Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
« Kontrolka nespravne cinnosti motoru
Zdravim. Mam Corollu 1.4 sedan z r. 2000 (8 generace). Pri zmene polohy klice v zapalovani z ACC na ON se rozsviti kontrolka nespravne cinnosti motoru (oranzova barva, symbol motoru, nad ukazatelem stavu paliva) a zhasne az po nastartovani motoru. V manualu je to popsany tak, ze tomu moc nerozumim. Znamena to nejakou zavadu nebo je to pouze kontrola funkce te kontrolky? Diky za odpoved. -
Saab 17.06.03 18:15
« Re: Pískání brzd
Pískání a brždění odstraněno, způsobovali to třmeny. Brzdy mi komplet vyčistili, rozhýbali a vyměnili mi všechny gumičky na předních brzdách (cca 1.140,- kč bez DPH). Destičky jsou prý jako nové, takže je není potřeba vyměnit, jen jsou neoriginál a jsou menší, takže se hýbou nahoru a dolů, ale na nic to nemá vliv, jen to občas vydá takový cinkavý zvuk. Jinak originál destičky prý stojí cca 3.500,- kč ! Včetně práce mě to tedy vyšlo na necelých 2.600,- kč, ale jsem spokojen, zatím nepískají. Díky všem za rady. -
« Re: Pískání brzd
Ja mam kotouce jeste puvodni(136tkm)jen jednou rovnany.Desticky tedka nejaky repliky Lockheed z od germanu,ale jsem s nima spokojenej.Vysli na 750.Ty puvodni jsem musel menit protoze mi taky zaclo jedno kolo piskat,a zjistil jsem ze jedna desticka se utrhla od zakladu.Ale nebylo to videt,jen kdyz jsem ji vytahl na svetlo,tak koukam ze mam v ruce dve.A jeste,ty Lockheedy myj ty desticky uz na sobe,takze ty puvodni mam schovany i se zbylejma trema destickama origos.Pro strejdu Prihodu.A jinak Ferodo prej nevydrzej a neprezijou opravdu kruty brzdeni,a Textary zase frezujou kotouce-jsou moc tvrdy.Jinak nevim. -
Saab 16.06.03 16:28
« Re: Pískání brzd
Tak zítra ráno jdu do CaK, ale psychicky už se připravuji na výměnu destiček a kotoučů, nevíte která firma dělá dobrý destičky a kotouče? Jak je na tom Ferodo? Na Autosalonu mi řekli, že na Corollu mají destičky za cca 1.100,-kč s DPH i dopravou až do domu (ta je zdarma). -
"-- skrytý --" 12.06.03 15:08
« Re: Pískání brzd
Je třeba taky možné, že nejsou všechny destičky stejné - tedy některé správné, některé ne. Většinou v servisu kontrolují akorát jestli jsou sjeté nebo ne, ale na to, jestli tam patří či ne nedbají. Vypadá to na nějaké to "vzpříčení" destičky, jak píše Mitsi - už kvůli tomu, že se ti jedno kolo zahřívá víc než to druhé. -
"-- skrytý --" 12.06.03 13:50
« Re: Pískání brzd
To Saab: Nevyvazenost kola nikdy nezpusobuje tahnuti ke strane. Naopak poskozeni kostry plaste pneu (muze se projevovat jako nevyvazenost) vzdy ano. Kontrola stavu desticek a kotoucu jeste neznamena, ze si nekdo vsiml absence onech ocelovych plisku, zvlaste pokud nevi, ze ja tam ma vubec hledat. To, ze se piskani zacalo projevovat az nyni, muze mj. znamenat, ze si ty desticky jiz "vydrely svou drahu ve trmenech", coz by nenastalo, pokud by tam ty plisky byly. Dalsi variantou je, ze ony plisky zrezly a nastal stejny efekt. Proto se maji vsechny pohyblive casti brzd mazat medenou vazelinou (vydrzi az 1100 st. Celsia!) minimalne pred a po zime. Kdo to dela a kdo vubec takovouto vazelinu ma? -
Saab 12.06.03 13:03
« Re: Pískání brzd
Když pustím volant, tak mi občas připadá, že to táhne trochu doleva (brzdí pravé kolo), ale to může být vítrem, vyjetými kolejemi nebo nevyváženými pneu.
