Toyota Corolla

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota

  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.07  23:19

    « Re: Podsvietenie

    Ano je to Corolla. Vyskusam to, diky. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.07  19:47

    « Re: Podsvietenie

    a co máš za auto? předpokládám, že Corollu (když se ptáš v diskuzi o Corolle) - velmi jednoduché, máš tam u budíků v palubce v průsvitném plastu v kapličce takovou tyčinku, která jde mačkat - ukazuje stav kilometrů, trip A, trip B a pokud máš rozsvícený světla tak i jakousi stupnici z "-", ta ukazuje jak máš nastavenou intenzitu podsvícení budíků - musiš mačkat a poregulovat. obecně platí, že čím víc je těch "-", tím víc to svítí, vyzkoušej a uvidíš.je to jednoduché :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 28.10.07  10:58

    « Podsvietenie

    Zdravim Vas. Mam maly problem, mozno mi pomozete. V zimnych mesiacoch je u nas povinne celodenne svietenie. Bohuzial pri zapnuti svetiel sa podsvietenie pristojovej dosky znacne stlmi a cez den su udaje zle viditelne. Da sa toto stlmenie nejako obist aby podsvietenie svietilo naplno aj pri zapnutych svetlach?
    Diky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.10.07  11:14

    « Re: Corolla Verso

    no co jsem četl různé recenze, celkem byla dost velká chvála na mazdu5, zejména vycházely z testů velice dobré výsledky na spotřebu, ať se stím autem jezdilo jak chtělo, vždy do šesti litrů, což je na tový vůz super, to u versa nedostaneš, honda a ford nevím. U mazdy je spolehlivost obdobná jako u toyoty, sázel bych na tyhle dvě značky, ford je ford(?) a honda to nevím, asi to chce se ptát přímo majitelů těchto aut a hlavně se v těch autech povozit, jinak budeš mít z toho hlavu hodně těžkou, to víš co člověk to jiný názor :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.10.07  15:47

    « Corolla Verso

    Zdravím příznivce Toyot. Uvažuji o koupi Versa 2.2 D-4D 100 kW nebo 130 kW. Máte s tímto autem někdo nějaké zušenosti? Uvažuji ještě o Mazdě5, Ford C-Max, a Honda FRV. Tozota je proslulá spolehlivostí, takže značné plus. A co podvozek u tohoto auta, není lepší Avensis? díky
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.10.07  20:36

    « Re: konektor

    njn, holt už to asi lepší nebude ;-\ já mám dílenský zpracování celkem OK, po 62.000km to celkem jde, trochu vrzaly dveře u spolujezdce, to odstranili v záruce u Duby, teď poslouchám okna ve dveřích :-) holt asi soudruzi u Toyoty nečekali, že by ještě Toyotka jezdila po kočičích hlavách - nestavěj auta pro 15.století ;-) jinak diagnostika se mi už taky dvakrát rozsvítila, ani jednou tomu nic nebylo vyresetovalo by se to prý samo, asi problémy s bohatostí směsi nebo tak něco... servis neví, žádnou závadu nikdy nenašli! jsem zvědavej jak na tom bude Auris, ale když jsem ho viděl na živo ve světlé barvě, málem jsem si ublinknul, ještě že mám Corollu :-!
    dík za uklidnění s konektorem, sem si říkal aby servis neojebával ;-)
    - nevíte někdo, jak bude regovat motor D4D na přidávání "bursičité" přísady do nafty? 8-s
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.10.07  12:52

    « konektor

    jo ten konektor tam mám taky a taky bez krytu, marná sláva - výrobní zpracování prostě kulhá, já měl Golfa IV a nic takovýho bys tam nenašel, jenže se pořád svítila diagnostika motoru jako vánoční stromeček, tak šel ;-)jo mimochodem, mám corollu asi půl roku a celkem kvalitně vrže palubka, o oknech stažených na půl žerdi ani nemluvím, celkem mě zklamalo dílenský zpracování :-| ještě, že motor šveholí jako od toyoty :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.10.07  18:38

