Nejlepší ojetina (spolehlivost,dostupnost ND ...)

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • 00 Reagovat !

    foto

    14.10.03  12:53

    « mňam

    Mrknul jsem na ty fotečky a zdovolením i na ostatní na tom webu a jsou to fakt krásné stroje. Úplně nejvíc mně asi bere 2800CS, a což teprve po rekonstrukci. Taky bych si chtěl jednou s něčím takovým hrát, ale největší problém asi bude čas!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.03  01:38

    « Re: ojetá kočka..

    prof: Ještě doplnění - sedma taky najezdila s prdlým těsněním ještě 1600 km, pak jsme něco zaregistrovali - úplnou náhodou jsme viděli bubliny jdoucí do expanzky, jinak se to nepoznalo vůbec.


    A druhej detail - ten druhej obrázek tý sedmy má název souboru 02.jpg ale to Ti možná došlo :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.10.03  01:35

    « Re: ojetá kočka..

    prof: Já ti pokaždý muším říct, že mě od tvýho zlatýho kapra dělily dvě vejplaty :o) Jenže v tom bavoru je špička, že vezmeš utaženou zatáčku o třicet víc než je zdrávo, všichni pasažéři a náklad se sesypou na jednu stranu, ale přesto ani nekvíkne a v naprostý pohodě to zkousne. Přitom si vzpomeneš, jak bys s tím kaprem válel tou strání sudy támhlektomu malýmu rybníčku, ty osiky by ho asi nechytily a bylo by i koupání.


    Já jsem náladovej člověk a někdy mám chuť na kliďánko a někdy mám chuť projet sérii hadovitých zatáček na limitu pneumatik a působí mi to kromobyčejný potěšení.


    A hlavně mě překvapil táta, donedávna zarytej předokolkář, když s bavorem po zimě prohlásil, že to auto je naprosto bezproblémový, v létě o tom nevíš už vůbec. Ona má sedma totiž kupodivu 51% váhy na zadku. Minimálně tady neudělali chytré hlavy v demokratickém Německu chybu...


    Jestli Tě to ještě baví číst, tak ještě pár obrazových informací, tohle je tátova:

    [odkaz]

    [odkaz]


    a tahle je moje

    [odkaz]

    [odkaz]

    [odkaz]
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.03  20:33

    « Re: ojetá kočka..

    rb: Vida, pomalu se začínáš učit jezdit tak, že už budeš skoro připravenej na to si koupit pořádný auto, který toho sice moc neumí, ale zato pluje bez vody a má v sobě standartně naložený 2 pohodlný gauče :-). Jestli to okolí nevadí, tak ti řeknu jednu historku. Když jsem prodal Ramchargera, tak jsme se v něm projeli, OK, dobrý, všechno jak to chodí, smlouvu, adresy, telefony atd. Pak jsem jel dělat na barák a asi za hodinu mi borec volal, kolik se do toho vejde vody. Já jsem mu říkal, že tak jedna konev. On mi pak vysvětli, proč se ptal. Stojí prej před Olomoucí a dolil tam 10 litrů vody, jestli to je možný, že přejel kopec do Mohelnice vlastně bez vody? Jinak prej už to zase jede a že ten motor stejně bude dělat, tak že to je jedno, kdyby něco odešlo. Později jsem s ním mluvil a skutečně to odnesly hlavy. Nicméně jenom skutečnost, že tak daleko dojel a po dolití pokračoval až domů vlastní silou, nepotřebuje komentář.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.10.03  19:18

    « Re: ojetá kočka..

    prof: Taky mi to přišlo jako neobvyklá závada, ale upozorňoval mě na to Patrik než jsem koupil svýho, že to na tak starým autě rovnou nechal udělat i než dával tátovi sedmu, ať počítá, že to těsnění bude taky co nevidět dělat. Jinak bavorácká třiapůlka je v rámci německa fakt dobrej motor. Dělala se roky 78-93 a je to něco jako v USA smallblock. Když nejezdí bez oleje a nehoní se za studena, je to motor, kterej dá všechno. Má krouťák, má výkon, má životnost i spotřeba je v pohodě. Včera jsem se byl se sedmou projet někam k Dačicím, protože je tam na zakázku postavenej srub, kterej mě opravdu zajímal (www.kanadskesruby.cz). Asi sedmdesát tam a sedmdesát zpátky. Jel jsem si kliďánko, udělal jsem rekordních 8.7 litrů na sto, přitom jsem nikoho nezdržel a všechny opravdové spěchálky jsem vždycky dojel za Avií nebo někde v městě a byli dvě tři auta přede mnou. Jinak už si nedělám iluze, každý starý auto se sere a každej konkrétní model (je jedno který značky) má svý konkrétní mouchy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.03  22:28

    « Re: ojetá kočka..

