Komentář F1 na Primě
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Formule 1
-
« Re: a jedem znovu
Kvalita jako vždy... Všichni komentátoři tvrdí že je to nejtěžší komentovat F1, jak musej pořád něco povídat. A to je právě to. Já jsem pro sdělení nějakejch novinek ze zákulisí v úvodu přenosu a jinak radši co nejmenší komentář. Časy si přečteš sám a co se děje na trati vidíš taky. Oni si stejně předjíždění všimnou po ujetí dalšího kola, protože zrovna přemejšlej nakoho to ten Schumacher mává ap. -
« Re: Alex:
Karticku mi chvalabohu sehnala redakce pro kterou jsem psal, ale kde zajistit pravidelny prisun karticek vazne nevim. Pro mne to bohuzel byla jednorazova akce.
Jinak Kox jel skvele v prvnim zavode, ktery s naprostym prehledem vyhral. Bohuzel se mu pravdepodobne na jeho Accu neco posralo a tak se ve druhem zavode propadal a propadal, akorat si uz nepamatuju kam. Ale maji nekde web, takze to tam bude (odkaz byl ze stranky okruhu). Jinak ale musim uznat, ze Koxova Honda mela nejfamoznejsi zvuk, ze vseho co tam o vikendu jezdilo. Ne prilis silny, ale krasne kultivovany, hluboky a hladky. Omlouvam se za vylev, ale takhle dopada fanda Hondy, ktery je zaroven muzikant. -
« Re: Alex:
Je Villeneuve ja byl taky na tý tribuně úplně na konci vlevo naproti Listerům a Koxově Hondě. Nadával jsem chvilku, pak jsem se musel jen smát. Poplet ovšem opravdu co se dalo. Lepší než takovej komentář, tak to radši žádnej. Stejně jsi se nedozvěděl co se děje na zbytku trati a to mě samozřejmě zajímalo nejvíc. Nestál jsi u zábradlí ? -
« Neděle
Jo, tak jsme si zase něco poslechli... Když už si ten * plete auto Schumachera a Barrichela, tak nevim co se sere komentovat F1. Dále mu uteklo opět několik předjetí, ale co se dá dělat, když někoho lepšího nemaji a toho chytráka Dufka a Pecháčka už jsem dlouho (ZAPLAŤ PÁNBŮ ) neslišel... -
« Re: Re:
panove, ten Jarda, co odpovidal, byl trubka, protoze jsem teda hned vedel (az na posledni otazku) vsechno na 100%. K prilnavosti - kdyz si to vezmes "extremne" - tj. skoro nulovy tlak, je ti jasne, ze a) bylo spravne. K tem svetlum - ptali se "kde neni povinne sviceni ve dne" - a to neni v Italii, v Polsko "jen nekdy - v zimni obdobi" a Norsko jakbysmet. Takze jasne Italii - a on na to potreboval 2 zoliky! A u posledni otazky - kdyz chci MB, tak to strelim - Jordani jsou stari, a o Buttonovi se psalo jako o nejmladsim a vim, ze Ralf je proti brachovi mladoch. Takze bych zkusil a) - u Geneho s Mazzacanem si nejsem jist, ale vzhledem k tomu, ze Mazzacane jezdi za prachy sponzoru, tak asi nemuze byt moc mlady. -
« Re:
to mfilip - s tim tlakem to máš nějak popletený - otázka je správně až na poslední slovo - má tam být "menší". A proto samozřejmě nemůže být správně c)opotřebení. A odpovědi a) a b) si přece vzájemně odporujou - buď je větší (správně teda menší) přilnavost nebo brzdná dráha. Kdybych tam seděl. odpověděl bych a), protože bylo jasný, že to chtěj slyšet, ale přesvědčenej o tom nejsem. Podle mě by podhuštěný gumy měly přilnavost zvýšit - alespoň v podélném směru (příčně resp. v zatáčce asi ne), jelikož mají přece větší styčnou plochu. -
« Re: Alex:
Hlasatel na okruhu se vyznamenal take tim, ze asi polovinu zavodu tvrdil, ze Lister #14 ma tri jezdce: Julian Bailey, Jamie Campbell a Walter.
