Autoservisy - pište svoje zkušenosti
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
- Autoservisy 24.05.2000 15:57
- Taky si prileju do ohne. 25.05.2000 08:57
- Vše je v lidech 25.05.2000 10:35
- Ford Charouz 25.05.2000 11:01
- zkušenosti 26.05.2000 11:08
- Bez nadpisu 26.05.2000 11:32
- Bez nadpisu 02.06.2000 12:20
- Ceny oprav u autorizovanych dealeru skoda 09.06.2000 16:43
- Nastavení světel 10.06.2000 09:43
- Jen chvala 20.06.2000 13:20
- Tlumice 22.06.2000 15:00
- Ibiza 23.06.2000 09:05
- Nekupujte náhradní díly v prvním servisu! 23.06.2000 09:18
- Škodovka konečně přitvrzuje 27.06.2000 17:48
- Renault 10.07.2000 13:07
- Bez nadpisu 12.07.2000 00:00
- Ford 14.07.2000 08:39
- Skoda Felic. 14.07.2000 12:25
- whi 14.07.2000 12:57
- 205GTI 14.07.2000 13:00
- Ford - Charouz 14.07.2000 14:42
- Autosklo LUCAS s.r.o. Brno 19.02.2018 11:32 Nick_Slater
- Autoservis 28.07.2021 07:07 Karel Straka
-
-
« Re: Autoservisy
Čau, docela dobrý téma a hned Ti přihodím příspěvek. Tak já jsem z Východních čech, mám Feldu a proto: AUTOBRANKA Náchod - nic moc, dražží doplňky, jednání se zákazníkem zaostalý, ještě snad komunistický manýry, ale na druhou stranu lakování a oprava ohnutých dveří vcelku OK.
AUTOPROFI v Jaroměři - to je jiný kafe, už jsem tam byl 2x na servisu, jednání na úrovni, šikovný lidi atd., můžu jen doporučit. Tak čau.
-
-
Taky si prileju do ohne.
Muzu potvrdit, ze uroven a jednani v servisech Skoda je otresna. Jen jednous jsem byl prekvapen, kdyz mi pri oprave auta po havarce v cene 47000, zdarma dali lakovaci tuzku za 150 Kc - pro pozdejsi drobne opravy. Predek byl opraven tak, ze mezi maskou ( Favorit,znak Skoda) a kapotou bylo na 1 strane 0,5 cm a na druhe 1,8 cm, predni naraznik byl pod obema prednimi svetly na tom jeste hur. Jedine,s cim jsem byl spokojen bylo nalakovani a antikorozni ochrana, ale to jen do te doby, nez jsem mel vyndane predni svetla a videl jsem kladivem ohybane plechy (byly samozrejme bez laku a rezave ). Mimo jine mi od jejich opravy nefungovalo serizeni sklonu pr. svetel (1300 Kc, nepodarilo se mi dokazat,ze to pred jejich zasahem fungovalo), odmontovane predni zasterky ( pak se nahodou nasly), nenamontovany klakson a absolutne neserizene leve predni svetlo, kdy na mme mavali i protijedouci cyklisti. To vse za odmenu 47000Kc. Kdyz jsem pak chtel auto prevzit, ujistili mne, ze v 13:00 to na 100% bude vse vyrizene. Mno odjizdel jsem v 15:30, protoze nebyla spoctena faktura. Ted jezdim do servisu FIAT a je to zmena o 100%, jednani, vstricnost, ochota, umyte auto v cene opravy,cena hodiny je pritom stejna jako ve Skode.
Hodne servisu Skoda vzniklo ze socialistickych opraven vseho druhu a na vsech mistech tam jsou jeste komunisticke mozky.-
« Re: Taky si prileju do ohne.
Kratke shrnuti nekolika navstev v ruznych Skoda servisech ( pokazde jiny Prazsky servis):
1. vymena starteru ze "novy" ktery vydrzel 9 mesicu
2. oprava rucni brzdy po ktere jsem opakovane proslapl brzdovy pedal a technik pri kontrole vrdil, ze kdyz predek brzdi o 50% mene nez zadek je vse v poradku
3. oprava toho starteru z 1, kdy vymenili svicky, a motor seridili na benzin ( jezdim na LPG ), na vlastni strater nesahli, ze se k nemu pres LPG nadrz nedostanou ( no jde to blbe, nakonec to vymysleli dva mlady ucni( tak 16let ) v male opravne za Prahou, kde take vymenili ten strater za repasovany, ktery uz dva roky chodi )
Nevim jak u novych znackovych aut, ale na starou Skodovku je Skoda servis nepouzitelny.
