Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • 00 Reagovat !

    foto

    18.12.02  08:20

    « Přání

    Tak kdybych se sem už nepodíval tak přeji všem Toyotistům a Corollistům zvlášť melouny kilásků bez nehod a poruch.
    Hezký svátky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 12.12.02  06:58

    « Re: Aerodynamický hluk corolla 2002

    Ještě k těm otáčkám, taky se mi to v létě občas stávalo, ale stačilo vypnout světla a otáčky mírně stouply a bylo to zas OK. Teď mi zase vadí, že když ráno nastartuju, tak auto točí na volnoběh 2.100 ot. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 12.12.02  06:54

    « Re: Aerodynamický hluk corolla 2002

    Ty otáčky jsou normální, má Corolla XLi (1993, 1332ccm) má dle výrobce volnoběžné otáčky 700 ot. +-50 ot.

    ad hluk: já jel s 1.6kou 200 km/h a ničeho jsem si nevšimnul, možná to bylo tím, že jsem jel po dálnici D2 a tam přehluší všechno hluk od pneu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 12.12.02  06:47

    « Re: corolla 94

    to našrot: asi jsem to našel, dneska když jsem jel do práce, tak to začalo drnčet a já zkusil přidržet autorádio a ono to přestalo, takže zdroj bude asi odnímatelný panel autoradia :-) V tuto chvíli v mé 9 let staré Corolle vydává pazvuk jen zadní plato při přejezdu nerovností :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.12.02  22:13

    « Re: Aerodynamický hluk corolla 2002

    Tak to je zajímavé (s těma dveřma). Já novou Corollu nemám, jen jsem asi už s deseti jel - žádná žádný nevhodný aerodynamický hluk nevyvozovala, tak tam budeš mít asi něco špatně. A s tím plynem - to je buď setrvačností motoru a dalšího a při "nulovém" zatížení to bude dělat každý motor (zkus to se sešlápnutou spojkou na místě jestli ty otáčky vyletí stejně nebo méně) a nebo je to kvůli lepší synchronizaci převodovky. Mimochodem - podobnou věc dělají také karburátory schválně, aby se "neusazovaly" v sání kapičky benzínu, takže to by mohl být taky podobný důvod. V pátek se myslím nějakou svezu, tak pak dám vědět víc.
  • « 00 Reagovat !

    foto Lubos-1

    Lubos.1 11.12.02  09:48

    « Re: Aerodynamický hluk corolla 2002

    Mal som tiez Corollu '96 a tie piate dvere mi v mraze vyslovene vrzgali, aj ked som ich zatlacil. Skusal som vsetko mozne a nepomohlo mi nic.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.02  08:42

    « Re: Aerodynamický hluk corolla 2002

    Musím říct, že dekl to nedělá, zkoušel jsem to bez deklu a bylo to stejné. Pravděpodobně si myslím, že to budou dělat plastové zámečky na bocích karoserie, kde zapadá čep z pátých dveří. Zkoušel jsem je namazat a trochu se to ztišilo, ale není to pravé ořechové.
    K té nové, to navýšení otáček (asi 100) si zkus,
    stačí i namístě. Přidáš plyn, sundáš nohu z plynua otáčkz jdou ještě i při sundané noze z plynu malinko nahoru.
    Ten aerodynamický hluk skutečně je od začátku, co jsem koupil auto, nemám žádné hagusy, spojler apd.
    Tak nevím co s tím
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.12.02  21:09

    « Re: Aerodynamický hluk corolla 2002

    To co tluče vzadu nejsou páté dveře, ale ten "dekl" na zavazadlovém prostoru (nebo to taky dělá deštník, co si tam či do kufru člověk většinou odloží :o) ).
    K té nové: navýší se ti ty otáčky i když nesešlápneš spojku? Tedy když máš zařazeno a chceš brzdit motorem. To by nemělo, ale jinak je to dané rychlým odlehčením motoru a to je normální. Nízký volnoběh je taky naprosto normální - motor má malé třecí ztráty a dostatečný výkon pro ostatní agregáty (např. RAV4ka má s dvoulitrem volnoběh asi 570 ot/min). S těma jemnýma vibracema (většinou si toho normální člověk moc nevšimne - snad se ti neklepe přístrojovka :o) ) se nic dělat nedá - je to dáno naladěním motoru na vyšší provozní otáčky a mám trochu pocit, že tomu přispívá i uložení motoru v horizontálních silentblocích (s tím taky nic nejde, jen počkat na verzi tak rok od uvedení na trh..) - kámoš tuhle říkal, že mu to přijde, jako že ten motor musí každou chvíli chcípnout. Velký aerodynamický hluk - většinou to dělají hagusy (ale ty na 5dvéřové snad nejsou :o) ). Nemáš tam náhodou nějaký spoiler nebo nějaký jiný doplněk?
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.12.02  14:55

