Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 02.07.02  15:50

    « Re: Corolla

    Fotky už jsou na netu na [odkaz] ve Fotogalerii.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.06.02  16:44

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    Mě na tom vadí, že je to všechno na jednom místě, sekneš se o půl centimetru a hned to dělá něco jinémo - na rádio šmátráš po velkých čudlech ve velkých vzdálenostech (aspoň v těch, co teď dávají do Toyot) a asi protože mám dost velké ruce, tak mi to nějak vyhovuje víc. No, nejhorší ovládání na volantu má myslím Alfa 147 (případně 156) Selespeed - máš na volantu asi 4 kolébkové "čudlíky" (vždy 2 a 2 na každé straně), na třech z nich je +/- na jednom šipky..a dva z těch +/- ovládají převodovku...
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 26.06.02  02:45

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    nasrot> ako neprehladne? :-)
    ved ten ovladac je pod volantom, tam vobec nemas co pozerat. neviem aky je v pezote, ale predpokladam ze to iste co ma ocino v c5 a to je super. za 3 dni sa to naucis pouzivat a potom nebudes chciet nic ine.
    je to uplne jednoduche, mas tam 5 tlacitok (hlas + -, posuv + - a source) len si treba zvyknut na to kde su tlacitka.
    v c5 je to troska blbo umiestnene a ma to rovnaky tvar ako kluc, tak par krat som s tym chcel vypnut motor :-) ale par dni a mas to vsetko v ruke. ver mi :-) smatrat po radiu je minulost...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.06.02  22:43

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    Tak to máš s těma zádama dost špatný - dávají ti jako testovacímu králíkovi aspoň nějaké "sprojízdné"? :o) Mě úzké sedačky vyhovují, protože "se vejdu za bič" :o) Béčkový sloupek mi nevadí při couvání, ale při jízdě dopředu, protože mi prostě zakrývá trochu výhled do stran a znervózňuje mě to. A ten velur v ČR do Coroll nedávají, jenom látkové potahy. Jinak, v té Carině to taky ze začátku bylo docela příjemné, jenže se v tom strašně drží prach a špína a pak to má takovéto nepříjemné vlastnosti - máme jí 5 let, najeto necelých 180tis. km, takže za tu dobu je to "vidět". Možná by stačilo je nechat nějak pořádně vyčistit, jako koberce. A k tomu ovladači - já osobně vůbec nemám rád dálkové ovladače autorádií, poněvadž mi tak nějak vždycky přijdou moc nepřehledné.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.02  15:19

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    Test ...
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 24.06.02  14:59

    « Re: 80.000km s Corollou

    Po přečtení tvého příspěvku jsem se kouknul na stránky Toyoty a máš pravdu, odstřelili ji u Popradu, fotky jsou na [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.02  13:59

    « Re: 80.000km s Corollou

    Tak jsem videl ve SM, jak ji nekdo pekne zrusil, ale v tom servisu museli byt machri, kdyz ji dali tak rychle do kupy...
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 24.06.02  13:53

    « Re: Corolla

    Corolla je známé auto, ale vzhledem k tomu, že je jich málo, tak jsou okamžitě pryč, mě v Toyotě řekli, že ta moje Corolla 5dv. v benzínu vydrží u nich max. 2 dny než si najde nového majitele.

    Já jsem bráchu ovlivnil už podruhé, nejdříve když jsme měl tu starou Corollu (1.3 12V karbec, 1989) měl brácha 4 roky starou Feldu (kupovaná jako nová) a když zkusil Toyotu, tak se naštval a koupil Saaba :-) A teď když musel Saaba prodat padla volba na mou novější Corollu :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 24.06.02  13:36

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    našrot >

    K tomu Tvojmu porovnaniu: prisposobenie volantu a sedacky je OK, s tym suhlasim. Corolla tymto straca. Ackovy stlpik mi prekaza v kazdom aute, tam je to jedno. Beckovy mi nevadi a zadne stpiky nepouzivam, cuvam podla zrkadiel. :-)

    Sedacky mi vyhovuju viac ako v Corolle, su sirsie a tvrde. Mne sa praveze zdalo, ze v Corolle boli maksie. Ja mam problemy s chrbticou (som po operacii), tak sluzim ako tester na sedacky v autach :-)

