Toyota Corolla
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Toyota
-
"-- skrytý --" 29.07.09 13:59
« Corolla 1,4 r.v.8/2004
Dobrý den. Mám problém při studeném rozjezdu. I když přidám dost plyn, na jedničku se mi to rozjíždí s velmi rychlým trháním. Na dvojku příp. na zpátečku se to neprojevuje. Občas se to objevilo ještě v záruce, ale odpověď servisu vždy byla "závada se neprojevila". Teď už se to děje vždy. Pro úplnost - najeto mám 115000. Nemáte někdo nějaký nápad co by to mohlo být anebo nemáte nějaký osvědčený servis v Praze či okolí? Po zkušenostech nemám velkou důvěru k servisům a obávám se, že teď po záruce by mi klidně vyměnili třeba celý motor. Díky. -
"-- skrytý --" 17.03.09 22:03
« Zatékání vody ke spolujezdci
Dobrý den měl bych otázku mám Toyotu Corollu rok výroby 1998. Potýkám se s nepříjemným problémem zatéká mi voda do interieru přesneji na podlahu spolujezdce. Když stojí auto venku stačí i malý deštík a koberec u spolujezdce je mokrý.Zkoušel jsem již utěsnit přední okno kontroloval jsem tesnění u dveří a všecko je v pořádku.Zjistil jsem že voda proteká někudy z pod palubní desky.Jestli jste se již někdo setkal s tímto problémem byl bych rád kdyby jste mi odpověděli je to dost nepříjemný problém.Předem díky. -
"-- skrytý --" 17.03.09 22:02
« Zatékání vody do Corolly 98
Dobrý den měl bych otázku mám Toyotu Corollu rok výroby 1998. Potýkám se s nepříjemným problémem zatéká mi voda do interieru přesneji na podlahu spolujezdce. Když stojí auto venku stačí i malý deštík a koberec u spolujezdce je mokrý.Zkoušel jsem již utěsnit přední okno kontroloval jsem tesnění u dveří a všecko je v pořádku.Zjistil jsem že voda proteká někudy z pod palubní desky.Jestli jste se již někdo setkal s tímto problémem byl bych rád kdyby jste mi odpověděli je to dost nepříjemný problém.Předem díky. -
"-- skrytý --" 31.10.08 13:02
« Re: Jake pneu?
Letní Bridgestony z výroby odešly poměrně brzy - a pomohla jim i špatná geometrie ... Nakonec jsem koupil nová litá kola 16" (no nevypadá to líp? [odkaz] :-) a pneu 195/55 R16 Continental ContiPremium 2 ... zdají se být ok - dle testů a zkušeností to mají být jedny z nejlepších gum na trhu. S mým ročním nájezdem 12-15tis km o žádných trvanlivých gumách ani nepřemýšlím - jak píše sedmispáč, ony morálně zastarají dřív než je zničím :-)
Každopádně teď už jsem stejně na zimních plecháčích s Dunlop WinterSport M3 (tak jako v posledních letech)
A co se týká tažného, tak už mám i to - vzal jsem bajonetové od Westfalia - super věc - není nikde nic vidět a montáž / demontáž koule je otázka 30 vteřin včetně nasazení rukavic :-) -
"-- skrytý --" 28.10.08 09:18
« Re: Jake pneu?
používám Michelin Energy, už jsem na nich Corollu i koupil, na zimu mam také Michelin Alpin 2 (nebo tak nějak), dohromady na letních i zimních najeto přes 90.000km, letní vydrží v pohodě ještě minimálně 2 roky, zimáky určitě taky. Micheliny můžu jen doporučit, vydrží oproti ostatním mnohem déle = vyplatí se. ;-) Micheliny jsou taky hodně tiché, ani zimní nehučí, spotřeba OK, asi bych si jiný už nekoupil. Měl jsem i různý jiný značky (Bridgestone, Firestone, Dunlopy, Kleber atd. = hlučnější, klouzavější, rychle ojeté) U Michelinu bude spíš problém, že morálně zastarají, gume zestárně dřív než je stihnu úplně ojezdit (jezdím cca 30.000km/rok). -
"-- skrytý --" 23.07.08 01:40
« Jake pneu?
Tady to snad docela usnulo... No chlapi chlapi...