    « Aerodynamický hluk corolla 2002

    Letos v květnu jsem koupil novou toyotu corollu
    1,4 HB. Do května jse měl corollu r.v.1996, dodnes s ní jezdí syn bez větších problémů. Jako malý problém jsem pociťoval to, že od začátku koupi mi v chladu a hlavně za mrazu klepali na hrbolech zadní páté dveře. Dodnes jsem na to nepřišel, ani v servisu.
    Po dobrých zkušenostech jsem teda koupil letos novou corollu 1,4 HB. a od začátku mám problémy.Nemůžu si zvyknout na plynový pedál-když pustím nohu z plynu, dochází ještě k navýšení otáček. Je to normální? Dle servisu ano! Dále je dost nízký volnoběh - asi 700 ot/min dle otáčkoměru. Motor pak dost v kabině vibruje. Opět servis=v pořádku.Další závadou je nepravidelné mírné pískání ventilátoru topení na stupeň I. Do servisu jsem zatím nejel-až to pískání bude pravidelné navštívím servis.
    Ale jako největší problém mě trápí aeridynamický hluk vycházející od pátých dveří při rychlosti
    110 km/hod a výše. Je slyšet takový hvízdavý zvuk a zesílí při jízdě v protivětru. V servisu mi již vyměnili těsnění, seřídily páté dveře, ale pořád nic. Já jsem zkusil zalepi štěrbino mezi střechou a pátými dveřmi a hodně to pomohlo. Ale jezděte tak???? Teď přes zimu vydržím a na jaře znovu do servisu!!! Nevím, jak si v servisu poradí.
    Má někdo s tím zkušenost, poraďte.
    Vy, kdo máte tu samou corollu, zjistěte, zda to dělá i Vám a ozvěte se.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.12.02  20:07

    « Re: corolla 94

    asi ti tam drnčí něco, co se zimou hodně stáhne - třeba tam máš nějaký povolený plast.
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 09.12.02  20:02

    « Re: corolla 94

    Mám 5D HB 1993 a ničeho zvláštního jsem si nevšimnul, což je dáno možná tím, že tak rychle nejezdím. Občas to hvízdne teď v zimě, ale to jen když foukne silný vítr kdy už musím korigovat i směr jízdy. Jen jednou se mi stalo, že jsem jel a na volném prostranství foukl silný vítr a zahvízdalo mi to jako by profouknul mezi kolama zleva doprava, celkem jsem se toho v tu chvíli leknul, ale to se stalo jen jednou.Nicméně se mi vrátil problém z loňské zimy a to, že mi kolem 3000 otáček něco "drnčí" nad autorádiem, na jaře to ustalo, tak jsem si myslel, že je to pryč a dneska ráno se to vrátilo :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.12.02  15:27

    « Re: corolla 94

    Asi to nebude to co teď napíšu, ale možné je všechno. Na mé americké Corolle je tzv. "upozorňovátko na rychlou jízdu", což reprezentuje "píšťalka" umístěná kdesi před předním sklem a ta píská, když se jede rychleji než cca 140 km/h, ještě podle toho jak fouká vítr - to aby řidič věděl, že už jede zatraceně rychle (což na americké poměry rychle je..). Do evropských to ale nemontovali.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.12.02  09:09

    « corolla 94

    Ahoj vsem,
    pred rokem jsem se stal majitelem TC 94' 3DH. V zime jezdila bez problemu, ale pres leto me trochu zaskocilo nejake hvizdani. Dochazi k tomu pri rychlejsi jizde cca 150km/h. Myslim, ze je to zpusobene ofukovanim karoserie, protoze to ovlinuje silnejsi vitr. Dokonce pri bocnim vetru se meni zdroj hvizdani zleva nebo zprava. Mam pocit jako by to slo od zrcatek nebo od limcu na strese, ale nejsem si jistej. Nema s tim nekdo nejake zkusenosti? Dik.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  21:21