-
Vše je v lidech
Já už jsem se zmiňoval v rubrice o pojištění, že všechno je v lidech. V Olomouci je více škodováckých servisů, ale já jezdím pouze do jednoho, k Hlaváčkovi do Holice, přestože je úplně nejdál. Přesvědčilo mě chování, znalosti a dovednosti lidí této firmy. K ostatním nemám odvahu po zkušenostech svých i známých jet.
U Hlaváčka není problém domluvit vhodnou dobu pracují od 6,00 do 22,00 hodin, na auto většinou počkám, pokud to není třeba komlexní prohlídka, protože v okamžiku kdy auto přivezete, přebírá ho okamžitě automechanik. Kvalita práce je výborná, neměl jsem ani sebemenší problémy při reklamci. Nejvíce si snad cením "lidského přístupu". Vždy se Vám, pokud je to možné, snaží nabídnout více variant řešení. Tekla mi na Favoritu olejová vana. Dali mi vybrat nová vana + těsnění se zárukou, což by stálo okolo 1800Kč nebo zkusit jen nové těsnění + zatěsnění speciálním tmelem cca za 400Kč bez záruky. Tomu já říkám přístup k zákazníkovi. Klidně mohli říct, že je třeba vše nové. Ale oni sami přemýšleli, jak mi ulehčit.
Mimochodem ta vana už rok drží, nevytekla zní ani kapka.
Musím říct, že vždy když jedu od nich, mám dobrý pocit, že je auto zase v pořádku.
Mám s nimi jediný problém. Vzhledem k velkému zájmu je třeba se objednat minimálně týden dopředu. Stalo se mi však, že jsem potřeboval nutně něco opravit (odjížděl jsem pryč) a taky jsme se domluvili.
Takže já jsem si svůj servis našel, jsem s ním spokojený a do jiných nejezdím.
Uf, to jsem se rozkecal.
Mejte se Alioth -
Ford Charouz
Mám Fiestu r.v. 90 a ztrácela se mi voda. Zajel jsem tedy k Charouzovi, kde jsem si to nechal prohlídnout, kde to asi může být. Řekli mi, že za hodinu si mám přijít a oni to zkotrolují. Po hodině přišel technik, který mě zavedl do dílny a ukázal kde mi uniká voda - vodní pumpa. Potřeboval jsem ten den auto, tak jsem si to nechal udělat později, ale poté přišla řeč kolik budu platit za toto zjištění. Čekal jsem hodinovou sazbu, ale chtěli po mě pouze 150,- kč. To myslím je skvělý, ne ? Pojedu si tam nechat vyměnit tlumiče vepředu a nalakovat dveře, který mi někdo rozstříhal a vytrhl zámek. pak dám vědět jak to dopadlo. -
"-- skrytý --" 26.05.2000 11:08
zkušenosti
Závidím všem, kteří našli kvalitní servis, ve kterém jsou spokojeni. Když tak pročítám minulé příspěvky, je to velice tristní a plně to koresponduje s mými zkušenostmi a zkušenostmi známých. Jak se ale všem těmto nešvarům bránit?
Aby Vás neokradli, nepoškodili, opravili co mají atd? Myslím si, že jedině konkurencí, kdy ti špatní budou mít takové renome, že k nim nikdo nepřijde. Co když je však na uvedenou značku v dané lokalitě monopol? Vyplatí se jet někam dál, relativně ztrácet čas? To jsou všechno otázky, které určitě každý z nás řešil.
Když už však do servisu, o kterém nemáme valné mínění, musíme jet, domníbváte se, že je možná nějaká účinná obrana? Myslím tím, kdy Vám něco neodbornou montáží poškodí (někdy možná i úmyslně), vymění xxx dalších věcí zbytečně, další si účtují, ale neprovedou? pište své poznatky.
