Shell V-Power a jiná "lepší" paliva
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 21.03.01 11:09
« Re: V-power racing
Tak v P6 Evropska uz ho maji taky nachystany. Cena tam jeste neni, ale je tam pekny plakatek, kde pisou, ze ma mit min 99 oktanu, dovazi se z nemeckych rafinerii a je vyvinut ve spolupraci s Ferrari. Az ho budou mit, tak bych to i pro srandu zkusil, jestli se mi z mojeho R19 1,8 16V stane Ferrari:-)) -
« Nova skusenost
Prvy krat som ho natankoval - auto malo najazdenych 9100km. Zatial mozem posudit len tichsi chod motora - aj ked ani to nemusi byt obektivne. Vzhladom na pocet najazdenych kilometrov, sa tah motora nezmenil. Uvidim, ako to bude so spotrebou. Potom dam vediet. -
« Re: Ach jo
Autak??? to je male auticko.
Je to Fiat 127 s motorem 1300 ccm - 75 koni.
Uz v originale je min. 96 okt. a doporuceni 98 okt. I neupraveny motor udeluje tomuto "prckovi" dost dobry zrychleni. Ted je snizena hlava a upraveny kanaly a vyfuk. Jeste bych chtel trosku predelat vacku. ...a opravdu tech 95 oktanu je malo. Vita -
« Re: Líh do nádrže
Rozhodne nejsem z tech co by experimentovali s "chcankama", muj puvodni dotaz znel, zda nekdo nevi o necem, co zvysuje oktanove cislo (mam motor s vyssi komresi) a N98 neni vsude. Jinak pokud si vzpominam ze zaklani skoly, tak spalovanim lihu vznika H2O a CO2 a nevim co by na tom melo smrdet. Mejte se Vita
P.S.:nechci tady rozebirat co smrdi a co ne? Mam opravdu zajem o to abych dokazal vyuzit maximalni moznosti motoru - aditivovany / vysokooktanovy benzin.