Takze pro zmenu ja - podelte se se mnou o zkusenosti s pneumatikama na nase Corolly E12. Teprve ted budu menit ty Bridgestony z vyroby a staly relativne za prd. Nepotrebuju nejaky extremni najezd, ale at to dobre drzi na mokru, at to dobre brzdi a je to tiche ...
Zatim jsem predvybral Goodyear Hydragrip, ale zajimaly by me vase zkusenosti ... proste gumy 195/60 R15 88V -
"-- skrytý --" 28.02.08 18:32
« Re: všeobecně
K tomu tempomatu. Já mám přesně tenhle VDO tempostat Siemens domontovanej v Německu a úplně v pohodě funguje! Z kopce brzdí, do kopce přidává, okamžitě po zapnutí je vidět, jak spotřeba jde dolů. Je také možné zrychlit pro předjetí a po puštění plynu tempostat dojde k předchozí rychlosti a tu opět udržuje. Vypne se bržděním, sešlápnutím spojky nebo stlačením vypínače.
Takže opravdu jen nezafixuje plyn. pedál! Možná to jen neumějí namontovat. -
"-- skrytý --" 28.12.07 21:18
« abychom se nenudili:
Dnes se mi Corollka vratila domu a bylo mi receno, ze za vsechno mohla pouze slaba baterka 8-s Nezvladna nastartovat a zaradit a chciplo to. Pri dalsich pokusech pak pry doslo k nejakemo poklesu napeti u RJ a ta se zasekla... no jestli mi to bude pokazde davat najevo takhle, tak potez panbuh.
Pritom mam auto v garazi a ne na mrazu, mam denni svetla, takze dobijim lepe nez ostatni (cca 38W vs 180W) a 3 roky stara baterka ma nejeto nejakych tech 27-28 tis... No uvidime, jedu zitra do Prahy, tak se vyzkousi, jak se na to auto tvari...
A az bude cas, nadelam nejake relevantni fotky srovnavajici klasicke Toyoti H7 s Osram Nightbreaker co jsem dostal k Vanocum :-) -
"-- skrytý --" 18.12.07 00:38
« abychom se nenudili
Abychom se nenudili, vyrobila Toyota jednu páteční Corollu ... a já si ji koupil ;-\
Ráno chtěla přítelkyně odjet a neodjela. Nastartovala, zařadila, cuklo to, chciplo to a už to nejede...
Když se otoci klickem do II. polohy, zadny error nesviti, kdyz se zkusi nastartovat, tak nic, ale rozsviti se kontrolka prevodovky... Pri nenastartovanem voze a prehazovani kvaltu prevodovky, porad blika N a nepreradi ani zpatecku (prevodovka misto cvaknuti pipa) ani manual ...
Technik, co prijel s diagnostikou do garazi zatim zjistil cosi ve smyslu "gear shift control" ... cili opet MMT prevodovka
Zitra budou auto z garaze odtahovat do servisu a zjistovat, co je skutecnou pricinou ...
A servisum Toyota vzkazuju - nebudte proboha lini a pro zakaznika se alespon obrazne pretrhnete ! To je to jedine, co Toyotu odlisuje od vetsiny konkurence a ne, ze zavolam do servisu, co znamena cervena ozubena kontrolka s vykricnikem pod tachomerem (zda je to prevodovka) a kdyz navic odvetim, ze nemuzu najit navod rict zakaznikovi do telefonu, ze nevite, zda tam nejaky navod na Corollu mate ?!?! -
"-- skrytý --" 09.11.07 17:25
« Ukazovateľ PHM
Chcel by som vedieť ako má správne ukazovať ručička na prístrojovej doske množstvo benzínu v nádrži? Mám Toyotu Corollu 98, 1,4 16V. Keď sa rýchlejšie rozbehnem, ukazovateľ paliva trochu klesne a do pôvodnej polohy sa vráti až neskôr počas jazdy, prípadne sa už nevráti na rovnakú úroveň. Takže ručička má tendenciu klesať. Keď zastavím a vypnem kľúčom zapalovanie, ručička klesne a po opätovnom zapnutí ukáže už iný stav - väčsinou nižšiu hladinu. Plavák som si už dal skontrolovať a mal by byť v poriadku.
Spotrebu mám 6,5 az 7 L/100km.
Tiež som si všimol, že niektorým Toyotám ukazuje stav paliva aj po vypnutí zapalovania,mne nie,ručička vždy klesne nadol. V čom je problém?