Shell V-Power a jiná "lepší" paliva
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« příspěvek do diskuze
za prvé toto téma tu již jednou bylo, koukni do archivu.
Za druhé já osobně jezdím už celkem dlouho hlaně ně V-Power a jsem spokojenej. Co se týče výkonu, tak to vážně nijak zázračně neovlivní a těžko se to dá změřit, ale mám pozitivní zkušenost co se týče spotřeby. Když vemu V-Power, tak ujedu o řádově 80km na nádrž víc. Ostatní výhody nejsem schopen posoudit objektivně. -
« Re: Ach jo
to huf: já mám tedy trochu opačnou zkušenost, po trochu delší jízdě to auto (toyota corolla) bylo naopak živější už od nižších otáček. ale někdo už mi tady kdysi vysvětloval, že se podle stylu jízdy změní kompresní poměr, takže to teda není benzínem. nevím. -
« Re: Ach jo
No tak to prrrrrrr. Ve čtvrtek jsem natankoval v Olomouci (musel jsem vyjet nádrž) V power při cestě na Petříkov (do Jeseníků) a z počátku jsem byl zklamaný. Jenže tak po vyjetí půl nádrže se to auto začalo jaksi brchat a záběr ve vyšších otáčkách byl o něco lepší. Nemám čísla, takže až bude pěkněji, tak změřím 0-100 a Vmax někde na Highway a pak se s Vámi podělím. vliv na spotřebu to asi mít nebude, protože s narůstajícím výkonem se mění i můj styl jízdy :o) -
« Bez nadpisu
No ono jich tam zase není tak moc: Průtokoměr, čidlo klepání, lambda, poloha klapky, volnoběžný ventil, poloha kliky, poloha vačky a přepouštění benzínových par. Na turbu ještě čidlo tlaku, solenoidní ventil pro klapku turba a předřadný ventil pro čidlo tlaku. Rozdíl mezi 95 a 98 můžou navíc ovlivňovat jen některé. -
"-- skrytý --" 22.02.01 12:46
« Bez nadpisu
Vyskumnici Shell sa dusovali, ze 95 Vpower je lepsi na akcel. nez 98. Ide o to, ci tvoj pocitac dokaze vyuzit vyssie okt. cislo. Pri mojom turbe hra ulohu lepsia schopnost odolavat detoncnemu spalovaniu pri benzinoch s vyssim okt. cislom. Pocitac /ECU/ ma mnozstvo senzovor, na zaklade ktorych vyhodnocuje, aka zmes bude namiesana. Pri slabsom benz. /a hlavne v lete pri vyss. teplotach/ zaregistruje zvnik detonacii a zmeni viacero hodnot /moze zvysit bohatost zmesi, stiahnut predstih,znizi pln. tlak.../. To zanmena, ze s vyssim okt c. mozem dosiahnut vyssi tlak turba a nedochadza k poskodzovaniu motora = tah, akceleracia,... Inou moznostou je vtrekovanie H2O. -
"-- skrytý --" 21.02.01 08:01
« Re: V-Power - zkušensti po roce
Spotrebu som neporovnval. Pred tym som jazdil na 98 od Aral. Robli som tak koli motoru - turba zboznuju vyssie okt. cislo, zabranuje sa detonaciam. V-Power je u nas 95-ka, ale necitim ziadny rozdiel, ani na akceleracii. Uz rok na neho jazdim a je to OK. Skoda, ze nepredavaju V-Power 99okt, ako v Madarsku. :(