Autoservisy - pište svoje zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
Nick_Slater 19.02.18 11:32
« Autosklo LUCAS s.r.o. Brno
Nejprve bych chtěl sdělit, že rozhodně nejsem typem člověka, který si vylévá anonymně frustraci či zlost v internetových diskuzích a hodnoceních. Ale čeho je moc....
Firmu Autosklo LUCAS s.r.o. jsem kontaktoval kvůli výměně čelního skla potom, co mě na něm kámen vytvořil prasklinu.
Našel jsem si internetové stránky autosklo-lucas.cz a komunikoval s Janem Sedláčkem. Jeho jméno figuruje společně s dalším člověkem v kontaktech firmy. Ještě ten samý den jsem si domluvil s J. Sedláčkem schůzku, aby čelní sklo prohlédl. Poté, co jsme se domluvili, které sklo si chci nechat na auto dát jsem ponechal automobil i s klíči na parkovišti společnosti. O dva dny později jsem si po domluvě pro auto přijel. Zde došlo k první atypické situaci. J. Sedláček na místě nebyl a auto stálo před společností na ulici již s vyměněným sklem. Po telefonu mě sdělil, že je pracovně jinde a že klíče si po zaplacení výměny skla můžu vyzvednout v přilehlé "spřátelené" hospodě u servírky. Peníze jsem předal a klíče dostal zpět, bez faktury, bez dokladu o zaplacení. Když jsem přišel k autu, nestačil jsem se divit. Auto bylo z obou stran na několika místech poškrábané, mělo důlky v karoserii, oprýskaný lak a odřený plastový nárazník. K tomu všemu byly tyto škrábance neodborně zamalovány pravděpodobně tužkou na opravu laku. Myslel jsem si, že se mě to jen zdá.
Hned jsem urgoval J. Sedláčka po telefonu. Na místo dorazil za 1,5 hodiny. Jakoukoli souvislost mezi stavem automobilu a svou osobou popřel. Na můj dotaz jak mě vysvětlí poškození, stroze oznámil, že jsem to přehlédl při koupi (ten den jsem automobil vlastnil 4 týdny), nebo že mě to někdo "obouchal" na parkovišti (na to, že na tolika i prapodivných místech a že bylo poškození retušováno, nedokázal reagovat). Nabídl mě, že se můžeme podívat na záběry z bezpečnostní kamery. Na mobilním telefonu bylo na záběrech vidět jen velký vůz, za nímž v garáži stojí automobil odpovídající tomu mému.
Smířil jsem se, že jakéhokoliv vysvětlení se toho dne nedočkám. Vyzval jsem tedy J. Sedláčka, aby mě vystavil fakturu a doklad o zaplacení výměny čelního skla jako důkaz, že jsem tam auto vůbec měl. Tím jsem ho vyloženě pobouřil. Řekl mě, že s tím nepočítal a že v tom případě zaplatím k domluvené ceně ještě DPH, protože on plátcem není. Nenechal jsem se tím vykolejit a i přes tento odrazující krok na dokladech trval. Ty mě vydal nakonec i bez dalšího placení, ale s výčitkami, že nyní je na tomto našem obchodu tratný.
Musím podotknout, že jsem při celé této peripetii držel nervy na uzdě a ani jednou jsem J. Sedláčka neobvinil z poškození automobilu. On na mě dotčeně vyrukoval s tím, abych se u něj již nikdy neobjevoval (aby posléze toto tvrzení vyvrátil prohlášením o tom, že kdyby byl s čelním sklem problém, ať se zastavím). Ublíženě prohlásil, že si nadále bude všímat jen "své" pravidelné klientely a mobilní telefon zveřejněný na webových stránkách společnosti přestane používat.