    rb: Víš co mi je divný? Můj táta kdysi říkal, že firma, která dělá auta, u kterejch odchází těsnění pod hlavou, není solidní firma. Řekl mi to tehdy, když jsem se ho ptal, jestli by si nechtěl koupit BMW. Jestli si vzpomínám, tak jsi tu kdysi popisoval, že to bylo u těch a těch modelů a pak se to zlepšilo. Teď jsem byl ve skopčárně a jeden Rus tam mastil v dílně na ten předposlední 5kovej model novou hlavu. Nejvíc mě zarazilo, že to byl benzínovej motor. Tak teda nevím, co si o tý značce mám myslet. Zatím mě za těch zhruba 20 let, co mi to táta říkal, moc teda nepřesvědčila.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.03  22:22

    « Re: jaguar

    Taky bych do toho šel, když se na to koukáš takhle. Víš proč?. Jednou přivezl jeden kamarát takovou olítanou mrchu XJ6. Bylo to shnilý a obouchaný, prej to budou stříkat. Tak jsem mu řekl, ať uhne, že se musím alespoň posadit, že jsem v kočce nikdy ještě neseděl. Musím říct, že mě překvapilo, jak mi bylo hned příjemně. Nejen proto, že to tam smrdělo jako v muzeu, ale byla to pohoda, která se těžko popisuje. Tak jsem z toho vylezl a řek jsem mu, že by se v tom asi jezdit dalo. To bylo poprvé a zatím naposled, co jsem seděl v kočce :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.03  18:26

    « Re: jaguar

    hlavně mi pak toho Jaguara musíš bezpodmínečně ukázat. No jinak jeden Jag je v bazaru (nebo ještě nedávno byl) na Argentinské ulici, těch bazarů je tam tedy povícero, ale tohle byl ten blíž k Vltavě, auto Staiger+ nebo tak nějak se myslím ten bazar jmenoval. Koukal jsem tam na něho. Bohužel už nevím jaké to bylo XJ, ale byl v ceně mezi 500-600 tis a byl netknutý a původní majitele rozhodně nebyl žádný šetřílek, protože tam měl i dodělávané GPS s poměrně slušným displejem a externí anténou vyvedenou alá Audi na víku kufru. Chvíli jsem tam na něj koukal, protože mě právě zaujalo jak byl netknutý, exterier samozřejmě bez vady, ale ani na kůži nebylo znát, že by bylo nějak namáhané. Myslím, že to bylo majitelovo zlatíčko.



    No jinak jsem v pátek viděl v noci při jízdě teď to zcela nové XJ. Připadne mi o něco větší i když je v podstatě stejné, ale zajímavé jsou zadní lampy, no ty jsou sice taky v podstatě stejné, ale u nového XJ jsou již kompletně LEDové. Nemohl jsem si toho nevšimnout, protože zadní červené světla svítí do efektního bumerangu.



    dej mi na sebe prosím nějaký kontakt, protože bys na mě určitě zapoměl až si ho koupíš, tak se radši ozvu sám. Jaggyho si uniknout nenechám:)
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.10.03  14:18

    « Jak se jezdí s Lagunou??

    Dobrý den všem, můj dotaz sem až tak úplně nepatří, ale jedná se také o Renault. Chtěl bych koupit ojetinu Renault Laguna 1.8RT (66kw), nikde ale nemůžu sehnat parametry k motoru. Max.rychlost, spotřeba, zrychlení 0-100km/h, atd.. Proto se chci zeptat někoho, kdo má s tímto autem zkušenosti, jak se jezdí v osmnáctistovce s 90 koňmi. Není to na to auto třeba příliš slabý motor nebo nežere to nějak moc???Předem díky za odpovědi, pomůže mi to při výběru. Radek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    12.10.03  12:32

    « jaguar

    díky všem za skvělou diskuzi nad jagy...nečekal jsem to..k posledním příspěvkům, je mi úplně fuk, že na zadních sedadlech není místo a že se nadají sklopit sedačky, já to auto chci pro svůj pocit. Nechci si koupit nový, protože si myslím, že auto týhle třídy ztratí za první roky víc na ceně, než se opotřebuje, 4 roky stary jag za půl míle je dobrej se 100 na tachu nebude zase tolik potřebovat investic, spíše nic. Lidi, který si je kupují nejsou piloti a mají peníze na to aby je řádně udržovali. Pokud máte možnost jako já, pořídit si ho jako vyřazené auto po odpisu třeba z vozového parku velké zahraniční banky, tak je to auto, na kterým níkdo nechce na vás vydělat a máte jistotu, že je vše úplně ok. Oni kupují zase nový model a tak pořád dokola. Nebudu ho mít stejně na běžný ježdění do práce a po Praze na nákupy,na to mi bude stačit pořád moje strá šunka, mám možnost ho parkovat v garáži a za pět let na něm zase tolik nenajezdím. Pak ho prodám a ta ztráta společně s investicí nebude zase tak bolestná. Chci ho na jednání, repre a taky o víkendu na golf:) a to mi určitě splní maximálně.Jinak díky za příspěvky a díky za další:)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.10.03  01:30

    « Re: ojetá kočka..

