Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
Saab 08.03.04 14:19
« Re: Re: Vrakoviště
Díky za kontakty.
Oprava byla první možnost, bohužel po rozdělání mi bylo sděleno, že opravit nejdou, protože ten mechanismus je silně opotřebován :-( Už jsem volal i do Hukra a tam stojí cca 2.790,- kč za kus (což už celkem jde) a můžu si vybrat i barvu, mají šedé a modré :-) Navíc jsem zjistil, že stejný problém s pásy má na Corolle i brácha, má stejný typ jen novější, Corolla XLi 5dv. hatch 1996 (já mám 1993). Pokud to byla nějaká vada těch pásů (rychlé opotřebení), tak mám obavy z koupě na vrakovišti.
Máte nebo měl jste někdo tuto Corollu a navíjely se Vám blbě pásy ? -
"-- skrytý --" 03.03.04 17:37
« Re: Vrakoviště
Tak je zkus rozdělat a opravit... Většinou se takovýhle prkotiny dají spravit rozumně. Jinak Sluštice jsou docela drahý, ale zase mají výběr. Šel bych spíš na kutnohorskou nebo ke Kladnu.
Sluštice: 602 238 788
Kutnohorská: 602 314 482, 602 333 276, 271 085 392
Na to Kladenské telefon bohužel nemám. -
Saab 03.03.04 12:41
« Vrakoviště
Nemáte někdo telefon a případně i adresu vrakoviště ve Slušticích ? Potřeboval bych sehnat na Corollu bezpečnostní pás řidiče a spolejzdce a originál stojí cca 4.500,- kč za kus, což je celkem pálka. Případně neznáte nějakou firmu, která je pro Toyotu vyrabí za rozumnější cenu ? Oba pásy se mi totiž zpátky navíjí jen když jim trochu pomůžu, tj. musím je popostrkovat, mechanismus (pružinky atd.) je už opotřebovaný :-( -
"-- skrytý --" 20.02.04 18:00
« Re: Za blbost se plati
Z tohohle už jsem dávno vyrostl, resp. "poučil jsem se stejnou chybou": pokud utažení těch šroubů vůbec kdy pomohlo, pak jen na chvíli, ale obvykle se průsak oleje spíše zhoršil (těsnění stárne a jeho dodatečné "zmáčknutí" přitažením šroubů způsobí pouze to, že "bokem opustí plochu", vůči které má těsnit). Lepší je to rovnou přetěsnit novým těsněním, nebo použít těsnící silikon. Zkoušel jsem i speciální vodičky do oleje, které to mají tzv. "dotěsnit" obnovením pružnosti původního těsnění, ale moc spolehnutí na ně zrovna není: někdy zaberou více, někdy méně (případně vůbec), ale průsak rozhodně zcela nezastaví. -
« Za blbost se plati
Tak jsem si pekne pridelal praci.Pod autem se mi na podlaze gareze objevila prvni!!! kapicka oleje,tak jsem nelenil a vlezl pod to ze pritahnu šrouby na vane,kde to zaclo rosit.No a samozrejme jsem jeden urval.Moc sily to nepotrebovalo-asi byl nacnutej.Takze ted v zime to rozebirat nebudu a kapicek pribyva a pribyva.... .Znate to,jeden aktivni blbec je horsi nez hejno skolenejch diverzantu:-(( -
« Re: seriove tlmice + sportove pruziny ?
Jo a samozřejmě třeba čepy ti nevydrží tolik co u sériového podvozku - rázy jsou přece jenom větší, ale to zas není taková položka a zas tak výrazně kratší ta životnost taky nebude. Znovu říkám, že 20tis je nesmysl. Předpoklad však je, že nemáš shnilé auto!!! Ze sportovních tlumičů bych doporučil kayaby nebo koni. Koni jsou kupodivu o něco levnější, kayaby zase nejsou tak tvrdé. -
« Re: seriove tlmice + sportove pruziny ?
Ahoj, snížení o 35-40mm bych se nebál. Ze zkušenosti vím, že to není tak dramatické jak vypadají ty čísla (a to je civic už v sérii dost nízký). Nedoporučoval bych však kombinaci sport.pružina/sériový tlumič. Tlumiče dřív odejdou a jízdní vlastnosti nic moc. Leda oboje. A že sportovní podvozek vydrží 20tis km nebo zhorší jízdní vlastnosti - nesmysl. Není to závodní podvozek. -
« snížené auto - již nikdy
Pánové snížené auto na naše silnice již nikdy.
Měl jsem sníženého Forda Escorta Typ S na sportovních tlumičích KONI a pořád jsem škrtal břichem o zem. V Rakousku na jejich dálnicích supr - rychlost i 200 KM a více, ale na naše silnice již nikdy.
Teď jezdím v Toyotě Corolle Combi 1,4 R.V. 10.2003 ůplně nová, ale v porovnání s Octávkou Combi 1,6 2002 co má žena se mi zdá Toyota tak nějak horší až na vnitřní prostor. -
« Re: seriove tlmice + sportove pruziny ?
Tych 35-40 mm je asi dost silna kava. To sa mi teda nezda dat dole podvozok o tolko. Pokial si dobre pamatam nejake clanky o tuningoch aut boli tam zmienky o znizeni podvozku, ale tak do 15 - 20 mm. A to robia firmy, ktore sa v tom vyznaju. A nehovoriac o tom miesani jablk s hruskami... To by som urcite nerobil... -
« Re: seriove tlmice + sportove pruziny ?
fajry: Ty chceš dát auto o 4 čísla dolů a nechat komfortní sériový zdvih? Vždyť budeš v zatáčce škrtat o zem :o) Nikdo ti nedoporučí nechat sériové tlumiče a snižovací pružiny, podvozek nebude fungovat a bude to rychle odcházet. -
"-- skrytý --" 22.01.04 13:26
« seriove tlmice + sportove pruziny ?
Ahojte,
na svoju Corollu GTi chcem kupit nove tlmice Kayaba alebo Monroe a k tomu by som tam chcel dat znizene pruziny:
Vogtland, Cobra Suspension alebo H&R
Neviem vsak, aky to bude mat na tie seriove tlmice vplyv. Nechcem tam davat sportove tlmice, pretoze vacsinou jazdim v meste a potrebujem aj trosku komfortu.
Tie pruziny znizia auto od 35 - 40mm. Auto klesne a tym padom sa zlepsi aj "vzhlad". Stabilita a jazdne vlastnosti by mali byt tiez lepsie. Neviem vsak odhadnut, kolko km mi vydrzia tie tlmice.
Dik,