Shell V-Power a jiná "lepší" paliva
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
- V-Power 10.04.2000 10:29
- V-Power 10.04.2000 12:05
- Bez nadpisu 11.04.2000 18:59
- VYSVĚTLENÍ 13.04.2000 21:28
- Bez nadpisu 17.04.2000 15:50
- Nepoznal jsem rozdíl 07.05.2000 16:59
- Bez nadpisu 09.05.2000 12:41
- zima a benžín Volnoběh 15.05.2000 21:39
- Ještě pár řádek 20.05.2000 00:00
- Bez nadpisu 21.05.2000 00:00
- Propočty 22.05.2000 23:20
- má cenu přitlačit za V-power anebo nahradit N95 s N98 29.05.2000 14:04
- Bez nadpisu 12.06.2000 11:15
- V-power u meho vozu funguje. 23.06.2000 08:49
- V-Power - zkušensti po roce 20.02.2001 22:27
- Bez nadpisu 22.02.2001 12:46
- Bez nadpisu 22.02.2001 22:32
- Bez nadpisu 23.02.2001 18:59
- Ach jo 23.02.2001 23:49
- příspěvek do diskuze 26.02.2001 12:04
- V-Power do noveho vozu 07.03.2001 02:15
- V power 13.03.2001 11:39
- Nova skusenost 19.03.2001 13:13
- Shell Racing 19.03.2001 14:26
- V-power racing 20.03.2001 07:54
- Racing 99 23.03.2001 16:41
- Vysledky mojho testu V-Power 09.04.2001 12:01
- Oxylin 10.04.2001 13:19
- Bez nadpisu 12.04.2001 08:05
- Bez nadpisu 12.04.2001 08:06
-
-
« Re: V-Power
Obcas se mi rosvitila takova cervena kontrolka. V servisu mi rikali, ze to je vstrikovani. No a od ty doby co tankuju V-power uz ani neblikla. A spotreba se taky trosku snizila. Tak myslim, ze mi to docela pomohlo.-
-
« Re: V-Power
Už jsem to někde psal ale teda ještě jednou. Kamarád má FORD PUMA 1.7, s chiptuningem a se vzduchovým filtrem (sportovním). Od té doby, co tam leje V-POWER, to jede líp, kultivovaněji a žere to asi stejně. Myslím ale, že to má význam jen pro řidiče, kteří využívají často plný výkon motoru. Při klidné jízdě nic moc nepoznáš (možná tu menší spotřebu o 0,2l) -
« Re: V-Power
Peugeot 605 3.0. Co se tyce vykonu, tak nejakej razantni narust jsem nezpozoroval. Prijde mi, ze to jede o trosku lip, ale jestli se mi to jen nezda (nejak si tu vyssi cenu musim prece omluvit, ne?). No a ten volnobeh se musim priznat jsem nezkoumal ani pred ani potom. Jediny co jsem zaregistroval je to vstrikovani a spotreba.
-
-
-
-
-
-
Bez nadpisu
Já bych to nikdy do auta nelil " hm stejně to mám zakázané" poznalo by se to podle daňového dokladu, ale po přečtení starých zkušeností souhlasím že U značkové pumpy" AGIP" je stejně kvalitní jak V power ale o 3 koruny levnější a máme mití zdarma po 99 litrech . Je to jen trik vy pak máte pocit že to jede o něco líp ale je to jenom pocit !!!! Něco jiného je Natural 99 ale to jsem se ptal a mohlo by to roztrhnout motor´´´====== nic jiného jak osvědčený N95 nedoporučuji dělat si z Vašeho motůrku pokusného králíčka "spíše koně někdo má třeba jen Koníka""..,--
« Shell V-Power
Vážený, rád bych vám oznámil, že o tom nemáte ani ponětí. 1) co se týče daňového dokladu, tak nikde není určeno, že nesmíte jezdit na V-Power.
2)CO se týče kvality tohoto benzinu, tak rozhodně za tu 1,50 -2,00 na litr to stojí. Nemyslím tím čepovat to pokaždý, ale tak jednou za měsíc je to užitečný. Pokud to nevíte, tak tenhle benzin vám nezajistí větší rychlost, ale spíš větší odolnost motoru. Jsou v něm speciální příměsi a fakt to funguje. Zkuste se zeptat na VŠCHT, kde to vyvíjeli a testovali. -
-
VYSVĚTLENÍ
Aha někdo chytrý si tu hraje s daňovým dokladem Tak se podívej co tam je vždy napsané datum čas částka a to hlavní """""druh benzínu!!!"""""" Jinak natural 99 jsem se spletl je to N98 A nikdy jsme do auta nelili nic než Natural 95 a ten V-
power nesmím tankovat kvůli cenně i tomu že to nechce otec, a proto jsem psal o daňovém dokladu kde se vše dá dozvědět a taky odečíst v závěru roku daň. -
-
« Re: V - Power
Bohužel ty výsledky sem měl jen v ruce, zkusim je sehnat a rozeslat. Zatim je to takhle, bráchový holky otec rektoruje na VŠCHT a jednou nám to nějak ukazoval, a chválil to. Řekl bych, že on je rozhodně odborník na slovo vzatý. Až to budu mít u sebe, dám určitě vědět. -
« Re: VSCHT
Jestli chcete nejake nezavazne informace o V Power, tak si kupte, jestli ho sezenete casopis VTM (Veda technika a my) cislo 3 BREZEN, nebo se na nej podivejte v knihovne, je tam o tom jak to testoval ustav paliv a maziv a Vyzkumny ustav motorovych vozidelk. Jezdim na V power a s motorem 1,3 bmm 50kW, felicia mam spotrebu, jizda hlavne na dlouhe trate, 6,2litru.Je to ted fakt nadherny.
