Shell V-Power a jiná "lepší" paliva

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.01  16:13

    « Re: Ach jo

    jaky je cenovy rozdil a jaka je uspora paliva ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.01  15:39

    « Re: Ach jo

    Víš, ono to asi pomáhá v celém spektru otáček. Díky tomu, že mám přímy vstřik a citelný nárust výkonu u 3.500ot/min, tak tam to pociťuju nejvíc. Dnes jsem tankoval opět V-power a čím dál víc se mi to líbí. Ten rozdíl tam fakt cítím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.02.01  12:04

    « příspěvek do diskuze

    za prvé toto téma tu již jednou bylo, koukni do archivu.

    Za druhé já osobně jezdím už celkem dlouho hlaně ně V-Power a jsem spokojenej. Co se týče výkonu, tak to vážně nijak zázračně neovlivní a těžko se to dá změřit, ale mám pozitivní zkušenost co se týče spotřeby. Když vemu V-Power, tak ujedu o řádově 80km na nádrž víc. Ostatní výhody nejsem schopen posoudit objektivně.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.02.01  09:53

    « Re: Ach jo

    to huf: já mám tedy trochu opačnou zkušenost, po trochu delší jízdě to auto (toyota corolla) bylo naopak živější už od nižších otáček. ale někdo už mi tady kdysi vysvětloval, že se podle stylu jízdy změní kompresní poměr, takže to teda není benzínem. nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 26.02.01  07:53

    « Re: Ach jo

    STP oct booster = drahy a ziadna citelna zmena, na mojom aute. Vpower = plynulejsi chod motora a viac bodov na Smartcard :)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.01  13:35

    « Re: Ach jo

    Pak by možná stálo za to porovnat to ještě s palivem, obohaceným přípravkem +Octanbooster (třeba od STP).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.01  11:08

    « Re: Ach jo

    No tak to prrrrrrr. Ve čtvrtek jsem natankoval v Olomouci (musel jsem vyjet nádrž) V power při cestě na Petříkov (do Jeseníků) a z počátku jsem byl zklamaný. Jenže tak po vyjetí půl nádrže se to auto začalo jaksi brchat a záběr ve vyšších otáčkách byl o něco lepší. Nemám čísla, takže až bude pěkněji, tak změřím 0-100 a Vmax někde na Highway a pak se s Vámi podělím. vliv na spotřebu to asi mít nebude, protože s narůstajícím výkonem se mění i můj styl jízdy :o)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.02.01  08:47

    « Re: Ach jo

    Asi tady ten V-pover nikdo nepije :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.01  23:49

    « Ach jo

    Před pár dny jsem zkusil vyvolat diskusi o dlouhodobých zkušenostech s používáním benzínu V-Power. Ale nějak se nám ta diskuse zvrhla na předvádění co kdo ví o složitostech současných motorů. Ach jo.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.01  21:20

    « Re:

    I senator 90 to měl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.02.01  18:59

    « Bez nadpisu

    To měly i Toyoty Camry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.02.01  18:09

    « Re: Re:

    Některý krámy, jako například Mercedesy měly ještě do nedávna pro použití benzínů s vyšším oktanovým číslem přepínač režimu podle druhu použitého paliva.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 23.02.01  09:27

    « Re: Re:

    Pravdupovediac, o cidle na vypary som memal ani potuchy. Ten predradeny na turbe - to myslis acutuator? Vies, o Imprezach citam hlavne v english a tak niektore terminy v ludskom jazyku neovladam.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.01  23:05

    « Re:

    Velmi uspokojivá odpověď. Ne že bych to nevěděl, chtěl jsem jen vědět, zda tázaný ví o čem píše. Jinak, ten volnoběžný ventil mě pravda trochu zmátl. U moderních vstřiků (vím, že tam dříve byl) už by být ani nemusel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    22.02.01  22:32

    « Bez nadpisu

    No ono jich tam zase není tak moc: Průtokoměr, čidlo klepání, lambda, poloha klapky, volnoběžný ventil, poloha kliky, poloha vačky a přepouštění benzínových par. Na turbu ještě čidlo tlaku, solenoidní ventil pro klapku turba a předřadný ventil pro čidlo tlaku. Rozdíl mezi 95 a 98 můžou navíc ovlivňovat jen některé.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    22.02.01  20:30

    « Re:

    555> Jaké senzory máš na mysli? Co měří a jak?
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.02.01  12:46

    « Bez nadpisu

    Vyskumnici Shell sa dusovali, ze 95 Vpower je lepsi na akcel. nez 98. Ide o to, ci tvoj pocitac dokaze vyuzit vyssie okt. cislo. Pri mojom turbe hra ulohu lepsia schopnost odolavat detoncnemu spalovaniu pri benzinoch s vyssim okt. cislom. Pocitac /ECU/ ma mnozstvo senzovor, na zaklade ktorych vyhodnocuje, aka zmes bude namiesana. Pri slabsom benz. /a hlavne v lete pri vyss. teplotach/ zaregistruje zvnik detonacii a zmeni viacero hodnot /moze zvysit bohatost zmesi, stiahnut predstih,znizi pln. tlak.../. To zanmena, ze s vyssim okt c. mozem dosiahnut vyssi tlak turba a nedochadza k poskodzovaniu motora = tah, akceleracia,... Inou moznostou je vtrekovanie H2O.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.02.01  10:24

    « Re: V-Power - zkušensti po roce

    A jakej je rozdíl mezi N98 a V-Power 99? Je to znát?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.02.01  08:01

    « Re: V-Power - zkušensti po roce

    Spotrebu som neporovnval. Pred tym som jazdil na 98 od Aral. Robli som tak koli motoru - turba zboznuju vyssie okt. cislo, zabranuje sa detonaciam. V-Power je u nas 95-ka, ale necitim ziadny rozdiel, ani na akceleracii. Uz rok na neho jazdim a je to OK. Skoda, ze nepredavaju V-Power 99okt, ako v Madarsku. :(
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.02.01  22:27

    « V-Power - zkušensti po roce

    Poslední příspěvky na téma V-Power jsou rok staré. Má už někdo nějaké poznatky z dlouhodobějšího používání tohoto paliva?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…