Autoservisy - pište svoje zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Jen chvala
Ikdyz jsem z Kralup nad Vltavou a v okoli je par servisu, zustal jsem verny svemu prodejci a na garancni prohlidky s Octavii jezdim zasadne do Jinonic k AutoVerold. Maximalni spokojenost, skvele vystupovani, solidni pristup, poctive odvedena prace, priznive ceny. Mile jsem byl prekvapen, kdyz auto bylo krom vsech povinnych ukonu umyte, nablyskane, vycisten interier i zavazadlovy prostor, na kobereckach igelity proti zaspineni, doplnene zarovky atd. Nevim jestli je to jinde bezne ale ja se s tim nesetkal! Pro srovnani cena za 2letou 30tis. prohlidku, pri ktere byl menen olej txt, brzdova kapalina, vsechny tri filtry, promazany zamky a spousty dalsich kontrolnich ukonu, byla 4tis. pricemz 3,5tis. byl material! To je myslim slusne. Takze pokud chcete absolvovat poctivou prohlidku a nebyt pri tom oskubani, urcite se nebojte s vasim milackem navstivit AutoVerold Jinonice! email: stepank@kaucuk.cz -
« Nastavení světel
Asi před třemi lety jsem šel s Fav. na STK. Na autě si skoro všechno dělám sám a tak do servisu moc často nejdu. Nicméně řekl jsem si, že si nechám seřídit světla a vydal jsem se do jednoho "Autoservisu"(dnes už tam naštěstí není)který byl nejblíže. Přistavil jsem auto na měřící plochu a mechanik si připravil zařízení na seřizování světel. Pak se mě zeplat, zda mám zařízení pro naklápění světel v základní poloze. Já jsem ho měl v poloze "O" a tak jsem mu řekl že ano. On mi asi nevěřil, protože se šel podívat a když viděl, že je na "O" tak mě hned poučil, že zákl. poloha je na "2" a dal to na "2". Já jsem ho slušně upozornil, že se domnívám, že zařízení je tam za účelem sklopení světel při naloženém zadku, abych neoslňoval protijedoucí a tudíž základní poloha je "O", kdy světla svítí více nahoru oproti "2". On mě však zcela suverénním způsobem vysvětlil, že se mýlým, protože zařízení je tam za účelem zdvihnutí světel (např. při jízdě po dálnici) abych viděl dále. Na toto jeho tvrzení jsem nedokázal reagovat jinak než soustrastným úsměvem. Nechtěl jsem se s ním dohadovat a tak jsem mu slušnou formou řekl, že mě osobně je to jedno jak to udělá, protože "on je tady odborník" ale že přímo od něho jedu na STK a jestli mě z STK vyhodí kvůli světlům, tak se tady ještě týž den objevím s reklamací. Světla seřídil (nutno říci, že cena byla příznivá) a já jsem odjel. Následně se technik na STK podivoval nad tím, jak vysoko mi svítí světla. Já jsem mu ukázal potvrzení ze servisu o seřízení světel a ještě jsem mu vylíčil výše uvedenou historku. Naštěstí byl opravdu rozumný, světla mi seřídil sám a ještě jsme se tomu zasmáli. Vím, že zrovna tohle je blbost, ale je to krásný případ toho, co všechno dokážou "odborníci" za hrůzy v některých "rádoby autoservisech". Naštěstí pro všechny řidiče servis, o kterém byla řeč již nefunguje, takže jejich "kvalitních" služeb již nebudete moci využívat. -
« Ceny oprav u autorizovanych dealeru skoda
Cus
Ja takhle brutalni zkusenosti se servisem nemam, ale mam zarazi me obrovsky rozdil cen mezi autorizovanym servisem Skoda a neautorizovanym. Mel jsem vadny kineticky kloub a prorezavelej vejfuk (u felicie) a v autorizovanem servisu si pouze za ND rekli 4500 a v normalni opravne me to stalo 2600 i s praci.
Nezda se vam takovy rozdil trosku moc. Bral bych tak 20-35%, ale toto je cca. 100% rozdil!!! -
« Re: Taky si prileju do ohne.