    Tvrdost aj bocne vedenie mi vyhovuje. V Corolle sa mi zdali sedacky dost uzke , ale nepriek tomu sa mi sedelo v pohode a necitil som chrbat, takze to bolo OK aj tam. Co sa tyka veluru, ked porovnavame vyssie vybavy obidvoch aut, bol v obidvoch velur, takze to je jedno, a mne osobne vyhovuje.Ovladac na radio sa mi zda dost sofistikovany a urcite lepsi a s viacerymi funciami ako v Corolle, ale to je vec nazoru.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 24.06.02  13:29

    « Re: Corolla

    Ja som pred skoro 2 rokmi kupil podobnu Corollu, ale bez abg, abs a klimy, prakticky bez vybavy, len v sportovejsej uprave. Bol to rocnik 96/oktober a mala okolo 75 000 km za 240 000 Sk. Ked som ju teraz v januari predal, mala 133 000 a dostal som za nu este 185 000. Nemal som s nou vacsie problemy, akurat par dni pred predajom sa mi zacala chviet rucicka rychlomeru a musel som ju dat vymenit. Oprava c 7000 Sk.

    Myslim, ze Corolly u nas nie su podcenovane, skor je rozsirena predstava, ze nahr. diely na Japoncov su drahsie. Je to aj zcasti pravda, ale vyhoda je, ze vydrzia dlhsie (brzdove platnicky mi menili az po 90 000 km) a nekazia sa. ze sa predavaju Feldy, tomu vazne nerozumiem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.06.02  10:29

    « Re: Corolla

    Saab, vdaka za info. U nas taku Corollu by som nekupil pod 230-240 tis. Inac to o tom presvedceni na zaklade pozicania auto nema zmysel nejak obsirne komentovat. Ked som ja kolegovi hovoril o svojom aute, tiez mi velmi neveril, pokial donho nesadol, a nesli sme sa previezt. Potom bol z toho hotovy. R.paka, stabilita, zivost motora... zbytocne sa budem chvalit :-). Len mi je trochu cudne, ako su Corolly podcenovane, resp. nezname. Je to asi aj tym, ze ich je pomerne malo u nas (Slovensko) a aj tym, ze sa malo predavaju ojazdene... Zato feldy idu na dracku, su ich plne bazary a furt sa dobre predavaju... Nechapem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.06.02  16:49

    « Toyotaclub - Druhy pokus

    Cau kluci,omlouvam se , ze jsem Vás pred nedávnem "vypek" s Toytaclubem a pak ho zrusil.Mel jsem tam urcite pripominky , tak jsem si overoval co muzu a nemuzu a v Ceske administrative to dluho trvalo,pak taky byla potiz mel jsem zkousky a malo casu ...
    Ted je ale znovu tu!Takl mu prosim zachvejte duveru , na novem disignu se aktivne pracuje , to stejné platí pro diakritiku!
    Zatim a cau na Toyotaclub strankych , ktere nyni budou na adrese www.toyota.wz.cz ( od zitra)
    Toyotam zdar
    Richard
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.06.02  22:49