Destičky tam dával předchozí majitel, takže výrobce neznám, ale auto mám už 2 roky a pískat začali až letos na jaře :-( Při první kontrole brzd mi zkontrolovali i stav destiček a kotoučů a jsou OK, měnili mi jen zadní brzdové čelisti. -
"-- skrytý --" 12.06.03 10:32
« Re: Pískání brzd
A jsou tam originalni desticky, ktere se maji vzdy menit i s ocelovymi "perky", jez prave zabranuji onomu piskani? Vymezuji totiz vuli mezi destickou a jejim ulozenim v brzdovem trmenu. Moje zkusenost je takova, ze mechanik bezne opravujici evropske vozy proste nevi, k "cemu tam ty plisky u japonskeho vozu jsou", a ponevadz mu do tech plisku neoriginalni desticky obvykle nepasuji, tak je proste vyhodi. A pak - svete, div se - japonskemu autu piskaji brzdy! -
"-- skrytý --" 11.06.03 19:08
« Re: Pískání brzd
Mě taky poslední dobou pískaj (ale jen když brzdím), trochu. Proč, taky nevím (jsou tam nové kotouče i destičky). U tebe to spíš vypadá, jako by jedno kolo pořád brzdilo - netáhne ti to trochu na tu stranu? - což by mohlo být těma špatnýma destičkama, tak je zkus různě proházet a uvidíš. -
Saab 11.06.03 16:06
« Nový Avensis
Jak už jsem psal, tak jsem byl na Autosalonu a tam jsem zjistil jednu věc, Avensis je super prostorné auto a geniálně vyřešené, např. se mi tam velmi líbili odkládací prostory ve dně kufru. Je to taky jedno z mála aut kde jsem neměl problémy s místem nad hlavou na zadních sedadlech nehledě na místo pro kolena (to mám jen 186cm). Taky držák na 2 nápoje v zadních sedadlech je super. -
Saab 11.06.03 16:02
« Pískání brzd
Tak mi stále pískají brzdy a je to čím dál horší :-( Už jsem byl 2x v servisu kde mi brzdy rozdělali a vyčistili, ale po pár km po vyjetí ze servisu to dělá zase. Pak to na pár dnů zmizelo ale už je to zase zpátky a horší. Píská to čím dál víc. Vliv na to zřejmě má i teplota okolí, protože ráno to nepíská téměř vůbec, ale odpoledne kdy jsou horka kolem 30stupňů to píská téměř celou cestu. Když jedu rovně tak to píská, když vytočím kola doprava tak to píská, ale když vytočím kola doleva tak to přestane, ale už se mi stalo že to bylo i naopak, tedy doleva pískali a doprava ne. V pondělí jsem byl v Brně na Autosalonu a brzdy pískali jak o život, když jsem přijel domů a šáhnul na liťáky, tak na pravém předním nešlo udržet ruku jak byl rozpálený a levý byl jen vlažný, takže v pohodě. Navíc ten pravý přední je proti levému silně zanešen černým bordelem, takže chyba bude zřejmě jen vpravo nebo vpravo bude výraznější. Už mi bylo řečeno, že by to mohlo být špatnými destičkami, které za horka bobtnají (špatný materiál) nebo drhne vedení brzd a nejnověji, že to může být třeba i samotným kolem, které může být rozhozené. V nejbližší době asi pojedu do Brna, tak bych se chtěl stavit v Toyotě CaK, aby se mi na to koukli, ale chtěl bych se zeptat jaké s nima máte zkušenosti, já tam byl jen jednou a moc dobrý dojem zrovna neudělali, ale přístup měli perfektní (ve srovnání z Hukrem). -
"-- skrytý --" 03.06.03 10:38
« Re: Tahanie do lava...
Tip pro Pauluse: Doporučuji zkusit vzájemně prohodit kola na přední nápravě, tedy levé za pravé a naopak (i když vím, že by se to nemělo - smysl otáčení by u již jednou jetých pneumatik měl být zachován). Pokud se něco změní, je chyba v pneumatikách. Pekud se to bude chovat stejně (tj. nadále "táhnout doleva"), je chyba v přední nápravě.