Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 06.08.02 20:09
« Re: Corolla v servise...
Tak to je pěkný vtip..
S tou naftou to tak strašné není (pokud tedy je namíchaná s benzínem). Jde jen o to kompletně vyčistit motor a výfukové potrubí, katalyzátoru to kupodivu nevadí, ale celkově to přišlo tu čerpací stanici, která to měla v našem případě na svědomí, před asi 8mi lety na cca 20tis. Kč. -
« Re: Internetový obchod Toyota
Další zajímavé stránky, kde se nabízejí slevy na nová/předváděcí auta jsou www.automodul.com. Sleva činí např. u Corolly (předv., 9500km) 50 tis., u jedné z 307 (nová) přes 50 tis., tj. cca 10%. Zatím nevím, co si o tom myslet, protože dodavatele auta nesdělují - viz "Dodací podmínky". -
« Re: Obrázky Toyoty Coroly
Já jsem rovněž na nějaké kvalitní obrázky či plakáty nenarazil, kromě těch ze stránek Toyoty tu mám asi 25 obrázků z různých auto...serverů, bohužel většina v rozlišení jen 500x289. Něco jsem si sám nafotil vyšším rozlišením digiťákem přímo v autosalonu, ale bez štábu osvětlovačů nic moc, je to alespoň moje barva. I z menších obrázků se dá ale udělat slušné pozadí či spořič, nejlepší zkušenosti s vykreslením (dekódováním) přes celou obrazovku 1024*768 mám s programem webshots (free na www.webshots.com + spousty pěkných "slušných" obrázků ke stažení) než např. s ACDSee. Do webshots lze natáhnout i cizí obrázky (*.jpg), např. zmíněná auta, vytvářet samostatné kolekce a spořič z nich po 5 s je super. -
« Re: Corolla v servise...
Ok, chlapi, nebudem vas napinat. Ked som prisiel do servisu sa pozriet, ci uz konecne na nieco prisli, tak mi povedal chlapik, ze to dali na diagnostiku a ukazalo im to "imobilizer". Tvrdil, ze sa este s takou zavadou nestretol od kedy je v Toyote. Tak vravel, ze ked to fakt bude pokazeny imobilizer, co sa vlastne rovna riadiaca jednotka, mam si pripravit 10 litrov na opravu. Potom sa ma este (akoby mimochodom) spytal na to, ci nemam nahradny kluc. Ja, ze mam, ale doma, ale nie je problem, ze skocim prenho. Tak som tam prisiel s nahradnym klucom - chlapik ho strcil dnu, otocil nim a... motor nabehol. Myslel som, ze sa tam zblaznim... Takze ponaucenie pre mna, aj pre ostatnych co maju imobilizer v kluci - na dovolenku brat aj nahradny! Neviem si predstavit co by som robil v takom Chorvatsku...
Btw. - ta nafta by podla mna narobila vacsiu paseku, nie? Asi by odisiel katalyzator, alebo nieco ine. V kazdom pripade som stastny, ze to dopadlo takto. -
« Re: Manzeta
Me kamos mechanik ukazoval na poloose z mazdy,ktera mela mezikrouzek ze to jde.Ja to puvodne chtel vymenit po nem,abych nehnul s geometrii a tak.Jenze rek ze nema cas a ze je to jednoduchy,ukzal mi to a me vstaly vlasy hruzou kdyz jsem odparal zbytek manzety a zjistil ze kloub na Corolle zadnej mezikrouzek nema.Bez manzety jsem nikam jet nemohl,tak jsem to musel dosmudlat sam. -
"-- skrytý --" 29.07.02 20:51
« Re: Manzeta
neexistuje :o( Ale slyšel jsem o maníkovi, který si chtěl u této výměny ušetřit na trabantu práci, tak poloosu rozříz, vyměnil manžetu a zase svařil :o) Jenže je svařil blbě, protože se mu mezitím pootočilo kolo či kolo v diferenciálu a cukalo mu celé auto, takže to zase uříz, ale jinde a už to nedal dohromady :o)) -
« Manzeta
Tak jsem po dalsich 30tkm menil olej,svicky a filtry krome palivovyho.Pritom jsme prisli na prasklou manzetu u levyho kloubu.Musel jsem vyndat celou nabu abych tu poloosu vyndal,stahnout manzetu u krizku,krizek a teprve pak jsem mohl nasadit novou.Nebo nekdo znate rychlejsi a mene pracnou moznost?Teda pro priste... -
« Re: Corolla v servise...