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    Lubos1: ještě se vrátím k prastarému srovnávání. Byl jsem si znovu projet 307čku v 1,6tce, třídvéřovou, abych si obnovil prožitky a pocity. Najel jsem asi 45 km všude možně, zkoušel jsem i měřit akceleraci, "baj voko" brzdnou dráhu a dělal jsem losí test. Výsledky: co se týče přizpůsobení volantu a sedačky, tak si tam může sednout i metrový trpaslík a možná i dvoumetrý člověk - tedy pro každého pohodlné. Výhled je bych řekl taky trochu lepší než v nové Corolle - v té mi mírně překážel Ačkový sloupek, u 307 se do stejných míst kouká bočním oknem, zase u 5ti dvéřové verze 307čky mi vadil Bčkový sloupek, jelikož jsem ho měl při nastavení pro mě přímo vedle očí. Bohužel dál už jsem žádnou chválu nenašel (kromě velikosti kufru :o) ): sedačky jsou nepříjemné a měkké jako v CariněE - tam se připotím, i když má auto klimatizaci, což je dáno potahy (velur :o( ). Do ovladače rádia pod volantem sice nekopu kolenem, jako u 206tky nebo 406tky, ovšem pokud člověk nezná ovládání nazpaměť, tak je to dost nevhodně umístěné. Pedály jsou oproti mému zvyku umístěné moc do středu - poprvé jsem s plynem (spíš plyníčkem, protože tak malý pedál jsem ještě neviděl, ale nevadilo mi to) sešláp i brzdu :o) Na spojce nebylo poznat, kdy auto zabírá - má dlouhý chod, ale zabírá na malém kousku jako u koktávky. Na jemné sešlápnutí plynu auto vůbec nereagovalo a jinak mělo docela prodlevu. Pak jsem vyrazil "testovat" na letiště, kde jsem zkoušel brzdy (ty jsou docela slušné - ze 150km/h na 0 cca 45m - posilovač zabírá lineárně, ne hned naplno, jako např. opět u koktávky), akorát mi přišlo, že při nástupu se "zapínají" jedna po druhé, takže se auto tak trochu zavlnilo, ale je to předváděcí auto, tak kdovíco s tím dělali). Blikání blinkrů při ostrém brzdění je sice zajímavé, ovšem řešil bych to spíš "problikáváním" brzdových světel. Mimochodem, nepřišel jsem na to, jak to vypnout. Dále akceleraci (pod 11,7 na 100 km/h jsem se nedostal, takže to asi chce jiný styl - s mojí Corollou s ucpaným katalyzátorem ten samý den na tom samém místě jsem naměřil 10,8s) - dále z 80-100 na III za 3,7s (což je hodně špatné - Corolla 2,1) - ty časy berte tak +/- 0,5s, jelikož tachometr není po sudých číslech, takže jsem se hůř orientoval. A pak "losí test" v 70 a 80 km/h, přičemž v těch 80 už mělo auto docela slušnou tendenci jít do hodin - zadek si nebyl moc jistý. V CariněE jsem ho dělal taky na stejném místě a ani předek ani zadek se nehnuly. Závěr: po cca 40km jsem si zvyk víceméně na všechno, kromě sedaček a té lenosti kolem 100km/h. Howgh.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 21.06.02  12:20

    « Re: Corolla

    Přesvědčil jsem ho víceméně já a to tím, že jsem mu tu moji Corollu půjčoval. Navíc jsem mu ji půjčil na minulé 2 měsíce, proto jsem já jezdil Saabem. On chtěl výhradně tuto Corollu i s tímto motorem, ale nemohl ji sehnat, všude ji měli v dieselu nebo jen třídveřák, po pětidveřáku jako by se zem slehla, proto hledal i jiné varinaty jako východisko z nouze, ale nakonec si mohl vybírat ze dvou. První byla od dealera Toyoty, který ji vykoupil na protiúčet, byla to taky 1996 s najetými poctivými 40.000km, ale bez výbavy a chtěli za ni 180.000,- kč. Ta druhá, kterou nakonec i koupil ho měla původně stát 145.000,- kč, ale když mu ji pak majitel předával, tak mu řekl, že se mu zasekl ukazatel celkových km a že mu slevý 5.000,- kč, což je cena nového ukazatele i s prací, takže za ni dal nakonec 140.000,- kč. Ale ještě musí vychytat pár much, musí vyměnit zadní tlumiče (levý zadní byl vyteklý) á 3.800,- kč za kus (já dal v Toyotě Hukr 5.000,- kč :-( a ještě něco. Pak když jsem se s tím projel, tak jsem ho rovnou poslal s motorem do servisu, protože se mi nelíbil zvuk motoru a ručička otáčkoměru se chvěla. V Toyotě Hodonín to měli celý den a výsledek je ten, že tam má zarezlé nějaké kladky apod., oprava bude stát cca 8.000,- kč. A taky si musí koupit nový alarm, protože ten co tam má (Enforcer ?) je nanic (původní majitel k němu nemá ani návod), dá tam starý dobrý kvalitní Jablotron jako mám já. Jinak to auto byla původně předváděčka Toyoty, kterou pak tento chlap koupil, takže defakto je po prvním majiteli. Fotky zatím nemám, ale chystám se že vytáhnu svou zrcadlovku a udělám pár společných foto s mojí Corollou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.06.02  11:55

    « Re: Corolla

    Tak to si ho ty presvedcil, aby sa dal na Corollu, alebo to bolo jeho vlastne rozhodnutie?
    Nemas z nej nejake foto? Rad by som si ju pozrel, hlavne tie kridla ma fascinuju. Videl som uz nejake Corolly s tymi kridlami a velmi im sedia. A ked mozes, hod do placu aj cenu, za kolko sa to bratovi podarilo kupit. Len tak pre porovnanie s cenami na Slovensku. Inac celkom slusna vybavicka... a aj tych komousov nie je vela nabehanych.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 21.06.02  11:35