    « Re: Další porucha MMT-řešení

    ad výměna žárovky: taky mi praskly v cca 50-55.000km, nejdřív jedna, než jsem jí stihl vyměnit praskla druhá, vyřešeno zakoupením žárovek H7 Philips Premium (cena cca 180,-Kč za jednu, svítivost +30%), zatím spokojenost (po 7.000km) ;-) výměna náročná na manipulaci v malém prostoru, ale dá se to zvládnout i na ulici (příště to bude už jen lepší a lepší.. :yes:

    dotaz na majitele Corolly model 2005 (poslední Corolla), vlevo dole na palubce mám úplně odhalený konektor k připojení na diagnostiku, všiml jsem si po poslední servisce, na dotaz servisu, prý není ničím zakrytá již z výroby 8-s nechce se mi tomu vwřit, můžete se pls. někdo podívat jestli je to tak? je to bílý konektor, vypadá jako SCART, vidět je jen když se klekne vedle dveří u řidiče...
    dík

    ad "čištění" brzd: nechávám profouknout občas brzdy u svého "garážníka" za cca 100Kč všechna 4 kola, s výměnou destiček za 200,-Kč (Praha). V servisu jen kupuju díly. Naposledy výměna destiček na předních kolech po 60.000km, destičky + práce servis Toyoty v Praze za cca 2.000,-Kč = celkem to jde.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.07  21:46

    « Re: Další porucha MMT-řešení

    Poruchu MMT nakonec servis CK Brno doufám opravil. Asi za týden po nahlášení závady požádal CK telefonicky o přistavení auta k opravě. Převodovku opravili během 1 dne. Pracovníci servisu mně pak auto ochotně zavezli až domů - kompletně vyčištěné ;-).
    Takže závěr problému byl již podstatně příjemnější. Příčinu poruchy servis podrobně nevysvětlil. Jen bylo konstatováno, že byla vyměněna řídící jednotka převodovky a vyměněny nějaké díly spojky. Hlavní problém byl zpočátku asi komunikační. Osobně mám za to, že především ze strany servisu.
    Následující týden jsem odjel do francouzských Alp. Během cca 3 týdnů jsem najel přes 4 000 km, z toho cca 1 500 km po vysokohorských silnicích v Alpách. Auto zatím funguje bez problémů. Jen občas slabě pískali brzdy. Při poslední garančce po 45 000 Km si CK účtoval za vyčištění brzd asi 1000 Kč (cca 1 hod). Ve Francii jsem sám měnil měnil levou přední žárovkou (v 50 000). Velmi nepříjemná manipulace v malém prostoru. Jsem zvědavý kdy odejde pravá ?
    Záruka se po opravě údajně neprodlužuje. Mně končí v 5/2008. Doufám tedy, že se problém s MMT se nebude opakovat.

    Ad petr123: Také mně se zdají ceny předepsaných servisních prohlídek v CK vysoké. Jsou asi o 30% vyšší než uvádí ceníky Toyoty CR na webu. Překvapilo mně že jsem platil stejně za servis ve 30 000 km a 45 000 km. Vždy cca 8 000 Kč. Dle faktury cena 1 hod práce stála okolo 1000 Kč. Vyčištěné brzdy pak slabě pískají po 6000 km ;-\
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.10.07  15:36

    « Re: Další porucha MMT

    taky jsem si "dopisoval" s Toyota ČR, ale taky po dvou emailech se komunikace jednostranně ukončila ;-\ hlavně poté, co jsem chtěl vědět nějaké technické detaily a ne kecy typu... asi tam bude něco jako... apod.! bylo to pro mě veliké zklamání, holt je to o lidech ;-\ zkus Toyota Europe, tam jsem si ještě s nikým nepsal...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.10.07  20:10

    « Re: Další porucha MMT

    > Bohužel jsem se dnes ani nedověděl v jakém časovém horizontu bude závada
    > vyřešena?!?! V Brně není jiný autorizovaný servis. Nezbývá než problém
    > dořešit v CK.

