Nejlepší ojetina (spolehlivost,dostupnost ND ...)
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: bazarovka
No, deziluze je dokonalá :-(. Podle toho, co píšeš, tak koupit v bazaru něco s těmi parametry, které jsem tady uvedl, je hotová sebevražda. Tak aspoň ještě tohle: ma smysl jít do dieselu nebo je to fakt takový risk, jak všichni tvrdí (v tom smyslu, že když to klekne, a ono to klekne, tak se nedoplatím)? -
« Re: bazarovka
graver: Vydrz 4 roky a celkem 10000 km, nebo 4 roky a celkem 400000 km - to je dost rozdil. Zkus nad tim popremyslet i z tehle stranky - co te bude stat nutna rocni udrzba. Pochop, ze pokud chces koupit dobre (nebo aspon nechces koupit spatne), musis tomu venovat dost casu a ty nejcastejsi figle proste stejne nepoznas - pretoceny tachometr nikomu nedokazes, kolik zere motor oleje taky divanim nezjis, muzes poznat opravu bouracky, ale uz tezko poznas, jaka to byla rana. U 11 let stareho auta jsi v bazaru na hodne tenkem ledu. Takze na tvem miste bych misto rozeznavani figlu hledal auto, u ktereho je pokud mozno jiste, ze na nem nikdo zadne figle nezkousel. Proto ti radim spis inzerat, nez bazar (kde pri koupi podepises, ze auto za 100000 je tesne pred rozpadem a ty jsi si vedom, ze musis zgeneralkovat uplne vsechno :-((). Hledej neco, co nemelo 50 majitelu, idealni je 1. - 2. majitel, ja osobne bych se obloukem vyhnul VW (mas velkou sanci, ze koupis za draho plecku tesne pred smrti), jedna z moznosti je felicie, tam je z ceho vybirat, dost je jich i s LPG a da se najit slusny kousek (tak do 100000km-dolozitelnych!, s pravidelnym servisem - majitel vi, kdy se naposledy menil olej a rozvodak). Do zahranicnich aut bych asi nesel, v tehle cenove kategorii jsou to velmi casto dovezene bouracky, ktere hodne jezdily uz venku a tady taky nestaly (ale na tachometru maji maximalne 150000km :-)). Pokud nemas zadneho znameho dobreho mechanika, tak na udrzbe takoveho auta vykrvacis. -
« Re: bazarovka
Rozmyslet co? To, ze na to specham, neznamena, ze budu mit za dva tydny vic prachu :-(. Nebo si mam vzit karu z pujcovny a zacit hledat znamyho automechanika :-)? Nejde o to, ze bych nevedel, co koupit. Proste jen hledam nejlepsi pomer cena/uzitna hodnota a za ty prachy je to dost tezky... -
« Re: bazarovka
Cena do 90k, stari do 11 let, benzin 1,6 - 2,0, 4-5dver., vydrz aspon 4 roky :-).
Ale o tom to neni. Problem je v tom, ze to specha, nemuzu jit do inzeratu a zadneho znameho automechanika nemam (kdybych mel, ptam se jeho, ne tady). Takze proste potrebuju znat aspon ty nejcastejsi figle a vedet, na co se divat. Smecko muzete koupit za 100k i za 300k. Nejde mi ani tak o znacku (klidne beru itala nebo korejce) ani necekam nic zvlastniho - ma to byt rodinne auto. -
« Re: bazarovka
graver: nepises kolik na to mas penez ani jak dlouho si to auto chces nechat a kolik asi na nem hodlas za tu dobu najet. Kdyz uz si chces neco koupit takhle narychlo, tak nejdriv si ty bazary vsechny prolez sam a vytipuj si par kandidatu a pak se tam vrat a sebou vezmni nejakeho znameho, ktery se v autech opravdu vyzna - nejlepe dobreho automechanika - ten ti taky rovnou rekne, jak je na tom ktere auto s naroky na udrzbu. Jinak dost pravdepodobne koupis nalesteny vrak. Dalsi moznost, projdi inzeraty a kup neco naprimo - jednas primo s majitelem a dozvis se neco o historii a udrzbe auta, dostanes nejake ND nebo ukecas slevu, navic vetsina normalnich lidi nema velkou praxi ve lhani z oci do oci. -
« Re: Jedině Mercedesa
To Zadek524: To že jezdí je jen zásluhou neustálého cpaní peněz do servisu. Nejhorší na tom je, že to auto vždy pozná, když jsem při penězích a hned se něco posere. Na delší štreky do zahraničí (a to jsem jezdil hodně Německo) se s ní už bojím. Ten motor je dost choulostivý a párkrát jsem doplatil na to, že jsem něco podcenil (ucpané trysky = propálený píst atd.). Časem už podle zvuku poznám, že se blíží nějaká pohroma. Prostě to není auto pro bordeláře a nestačí do něj jen lít kapaliny. -
« bazarovka
Moje stará kára odešla dřív, než jsem čekal, takže stojím před nutností vzít něco z bazaru. Musím to udělat dost narychlo (během víkendu), takže prosím o pár rad a tipů - na co se dívat, na co si dát bacha, klasické znaky bouraček a slepenců, co o čem vypovídá, zkušenosti atd. Pokud má někdo tip na autobazar v Brně (ať už + nebo -), nechť se podělí.
