Spořič paliva FuelMAX
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« A co si položit otázku jinak?
Pánové, kdyby všechny tyhle zázraky fungovaly, máte pocit, že by po nich výrobci automobilů neskočili? Myslím, že by pak mohli vykřikovat "naše auto je úspornější" a měli by nějaky náskok před konkurencí. Že se tak nestalo, asi dokazuje, že tyto všechny "zázraky" nefungují. -
« Re: FuelMAX
Nemám sice zkušenosti s tímto zázrakem, ale snad bych mohl k debatě o spořičích paliva také s něčím přispět. Na firmu příšlo asi v roce 95-6 nevím již přesně rok pozvání od jedné zahraniční společnosti, která má vynikající výsledky v oboru zušlechťování a úspor paliv. No tak jsme vyjeli.K našemu podivení se jednalo o jednoho nebo dva maďary, kteří ,jak tvrdila jejich česká spolupracovnice mají celosvětový patent na zařízení upravující paliva působením magnetického pole s využitím speciálně vyvynutých pernamentních magnetů a jejich skládání do nejvhodnějších tvarů dle druhu media na něž mají působit.Jeden z těch dvou ( já takovýmto lidem soukromě říkám NOSIČ SVĚTLA ) nějaký doktor,kandidát maďarských věd a vynikající teoretický fyzik k nám měl přednášku na níž jsme se dozvěděli že to funguje a pokud by nám to měl vysvětlit, museli bychom ovládat alespoň základy kvantové fyziky a stejně by to bylo moc nadlouho.
Pak druhý z pánů nám vysvětlil dopady jejich vynálezu na plynárenskou společnost v Maďarsku kde díky masovému zavedení došlo k asi 20% úsporám plynu a tím i k radostnějšímu a spokojenějšínu prožívání všedních dní u těch obyvatel jenž si zakoupili a zamontovali jejich výrobek ke svým plynovým kotlům. dále pak-
Americká armáda jejich patent využívá na autech a díky jim se snížila spotřeba o 15% a budou to zkoušet i na letadlech. A pak nám byl předvedem Žigul na němž byl spořič instalován a který jezdil údajně za 5 litrů po městě, mimo ještě úsporněji. Byli jsme tam samí dá se říci že rozumní lidé a po předvedení toho vozu, který nešel nastartovat a musel se roztlačit, pak odejel se zvukem hodným AERO-cililink, jsme se shodli že toto auto jezdí za 5 jen s pomocí boží a nějakého zázraku.Ale zázraky se určitě dějí jak jsme svědky v našem státě téměř denně a tak jsme se nechali zlákat na předvedení ( už to, že jsme se nechali zlákat byl zázrak )v praxi.
Zázrak se konal na kotelně v Sušici - jak se dělali sirky, nebo ještě dělají? Kotelna se třemi stejnýni kotly stejnou spotřebou plynu na kotel a velmi přesným měřením spotřebovaného plynu.
Pan profesor, kandidát maďarských věd si namátkou vybral jeden z nich. Dva mezitím přibyvší maďarští technici(firma se rozrostla) zdemontovali přívodní potrubí a začali lepit a skládat magnety v množství a tvaru určeném již zmíněným profesorem. Nejsem sice plynař, ale pánové z oboru je chtěli lynčovat kvůli nečistotám v potrubí které čistili šmirglem a nějakým dalším maďarským specifikám. Ale zamontovalo se a proběhl zkušební jednoměsíční provoz. Dopadlo to úspěšně, kotel přežil, byl schoný dalšího provozu, ale neušetřil ani kubík plynu, zlepšení spalin se taky neprojevilo jinými slovy - neublížilo to ničemu.
Tento výrobek se jmenoval tuším PETROLBUSTER nebo tak nějak, už je to nějaký pátek.
Po této zkušenosti mám již předem odestup k zázračným věcem, které nám přinášejí takoví nosiči světla a nevěří a nevěřím.
-
« Re: Fuelmax? Slabota!