    Prosím, dejte vědět, zda a jak jste s CK dopadl.

    Já jsem žádal po garanční prohlídce vysvětlení předražení o desítky procent oproti ceně udávané dovozcem, ale po dvou emailech přestalo CK i Toyota ČR reagovat. Mám dojem, že přístup hrát si na mrtvého brouka je u CK i u českého dovozce považován za normální. Tak by mne zajímalo, jestli je to fakt pravidlo a mám psát na Toyota Europe nebo kam, nebo jestli se k Vám zachovají líp.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.09.07  18:13

    « Re: Další porucha MMT

    No jo... mě taky nejvíc zaráží, že pak už se zase závada nevyskytne. V záruce toho mění poměrně hodně - určitě řídící jednotku a elektromagnety, které přehazují rychlosti - jsou prý o 25% silnější... V Olomouckém Trendcaru se závadou neměli zkušenosti, tak se museli trochu radit se Sokolovem, každopádně objednali díly, které mají do 48 hodin ... opravu by měli mít do 24 hodin, ale protože na mé převodovce se zaučovali (nastavení ŘJ), tak jim to trvalo dva dny... Teď už vědí co a jak, tak pokud máě možnost, zkus to v OL. Přístup CK je v tomto směru tragický. Když jde o takhle zásadní záruční opravu a pro Toyotu prakticky o ostudu, tak by se měli přetrhnout a né to co předvedli, jak píšeš. Na mě kvůli té opravě počkali hodinu přesčas...
    Teď už převodovku zase zajíždím - není oběhaná a zabírá z ostra ... no z půlky nové auto ;)

    Jak jsem se tady před časem ptal na funkčnost USB adaptéru coby CD měniče, tak jsem uvedený adaptér zakoupil a nainstaloval, ale ukázalo se, že v Corolle nefunguje (mimochodem autorádia po faceliftu máme vesměs "Panasonic - assembled in Czech Republic"). Adaptér vyrábí Connects2 a XcarAudio (pokud se nepletu) ... ze zkušeností na netu zlobí i v Corolle Verso, naopak prý funguje v Avensisu. Řešil jsem ten adaptér přímo s technikem dovozce a bude to řešeno s výrobcem. Pokud se něco dozvím, tak se podělím. AuxIn adaptér coby CDchanger funguje, ale ten nemá možnost ovládání přes autorádio...

    Na fotky stěračů myslím :-) Jinak zkušenost je taková, že v kvalitě stírání není vůbec žádný rozdíl - jen to lépe vypadá a stírá větší plochu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.09.07  19:32

    « Další porucha MMT

    Zdravím příznivce Toyot. Potkal mě asi stejný problém jako fahrmana s převodovkou MMT. V 5/2005 jsem v CK Brno koupil Corollu kombi 1.4 diesel s MMT. Dosud najeto přes 45 000 km. Mě porucha potkala v Itálii (15 km před Terstem). Při jízdě z kopce bez plynu spontánně "vypadla" zařazená rychlost. Naštěstí bylo kde zastavit při krajnici (asi 90 min předtím jsem projížděl 5 km tunelem Učka u Rijeky :-O :-O ). Po opětovném zapnutí zapalování informační panel zobrazoval blikající neutrál - poruchu, a zcela nepojízdné auto. Naštěstí po cca 15 min převodovka normálně fungovala, takže bylo možné pokračovat v jízdě. Volal jsem podporu v ČR, kde mně obratem sdělili, že se asi jedná o poruchu řídící jednotky převodovky, a že s autem lze dále ujet 2 - 2,500 km. Pokud by se závada opakovala doporučili odpojit baterii na 10 min s tím, že se řídící jednotka zresetuje a bude možné dále pokračovat v jízdě. Pro jistotu jsem tedy hned koupil potřebný klíč. Cestou domů (cca 700 km) a v následujících 4-5 dnech se porucha již neopakovala.
    Dnes jsem se vrátil šokovaný z jednání v servise CK Brno, kde bylo auto kvůli závadě na kontrole. Během dne mně volal technik ze servisu, že byla zjištěna závada převodovky, a že bude provedena výměna vadných dílů v záruce. Blíže o problému jsem měl být informován osobně až si přijdu pro auto. Ale nebyl!! Technik mně žádal, abych přišel do 17 hod. Do servisu jsem přišel v 16,55, kdy již technik odešel. Jiný pracovník mně jen suše sdělil, že mu řekli: "dej mu klíče". Že mně tedy dává klíče, a že je to tedy dnes všechno. Požadavek na bližší vysvětlení byl marný. Bohužel jsem se dnes ani nedověděl v jakém časovém horizontu bude závada vyřešena?!?! V Brně není jiný autorizovaný servis. Nezbývá než problém dořešit v CK.
  • « 00 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 21.08.07  19:28