Kratke shrnuti nekolika navstev v ruznych Skoda servisech ( pokazde jiny Prazsky servis):
1. vymena starteru ze "novy" ktery vydrzel 9 mesicu
2. oprava rucni brzdy po ktere jsem opakovane proslapl brzdovy pedal a technik pri kontrole vrdil, ze kdyz predek brzdi o 50% mene nez zadek je vse v poradku
3. oprava toho starteru z 1, kdy vymenili svicky, a motor seridili na benzin ( jezdim na LPG ), na vlastni strater nesahli, ze se k nemu pres LPG nadrz nedostanou ( no jde to blbe, nakonec to vymysleli dva mlady ucni( tak 16let ) v male opravne za Prahou, kde take vymenili ten strater za repasovany, ktery uz dva roky chodi )
Nevim jak u novych znackovych aut, ale na starou Skodovku je Skoda servis nepouzitelny. -
« Bez nadpisu
Tak jsem vám byl dneska v servisu, protože jsem si zase hrál s motorem a potřeboval jsem seřídit bohatost. V jednom servisu se vytahují, že udělají jakékoliv auto a když tam přijedu, tak se vymlouvají, že na to nemají tabulky a kdo ví co ještě. Když jim argumentuji, že potřebuji jen ten analyzátor, tak je vidět že NE. (autorizovaný servis škoda-seat-audi). V dalším servisu, kde jsem si to už konečně mohl seřídi, tak na mě mechanik po otevření kapoty koukal jako vyoraná myš, protože ani nevěděl co s tím má dělat, přičemž na BMW E30 je to stejné jako na starým golfu. (autorizovaný servis TOYOTA). Já to vím a taky bych na svůj motor jen tak někoho nepustil. Tak jsem si to nastavil, seřídil, mechanik jen koukal (a blbě kecal), já zaplatil 200,- Kč a mohl jsem pokračovat. Jen ten jejich mechanik mě připadal nějakej divnej, takže tam už nepojedu. Nejen že jsem musel čekat cca 30 minut, ale hned mi začal tykat, ačkoliv byl stejně starý, přece jen jsem pro něj byl zákazník. Nevím, ale co si neudělám sám, nemám. -
« Bez nadpisu
Když to čtu, tak se mi chce blít. To to tady fakt funguje téměř všechno stále na *? Měl jsem už pár aut, ale žádné katastrofální zkušenosti se servisem naštěstí nemám. Na škodovku byl docela dobrej NAP na Pankráci v Praze, na VW Kalivoda v Paláci Kultury. Jak dlouho bude ještě trvat, než se všichni v Čechách naučej dělat svoji práci rádi, se srdcem a hlavou? -
"-- skrytý --" 26.05.00 11:08
« zkušenosti
Závidím všem, kteří našli kvalitní servis, ve kterém jsou spokojeni. Když tak pročítám minulé příspěvky, je to velice tristní a plně to koresponduje s mými zkušenostmi a zkušenostmi známých. Jak se ale všem těmto nešvarům bránit?
Aby Vás neokradli, nepoškodili, opravili co mají atd? Myslím si, že jedině konkurencí, kdy ti špatní budou mít takové renome, že k nim nikdo nepřijde. Co když je však na uvedenou značku v dané lokalitě monopol? Vyplatí se jet někam dál, relativně ztrácet čas? To jsou všechno otázky, které určitě každý z nás řešil.
Když už však do servisu, o kterém nemáme valné mínění, musíme jet, domníbváte se, že je možná nějaká účinná obrana? Myslím tím, kdy Vám něco neodbornou montáží poškodí (někdy možná i úmyslně), vymění xxx dalších věcí zbytečně, další si účtují, ale neprovedou? pište své poznatky.