Jo! To je vono! To jsou ty karty, jak je rusi Ti mimozemstani. A navic - jejich prostrednictvim chteji ovlivnovat lidi! BACHA NA TO!!!
Jen tak mimochodem - oni tomu opravdu veri i Ti zavodni jezdci. Pritom maji (doufam) alespon predstavu o tom, jak stroje, s nimiz zavodi, funguji. Nerozmluvi jim to asi ani technici, co je stavi, pokud tomu sami neveri.
Jenom nechapu, proc se tam ohaneji nejakymi falesnymi testy. Ja osobne, bych proste tvrdil, ze se opotrebeni motoru snizi, zivotnost zvysi, spotreba klesne, ale neda se to zmerit, protoze veda jeste nedosla tak daleko, aby se daly ucinky toho rezonatoru zmerit. :-))) -
« Re: Pekný podvod
to login: Jsi asi chorbný optimista pokud jde o vzdělání lidí - viděl's už někdy "Nikdo není dokonalý"?na druhou stranu: spousta lidí potřebuje nějaký talisman - plyšáka, měsíční kámen, prstýnek po prababičce, tak proč ne FuelMax, když jim to udělá dobře...A na třetí stranu: pokud jim ten talisman udělá až příliš dobře, můžou se začít cítit na silnici jako příliš "king" - a to bych je nechtěl potkat ani na parkovišti za kostelem, naož na dálnici... -
« Re:
to login: jsi asi chorobný optimista ke vzdělání lidí - viděl's už někdy "Nikdo není dokonalý"?Na druhou stranu - a přivedla mě na to ta myšlenka s kartama na vesmírnou energii - spousta lidí potřebuje nějakej talisman (plyšáka, měsíční kámen, prstýnek po prababičce....). Pokud jim to udělá dobře, tak ať.A na třetí stranu: pokud jim talisman udělá až příliš dobře, můžou se cítit na silnici příliš "king" a pak bych je nechtěl potkat ani na parkovišti za kostelem natož na dálnici... -
« Re: Pekný podvod
V tom pripade by kazdy stredoskolak musel hned na zacatku pochopit (a na to staci i ZS), ze je ten sporic paliva nesmysl. A o presvedcovani lidi, kterym uz je to jasne nejde. (vsadim se, ze to neni jasne ani mnoha vysokoskolakum s technickym vzdelanim - neni potreba, staci logicke mysleni) Tohle je totiz vec psychologicka a ne technicka. Na pitomosti plati jedine jednoduche argumenty (neni potreba nic zduvodnovat).
V tom je prave ten vtip - prodavaly se dokonce i karty, ktere cerpaly vesmirnou energii (nebo kyho certa co), daly se k motoru a tomu stoupl vykon. Pouzivala to dokonce i posadka na zavodnim tahaci (Praga). Proti tomu se rozumne argumentovat neda uz vubec. Pokud teda nekdo nepovazuje za rozumny argument, ze tuto energii rusi negativni mimozemstane a muze tudiz dojit naopak ke snizeni vykonu a spotreby. Majitele karet si mimozemstane eviduji a potom je unaseji do svych lodi. -
"-- skrytý --" 12.05.00 07:49
« Re: Pekný podvod
Nesouhlasím. Pohoda musel přeci alespoň částečně vysvětlit proč je to blbost. Každý středoškolák jeho příspěvěk musí pochopit. Pokud ne, tak jak tu školu absolvoval? Tento příspěvěk zase jen vyslovuje názor. TO JE CHYBA! MUSÍME NÁZOR ZDŮVODNIT! Pánové, až budou vysokoteplotní supravodiče, tak se budeme mít jako prasata v žitě a celosvětové hospodářství bude někde úplně jinde. -
« Pekný podvod
Skúsenosti minimálne dvoch mojich známych potvrdzujú, že je to pekný podvod (úspora blízka, alebo rovná nule). Osobne si myslím, že reklama je peknou zmesou poloprávd a lží. V návode je dokonca uvedené, že zariadenie musí byt na kovovej rúrke, nie na gumovej! Už ste videli pôsobit magnet cez kovovú tieniacu prepážku? Supravodivý magnet? - snád len elektromagnet, ale v prípade pernamentného magnetu je to len vtip - ale dost zlý.