    Fagor: To, čemu jeden říká stísněnost, druhý může nazývat intimitou. Auta v týhle třídě taky nemaj sklopný zadní sedačky, abys tam mohl narvat dvacet pytlů s cementem a nikdo jim to nezazlívá...


    prof: To je ale problém všech těchhle dražších značek, BMW a médy nevyjímaje. Bohatej nebo pan ředitel v podniku to prostě dá brzo pryč a má na to si do pěti let koupit zase nový. Pak to dostane nějakej normální chlapík, už s tím nejezdí se serviskou do oficiálního servisu, kupuje díly v náhražce nebo na vrakovišti, olej mu dělá Fritz v garáži vodvedle a když pak zase on po dalších pěti až deseti letech vidí, že by ho čekaly větší investice než má auto hodnotu, tak to prodá někomu na východ nebo místním klukům na vyblbnutí za babku.


    Pak to sem přivezou a můj táta má sedmu na lítání. Původně byla za sto, ale měnily se kotouče, destičky, tlumiče, gumy, pár silentbloků na ramenech, jedna starší kaplička s budíkama, mechanismus stahování okna, dávali jsme nový žárovky do palubky, měnili nějakej ten vypínač na stahování oken, úplně rozpadlý těsnění pod hlavou (naštěstí to jen foukalo do vody) a spousta dalších blbin.


    Teď když je to podvozkově naprosto vychytaný, řešíme proč to studený jede tři kilometry na jedničku a odpověď je ta, že se novou ATFkou vyplachuje bordel z valvebody, protože ten druhej němec neměnil ATF asi hodně dlouho. Vždycky po výměně ATF a filtru to nedělá a po třech měsících zase začne. Podle odborníků je to tak na pět výměn ATFky a bude to v pohodě :o) Pak je to auto dohromady za stoosmdesát, ale vcelku pohodlný, rychlý, úsporný a co se týče základu, spolehlivý, že by člověka někde nechalo, to ne. Teď na něm má otec nalítáno svejch něco kolem 45 tisíc. Možná jsme detailisti, ale spousta věcí je takovýho charakteru, se kterým by si ostatní asi moc nelámali hlavu, a proto můžu s klidem říct, že až mi někdo ukáže sedmu ze sedmaosmdesátýho v takovým stavu, tak mu zatleskám. Co jsem zatím potkal, to byly hrůzy, první problém je převážně ten, že Češi většinou nechají na našich silnicích vytlouct postupně celou přední nápravu a její generálka je pak dražší než koupit sedmu jinou :o)


    Jinak se zbavujeme Voye. Je to Dodge Caravan 3.3SE r.v. 93, najeto něco přes 210 tisíc mil, šedostříbrná metalíza s pískově žlutým semišovým vnitřkem, tři řady sedadel. Automat, klimatizace, ABS, tempomat, zrcátka v elektrice, centrál. Před rokem dělaná převodovka, pak měl blbou sérii,kdy se dělalo všecko možný, od palubního počítače přes páčku blinkru a stěračů, prasátka LZ brzdy, jednu hlavu motoru kvůli střelenýmu ventilu až po modul ABS a zadních tlumičů. Potřebuje přední tlumiče (ježděno na stavitelných KONI, všechno ostatní vydrží houby) a za chvíli možná kloub LP poloosy. V současný době auto jezdí a plní rozličný úkoly pro všechny členy rodiny a už se nic nesere, jak říká mechanik, vyměněný už je snad všechno, co šlo. Auto je pohodlný, nejvíc mu vyhovuje jízda po dálnici v rychlostním limitu, v podstatě se řídí stejně jako osobák a motor jde pěkně, když se mu šlape na krk, taky umí leccos. Spotřeba 9-14 litrů na sto, táta jezdíval za 10,5 léto, přes 11 zimu, ale záleží to především na pravé noze. Cena bude zřejmě lehce nad výkupem v AAA auto, když ne, tak ho budou mít až oni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.03  17:46

    « Re: ojetá kočka..

    a von v tom snad bude vozit basketbalovej tým na zápas ? BTW problém není s místem, toho je dost, problém je s výškou stropu na zadních sedačkách.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.03  17:35

    « Re: ojetá kočka..

    ace2:Stísněnost jaguarů vevnitř je všeobecně známá!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.03  09:48

    « Re: ojetá kočka..