PS: už dopředu se bojím, až bude muset do servisu porsche auto (zlikvidovali konkurenci - nikoli však kvalitou), staví si mamutí servis v ČB. Mé zkušenosti a perličky mých známých uvedu (nejem však z tohoto servisu):
závada: auto málo brzdí konstatování servisu: brzdí dobře, co chcete
příští návštěva servisu v jiné záležitosti. mechanik "pane, to auto vám ale nějak málo brzdí" konečně!!!! udaná závada? prý vadný posilovač cca 13 t Kč. Oprava u konkurence = výměna destiček, které seděly neobroušenou plochou na sobě (nějaký firemní specialista tam předtím dal malinko jiný typ)
závada: auto se mi v zimě při normální jízdě přehřívá, mám podežření na problém hlavy válců
oprava servisu: termostaty, čidla, apod cca 6 Kč výsledek: stejný
oprava u konkurence: vadné těsnění pod hlavou
dobrá perlička: nedlouho po komplexní prohlídce (na dotaz proč tak drahé - přeci se mění všechny filty včetně pylového) přestalo foukat topení. závada - pyl. filtr tam byl snad od výrobce a byl zcela neprůchodný. A to že vám upilují kus poloosy s drážkami při výměně manžety (snad tam nějakému šikulovi šla lépe zpátky?) a ta po několika desítkách km na prvním pořádném drncáku vypadne je už vůbec bez komentáře. Ač je vidět čerstvý brus, myslíte že se Vám to podaří dokázat?
Přeji co nejvíce štastných km bez nutné návštěvy "takyservisů" -
Bez nadpisu
Když to čtu, tak se mi chce blít. To to tady fakt funguje téměř všechno stále na *? Měl jsem už pár aut, ale žádné katastrofální zkušenosti se servisem naštěstí nemám. Na škodovku byl docela dobrej NAP na Pankráci v Praze, na VW Kalivoda v Paláci Kultury. Jak dlouho bude ještě trvat, než se všichni v Čechách naučej dělat svoji práci rádi, se srdcem a hlavou? -
Bez nadpisu
Tak jsem vám byl dneska v servisu, protože jsem si zase hrál s motorem a potřeboval jsem seřídit bohatost. V jednom servisu se vytahují, že udělají jakékoliv auto a když tam přijedu, tak se vymlouvají, že na to nemají tabulky a kdo ví co ještě. Když jim argumentuji, že potřebuji jen ten analyzátor, tak je vidět že NE. (autorizovaný servis škoda-seat-audi). V dalším servisu, kde jsem si to už konečně mohl seřídi, tak na mě mechanik po otevření kapoty koukal jako vyoraná myš, protože ani nevěděl co s tím má dělat, přičemž na BMW E30 je to stejné jako na starým golfu. (autorizovaný servis TOYOTA). Já to vím a taky bych na svůj motor jen tak někoho nepustil. Tak jsem si to nastavil, seřídil, mechanik jen koukal (a blbě kecal), já zaplatil 200,- Kč a mohl jsem pokračovat. Jen ten jejich mechanik mě připadal nějakej divnej, takže tam už nepojedu. Nejen že jsem musel čekat cca 30 minut, ale hned mi začal tykat, ačkoliv byl stejně starý, přece jen jsem pro něj byl zákazník. Nevím, ale co si neudělám sám, nemám. -
Ceny oprav u autorizovanych dealeru skoda
Cus
Ja takhle brutalni zkusenosti se servisem nemam, ale mam zarazi me obrovsky rozdil cen mezi autorizovanym servisem Skoda a neautorizovanym. Mel jsem vadny kineticky kloub a prorezavelej vejfuk (u felicie) a v autorizovanem servisu si pouze za ND rekli 4500 a v normalni opravne me to stalo 2600 i s praci.