Ani ako nápad to nie je nové. V rozvodoch kúrenia sa už dost dlho používajú magnety, ktoré však majú za ciel zmenšit usadzovanie minerálov na stenách potrubia. Tu však sú magnety v priamom styku s vodou (sú vo vnútri rozšíreného potrubia) a toto zariadenie skutocne funguje. -
« Re: FuelMAX
Ten Pohoduv prispevek je prave naopak spatnej. Takovyhle problem, se nesmi moc pitvat - rozumi tomu zase jedine odbornik, kteremu je to stejne jasne (maximalne se nahrava troubovi, co sepsal ten nesmysl o neodymech, katalyzatorech, stepeni uhlikovych retezcu a spol.).
Spravne to ma vypadat takto:
Fuelmax je podvod. Zadne palivo nemuze (a to ani teoreticky) usporit. Supravodice za provoznich teplot motoru nemohou fungovat a ostatni uvadene vlastnosti tedy nemuze tento vyrobek mit. Jedna se pravdepodobne o kus obycejneho zeleza, za ktery chce prodejce skoro dva tisice (nebo kolik). -
« Re: FuelMAX
no paráda: větší kravinu jsem nečetl ani nepamatuju! Takže popořádku:Těžko to bude supravodivé, tj. s el. odporem limitně se blížícím 0 - technicky neřešitelné za provozních teplot, při tomto odporu: jaké by byly provozní hodnoty napětí a proudu?? Jak toto magnetické pole ovlivní jakoukoli další elektroniku v autě?Těžko to bude působit jako katalyzátor (štěpící uhlovodíkové řetězce), protože pojem katalyzátor označuje principiálně cosi totálně jiného, než co se tam popisuje - katalyzátor vstupuje do reakcí a po jejich skončení z nich zase vystoupí - je-li neodym oddělen palivovým potrubím, těžko může do reakce vstoupit.Zařízení má zřejmě působit na stejném fyzikálním principu, jako je výroba "živé" tj. biologicky aktivnější vody: projde-li voda silným magnetickým polem, rozruší se částečně vodíkové můstky (které dělají z vody kapalinu a ne plyn) a voda ochotněji vstupuje do fyzikálněchemických procesů v organismu rostliny i živočicha včetně člověka - vodíkové můstky se však kompletně obnovují zahříváním vody - progresivně se vzrůstající teplotou. Zahřívání vody na rezonančním principu je záležitost každé mikrovlnné trouby. Takže principiálně může existovat zařízení, které bude chtít u paliva využívat právě zmíněného principu. Je možné, že rezonanční frekvence neodymu odpovídá rezonanční frekvenci uhlovodíků (ale kterých molekul?) v palivu; je možné, že je lze takto energeticky relativně úsporně zahřát - a podpořeno navíc magnetickým polem - může docházet ke snadnějšímu a dokonalejšímu (menší výskyt mikrokapiček) zplynování paliva. Potud ano. Otázka je, co se z takto zyzikálně změněným palivem stane při dalším průchodu palivovou soustavou - větší efekt bych proto očekával u karburátorových motorů než u vstřikovacích čerpadel, kde je palivo podrobeno jiným silným fyzikálním vlivům, které by dle mého zcela laického názoru podstatně eliminovat účinek FuelMaxu - všimněme si, že u diesla (kde je jiné složní paliva, vyšší provozní tlaky aj. je deklarovaná úspora poloviční). Ale podle mého názoru rozhodně nejde o supravodivost (byla-li by zvládnuta za takto provzních teplot, praktické využití by bylo rozhodně rozšířenější - např. silnoproudy