Pokud jste nekdo byli na tribune T2 naproti Listerovskym boxum, tak ten clovek v hnede plastence, ktery pri kazdem slove komentatora vykrikoval sprosta slova jsem byl ja. -
« Bez nadpisu
Jak byste odpovedeli na otazku: "Nizsi tlak v pneumatikach, nez predepsany, zpusobuje vetsi: a) prilnavost b) brzdnou drahu c) opotrebeni. Spravne udajne bylo za a), ale ja jsem tipoval c). Pokud ja za a) spravne, melo by spravne byt i za b), tudiz podle mne vsechny odpovedi, ale spravnou byla oznacena pouze a). Avsak nejpitomnejsi formulace byla u otazky typu ( presnou formulaci si uz nevzpominam ): "Povinne sviceni potkavacimi svetly neni povinne: a) Polsko b) Norsko c) Italie. ( c je spravne ).V Polsku je povinne svicemni v zimnich mesicich, v Norsku po cely rok. Ta formulace otazky je tak spatna, ze podle mne bylo spravne i za a) ( v otazce nebylo specifikovano obdobi ) a kdyby v Italii, alespon motorky musely svitit po cely rok ( nevim, mozna musi ), tak ani spravnost odpovedi c) neni ( pokud je Polsko oznaceno za spatnou odpoved ) spravna. -
« Re: Alex:
Kdyz pri startu Pouva rval, ze vedou oba Vipery, ktery predjizdi treti Viper..., co to, nejni tech Chrysleru nejak moc? Jo vlastne vedou Listery... A prvnich 5 jezdcu ma plnej pocet bodu, ale Porsche v zaberech ma o kolo navic(!)... tak to sem vypnul zvuk a pustil si k tomu audio CD. Pouva je nesvepravnej magor! -
« Re: Alex:
Musim vam rict, ze mistri komentatori s Primy by si mohli podat s hlasatelem primo na okruhu ruce.
Pokud zrovna nekomolil mena a auta a podarilo se mu urcit aktualni poradi, tak placal nesmysly kolem. Hlavne se porad podivoval, co ze ten Belmondo jezdi na cilovy rovince tesne u bariery a ze dava urcite znameni tymu, ze zajede do boxu. Nejhorsi to bylo pri komentovani Euro-STC, kdy jsme se vubec nedozvedeli, kdo koho predjizdi, popripade odpadl. Hlavne ze pustil italsky komentar a pak ho "vtipne" opakoval. Cely jeho komentar byl bomba, pronasen stylem obsluhy poutoveho kolotoce. Ani u Primy jsem se tak jeste nezasmal. -
« Re: Alex:
To uz je dyl, MiGu, tak rok. Tusim ze to byl dokument o historii Ferrari ve F1, ale tim si jistej nejsem. Ad prenos z GTcek: Videl jsem a nahral jsem! To hned tak nesmazu (stejne jako prenos z GP Brazilie F1 2000). Pan Pouva znovu dokazal ze je opravdu mistr sveho oboru! Hezemans se skutecne jmenuje Mike a nikoli David.... Navic byla chyba primo na titulkovacim zarizeni na okruhu, Mike Hezemans se nepise Hazemans. To se ted ale netyka Primy ani pana Pouvy. Ovsem: pan Pouva se vyznamenal, spravne podotkl ze Dieter Quester (Rakusak :-))) byl ctyrnasobnym mistrem Evropy cestaku. A ted k prenosu samotnemu: je opravdu fajn ze jsme videli pet kol krouzeni za safety carem, par kol zavodu a strih! a najednou jsme se ocitli v zaveru zavodu.... To ze Hezemans predjel Baileyho Lister je sice hezke, ale ja bych to chtel taky videt a ne se to pouze dozvedet ustne.
A ten zmateny zasver zavodu: pan Pouva by mel vedet ze zavod konci projetim vedouciho jezdce cilem!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!