Nezda se vam takovy rozdil trosku moc. Bral bych tak 20-35%, ale toto je cca. 100% rozdil!!! -
Nastavení světel
Asi před třemi lety jsem šel s Fav. na STK. Na autě si skoro všechno dělám sám a tak do servisu moc často nejdu. Nicméně řekl jsem si, že si nechám seřídit světla a vydal jsem se do jednoho "Autoservisu"(dnes už tam naštěstí není)který byl nejblíže. Přistavil jsem auto na měřící plochu a mechanik si připravil zařízení na seřizování světel. Pak se mě zeplat, zda mám zařízení pro naklápění světel v základní poloze. Já jsem ho měl v poloze "O" a tak jsem mu řekl že ano. On mi asi nevěřil, protože se šel podívat a když viděl, že je na "O" tak mě hned poučil, že zákl. poloha je na "2" a dal to na "2". Já jsem ho slušně upozornil, že se domnívám, že zařízení je tam za účelem sklopení světel při naloženém zadku, abych neoslňoval protijedoucí a tudíž základní poloha je "O", kdy světla svítí více nahoru oproti "2". On mě však zcela suverénním způsobem vysvětlil, že se mýlým, protože zařízení je tam za účelem zdvihnutí světel (např. při jízdě po dálnici) abych viděl dále. Na toto jeho tvrzení jsem nedokázal reagovat jinak než soustrastným úsměvem. Nechtěl jsem se s ním dohadovat a tak jsem mu slušnou formou řekl, že mě osobně je to jedno jak to udělá, protože "on je tady odborník" ale že přímo od něho jedu na STK a jestli mě z STK vyhodí kvůli světlům, tak se tady ještě týž den objevím s reklamací. Světla seřídil (nutno říci, že cena byla příznivá) a já jsem odjel. Následně se technik na STK podivoval nad tím, jak vysoko mi svítí světla. Já jsem mu ukázal potvrzení ze servisu o seřízení světel a ještě jsem mu vylíčil výše uvedenou historku. Naštěstí byl opravdu rozumný, světla mi seřídil sám a ještě jsme se tomu zasmáli. Vím, že zrovna tohle je blbost, ale je to krásný případ toho, co všechno dokážou "odborníci" za hrůzy v některých "rádoby autoservisech". Naštěstí pro všechny řidiče servis, o kterém byla řeč již nefunguje, takže jejich "kvalitních" služeb již nebudete moci využívat. -
Jen chvala
Ikdyz jsem z Kralup nad Vltavou a v okoli je par servisu, zustal jsem verny svemu prodejci a na garancni prohlidky s Octavii jezdim zasadne do Jinonic k AutoVerold. Maximalni spokojenost, skvele vystupovani, solidni pristup, poctive odvedena prace, priznive ceny. Mile jsem byl prekvapen, kdyz auto bylo krom vsech povinnych ukonu umyte, nablyskane, vycisten interier i zavazadlovy prostor, na kobereckach igelity proti zaspineni, doplnene zarovky atd. Nevim jestli je to jinde bezne ale ja se s tim nesetkal! Pro srovnani cena za 2letou 30tis. prohlidku, pri ktere byl menen olej txt, brzdova kapalina, vsechny tri filtry, promazany zamky a spousty dalsich kontrolnich ukonu, byla 4tis. pricemz 3,5tis. byl material! To je myslim slusne. Takze pokud chcete absolvovat poctivou prohlidku a nebyt pri tom oskubani, urcite se nebojte s vasim milackem navstivit AutoVerold Jinonice! email: stepank@kaucuk.cz -
Nekupujte náhradní díly v prvním servisu!
Mám Peugeot 405 1,6
Nedávno mi začal vytékat olej z motoru. V servisu mi nejdřív umyli motor a pak sledovali odkud to poteče. Shodli jsme se, že olej kape z filtru. Po jeho výměně však kapal dál. Bylo prasklé čidlo tlaku oleje hned nad filtrem. Naůčtovali 150Kč za filtr a s omluvou mi odpustili mytí motoru a hledání závady. Poslali mě do serv. Peugeot, kde chtěli za to čidlo 800Kč, seženou ho do 10 dní. Zkusil jsem ještě jiného dodavatele náhr. dílů a ten mi dovezl do druhého dne totéž čidlo italské výroby za 128 Kč. -
Škodovka konečně přitvrzuje
Škoda Auto vypověděla smlouvy desítce prodejců
Škoda Auto vypověděla smlouvy desítce českých prodejců. Podle neoficiálních informací jde například o pražské společnosti Verold, Auto Svoboda, Eurosport a Auto Papoušek. Tyto firmy tak do konce prázdnin zřejmě přestanou prodávat škodovky, protože mladoboleslavská automobilka byla s jejich prací nespokojená.
"Nebudeme tyto informace komentovat. Vše, co děláme, činíme s ohledem na špičkovou péči o zákazníky," prohlásil mluvčí automobilky Milan Smutný.
"Po fázi kvantitativního růstu, kdy jsme dosáhli 250 autorizovaných obchodníků, přecházíme na kvalitativní růst. V České republice však stále bude počet smluvních partnerů relativně vyšší než jinde. Je tomu tak proto, že se zde staráme také o vozový park z minulosti," dodal Smutný s tím, že jde o soukromé firmy, které však musejí splňovat stanovená kritéria.
