Shell V-Power a jiná "lepší" paliva
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Líh do nádrže
Nechcete náhodou do tý nádrže rovnou nachcat? Kdo má za těma všema alchymistama jezdit a fetovat ty příšerný smrady, který produkujou. Že je cítit za náklaďákem připálený hranolky, to už jsem si zvykl, ale technickej benzín, líh, xylen a kdo ví jaký další sajrajty? Moc to nepřehánějte. -
« V power
Tak som to natankoval aj ja. Co sa tyka vykonu, tak nejake navysenie som necitil. Co ma ale zarazilo bola spotreba. Isiel som priblizne 230 km a zdalo sa mi ze som toho spalil nejako prekvapivo malo. A to aj napriek tomu ze som bol dost nalozeny a najako som plyn nestrazil. Mozno je to ale len podvedomi pocit. Niekedy to skusim zmerat presne, t.j s tempomatom a pal. pocitacom a tu istu drahu aspon 3-4 krat. -
« Re: Ach jo
Tak jsem ho taky vyzkousel a nic moc. Mozna se motor necha trosku vice vytacet. Ale za ty prachy nevim jestli to stoji zato.TO.vici:mam stejny problem. Do auta bych potreboval lit minimalne SUPER (mam taky trosicku vetsi kompresi) a 98 je fakt daleko. Takze mam sundanej predstih a jezdim na N95.Je to slabota a zbytecne moc koni se pak v motoru flaka. Jak to resis ty? Neexistuji nejake prisady na zvyseni oktanoveho cisla? (ale takove ktere jsou dobre i v aute a ne jen v reklame).Vita -
« Re: Ach jo
jsem V-* nabral jednou a to rovnou plnou, tehdy stal 32,50. Bylo to jako by me nekdo celou tu dobu drzel za naraznik.... a kolega udelal stejnou zkusenost. Kdyby se tak vratil muj stary dobry Super 96..zase bych mohl pridat predstih... a nebo kdyby bliz nez 30 km prodavali 98ku... s kompresi 11,5:1 mi to na 95ku jezdi jen nerado..:o((( -
« Re: Ach jo
no ja jako dieselak nemuzu rict presne, ale V-power ma tu sakra vyhodu, ze je za dvojnasobek Smart bodu :-))) A protoze doposud jsme my dieselaci trestani za to, ze se body pripisuji za utracenych 25Kc a nikoliv dle slibovanych 1l=1bod, tak V-power je pro benzinaky nejlepsi (a kolega, co ho tankuje tvrdi, ze vykon je tak stejny, ale spotreba jde dolu o 5-10%). -
« Re: Ach jo
No ak ta zaujima cena Shell V-Power tak u nas je o korunu drahsi ako N95 a o korunu lacnejsi ako N98. (Ceny su priblizne, ale väcsinou to plati). A uspora paliva, hm, ja sledujem tak 0,2 litra/100km takze nejaka markantna nie. Ale zase motor ide lepsie do vyssich otacok a maximalka sa mi zdvihla tak o 10km. Mam Feldu 1.3/40kW BMM. Tankujem ho uz nieco vyse roka. Ale v jednej motoristickej relacii u nas robili test V-Power. Auto malo dva karburatory a dve nadrze. V jednej bol normalny benzin a v druhej V-Power. Takze dva valce isli na normalny a dva na V-power. Presli s nim 2000km. Ked sa pozreli na motor, bolo vidiet, ze tam kde bol V-Power, boli nasavacie ventile pekne ciste, a kde bol normalny benzin boli nasavacie ventile spinave (boli na nich usadeniny). Potom robili test, ze ponorili ventil do nadobky v ktorej bol V-Power a pekne bolo vydiet ako rozpusta usadeniny. Potom ho ponorili do normalneho benzinu a ten sa usadenin ani nechytil. Mimochodom bolo tam plno novinarov, co na to cucali. Takze to ma presvedcilo a od vtedy ho tankujem. Este tam hovorili, ze po priblizne styroch tankovaniach je motor precisteny. Takze ked tam potom date aj normalny benzin mal by ist tak isto, az kym sa opät nezaspini.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!