    « Corolla

    Brácha si minulý týden koupil stejnou Corollu jakou mám já, ale až verzi po "faceliftu". Tak jsem to lehce srovnal, je to ročník 1996, 1.4XLI 55kW, 2 airbagy, el. přední okna, ABS, horní a dolní křídlo, červená barva, najeto 60.000km. Díky airbagu spolujezdce má menší schránku a navíc tam vůbec nemá schránku na doklady pod volantem jako mám já. Nadruhou stranu má lépe odhlučněný interiér, srovnání výkonu je relevantní, já mám 185ky Bridgestone RE720 a on tam mám nějaký 175ky Dunlopy, tudíž při prvním dojmu jsem výrazný rozdíl nepostřehl (jen ta moje líp sedí :-). Ale pořádné srovnání udělám až odjede na 2 týdny do Řecka, to mi ji totiž svěří, abych mu ji pohlídal :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.06.02  10:47

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    S tym posadom mam tiez skusenosti. V Kadette som mal vyskovo nastavitelne sedadlo. Takze kedze som mensej a chudsej postavy, tak som to vykurbloval skoro na maximum. Ked som prvykrat sadol do Corolly, mal som tiez velmi cudny pocit. Velmi rychlo som si ale zvykol a teraz si dokonca aj operadlo trosku sklapam, takze nesedim v takom ostrom uhle, ale skor sa akoby trosku zosuvam - jazdi sa mi velmi dobre. Mozem sa tak opriet lepsie rukami o volant. Mam to odskusane aj na dlhsie cesty - je to v pohode. Je to urcite aj preto, ze sedadla su akurat tuhe, a pre mna celkom dobre tvarovane (vzhladom na moju postavu). Chapem ale tych, ktori su vyssi a silnejsi. Aj ked som uz auto pozical kamaratovi s nejakymi 185 cm a 100 kilo zivej vahy, a nestazoval sa.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.06.02  14:23

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    No, je fakt, že klimatizace v létě dělá auto :o)) Tak sháním nějaký vrak, který by měl funční kompresor a chladič a možná ještě nějaké trubky, abych si jí tam namontoval.. už jsem totiž omylem vymáčkl tu záslepku, co je tam místo čudlíku A/C :o( A co zase musím říct, mě se ten pocit sezení skoro až na silnici (a to v téhle starší, co mám, je ještě níž než v tvé) docela líbí. Sice je fakt, že když vedle mě na křižovatce zastaví třeba 7mičkový bavor, tak mu koukám akorát na kliku u dveří a musím počkat, až odjede, abych přes něj viděl :o))
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 18.06.02  10:56

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    Já vím, chápu tě. Já teď byl poslední 2 měsíce bez své Corollky a místo ní jsem denně jezdil Saabem a před týdnem jsem přešel zpátky na Corollu. Musím říct, že ten přechod byl otřesný, najednou to auto bylo malé, když jsem do něj sedl, tak jsem si myslel, že sedím až na silnici, všechno takový malý a divný, motor nějak netáhl a v těch horkách to je bez klimy hrůza :-) Po týdnu už si ale začínám pomalu zvykat a stávám se opět spokojeným majitelem :-) Dokonce i mé okolí a rodiče si nemůžou na malou Corollu zvyknout :-) V garáži je teď hodně volného prostoru a za Corollou by zaparkoval ještě i Smart, což by se Saabem bylo nemožné.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 18.06.02  09:47

    « Re: Corola 1,8 TS, skvely motor

    Saab> Ja sa nesnazim hladat na Corolle chyby odvtedy, ako mam 307, ale odvtedy, ako je nova Corolla na trhu. :-)
    Okrem toho ja ich hladat nemusim, oni tam proste su. Iba na ne poukazujem. Keby sa toto forum volalo 'Nova Corolla - prednosti', tak sa zdrzim kritiky. Ale nemam rad obhajovanie niecoho (napr. ten volant) argumentami: Toyota to nepotrebuje, to si vymysleli nemci atd. Ja som Corollu mal (mimochodom tu istu co mas ty, len modru) a bol som s nou spokojny. Som si isty, ze keby som mal sucasnu Corollu, som s nou takisto spokojny. Lenze ked si presadne clovek z 307 do Corolly, je to podobne ako napr. z Octavie do Fabie (bez urazky). Zase nepisem o kvalite aut, aby ma nikto nenapadol.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…