-
« Re: Škodovka konečně přitvrzuje
Tak to je super, o pár příspěvků zpět je chvála na Auto Verold Jinonice. Zatímco spousta špatných určitě zůstane. Neraduj se tak moc, možná to není selekce kvality, ale spíš ochoty dát patřičnému pánovi ve Škodě jeho bakšiš. Svého času (tak tři roky zpět) se dotyčnému platil 1 milion Kč za kandidaturu na dealera Škoda. Kdo nedal, s tím se nikdo vůbec nebavil.
-
-
Renault
Aby tady bylo něco jiného tak ještě něco navíc s jedním Mégane. Koupil jsem "ojetinu" starou 1 rok a najeto 24000 km. Po ujetých 2000 km začaly divné zvuky "chrastit šroubky v plechovce". V autorizovaném (velkém značkovém) servisu mechanik po poslechu konstatoval rozsypaný katalyzátor a objednal mě. Na dotaz, co to bude stát, mě sdělil, že katalyzátor bude za 15000 Kč a také sonda za další 3500 Kč. Já ale nekradu a pouze jako učitel mám jediný příjem - svůj plat. S touto vyhlídkou jsem vyrazil na jiný, malý a specializovaný servis na Renault. Potvrdili diagnozu a domluvili jsme se, že vymění za neznačkový universální katalyzátor a podle potřeby sondu za celkem 10000 Kč i s prací. Abych nezdržoval, stálo mě to jen 1000 Kč za identifikaci závady (přehození + a - na sondě) a seřízení na testeru. Je to šok když zjistíte, že na koupeném vozidle pracoval "takémechanikanik", který dokáže nemožné - přehodit kabely. Že to byla skutečná závada o tom svědčí i spotřeba. Před opravou 7,2 l/100 km a nyní 5,9 l/100 km.
Další, co z toho plyne byl podvod s paltestem před prodejem mojí osobě. Dostal jsem výtisk z testeru a přitom seřízení vůbec nemohlo odpovídat normě. -
Ford
Taky si musím ulevit:mám staršího Escorta a začalo mi něco klepat na přední nápravě.Rozhod jsem se dát auto na jaře k Charouzovi (Křižíkova).
Vyměnili mi tam silentbloky od stabilizátoru s tím,že je všechno v pořádku.Klepání se ale rychle začalo ozývat zase a dokonce silněji.Nakonec jsem se na to podíval sám:
1.vytlučená ramena (už na první pohled byly vidět zpuchřelé gumy a prachovky na čepech)
2.vytlučené spojovací tyčky od stabilizátoru
3.vyběhané vodítko hřebenu řízení
Takže teď do toho cpu před dovolenou prachy a hlavně nevím co si o takovém značkovém servisu mám myslet.Jezdil jsem tam minulý rok několikrát a vždycky jsem by spokojenej.Asi jsem teď měl prostě smůlu. -
Skoda Felic.
Jen pár faktů:
60 000 km prohlídka vyfakturovány 4 ks nového brzdového obložení, 73 500 km (po 4 měsících)nutná předčasná prohlídka(rychle vadnou brzdy,piští).Technik v servise- pane, kdy Vám měnily obložení? Já nato před 14 000 km. On-to není možné, to Vám tam ty destičky neměnily. A kam vůbec jezdíte? Já- no k Vám. On-ale to auto používáte denně, že? To se pak nedivte ,že Vám tak rychle odešly. Další rozhovor jsem se snažil vést ve formě -ikdyž je mi 25, mám s Formanem a Felicií přes 200 000 km, takže si troufám tvrdit, že vím co brzdy vydrží. Tecnik mě přesvedčoval, že jsem ,,brzdič" a že nic nevím. Pak jsem to vzdal.
