Komentář F1 na Primě
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Formule 1
-
« Re:
DSF je fajn se svymi dokumentarnimi porady o historii F1 a zavodu Grand Prix vubec. Diky tehle TV jsem poprve (a zatim naposledy) videl smrtak von Tripse z Monzy 1961. Divaci stali za lehkym dratenym plotem ktery Tripsovo ferrari samozrejme bez problemu protrhlo. Co se stalo potom snad vsichni vite.... Jinak: Monzu 2000 jsem nevidel, byl jsem v Tachlovicich, ale mam ji nahranou, takze skouknu o vikendu. -
« hnus
Přenos z VC Belgie byl opravdu povedený,ale
jedine co celý ten přenos totálně znemožnilo byl komentátor!
Každý komentátor má být objektivní a hlavně neutrální!Komentátor na TV Prima stále nadržuje McLarenu!Dám příklad:Při přenosu VC Belgie řekl :Hakkinen vyhrál i po smůle na začátku závodu.To ale nebyla smůla,nýbrž HRUBA CHYBA!!!! -
« zprávy z první ruky?
Na to že jezdí Horák komentovat závody přímo do centra dění má neuvěřitelně málo informací. Docela jsem se pousmál, když hovořil o nejisté budoucnosti Buttona v F1 v příštím roce. Oficiálně bylo podepsání dvouleté smlouvy mezi Benettonem a Buttonem oznámeno už 17. srpna! Bohužel, je to jen jeden případ z mnoha... -
« Re: To: Alex
MIGu, Ty rejpale jeden, samozrejme ze jde o preklep!!!! Resp zamenu dvou cisel v letopoctu, nejedna se o rok 1896 ale 1986. Omlouvam se. Ackoli clanky o F1 z MS a SM jsem zhruba v roce 1992 odlozil do sberu, tenhle mam dodnes. Jo, mimochodem: p. Horak ve Spa exceloval, zjistit v cili prvniho kola ze zavod jiz byl odstartovan to je fakt parada :-))))) Pricemz se na obrazovce jasne objevila zluta vlajka a napis Safety Car, coz jasne znamenalo ze zavod bude ostartovan za SC. Jo, mimochodem: vite co pouzivaji jako SC v nemecke F Ford? Xsaru Picasso! Koukal jsem o vikendu na DSF. Ani nemecti komentatori ovsem nejsou nic moc, tomu hovadu co to komentoval asi uslo ze Ceskoslovensko uz vice jak sedm let neexistuje ("Jaroslav Janis aus Tschechoslowakei") -
« Re: To: Alex
No samozrejme, nechtelo se Ti, protoze je to moc dlouhe, ze? Jenze Williams-BMW a BMW je obrovsky rozdil. Neco jako kdybys napsal ze ctvrty v Monaku dojel Irvine na Cosworthu, ze De la Rosa na Supertecu nedokoncil letos nejvice zavodu a tak podobne. Jeee pardon, ono je v tehle pripadech lepsi napsat Jaguar a Arrows, je to kratsi....... Tohle preferovani motoru pred podvozky mi pripomina jednu blbost z jedne z priloh Motoristicke soucasnosti z roku 1896. Vysel tam clanek Automobilove znacky F1. Kdyz pominu to ze jich tam spousta nebylo a znacky z Indy byly jak jinak ignorovany, objevila se v seznamu znacka Jaguar. Jeden start v roce 1950, Biondetti odpadl na Monze. Pekna kravina, auto melo Jaguar pouze motor. Co to bylo za podvozek? Ferrari. Jeste poznamecka: Cosworth taky postavil auto pro F1 v roce 1968, nikdy ale zadnou GP nejelo, jen zavody do vrchu.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!