    « Re: Stěrače Denso.

    Sedmispáč: stěrače DENSO - originály - koupíš u dovozce www.tadpraha.cz nebo v Autobenexu. Jsou to originály, nemají chybu. Já mám Forda, jezdím na ně taky a jsou super. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.08.07  20:17

    « Re: všeobecně

    fahrman > to jsem zvědavej na tu MMT, pak poreferuj co všechno vyměnili a jak to pak jezdí ;-)

    jinak ke stírátkům, osvědčili se mi délky 600mm a 450(430)mm :-) když jsem měl na vyzkoušení ty aerotwiny tak u řidiče to bylo OK, ale u spolujezdce to nestíralo nahoře pruh asi 5 - 10cm
    (pošli mi ty vobrázky a pokud máš i katalogový čísla a i cena za jednotlivý by mě zajímala) dík :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.08.07  10:24

    « Re: všeobecně

    No já očekávám, že Toyota moc dobře ví, kde udělala chybu a MMT bude teď o to spolehlivejsi, auto bude rychlejsi a bude min zrat >:-[]

    No stiratka jsou draha, ne ze ne ... O aerotwinech od Bosche jsem tu psal uz driv... sada na Corollu ma hlavni sterac 530 misto 600 mm a sada rozmerove stejna jako ma Corolla z vyroby (600+400) zase nestirala 10cm prostor "nad hlavou ridice" ... Celkem me ale potesilo prave to, ze lze snadno menit jen gumicky :)

    Peníze netisknu, věnuji se hospodářským zločinům :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.07  18:39

    « Re: všeobecně

    >fahrman - tak to je slabší s tou převodovkou ;-\ jinak manuál je gut (zatím - 58.000km a 2 roky) ještě, že jsem si jí nekoupil ;-)
    ty stírátka, díky předem za fotky, zatím jsem si dal do starejch Toyoťáckejch nový grafitový gumičky a zatím OK ;-) jinak jsem taky vyzkoušel aerotwiny (nějaký německý, ale nestírala ta část u spolujezdce :-( jinak byly boží), tak jsem zvědavej jak budou vypadat ty tvoje (i když cena je strašidelná - ty si snad ty peníze tiskneš :-) nebo doma nejíte? ;-) )
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 31.07.07  09:23

    « Re: všeobecně

    sedmispac... jj, nekolikrat selhlala - pri zmene rychlostniho stupne (vesmes mezi 1-2-3) vyradila na neutral a ja to setrvacnosti odstavil ke krajnici...

    Je fakt, ze pri stari auta 2,5 roku uz muze mit kde kdo najeto 100tis km, ja mam jen 24tis, takze me to tolik nepali, ale jezdit casteji, mozna bych ten problem resil uz dele ... kazdopadne ma Toyota asi pul roku metodicky pokyn, ze kdyz se vyskytne tahle zavada (konkretni chybovy kod v pameti jednotky), tak se maji bez jakychkolik procedur a papirovani ohledne zarucni opravy vymenit X dilu ...
    Sice me prekvapilo, ze si s tim poradi teprve pul roku, ale na druhou stranu se mi libi, ze to neni oprava nejakym prehranim ridici jednotky, vymenou sroubku apod - proste zase vymeni celek o nekolika castech, ktery je vzajemne optimalne sladeny ...
    Je fakt, ze jsem nemel tolik casu (48 hodin nez prijdou dily a 1-2 dny prace), takze jezdim dal s "pokazenou" prevodovkou a zatim OK ...
    Na druhou stranu jsem nekde u Loun zastavoval auto u kraje a rval "Uz jste nekdy videli porouchanou Corollu? Kur*va jo a 3x na 5 km" :-!