Další zážitky:- po výměně převodového oleje nedotažené čidlo zpátečky-vyteklý olej
-2x vyhozen po ,,přípravě na STK za 12 000,-" z STK -neúčinná ruční brzda
-po čelní bouračce (bez vytahování podběhů-28 000)
rezavějící nové plechy a čelo již po 1 roce
-po vystavení faktury a výdejky opraveného vozu se jen tak, náhodou zjistilo, že uvedený technik o ničem neví a ještě nic ze skladu nevybral
NA VŠE UVEDENÉ VLASTNÍM PÍSEMNÉ DOKLADY
Samohýl Motor Zlín
-
-
« Re: whi
To jo,ale ty nervy a hlavně jsou práce který se prostě bez speciálního vercajku udělat nedají,teď zrovna musím vyměnit silentbloky v okách zadní nápravy a tam se bez forďáckýho lisu asi neobejdu takže to začíná nanovo-značkový servis...Mám čerstvou zkušenost že originál silentbloky stojí v centrálním skladu MC 232,-Kč,při montáži u Charouze už je to 320,- a u konkurenčního servisu dokonce 600,- za kus!
-
-
205GTI
Se mi staraj v jednom malym o auto, tak sem sveril neco vetsiho a vcera pro to byl: Rozebrani motoru (horejsek+dolejsek), kompletni pretesneni (vana, hlava atd.), nove lagry (na klice), nove pistni krouzky, srovnani a snizeni hlavy, nove srouby do hlavy, kontrola starteru, olej a takovy sracicky...meli to tam PO-ČT a za 9.000,- a vše zatím OK...to je zadarmo! :-) -
Ford - Charouz
Tak jsem absolvoval výměnu tlumičů u Charouze na svém Ford Fiesta 1.1, r.v.90. Předběžně jsem se informoval kolik to bude stát a dozvěděl jsem se, že kolem 8 tisíc. Nuže dobrá objednal jsem se na středu ráno. Ráno jsem jim tedy svěřil fordíka a mám si prý zavolat odpoledne. V 17:00 jsem zavolal technikovi co je nového s mým fordíkem. Podle slov technika to sice ještě není hotové, protože jsou nějaké potíže se straýi tlumiči, ale nespěchal jsem na to a budu to mít hotové zítra ráno. V poledne druhý den jsem se dozvěděl, že auto je hotové a cena je 10 tisíc. Čekal jsem sice míň, ale po shlédnutí účtu jsem si uvědomil, že původní cena po telefonu (8 tisíc) byla bez daně. Technik mi při přebírání ukázal testy starých tlumičů na kterých bylo vidět značné opotřebení, takže výměna byla více než nutná a ukázal mi i co vše je vyměněno. Zatím jsem spokojený a uvidíme. Snad se nic neobjeví. Jinak celkově za práci si účtovali 1500,- Kč a to mi ještě s geometrií a vyvážením kol. S jednáním a přístupem jsem byl spokojený. -
Nick_Slater 19.02.2018 11:32
Autosklo LUCAS s.r.o. Brno
Nejprve bych chtěl sdělit, že rozhodně nejsem typem člověka, který si vylévá anonymně frustraci či zlost v internetových diskuzích a hodnoceních. Ale čeho je moc....
Firmu Autosklo LUCAS s.r.o. jsem kontaktoval kvůli výměně čelního skla potom, co mě na něm kámen vytvořil prasklinu.
Našel jsem si internetové stránky autosklo-lucas.cz a komunikoval s Janem Sedláčkem. Jeho jméno figuruje společně s dalším člověkem v kontaktech firmy. Ještě ten samý den jsem si domluvil s J. Sedláčkem schůzku, aby čelní sklo prohlédl. Poté, co jsme se domluvili, které sklo si chci nechat na auto dát jsem ponechal automobil i s klíči na parkovišti společnosti. O dva dny později jsem si po domluvě pro auto přijel. Zde došlo k první atypické situaci. J. Sedláček na místě nebyl a auto stálo před společností na ulici již s vyměněným sklem. Po telefonu mě sdělil, že je pracovně jinde a že klíče si po zaplacení výměny skla můžu vyzvednout v přilehlé "spřátelené" hospodě u servírky. Peníze jsem předal a klíče dostal zpět, bez faktury, bez dokladu o zaplacení. Když jsem přišel k autu, nestačil jsem se divit. Auto bylo z obou stran na několika místech poškrábané, mělo důlky v karoserii, oprýskaný lak a odřený plastový nárazník. K tomu všemu byly tyto škrábance neodborně zamalovány pravděpodobně tužkou na opravu laku. Myslel jsem si, že se mě to jen zdá.