díky
john -
« Re: najeté km
teď mám taky Golfa III , ale jen TD (55kW) - koupený v ČR, najeto originál 180 tis. A když jsem to nedávno porovnával s kámošovým TDI z německa, který už toho má evidentně dost za sebou (na tacho - 135 tis hahaha). Předjížel jsem ho, kdy jsem si vzpomněl. O jízdním komfortu ani nemluvím. Ale chci ho prodat , chtěl bych něco TD, TDI, TDCI, v automatu. -
kostey 04.09.03 16:46
« Re: K té Sieře...
jo souhlasim s tebou. Ty jednaosmičky fak některý vypadaj jako po pohřbu ale taky existuje pár pěknejch kousků o který se lidi fakt starali a teď jezděj pořád výborně... Nevim jestli jsem to tu už psal ale ta moje sirka r.v. 85 1.6 benzin co me stála 20000 a má najeto 350t a měla už přesně 10 majitelu mi pořád jezdí a ted semnou projela kompletně celou západní evropu včetně španělska... -
"-- skrytý --" 04.09.03 15:20
« najeté km
dělám do Citroenů, hodně se sem vozily z Belgie. Většina těchto aut má na tacho 250-350 tis. km. U žádného auta, dovezeného do Čech jsem však tento počet km neviděl, najednou všechny měly kolem 100 tis. Tak si zbytek domyslete - ať se pak nikdo nediví, když se mu auto sype - vždyť má najeto bezmálem 400 tis km, byť bylo servisováno. To platí např. i u Citroenů pro "plebs" - typu BX, ZX apod.
To samé je u novějších aut vyšší kategorie - kdo si koupil např. novější XM 3,0 nebo 2,5 TD má za 3 roky najeto 250 tis, jen to fikne, vyjímky nejsou ani 150 tis za rok. Kdo ty auta vidí v reálu, dovede si udělat obrázek. Nemám nic proti najetým km, ale musím vědět kolik km to má a co to bude obnášet do budoucna. Skoro všechny auta mají servisku, kdo vám tady tu orig. servisku v Čechách dá? Jen poczivý dovozce a takového aby asi pohledal. Je mi těch kupců líto, co si kolikrát koupí za poslední "ušmoulané" peníze a s čím pak přijedou do dílny. Ale je to trh a kdyby ty auťáky bez SK s přetočenými tacho nikdo nekupoval - tak to asi dovozci nebudou dělat.
A s jakýmkoli dílem se můžete rozloučit kdykoli - na novém TDi VW mi odešlo turbo při 30 tis - při "normálním, vlídném" zacházení. -
"-- skrytý --" 04.09.03 08:16
« Re: co Golf 3 1.9 TDi
Zadek: no, přeci těch 5 let jen stály v tom bazaru :)))) A nebo, přeci "to auto měl náš děda, on s tím moc nejezdil, jen jednou za měsíc na chalupu, a teď už se bojí jezdit, tak to prodáváme..." - kolikrát už jste kdo tuhle pohádku slyšel? Občas mám pocit, že v týhle zemi naprostou většinu aut vlastněj důchodci, a vůbec s nima nejezděj :)))) Jen je mi pak teda divný, proč jsou za a) furt všude zácpy, a za b) proč jsou ty autza napsaný na syna, vnuka či jiného příbuzného, a ne na toho dědu? ... -
« Re: co Golf 3 1.9 TDi
Pokud je to poctivejch 99tkm, pak je to super, ale neverim tomu.
To Spirit: Spis bych rek, ze ty auta maj najeto vetsinou kolem 120-130tkm. Je me trochu zarazi, ze ty stejny modely mivaly najeto stejne mnozstvi km i pri prodejich pred peti lety. Jak jen je tohle mozne...???:-))) -
« K té Sieře...
To Kostey: Mysliš, ze jiny auta jsou jako kanony nebo ostatni Siery? Podle me je Sirka velice zdarily, oblibeny a vytrvalostni vozidlo do nasich podminek, ale tu TD, to je fakt nestesti. Jak je vidim po ulicich a na krizovatkach, ze vsech se huli, maj vychlastanej zvuk...