    Co se stiratek tyka, tak fotku udelam, to ja jasne ... Ja mel jen orig., pak zkusil Aerotwin a ted mam tato ... a 45 cm stira krasne, 43 bych nechtel ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.07.07  20:53

    « Re: všeobecně

    Fahrmane, to ti "vyplivla" MMT po 24.000km???? 8-s to je teda síla... to snad ne. To by bylo trochu zklamání... to jsem po ní kdysi taky trochu "toužil" ;-)
    Hele mohl by jsi poslat na meil nějaký fotky těch stírátek co jsi si koupil? Jsem děsně zvědavej. ;-) Jinak mám vyzkoušenýrůzný druhy stírátek ( i ty blbý Valea) a úplně perfektně fungujou dýlky 60 + 45 cm (to je max. pro spolujzdce, optimum tak asi 43cm) - pak stírá skoro celou plochu a nezbejvá skoro žádnej ten proužek. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.07.07  12:39

    « všeobecně

    Jel jsem jako obvykle na garanční prohlídku do Sokolova... (najeto 24 tis km)

    1) po cestě z Prahy do servisu jsem musel 3x odstavit auto na krajnici, protože vypověděla službu převodovka (MMT) ... opakovaně jsem musel vytahovat klíček ze zapalování dokud se opet neumoudrila ... do Sokolova jsem ale bez vetsich problemu dojel. Ted me ceka oprava v zaruce - vymena ridici jednotky, nejake lamely a drobnosti v prevodovce ... no budme radi, ze vedi, co tomu je a opet, jak je u Toyoty zvykem, toho vymeni radsi vic nez min :)

    2) objednali mi tempomat VDO Siemens, ktery se montuje do Coroll v Nemecku ... v servisu jsme zjistili, ze to neni tempomat, ale tempostat a nedela nic jineho, nez lankem ovlada plynovy pedal bez navaznosti na rychlost ci otacky motoru ... tedy jakasi elektronicka aretace plynoveho pedalu - v mych ocich to postrada komfort konstatni rychlosti, takze z jeho montaze seslo ... Pokud by ovsem nekdo mel o nej zajem, maji ho v Sokolove k dispozici... (na sex za volantem se urcite bude hodit :-! )

    3) musel jsem už vyměnit stěrače, takže jsem se rozhodl pro stěrače z RAV4 ... žil jsem v domnění, že jsou to stírací lišty a la Bosch Aerotwin, ale kdeže. Jsou to normálně skládaná ramínka, zakrytá aerodynamickým přítlačným plastem v celé jeho velikosti. Z toho ovšem plynou výhody - lépe to "obejme" vypoulené sklo a přitom to lépe vypadá - je to skutečně nižší - je i lepší výhled, pokud sedíte trochu níž. Teoreticky pujdou měnit i samotné gumy v ramínkách. Přítlak je i na pravém stěrači, který je navíc o 5cm větší, čili Vám téměř zmizí ten cípek dole uprostřed a zvětší se spolujezdci stíraná plocha. Já jsem maximálně spokojený, jen ta cena - cca 1300,- za oba

    4) koupil jsem adaptér na USB flashdisk, který se má tvářit jako CD changer. Konektor sice pasuje do radia, ale zatím se mi ho nepodařilo zprovoznit. Uvidíme, co bude dál (rozhodně ještě několik investis do vyjmutí a namontování autorádia :-(
    A propo - nemátě někdo ten doplňkový 6CD changer?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…