Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 03.10.03 21:56
« Re: skubnuti motoru
rop: Benzín je opravdu lepší a horší. Záleží na tom, kdo kupuje jaký - většinou pumpy typu "one man show" kupují méně kvalitní (má stejné OČ určené "chemicky", ale nižší, určené "motorově"), než velké benzínky. Moje osobní zkušenost je taková, že když natankuju u Koloce na Řitce, tak mám cca o 1,5 litru větší průměrnou spotřebu, než když natankuju u kohokoliv většího (Aral, Shell, OMV,...), což za tu korunu na litru nestojí. -
« Re: životnost
mam 8 let starou Corollu ma najeto 120.000 a na jare jsem menil tlumice i kotouce. Samozrejme ze ne ve znackovem servisu, to by stalo jako pulka auta. Kamos me tam dal japonsky tlumice Kayaba. Is kotucema to stalo 16.000 kc. Jsou proste veci ktery se menit musi.... -
« Technicka
Tak jsem dorazil z STK.Auto ma 140tkm,a kdybych nemel pridratovanej drzak vyfuku a praskly sklo na mlhovce,tak tam nema co napsat.A to je puvodni spojka,cepy,tlumice atd.Akorat mi rano praskla zarovka v obrysovce:-((Zakon schvalnosti-ale mel jsem nahradni:-))) -
"-- skrytý --" 25.09.03 22:52
« Re: Divna hodnota prumerne rychlosti
Průměrnou rychlost to počítá z ujeté vzdálenosti a času, tachometr ukazuje rychlost z otáček na hnacím hřídeli kol a má odchylku cca +6 až +10% (u Toyot). A počítadlo v PP má taky nějakou odchylku a tak se to holt posčítá a ukazuje trochu jinak. -
"-- skrytý --" 25.09.03 22:49
« Re: skubnuti motoru
Jestli jsi byl naposled na prohlídce před 30ti tisíci km, tak se taky není čemu divit. Nevím jestli tam jsou iridiové nebo jaké svíčky (např. u RAVky stejného roku už byly iridiové a ty se mění až po 75tis. km), normální se mění po 45tis. km. Dál to chce občas měnit olej (čím dřív tím líp, průměrně těch 15tis. je optimum, aby auto vydrželo, 30tis. je už hodně, ale jezdit se s tím dá - já bych to tedy autu neudělal, měním olej max. průměrně po 10tis. km) a další kapaliny. A pak taky např. nechat autu vymazat chybová data z paměti ŘJ, kam se průběžně ukládají a nevím, jak je ta paměť velká, ale zato vím, že se maže při každém napojení na diagnostiku. A dál to prostě chce, aby to auto jednou za čas prohlídl nějaký slušný automechanik ve slušném značkovém servise (ne že bych byl agent ;o), ale ti jsou jediní, kdo mají k autu správnou servisní příručku apod.).
Ještě k tomu škubání - taky může být špatný alternátor (koukni jestli je Bosch a kdyžtak ho nech oměřit, jestli je Denso, tak špatný na 95% nebude). -
« Divna hodnota prumerne rychlosti
Mam jeste jeden dotaz (Corolla Sedan 1,4 VVTI r.v. 2000): Zda se mi, ze ten palubni pocitac (da-li se to tak vznesene nazvat) mi nejak podivne pocita prumernou rychlost. Priklad: Jedu po dalnici konstantni rychlosti 150 km/h (to ukazuje tachometr), vynuluju prumernou rychlost a sleduju, jak se ta zobrazovana hodnota prumerne rychlosti meni. Prvni hodnota 130, dalsi 132, a tak podobne. Melo by se to prepocitavat po 10 vterinach. Vypada to, jako by to ukazovalo o 20 km/h min. Ne jenom podle toho popsanyho prikladu, ale obecne. Cim to? -
"-- skrytý --" 23.09.03 14:44
« Re: skubnuti motoru
Proto,že pokuď namontuješ jiný motor tak trochu škube.Vím to z vlastní zkušenosti.Ještě napiš jaký benzín tankuješ a jakou firmu,pokud tankuješ u neznačkových firem kvalita není zaručena.Vím jeden známý tankoval pouze tento benzín a motor mu taky škubal. -
« Re: skubnuti motoru
Diky za reakci. Vim urcite, ze ve vetsine pripadu tam byla urcite vic nez pulka nadrze. Naposledy byla na pravidelne navsteve ve znackovem servisu pri 45 000 km, nevim, zda pri teto castce najetych km se svicky meni. Kdysi jsem videl nekde na webu tabulku s informacemi o tom, jake servisni zasahy se maji provadet po urcitych najetych kilometrech. Nevis, kde se da sehnat? Proc zrovna Denso nebo NGK? Diky.
-
"-- skrytý --" 23.09.03 12:11
« Re: skubnuti motoru
A benzín tam máš? ;o) Dělá to, když holt nasaje vzduch (tedy když je v zimě v nádrži méně než cca 6 litrů, v létě míň než 10-12 litrů benzínu. A pak se to taky může dít, když tam jsou špatné svíčky (tedy "přeježděné" nebo nejsou ani Denso ani NGK). -
« skubnuti motoru
Mam asi pul roku Corollu Sedan 1,4 VVTI r.v. 2000, najeto 72 000 km, uz asi 6 krat se mi za tu dobu stalo, ze motor jakoby "skubnul" na zlomek sekundy, spadly na tu dobu otacky a auto pribrzdilo, jako kdyby byl vynechan cyklus? Netusite nekdo pricinu? Co s tim? Diky.