v elektrárnách). A přitom je to tak dokonalý supravodič, že ani nepotřebuje zdroj proudu: připojení do el. soustavy vozidla. A rozhodně nejde o katalýzu. Jsou proto na fuelmax.cz podle mého používány vědecky znějící, avšak zde zcela lživé pojmy, které tedy svědčí o nedůvěryhodnosti celé nabídky. A v tomto světle vidím i deklarované 10-20 %ní úspory paliva. Konečně si také všimněme nutného nainstalování "co nejblíže vstřikovacímu čerpadlu" - pár cm umístění může mít podstatný vliv na účinnost (!jak z toho vyplývá - a je to jistě důvod pro odmítnutí vrácení peněz v případě, že se nedostaví deklarovaný efekt!) a procesy ve vstřik. čerpadle již tak zhoubný vliv nemají? Takže osobně bych v tomto stadiu úvah očekával úsporu paliva v rozsahu do 3-5 % (pokud vůbec). To se ale mj. určitě vejde i do odchylek v přesnosti čerpání (měření načerpaného množství) paliva, navíc v kombinaci s psychologickým vlivem na řidiče: zainvestoval a bude si hlídat spotřebu, tedy bude podvědomě jezdit s 'lehčí nohou' - a kolik dokáže uspořit styl jízdy, je známo - odtud i úspěch v autech na plyn. Takže, pokud je vůbec nějaký efekt tohoto zařízení, očekával bych ho objektivně (po vyloučení všech dalších vlivů) asi tak do 1, nejvýše 2 %. Takže to je jako jezdit k pumpě, kde mají benzín asi tak o 20-40 hal/litr levnější - takže se zařízení může zaplatit (pokud vůbec) po natankování necelých 7000 l benzínu, tj. při spotřebě řekněme 7 l/100 km po ujetí asi tak 100 tis. km - to ujede průměrný řidič asi tak za 3-6 let. Jakou že to má životnost??? - prostě investice jako rybí stehno!!
Cim vice se uvedeni "nosici svetla" zastituji svetovymi kapacitami,ohabeji tituly,tim vice to smrdi.(z uvedeneho serveru: Mimochodem,Universita v Minnesote Vam titul Ph.D. udeli i jako cizimu statnimu prislusnikovi,za patricny obnos a obhajobu cehokoliv - treba vlivu astralnich paprsku na spotrebu Becherovky na Uradu vlady CR.Vim co pisu).
Podobne nesmysly uz zaplavily nasi zemi v sedmdesatych letech,po ropne krizi,ktera nam diky Sovetskemu Svazu pry moc "neublizila",lec zvysila cenu benzinu z 2.30 Kcs na neuveritelnych 4.30 Kcs.Podobni vykukove zacali podle rady na sve tehdejsi Ziguly,S 100 a prvni S 120 montovat sporice.Svet Motoru provedl test(jeste mam ten casopis schovanej).Nenamerili nic u 3 pricipialne odlisnych vyrobku(safra,jeden byl z Madarska).
Cely efekt ropne krize byl ovsem nastartovanim snizovani spotreby primo vyrobci automobilu,vcetne Ameriky.Je pryc doba 25 l/100 km u 5-8 l monster,dnes 5 litrovy osmivalec vezme 10 l/100 km(letos v kvetnu,Chicago,Cadillac De Ville,4,6 l,320 koni).
Nabeh procesoru,GDI,dieslu ma stejny ucinek.
Jsme bohuzel na vzestupne casti krivky,nez se to projevi u aut,jeste si pockame.Ale prijde to.
Nebude to ovsem reseni samanske,ale systemove.Zaplatpanbuh to neridi lide z nasi vlady.Tyka se to cele Evropy(minimalne).
.....Je to bohuzel stejny mechanismus,kterym stale dalsi a dalsi obeti mizi v kampelickach,rizikovych fondech,nalakani na stale stejne blbe a nerealne sliby.
Rikaji si,no je to divny,ale co kdyby!?