Musím konstatovat, že po napsání těchto řádků se necítím o nic méně zhnuseně, ale věřím, že mohu varovat někoho jiného od případného zklamání. -
« Ford - Charouz
Tak jsem absolvoval výměnu tlumičů u Charouze na svém Ford Fiesta 1.1, r.v.90. Předběžně jsem se informoval kolik to bude stát a dozvěděl jsem se, že kolem 8 tisíc. Nuže dobrá objednal jsem se na středu ráno. Ráno jsem jim tedy svěřil fordíka a mám si prý zavolat odpoledne. V 17:00 jsem zavolal technikovi co je nového s mým fordíkem. Podle slov technika to sice ještě není hotové, protože jsou nějaké potíže se straýi tlumiči, ale nespěchal jsem na to a budu to mít hotové zítra ráno. V poledne druhý den jsem se dozvěděl, že auto je hotové a cena je 10 tisíc. Čekal jsem sice míň, ale po shlédnutí účtu jsem si uvědomil, že původní cena po telefonu (8 tisíc) byla bez daně. Technik mi při přebírání ukázal testy starých tlumičů na kterých bylo vidět značné opotřebení, takže výměna byla více než nutná a ukázal mi i co vše je vyměněno. Zatím jsem spokojený a uvidíme. Snad se nic neobjeví. Jinak celkově za práci si účtovali 1500,- Kč a to mi ještě s geometrií a vyvážením kol. S jednáním a přístupem jsem byl spokojený. -
« Re: whi
To jo,ale ty nervy a hlavně jsou práce který se prostě bez speciálního vercajku udělat nedají,teď zrovna musím vyměnit silentbloky v okách zadní nápravy a tam se bez forďáckýho lisu asi neobejdu takže to začíná nanovo-značkový servis...Mám čerstvou zkušenost že originál silentbloky stojí v centrálním skladu MC 232,-Kč,při montáži u Charouze už je to 320,- a u konkurenčního servisu dokonce 600,- za kus! -
« 205GTI
Se mi staraj v jednom malym o auto, tak sem sveril neco vetsiho a vcera pro to byl: Rozebrani motoru (horejsek+dolejsek), kompletni pretesneni (vana, hlava atd.), nove lagry (na klice), nove pistni krouzky, srovnani a snizeni hlavy, nove srouby do hlavy, kontrola starteru, olej a takovy sracicky...meli to tam PO-ČT a za 9.000,- a vše zatím OK...to je zadarmo! :-) -
« Skoda Felic.
Jen pár faktů:
60 000 km prohlídka vyfakturovány 4 ks nového brzdového obložení, 73 500 km (po 4 měsících)nutná předčasná prohlídka(rychle vadnou brzdy,piští).Technik v servise- pane, kdy Vám měnily obložení? Já nato před 14 000 km. On-to není možné, to Vám tam ty destičky neměnily. A kam vůbec jezdíte? Já- no k Vám. On-ale to auto používáte denně, že? To se pak nedivte ,že Vám tak rychle odešly. Další rozhovor jsem se snažil vést ve formě -ikdyž je mi 25, mám s Formanem a Felicií přes 200 000 km, takže si troufám tvrdit, že vím co brzdy vydrží. Tecnik mě přesvedčoval, že jsem ,,brzdič" a že nic nevím. Pak jsem to vzdal.
Další zážitky:- po výměně převodového oleje nedotažené čidlo zpátečky-vyteklý olej
-2x vyhozen po ,,přípravě na STK za 12 000,-" z STK -neúčinná ruční brzda
-po čelní bouračce (bez vytahování podběhů-28 000)
rezavějící nové plechy a čelo již po 1 roce
-po vystavení faktury a výdejky opraveného vozu se jen tak, náhodou zjistilo, že uvedený technik o ničem neví a ještě nic ze skladu nevybral
NA VŠE UVEDENÉ VLASTNÍM PÍSEMNÉ DOKLADY
Samohýl Motor Zlín
-
« Ford
Taky si musím ulevit:mám staršího Escorta a začalo mi něco klepat na přední nápravě.Rozhod jsem se dát auto na jaře k Charouzovi (Křižíkova).