Ano, benzin mal taky trosku cudny zapach, co si vsimol aj ten mechanik. V kazdom pripade som to auto odtiahol do servisu Toyoty, kde som ho predsa len chcel dat prediagnostikovat. A teraz mala hadanka: co im ukazal pocitac? Poviem vam len tolko, ze zo servisu som siel stastny jak blcha. Taka to bola somarina... -
"-- skrytý --" 26.07.02 23:01
« Re: brzdy
tak, jak psal mitsi. Ale mělo by to být i jemně cítit na pedálu - mě to trochu dělá taky (na volantu to ale vidět není) a ještě to trochu přitom cvaká (což ale dělají z neznámého důvodu brzdové destičky a když se vyčistí, tak to nedělají..). Možná by to ještě moholo vyřešit zbroušení kotoučů o nějakou větší vrstvu (třeba 2mm) - v servisech to totiž většinou soustruží a tím se ty nově zakalené vrstvy neodstraní. -
« Corolla v servise...
... som necakal ani vo sne. Vcera som potreboval odist z dovolenky domov. Startujem, a nic. Teda - starter toci, ale motor nechce naskocit. Tak sme ho museli odtiahnut (este dobre, ze som bol vzdialeny len cca 25 km). Boli sme za jednym mechanikom (kedze znackove servisy koncia o 15,30 :-( ), ten to odhadol po prehliadke auta na palivove cerpadlo, alebo palivovy filter. Je mi to cudne, kedze ten som pred mesiacom menil v Toyote. Dovtedy (do vcera) bol absulutny klud. Auto nijak nestrajkovalo, motor bezal v pohode - a teraz z nicoho nic - nejde. Som z toho vedla. Dnes je auto v Toyote servise, tak som zvedavy na co ti mudrlanti pridu. Uvidime...
-
"-- skrytý --" 26.07.02 12:39
« Re: brzdy
Vibrace do volantu při mírném brzdění a jejich absence při brzdění "na plno" jsou typickým příznakem nikoli "zkroucených", ale co do "tloušťky nerovnoměrně opotřebených" kotoučů. Prosté přebroušení obvykle pomůže jenom na krátkou dobu: Problémem je rozdílná tvrdost materiálu v různých místech, pravděpodobně po předchozím brzdění "na dotaz", kdy pak auto zůstalo stát, resp. brzdové destičky odvedly teplo z místa dotyku s kotoučem a tak lokálně změnily tepelnou úpravu (zakalení) kotoučů jako celku z výroby. Recept - výměna kotoučů a následně si dávat pozor na to, aby po intenzivním brzdění nezůstalo auto stát na místě, ale bylo možno s ním alespoň "kousek po kousku" popojíždět. -
« Re: nova Corolla
Nedávno jsem se vrátil z dovolené v Maďarsku (Balaton) - doufám, že favoritem bez klimy naposledy. Potkal jsem zhruba 10 nových Coroll, z toho 2 wagony, zbytek hatchbacky. Tady na Zlínsku vídám zatím jeden HB. Nových Coroll je asi zatím málo, takže zkušeností moc nebude. Navíc objednací lhůta 4 měsíce (můj případ), co jezdí je většinou přímý odběr vystavených exemplářů, převážně 1.4
Alespoň pár poznatků kolegů co tu jezdí 3 Versa - vše 1.8, 1x automat:
- man: od 150 km/h hlučnější, chtělo by to 6. stupeň nebo delší 5
- aut: bez problémů i při 160 km/h
- krátké sedáky pro postavu přes 190cm (už to tu zaznělo)
- se servisy, např. Zlín, maximální spokojenost, auta na pravidelný servis zdarma umyjí a vyčistí, solidní přístup ...
mám dotaz.vadí Ti neco na stránkách Toyotaclubu, že tam nějak nechodíš?
Docela se to tam začalo rozjíždět.
Jinak se měj.
Zdar a at žijí Toyoty
www.toyota.wz.cz