PS: už dopředu se bojím, až bude muset do servisu porsche auto (zlikvidovali konkurenci - nikoli však kvalitou), staví si mamutí servis v ČB. Mé zkušenosti a perličky mých známých uvedu (nejem však z tohoto servisu):
závada: auto málo brzdí konstatování servisu: brzdí dobře, co chcete
příští návštěva servisu v jiné záležitosti. mechanik "pane, to auto vám ale nějak málo brzdí" konečně!!!! udaná závada? prý vadný posilovač cca 13 t Kč. Oprava u konkurence = výměna destiček, které seděly neobroušenou plochou na sobě (nějaký firemní specialista tam předtím dal malinko jiný typ)
závada: auto se mi v zimě při normální jízdě přehřívá, mám podežření na problém hlavy válců
oprava servisu: termostaty, čidla, apod cca 6 Kč výsledek: stejný
oprava u konkurence: vadné těsnění pod hlavou
dobrá perlička: nedlouho po komplexní prohlídce (na dotaz proč tak drahé - přeci se mění všechny filty včetně pylového) přestalo foukat topení. závada - pyl. filtr tam byl snad od výrobce a byl zcela neprůchodný. A to že vám upilují kus poloosy s drážkami při výměně manžety (snad tam nějakému šikulovi šla lépe zpátky?) a ta po několika desítkách km na prvním pořádném drncáku vypadne je už vůbec bez komentáře. Ač je vidět čerstvý brus, myslíte že se Vám to podaří dokázat?
Přeji co nejvíce štastných km bez nutné návštěvy "takyservisů" -
« Ford Charouz
Mám Fiestu r.v. 90 a ztrácela se mi voda. Zajel jsem tedy k Charouzovi, kde jsem si to nechal prohlídnout, kde to asi může být. Řekli mi, že za hodinu si mám přijít a oni to zkotrolují. Po hodině přišel technik, který mě zavedl do dílny a ukázal kde mi uniká voda - vodní pumpa. Potřeboval jsem ten den auto, tak jsem si to nechal udělat později, ale poté přišla řeč kolik budu platit za toto zjištění. Čekal jsem hodinovou sazbu, ale chtěli po mě pouze 150,- kč. To myslím je skvělý, ne ? Pojedu si tam nechat vyměnit tlumiče vepředu a nalakovat dveře, který mi někdo rozstříhal a vytrhl zámek. pak dám vědět jak to dopadlo. -
« Vše je v lidech
Já už jsem se zmiňoval v rubrice o pojištění, že všechno je v lidech. V Olomouci je více škodováckých servisů, ale já jezdím pouze do jednoho, k Hlaváčkovi do Holice, přestože je úplně nejdál. Přesvědčilo mě chování, znalosti a dovednosti lidí této firmy. K ostatním nemám odvahu po zkušenostech svých i známých jet.
U Hlaváčka není problém domluvit vhodnou dobu pracují od 6,00 do 22,00 hodin, na auto většinou počkám, pokud to není třeba komlexní prohlídka, protože v okamžiku kdy auto přivezete, přebírá ho okamžitě automechanik. Kvalita práce je výborná, neměl jsem ani sebemenší problémy při reklamci. Nejvíce si snad cením "lidského přístupu". Vždy se Vám, pokud je to možné, snaží nabídnout více variant řešení. Tekla mi na Favoritu olejová vana. Dali mi vybrat nová vana + těsnění se zárukou, což by stálo okolo 1800Kč nebo zkusit jen nové těsnění + zatěsnění speciálním tmelem cca za 400Kč bez záruky. Tomu já říkám přístup k zákazníkovi. Klidně mohli říct, že je třeba vše nové. Ale oni sami přemýšleli, jak mi ulehčit.
Mimochodem ta vana už rok drží, nevytekla zní ani kapka.
Musím říct, že vždy když jedu od nich, mám dobrý pocit, že je auto zase v pořádku.
Mám s nimi jediný problém. Vzhledem k velkému zájmu je třeba se objednat minimálně týden dopředu. Stalo se mi však, že jsem potřeboval nutně něco opravit (odjížděl jsem pryč) a taky jsme se domluvili.
Takže já jsem si svůj servis našel, jsem s ním spokojený a do jiných nejezdím.
Uf, to jsem se rozkecal.
Mejte se Alioth -
« Taky si prileju do ohne.