Vyměnili mi tam silentbloky od stabilizátoru s tím,že je všechno v pořádku.Klepání se ale rychle začalo ozývat zase a dokonce silněji.Nakonec jsem se na to podíval sám:
1.vytlučená ramena (už na první pohled byly vidět zpuchřelé gumy a prachovky na čepech)
2.vytlučené spojovací tyčky od stabilizátoru
3.vyběhané vodítko hřebenu řízení
Takže teď do toho cpu před dovolenou prachy a hlavně nevím co si o takovém značkovém servisu mám myslet.Jezdil jsem tam minulý rok několikrát a vždycky jsem by spokojenej.Asi jsem teď měl prostě smůlu. -
« Renault
Aby tady bylo něco jiného tak ještě něco navíc s jedním Mégane. Koupil jsem "ojetinu" starou 1 rok a najeto 24000 km. Po ujetých 2000 km začaly divné zvuky "chrastit šroubky v plechovce". V autorizovaném (velkém značkovém) servisu mechanik po poslechu konstatoval rozsypaný katalyzátor a objednal mě. Na dotaz, co to bude stát, mě sdělil, že katalyzátor bude za 15000 Kč a také sonda za další 3500 Kč. Já ale nekradu a pouze jako učitel mám jediný příjem - svůj plat. S touto vyhlídkou jsem vyrazil na jiný, malý a specializovaný servis na Renault. Potvrdili diagnozu a domluvili jsme se, že vymění za neznačkový universální katalyzátor a podle potřeby sondu za celkem 10000 Kč i s prací. Abych nezdržoval, stálo mě to jen 1000 Kč za identifikaci závady (přehození + a - na sondě) a seřízení na testeru. Je to šok když zjistíte, že na koupeném vozidle pracoval "takémechanikanik", který dokáže nemožné - přehodit kabely. Že to byla skutečná závada o tom svědčí i spotřeba. Před opravou 7,2 l/100 km a nyní 5,9 l/100 km.
Další, co z toho plyne byl podvod s paltestem před prodejem mojí osobě. Dostal jsem výtisk z testeru a přitom seřízení vůbec nemohlo odpovídat normě. -
« Re: Škodovka konečně přitvrzuje
Tak to je super, o pár příspěvků zpět je chvála na Auto Verold Jinonice. Zatímco spousta špatných určitě zůstane. Neraduj se tak moc, možná to není selekce kvality, ale spíš ochoty dát patřičnému pánovi ve Škodě jeho bakšiš. Svého času (tak tři roky zpět) se dotyčnému platil 1 milion Kč za kandidaturu na dealera Škoda. Kdo nedal, s tím se nikdo vůbec nebavil. -
« Škodovka konečně přitvrzuje
Škoda Auto vypověděla smlouvy desítce prodejců
Škoda Auto vypověděla smlouvy desítce českých prodejců. Podle neoficiálních informací jde například o pražské společnosti Verold, Auto Svoboda, Eurosport a Auto Papoušek. Tyto firmy tak do konce prázdnin zřejmě přestanou prodávat škodovky, protože mladoboleslavská automobilka byla s jejich prací nespokojená.
"Nebudeme tyto informace komentovat. Vše, co děláme, činíme s ohledem na špičkovou péči o zákazníky," prohlásil mluvčí automobilky Milan Smutný.
"Po fázi kvantitativního růstu, kdy jsme dosáhli 250 autorizovaných obchodníků, přecházíme na kvalitativní růst. V České republice však stále bude počet smluvních partnerů relativně vyšší než jinde. Je tomu tak proto, že se zde staráme také o vozový park z minulosti," dodal Smutný s tím, že jde o soukromé firmy, které však musejí splňovat stanovená kritéria.
-
« Nekupujte náhradní díly v prvním servisu!
Mám Peugeot 405 1,6
Nedávno mi začal vytékat olej z motoru. V servisu mi nejdřív umyli motor a pak sledovali odkud to poteče. Shodli jsme se, že olej kape z filtru. Po jeho výměně však kapal dál. Bylo prasklé čidlo tlaku oleje hned nad filtrem. Naůčtovali 150Kč za filtr a s omluvou mi odpustili mytí motoru a hledání závady. Poslali mě do serv. Peugeot, kde chtěli za to čidlo 800Kč, seženou ho do 10 dní. Zkusil jsem ještě jiného dodavatele náhr. dílů a ten mi dovezl do druhého dne totéž čidlo italské výroby za 128 Kč.
Bohužel mám s ním špatně zkušenosti, co vy?
Díky Karel