Elektromobil
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« nabídka materiálu
hezké léto.
jak jsem slíbil ,plním. Nabízím:
motorky 12-24 V 60-120W
motory 12000W stg 7ks
ležatá kola, jako nosiče pohonu el.kola-třístopá
regulátory 12-36,ev.48 volt100-400A
motor Lynch zabudovaný v kole 3,5x8
Permmotor NSR
nábový motor,bezkartáčkový i s regulátorem-různé výkony i otáčky
tříkolky Miniel, City-el.
Zvu nás na potlach na autosalonOlomouc, chci tam jet po ose. -
« Re: Elektropohon
Kamos ma elektrokolo postaveny z normalni skladacky ... Na prednim kole ma pridelanej elektromotor, na zadnim nosici autobaterku. Ovladani rychlosti bosakem na riditkach ( asi dve polohy ) Jezdi to asi 15 km/h, dojezd cca 20km .. Presnejsi detaily neznam, odbornik na elektroniku nejsem, ale muzu se vyptat. a podivejte se na elektromobil.kgb.cz -
« povídka ze živita elektromobilisty
Dámy a pánové, (předpokládám, že pod pseudomymy jsou i muži) se zájmem jsem si přečetl všech 120 příspěvků Vaší kavárny,a to hlavně díky deštivému počasí :-(
Rozhodl jsem se proto, že také něčím přispěji.
Nejdříve něco o sobě: právě v neděli jsem oslavil kulaté narozeniny, jsem ženatý a má manželka mi umožňuje
věnovat se mé práci, která spočívá ve vývoji a propagaci elektromobilů. Každoročně vystavuji na autosalonu v Olomouci a od roku 1994 na Autoshow-Praha mimo jiné akce např. Hoby Č.Budějovice a výstavy regionálního významu. V osmdesátých letech jsem měřil své schopnostii se světem ve švýcarském Emmenu, kde se mi podařilo konečně zvítězit v roce 1989. V současné době mám několik elektromobilů a materiálu, který již asi ani nestačím zpracovat. Bude-li zájem zveřejním seznam.
Protože Vaše příspěvky jsou většinou v zábavném stylu, přidávám jednu povídku ze života:
„ Zase jednou musel tatínek odjet a aby to nebylo malému, tříletému Kájovi líto, nechal ho i s jeho tříkolkou, která byla samozřejmě na motor, svému osudu. Kája se nenudil, rozoral mamince zahrádku, zajel se pochlubit do školy starším kamarádům, navštívil i babičku.Po vejprasku od maminky,která se vrátila z nákupu a viděla tu spoušť se pustil do slalomu mezi stromky na zahradě.
Když se taťka večer vrátil,byly slzičky už opět ty tam a Kája musel tatínkovi ukázat, že i když sám nalejval naftu přesně tak,jak to tatínek dělává, tříkolka nejede. Taťko ploč?? Tatínek zprvu zvážněl, když začal přemýšlet, kde honem vymyslí nějakou jinou použitelnou baterii pro Kájovu tříkolku, ale když si představil jak Kája otevírá víčka nádrže a trychtýřkem a hrníčkem nalévá novou energii do akumulátoru, byl hrozně rád, že to dopadlo alespoň takto…“
-
« Pb baterie
Olověné baterie na Beta-caru stojí kolem 100 000,- Kč, ľivotnost mají 1000 nabíjecích cyklů. Na jeden cyklus se dá ujet 100km. Tzn., ľe 1 km jízdy s EV vás vyjde na nějakých 1,50 Kč (ľivotnost baterie + elektřina + daląí výdaje).
To by se uľ mohlo rentovat...
P.S. Nevíte, jaký se platí povinný ručení na EV? -
« Re: Přihlášení EV
No právě. Čecháčkům odjakživa nestačilo, když bylo něco homologovaný někde jinde. Muselo to jít do výzkumáku a tam se to zkoumalo a zkoumalo. Hlavně že měli pomazaný hlavy co dělat. Vynalézat už vynalezený, to je to, co nám jde. A pokud možno to vylepšit tak, že to přestane fungovat. Mě stačí jen ta buzerace kvůli tomu, že nemáš na oknech napsaný to, co tam naše předpisy vyžadují. A nejsou to jen okna. Je úplně jedno, že se jedná v mnoha případech jen o ten nápis, ale pokud tam není, tak to nevyhoví. Jó, byrokracie, to je náš národní zvyk. -
« Re: Přihlášení EV
Při dovozu by to mělo bejt stejný jako u klasickýho auta. Schvalování technický způsobilosti se řídí vyhláškou 102/1995 Sb. kde je i upřesnění technických podmínek pro elektromobily (§94,95). Obecně musí splňovat podmínky, které stanoví tato vyhláška pro příslušnou kategorii vozidel s výjimkou ustanovení, která nejsou slučitelná s elektrickým pohonem. Takže podle mě by dovoz neměl bejt velikej problém. Ale známe to... Zajímavý to musí být s emisní kontrolou, kterou budou určitě taky vyžadovat. -
« Nissan HYPERMINI
Reálná alternativa pro 21. století.
Žádné emise.Neskutečně tichý provoz.Minimální spotřeba energie.Schopný zvládnout celodení ježdění na jedno nabití akumulátorů.
Maximální rychlost 100km/h.
Sériovou výrobou by byl přístupnější většímu okruhu zájemců(nebylo by jich málo).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
www.perm-motor.de - Perm Motor GmbH
www.lynchmotor.com - Lynch Motor
[odkaz] - odkazy na výrobce elektromobilů
Ty URL nejdou udělat jako odkaz, neb je to zakázané, takže sorry. Metoda Cut&Paste to jistí ...