Hned jsem urgoval J. Sedláčka po telefonu. Na místo dorazil za 1,5 hodiny. Jakoukoli souvislost mezi stavem automobilu a svou osobou popřel. Na můj dotaz jak mě vysvětlí poškození, stroze oznámil, že jsem to přehlédl při koupi (ten den jsem automobil vlastnil 4 týdny), nebo že mě to někdo "obouchal" na parkovišti (na to, že na tolika i prapodivných místech a že bylo poškození retušováno, nedokázal reagovat). Nabídl mě, že se můžeme podívat na záběry z bezpečnostní kamery. Na mobilním telefonu bylo na záběrech vidět jen velký vůz, za nímž v garáži stojí automobil odpovídající tomu mému.
Smířil jsem se, že jakéhokoliv vysvětlení se toho dne nedočkám. Vyzval jsem tedy J. Sedláčka, aby mě vystavil fakturu a doklad o zaplacení výměny čelního skla jako důkaz, že jsem tam auto vůbec měl. Tím jsem ho vyloženě pobouřil. Řekl mě, že s tím nepočítal a že v tom případě zaplatím k domluvené ceně ještě DPH, protože on plátcem není. Nenechal jsem se tím vykolejit a i přes tento odrazující krok na dokladech trval. Ty mě vydal nakonec i bez dalšího placení, ale s výčitkami, že nyní je na tomto našem obchodu tratný.
Musím podotknout, že jsem při celé této peripetii držel nervy na uzdě a ani jednou jsem J. Sedláčka neobvinil z poškození automobilu. On na mě dotčeně vyrukoval s tím, abych se u něj již nikdy neobjevoval (aby posléze toto tvrzení vyvrátil prohlášením o tom, že kdyby byl s čelním sklem problém, ať se zastavím). Ublíženě prohlásil, že si nadále bude všímat jen "své" pravidelné klientely a mobilní telefon zveřejněný na webových stránkách společnosti přestane používat.
Musím konstatovat, že po napsání těchto řádků se necítím o nic méně zhnuseně, ale věřím, že mohu varovat někoho jiného od případného zklamání. -
Karel Straka 28.07.2021 07:07
Autoservis
Dobrý den, můžete mi, prosím, sdělit, jaké máte zkušenosti se servisem na Praze 4, na Lhotce, u pana Radovana Fily?
Bohužel mám s ním špatně zkušenosti, co vy?
Díky Karel
NH Car Strahov - tam jezdím na pravidelné prohlídky - olej atd. Pár tristních zkušeností. Při výměně gum mi poškrábali všechny čtyři elektronové disky - ráfky kolem dokola. Po deseti minutách dohadování, kdy mi vysvětlovali, že je to normální, jsem to vzdal. Dalším fórem byla výměna oleje v převodovce. Dali mi tam prý nějaký supr Castrol. Jakmile se ochladilo, nešlo skoro vůbec řadit. Taky jsem se jednou musel rozjíždět na trojku, protože to byla jediná rychlost, která tam šla po nastartování narvat. Po výměně náplně za originál Škoda to najednou zase šlo. Nalili tam snad vazelínu. Další zážitek - po jedné prohlídce s výměnou svíček se auto po zahřátí škubalo. Když jsem jim druhý den volal, chtěli mě nejdřív objednat na termín cca za 14 dní. Musel jsem jim hodně dlouho vysvětlovat, že je to reklamace a potřebuji to hned. Celá oprava potom trvala méně, než předchozí telefonát.
Cartec MB Mladá Boleslav. Tam jsem měl auto na opravu po drobné bouračce. Nacouvala do mně Honda CRV, je dost vysoká, takže čelo a kapota. Kapotu opravili tak skvělým způsobem, že sedí hranou na horní straně čela a tím pádem je už barva pryč. Další byla výměna čelního skla, při které natrhli gumu, která jde od prvního sloupku podél střechy až dozadu. Toho jsem si nevšímal až do té doby, než se guma utrhla a vlála vedle dveří. Výměna je drobnost, ale ta guma stojí přes dva tisíce a už nikomu nevysvětlíte, že ji poškodili oni.
Poslední zkušenost z minulého týdne. Pneuservis Barum Centrum, Kosmonosy. Potřeboval jsem přehodit přední kola dozadu a na předek dát nové gumy. Ještě se s tím člověkem bavím, že se gumy nemají přehazovat křížem, aby se zachoval směr otáčení. Sotva přijedu domů a pořádně se podívám, zjistím, že kola jsou samozřejmě přehozená křížem. Takže hever a jedu - budu se s někým dohadovat?