jeho poslední závod a přiznejme si, byl hodně dobrý.... ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…