    Jaguar taky vede v docela suverenně v propadu hodnoty. Sem tam je k vidění 12 vál. i pod kilo... Když si člověk uvědomí, kolik za něj rádoby šlechtic vyvalil při nákupu novýho, tak člověku běhá mráz po zádech. Ale pro nás socky, to má výhodu. Smůla je, že každej ví, že od určitýho stáří vozu to jsou už jen auta chudejch "šlechticů". Jo, a shnít uměj teda excelentně :-) Ojetou kočku? Jo, ale jen na parádu. To je stokrát lepší olítanej medvěd.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.10.03  00:00

    « Re: ojetá kočka..

    ale posadí a kušuj už.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.03  21:00

    « Re: ojetá kočka..

    Jo, daimlera za 3,5 melounu, kde se člověk ani pohodlně neposadí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.03  18:34

    « Re: ojetá kočka..

    no jo no v tom případě ti nedoporučuju XJR ani zkoušet. Protože když XJRku šlápneš na plyn tak nejdřív ucítíš jak se elektronika marně snaží auto uklidnit, ale trhání zádi a tlačení do sedaček tě přesvědčí o něčem jiném, potom to začně. Mohutné a masivní bručení aristokraktického osmiválce, u 4 tis rpm začně kvílet kompresor a citíš jak tlačí spoustu životodárného kyslíku do sání, ale to už budeš mít přiraženou hlavu v opěrce, rukama budeš svírat dřevo a vyceněná kočka na airbagu se ti bude smát, to už budeš mít rychlost kolem 160 a budeš si myslet, že kočka ukázala to nejlepší, ale pak nabere druhý dech a nezadržitelně začne opět mohutně zabírat a deformovat ti stejně už moc ne vnímající mozek. Brzdy se zakousnou, CATS zajistí aby se kočka zapřela v kolenech a pak jí jen nadhodiš do zatáčky a posléze ještě utáhneš a opět jí šlápneš na krk. Uch, 360 koní v Jaguaru je prostě 360 koní v Jaguaru... ke všemu se to auto chová nenuceně, lehce, hravě mrštně, člověk má pocit, že si s ní může jen tak pohrávat pro radost a ke všemu za všech okolností se tváří až děsivě spokojeně. U XJR člověk musí vnímat auto, ne, že ND asi budou něco stát a že to rozhodně není ekonomický auto.



    Na XJ6 zapomeň, šelma začíná na XJ8. Popřípadě u double six :-) No a fajnšmekři s vytříbeným vkusem si kupují Daimlera.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.03  18:17

    « Re: ojetá kočka..

    a jasný, že ukážu:-) nevím jestli si dám dárek už na vánoce:)...možná hned z koncem zimy....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.03  18:14

    « Re: ojetá kočka..

    díky za skvělej popis pocitu z jaga:) to vypadá pomalu jak nějaký PR z automagazinu:) XJR je jiná kočka, mám na stole nabídku tohodle kusu v černý metalize r.v. 99 za 650t. 72 t na tach. ale myslím, že bude stačit i XJ 6 či 8 o sto tis míň. tohle auto si koupím asi za každou cenu, jsem o tom rozhodnutý čim dál víc, asi ne novýho:) tak vysoko nevidím, ale prostě risknu starší kus, snad to výjde.jinak stěma 120....samozřejmě musím zjistit i to kolik to dá, ale nejsem řidič, který se silným autem na někom visí a bliká...věř mi, že spíš budu těch 130, jo tempomat, dobré kuřivo, hudba, to se dobře cestuje:)to si chci splnit....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.10.03  13:43

    « Re: ojetá kočka..

    No jinak když si otec mále koupil Jaguara, tak nám dealer říkal, že díky absenci oficiálního zastoupení na východních trzích je téměř 0 zcizitelnost těch vozů. Od začátku působení oficiálního zastoupení v ČR nebyl ani jeden Jaguar zcizen, což je poměrně slušný argument a to i pro pojištovny u kterých je pojistka vzhledem k ceně auta velmi rozumná a ještě se podstatně snižuje s instalcí Sherloga.



    Jinak "řídící jednotka" do Jaguara stojí podle prodejce 700.000 Kč, vysoká cena je nastavena schválně aby nebylo výhodné si opatřit jinou ŘJ a tu pak přehodit a auto tím odcizit, či zprovoznit. Jinak prý opět dle prodejce se v případě neautorizovaného pokusu o nastartování ŘJ automaticky znehodnotí a auto se tak stane nepoužitelné. V tomto případě je pak cena ŘJ zcela normální, protože se prodává na registrovaného majitele Jaguaru do registrovaného auta za zničenou. Jinak to jsou slova dealera, takže nemůžu odpřísáhnout jejich úplnou pravdivost. Nicméně faktem zůstává jejich 0 riziko zcizení.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…