Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 10.07.00 15:59
« Re: zpátečka
Zpátečka je v podstatě problémová u každýho auta - hodně záleží na tom, jak zmáčkneš spojku a jestli šaltpáku přitahuješ k některý straně a jen dozadu (např. u Cariny to občas rachtá, jako kdybys šel přes zuby, ale to vyskakování se vyskytuje všeobecně minimálně) -
« Bez nadpisu
Mám Corollu r.v. 1998, koupenou na jaře 1999 u Freyů, která byla používána půl roku v půjčovně (Hertz), měla 15.500 km, zatím jsem najel cca taky tolik. V tý akci jich tam prodávali docela hodně. Jsem s ní zatím maximálně spokojený, jen když se tady bavíte o převodovkách, často vyskakuje zpátečka. Je to obecný problém, nebo je to tou půjčovnou ? -
Saab 10.07.00 06:57
« Ukazatel stavu KM
Nevíte jak je řešen mechanizmus ukazatele stavu KM. Po koupi jsem totiž zjistil, že je moje Corolla přetočená z 250.000 km na 80.000 km, což by nebyl až takový problém, ale původní majitelka při tom přetočení ten ukazatel poškodila, takže ukazuje způsobem 16-17-18-19-10-21. A po překročení cca 110.000 km se přetočil na cca 1.000 km a teď mám na 11 let staré Corolle najeto 2.600 km :-) Jde to opravit nebo je lepší sehnat z vrakoviště jiný ? -
Lubos.1 07.07.00 10:18
« prevodovka v Corolle
Neviete niekto, ako je to s prevodovkami v Corolle? Ja mam taky dojem, ze radenie mi ide akosi "sucho" a ked chcem zaradit trojku, tak mi to chvilku kladie urcity odpor,az potom ma to pusti.Diky za info.
(Mam Corollu z konca roku 1996,kde by s prevodovkami problemy nemali byt) -
Lubos.1 04.07.00 14:05
« Re: odpoved
Tento vyfuk je doporuceny priamo pre tento typ Toyoty a je s nim dokonale zladeny.Bol doporuceny a montovany v znackovom servise Toyoty.A Sebring-y nerobia ziadni amateri.Ten moj stal necelych 19 000 Sk,takze ziadny smejd.Okrem toho vobec nemas pravdu,motoru sa so sportovym vyfukom + sportovym cisticom vzduchu len ulavi, vobec sa nenamaha viac. Ja len tolko. -
"-- skrytý --" 04.07.00 13:38
« Re: odpoved
Protože je to pro to auto jen zbytečné namáhání a na výkonu ti to stejně nepřidá, spíš ubere. Protože s výfukama se to musí umět a nejde to dělat tak, jako si to myslí 90% "tuningových" firem u nás. Hlavně totiž u Toyot máš výfuk dokonale "sladěný" s parametry motoru, protože je jim hloupý (jako není třeba skopčákům) prodat auto "nedodělaný". -
Saab 04.07.00 12:50
« Re: Corolla
to pablo: máš u tvé Corolli taky problém při tankování ? Já mám liftback 1.3 12V, karbec, r.v. 1989 a kamarád má tu samou, ale r.v. 1990 a stříkačku a oba máme problém s tankováním. Když chceme totiž natankovat, tak tam tu tankovací pistoli nemůžeme dát celou, protože pak pojistka zastavuje přísun benzínu :-( Pokud ji tam dáme tak do poloviny, tak to jde v pohodě, ale celkem mě tato maličkost štve. -
« Corolla
Čau lidi, jsem rád že existujou corollový nadšenci. Mám 1.4 HB, koupil jsem ji novou v roce 94 a jsem s ní velmi spokojen, má najeto 127 000 km a ještě nikdy mne nenechala ve štychu. Nechal jsem teď měnit jenom tlumiče, ale stále mám například původní brzdový desky a obložení (je to zvláštní, ale ty brzdy jsou fakt stále dobrý). Je pravda, že na prohlídky jezdím každých 10 000, ale to je asi tak všechno co pro to auto dělám. Je to prostě spolehlivý a nenáročný auto s rozumnou spotřebou. Kdybych si kupoval nový auto, koupil bych si zase corollu, jenom nevím jaký typ, když 5dv.hb se nedělá a liftback se dělá v Anglii a angláni se v kvalitě japoncům rovnat nemůžou. -
"-- skrytý --" 29.06.00 16:40
« Bez nadpisu
to už tady taky kdysi bylo, ale bylo nás tu málo. Jestli jí chceš koupit, tak ti jí neprodám :o))) Jezdím 1,6 sedanem r.v. 92 v Kanadě, nalítáno 210000 km a pokud nepočítám výměnu několika spotřebních částí (filtry, destičky, výfuk a v nejbližší době i katalyzátor), tak bohužel před měsícem selhal alternátor :o(, takže už není bez poruchy.