Muzu potvrdit, ze uroven a jednani v servisech Skoda je otresna. Jen jednous jsem byl prekvapen, kdyz mi pri oprave auta po havarce v cene 47000, zdarma dali lakovaci tuzku za 150 Kc - pro pozdejsi drobne opravy. Predek byl opraven tak, ze mezi maskou ( Favorit,znak Skoda) a kapotou bylo na 1 strane 0,5 cm a na druhe 1,8 cm, predni naraznik byl pod obema prednimi svetly na tom jeste hur. Jedine,s cim jsem byl spokojen bylo nalakovani a antikorozni ochrana, ale to jen do te doby, nez jsem mel vyndane predni svetla a videl jsem kladivem ohybane plechy (byly samozrejme bez laku a rezave ). Mimo jine mi od jejich opravy nefungovalo serizeni sklonu pr. svetel (1300 Kc, nepodarilo se mi dokazat,ze to pred jejich zasahem fungovalo), odmontovane predni zasterky ( pak se nahodou nasly), nenamontovany klakson a absolutne neserizene leve predni svetlo, kdy na mme mavali i protijedouci cyklisti. To vse za odmenu 47000Kc. Kdyz jsem pak chtel auto prevzit, ujistili mne, ze v 13:00 to na 100% bude vse vyrizene. Mno odjizdel jsem v 15:30, protoze nebyla spoctena faktura. Ted jezdim do servisu FIAT a je to zmena o 100%, jednani, vstricnost, ochota, umyte auto v cene opravy,cena hodiny je pritom stejna jako ve Skode.
Hodne servisu Skoda vzniklo ze socialistickych opraven vseho druhu a na vsech mistech tam jsou jeste komunisticke mozky. -
« Re: Autoservisy
Čau, docela dobrý téma a hned Ti přihodím příspěvek. Tak já jsem z Východních čech, mám Feldu a proto: AUTOBRANKA Náchod - nic moc, dražží doplňky, jednání se zákazníkem zaostalý, ještě snad komunistický manýry, ale na druhou stranu lakování a oprava ohnutých dveří vcelku OK.
AUTOPROFI v Jaroměři - to je jiný kafe, už jsem tam byl 2x na servisu, jednání na úrovni, šikovný lidi atd., můžu jen doporučit. Tak čau. -
« Autoservisy
Založil jsem tohle téma, abychom se mohli podělit o zkušenosti a případně si vybrat slušný servis, pokud takové vůbec existují. Moje zkušenosti jsou zatím dost zoufalé. Mám od roku 1996 Felicii Combi.
NH Car Strahov - tam jezdím na pravidelné prohlídky - olej atd. Pár tristních zkušeností. Při výměně gum mi poškrábali všechny čtyři elektronové disky - ráfky kolem dokola. Po deseti minutách dohadování, kdy mi vysvětlovali, že je to normální, jsem to vzdal. Dalším fórem byla výměna oleje v převodovce. Dali mi tam prý nějaký supr Castrol. Jakmile se ochladilo, nešlo skoro vůbec řadit. Taky jsem se jednou musel rozjíždět na trojku, protože to byla jediná rychlost, která tam šla po nastartování narvat. Po výměně náplně za originál Škoda to najednou zase šlo. Nalili tam snad vazelínu. Další zážitek - po jedné prohlídce s výměnou svíček se auto po zahřátí škubalo. Když jsem jim druhý den volal, chtěli mě nejdřív objednat na termín cca za 14 dní. Musel jsem jim hodně dlouho vysvětlovat, že je to reklamace a potřebuji to hned. Celá oprava potom trvala méně, než předchozí telefonát.
Cartec MB Mladá Boleslav. Tam jsem měl auto na opravu po drobné bouračce. Nacouvala do mně Honda CRV, je dost vysoká, takže čelo a kapota. Kapotu opravili tak skvělým způsobem, že sedí hranou na horní straně čela a tím pádem je už barva pryč. Další byla výměna čelního skla, při které natrhli gumu, která jde od prvního sloupku podél střechy až dozadu. Toho jsem si nevšímal až do té doby, než se guma utrhla a vlála vedle dveří. Výměna je drobnost, ale ta guma stojí přes dva tisíce a už nikomu nevysvětlíte, že ji poškodili oni.
Poslední zkušenost z minulého týdne. Pneuservis Barum Centrum, Kosmonosy. Potřeboval jsem přehodit přední kola dozadu a na předek dát nové gumy. Ještě se s tím člověkem bavím, že se gumy nemají přehazovat křížem, aby se zachoval směr otáčení. Sotva přijedu domů a pořádně se podívám, zjistím, že kola jsou samozřejmě přehozená křížem. Takže hever a jedu - budu se s někým dohadovat?