    « Re: Test spotřeby

    Překlep ... GoodYear Ultra Grip 6
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  21:19

    « Re: Test spotřeby

    Pokud to šlo, tak jsem jel skutečně 110-120 (Ova-N.Jičín), přes města (semafory, kruháče) a hlavně v kolonách, kde ti první striktně dodržovali 50 km/h přes obce, se skutečně jede kolem 40-50. Po rovinkách kolem 70-80 km/h to svádí jet pořád na 5. stupeň, motor s VVTi celkem slušně táhne, podřazovat se musí častěji pouze při nižších otáčkách. Na průměr 80 km/h to chce dobrou silnici pokud možno bez provozu (obcí) anebo to tahat až ke 130-140 km/h a to by šla spotřeba asi nahoru i o celý litr. Ale budu zkoušet ...
    Teď vybírám zimní pneu 195/60 R15 T, asi GoodYaer UG6, cenu mi dávají cca 2600,-/ks.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.12.02  09:58

    « Re: Test spotřeby

    No mozno to je prave problem, ze ta spotreba je taka aka je. Totiz pri nizsej priemernej rychlosti vacsinou ides na nizsie prevodove stupne, t.z. viac tocis motor a tym aj rasti spotreba. Ja som to totiz zistil aj u seba. Ak som sa ponahlal (a bol som plne nalozeny 5 v aute a stresny box) tak som mal dokonca nizsiu spotrebu ako na klasickych kratsich jazdach (mesto - chata - mesto a pod.) To som bol fakt sam prekvapeny. Takze sa na to treba asi tak pozerat. Ak mal priemernu rychlost 67 km/h tak urcite nesiel celu trat na 5. prev. stupni. Okrem toho ma nove auto, kde este po zabehnuti pojde spotreba dole.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.12.02  20:02

    « Re: Test spotřeby

    imaxim: Průměrná spotřeba udávaná v techničáku je průměrem mezi tzv. městským a mimoměstským cyklem, daným normou, přičemž ten mimoměstský je na čas oproti městskému kratší a maximální rychlosti, kterých se dosahuje je pro městský 50 km/h a mimoměstský 120. Pokud se udělá průměr na rychlost (tedy s ohledem i na dobu, jak tou danou rychlostí jedu), vyjde někde kolem 70-75 km/h, takže bych o nízké rychlosti moc nehovořil. Průměrnou rychlost kolem 80 km/h dosáhneš tak na dálnici, když pojedeš v podstatě pořád 130. Sám jsem si ty průměry kdysi zkoumal a mám po městě asi 48 km/h (po Praze..), mimo město asi tak 70 (a to jezdím většinou nad 110 km/h) a po dálnici tak 100 - 110, a to jezdím 150... Jen tak pro zajímavost, na strakonické dálnici z Příbrami do Prahy a zpět při rychlosti 210 km/h vyšel průměr 167 km/h. Prostě čím rychlejc jedeš, tím víc musíš brzdit kvůli jiným a pak ale taky spotřeba narůstá.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  11:41

    « Re: Test spotřeby

    Děláš si legraci, jak můžeš mluvit o dobré spotřebě při takhle nízké průměrné rychlosti, když se dostaneš někam k 80tce tak to může o něčem vypovídat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.12.02  09:59

    « Re: Test spotřeby

    To je v pohode, tiez dosahujem nizsiu spotrebu ako je uvedena v papieroch. Priemerku mam okolo 6,5 (je v tom aj jazda po meste). Vonku sa v pohode viem dostat pod 6 litrov, ked robim dlhsie trasy (nad 500 km.). Ale, vidim, ze Toyota robi dobru pracu, kedze tvoj motor je 1,6 s ovela vacsim vykonom a spotrebu mas len o malicko viac ako model, na ktorom jazdim aj ja, kde je vykon len 55 kW/h.
  • 00 Reagovat !

    foto

    01.12.02  21:35

    « Test spotřeby

    Dnes jsem testoval spotřebu na úseku Karviná-Luhačovice, 130 km, 2 dospělí + 2 děti, plný kufr, bez klimatizace, motor 1.6, celkem mám najeto 1300 km. Výsledek: prům.rychlost 67 km/hod, spotřeba 6.5 l/100 km. Vzhledem k tomu, že tabulkově udávaná kombinovaná spotřeba je 7.0 l/100 km, je to slušný výsledek.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…