Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Další test spotřeby
Tak jsem opět testoval spotřebu Corollou 1.6 81kW, najeto 3500 km, 2 dospělí, 2 děti, našlapaný kufr, trasa Karviná-Luhačovice přes OV, NJ, ValMez, Vsetín, Vizovice, celkem 130 km, lehkou nohou. Výsledek: 6,2 l/100km, průměr 68 km/hod. Předešlý test: 6,5 l a 69 km a o něco větší provoz. Nyní max. rychlost 120, běžná rychlost 80-100, většinou na 5. stupeň (80-120). Jinak s provozem auta spokojenost, nic nevrže, nedrnčí, neklepe, nepíská, neteče ... akorát zadní ostřikovač by mohl stříkat trochu razantněji, možná je ale ucpaný. U volantu by možná ještě mohlo být podélné nastavování. Koupil jsem střešní nosič (lyže, kola, ), ještě musím pořídit střešní box. Dva páry lyží ale vlezou v pohodě dovnitř (max.200cm) zastrčené dolů mezi sedadlo řidiče/spolujezdce a středovou opěrku. -
« Re: oprava - nedrzi smer
Podla mna to nebude v brzdach. Corolly maju brzdy dlhou vydrzou, skor tipujem na pneu. Okrem ineho patrim k tym, ktori dost vyuzivaju na brzdenie motor... Ale vsetko sa ukaze. Len je tu strasna kosa na vychode, a nechce sa mi montovat kolesa vonku. Inac by som uz davno dal vediet co je s tym... Tak musim pockat, kym sa otepli. S tymi pneumatikami nie som spokojny od zaciatku (nekupoval som ich nove). Boli zjazdene kazda inac (od nejakych 5 mmm do 7,5mm) a auto sa mi aj minuly rok trosku inac spravalo, ako na letnych... -
"-- skrytý --" 03.02.03 23:47
« Re: oprava - nedrzi smer
Paulus: kulové čepy v 52tis.? To na japonci těžko. Mám v nich trošku vůli na své Corollce, co má 240tis., ale na řízení to není poznat. Viděl bych to na ty pneumatiky. Pokud jezdíš na standardních kolech a nevlít si do nějaké díry nebo bokem na obrubník, tak by to geometrií být nemělo. -
"-- skrytý --" 03.02.03 14:17
« Re: oprava - nedrzi smer
zajmavý názor,mě povolila jenom na zimní pneu a dělalo to pěknou neplechu.trvalo chvíli než jsme zjisily tuto závadu.auto začalo nepatně nadskakovat,jako kdyby mělo bouli na běhounu.
pneu byla v místě poškození sjetá nepatrně víc.tento samý problém měl i kolega na stejném druhu vozidla.(měli jsme oba i stejné obutí) -
"-- skrytý --" 03.02.03 13:00
« Re: oprava - nedrzi smer
Pro Pauluse: Na mechanickych dilech napravy podle meho neni nic v neporadku, stejne tak na brzdach ci ve vyvazeni kol. Moje diagnoza - "povolila" nosna kostra pneumatiky a tim se vyrazne zmenil jeji valivy odpor. K tomu nejcasteji dochazi jizdou na podhustene pneu, po projeti hlubokeho vymolu s ostrymi hranami na silnici nebo vyrobni vadou pneumatiky. Doporucuji kolo na te strane, kam to tahne, vymenit za rezervu a vyzkouset. Pokud je chyba skutecne v kostre pneumatiky, co nejdrive ji vyhodit a koupit novou! -
« Re: oprava - nedrzi smer
Tak som to skusil cez vikend, dofukal som pneu na rovnaku hustotu (meral som aj svojim tlakomerom a tym na pumpe). No a taha to stale. Tak som sa este rozpraval so susedom, ktory povedal, ze to moze byt aj nevyvazenostou kolesa. Este som si vsimol, ze pri rozbiehani to taha viac, ako ked idem stabilnou rychlostou, alebo pri dojazdoch. Tak isto pri brzdeni to taha viac. Mam este jeden tip od kolegu - vymenit predne kolesa navzajom. Tak to skusim a uvidim co to spravi. Dufam, ze to nebudu vytlcene gulove capy... To by ma sklamalo, nakolko auto ma len 52 tis. nabehane... A vraj tieto corolly boli zname robustnou mechanikou. Tak uvidim... -
"-- skrytý --" 31.01.03 15:50
« Re: oprava - nedrzi smer
To pablo: Popisovany problem neni zpusoben autem, ale pneumatikami. Priste je treba volit nejake jine. Ale pozor! Predem (tj. bez vyzkouseni) se to nepozna a zkusenosti ostatnich plati na 100% pouze tehdy, pokud se jedna o vuz stejne znacky a stejneho typu, ponevadz stejne gumy se mohou na ruznych autech chovat ruzne. -
« Re: oprava - nedrzi smer
Tak priatelia, este som to nevyskusal, a je tu dalsi vikend. S tymi brzdami sa mi to nezda, ale pre istotu to vyskusam tiez. Asi to budu tie pneumatiky, len nechapem, ze ked je maksia prava predna, preco zatahuje do lava. Alebo tam bude este nieco ine...
No uvidime.
Ozvem sa este. -
« Re: oprava - nedrzi smer
Kontrola tlaku je dulezita,ale taky jsem si vsimnul ze (predevsim ta moje)Corollka ma tendenci se skrabat z vyjetejch koleji,coz nejni zrovna prijemny pokud jsou ty koleje hlubsi a je namrzlo.Nemyslim koleje v ledu ale od nakladaku protlaceny strouhy do asfaltu.To muj starej moskal v tom sedel jak jak hov.. v podrazce. -
"-- skrytý --" 24.01.03 18:49
« Re: oprava - nedrzi smer
Buď špatně nafouknuté pneumatiky, což je nejčastější (hlavně taky díky tomu, že většina měřáků u pump měří podle plotu) nebo hnutá geometrie. Případně pokud to táhne do strany jen při brždění, tak něco na brzdách (jinak sjeté kotouče či destičky apod.).