Zdravim-
« Re: VSCHT
Po tom co som vcera naladoval do mojej felky vpower nieco sa s nou deje... :-)
Tradicna cesta do Viedne. Dnes som predbiehal koho som videl, jeden krat aj styri auta naraz, menej casto som preradoval na nizsi stupen a ked som prisiel do ciela, palivovej rucke este kusok chybalo tam, kde by som ju normalne predpokladal (jazdim pravidelne uz skoro rok). Takze to vyzera zaujimavo.
-
-
-
Bez nadpisu
Myslim si, ze se neda usetrit tim, ze si koupite drahy benzin, ktery ma zajistit nizsi spotrebu pri stejnem vykonu. Usetrit se da jedine stylem jizdy. Jednou se i v novinach psalo, jak je polsky benzin nekvalitni, zanasi trysky a smrdi. Kecy. Na polsky benzin jsem na svem Favoritu najezdil 40000 km se prumernou spotrebou 5,5 /100 km (80 mimo,20 mesto). Ted jezdim na cesky benzin, protoze se ceny v Polsku srovnaly, a spotreba zustala stejna. Pokud chcete snizit spotrebu, zmente styl jizdy.
P.S MFDnes kazdym rokem porada souteze v uspore paliva. Vestsinou vyhravaji felicie se spotrebou
kolem 2,3 l/100 km. Nic neni nemozne.-
« Re:
2,3 litru? Nesmysl. To ma snad jedine na volnobeh (a to neujede 60 km za hodinu). To neni mozne ani teoreticky.-
« Re: Re:
MF dnes napr. z 23.9.1998. V tomto rocniku sice byla vitezna spotreba 3.3 l/100 (Felicia 50 kW. celou dobu souteze byl lijak). Rekord drzi Favorit 136 l, kdyz v roce 1994 zvitezil se spotrebou 2.6 l (omlouvam se za 2,3 l). Soutez se jede na 100 km, jsou tam merici useky, ktere musi 2 clenna posadka v danem case absolvovat. Samozrejme se s takovou spotrebou neda jezdit v beznem provozu, ale z vlastni zkusenosti vim, ze se s Formanem 50 kW da jet v beznem provozu (80 mimo,20 mesto,3xstudeny start) na 5,1 l.
V zime 5,5 l-
« Rekordní spotřeba
TO MFILIP - jezdím s lehoučkou nožkou, vytrénovanou z žíznivé třílitrové limuzíny, a nějack se mi těm číslům nechce věřit. Favorit 2,3l na 100 km, je to technicky vůbec možný? Docela by mě zajímala i ta spotřeba na volnoběh, uvádí ji někde výrobce? (To je asi blbost - proč by ji uváděl, že...) Nebo nezkusil už nějaký koumes nechat motor třeba hodinu volně běžet a pak dolít nádrž? Když jsem toto téma nadhodil v servise, řekli mi, že by chtěli mít moje starosti...-
« Re: Rekordní spotřeba
Nikde to neuvádějí, ale konkrétně u Káčka příručka praví doslova v kapitolce o spotřebě: "Při delším zastavení před železničními přejezdy nebo na semaforech v sídlištích se vyplatí motor během této doby vypnout. Tři minuty čekání s motorem běžícím na volnoběh odpovídá jízdě v délce téměř 1 km." Vycházím-li z tohoto údaje a vezmu-li jako fakt, že s posilovači si Káčko vezme v kombinovaném provozu 6,3 l na 100 km, odpovídá tato vzdálenost jakoby 300 minutám na volnoběh., tj 5 hodin blafání naprázdno za 6,3 l benzínu, tj 1,26 l za hodinu. čistě teorreticky tudíž vychází, že např. uvíznout někde v zimě s plnou nádrží široko daleko bez pomoci, mohl bych si v tom autě asi tak 32 hodin topit, než by mi došel benzín (obsah nádrže u Ka je cca 40 l). -
« Re: Rekordní spotřeba
2Cara: Co ti mam na to rict ? Budes te spotrebe muset verit. Trebas ti soutezici svindluji a celou dobu jezdi ve vzduchovem pytli za kamionem, nevim. Spotrebu meri korektne, nadrze plombuji, takze neni mozne cestou nekde dolit.
Spotreba na volnobeh u aut podle mne bude tak 1-1.3 l/hodinu, ale jestli jsem se seknul, tak mne nebijte.-
« Re: Rekordní spotřeba
Aha, ted jsem si precetl prispevek od "kanady",
protoze ctu prispevky odzadu.
Ale moc jsem se neseknul.-
« Re: Rekordní spotřeba
pokud jsem kdysi zaslechl, tak závody na min. spotřebu se jezdily už kdysi a dělaly se kouzla: z každého kopce vypnout motor (pak se zakázalo), zrychlovat přesně spočítaným způsobem na min. spotřebu a samozřejmě se začalo zásadním zvyšováním volného dojezdu auta - tj. výměna všech mazacích látek nejlépe strojním olejem - počínaje ložisky kol, přes převodovku, rozvodovku až po všechno ostatní, samozřejmostí byly přehuštěné pneu a pečlivě zavřená okna za jízdy, úpravy karburátoru, dostupné i vlastní spojlery atd. atd. - byly pak i se Š100 po dálnici (a nejlépe se značným převýšením start-cíl směrem dolů) takovéto spotřeby. Pak se to zpřísnilo a dneska v tomto směru nemám čerstvější informace. Ale ve světle výše uvedeného..... Dá se v zájmu minimalizace spotřeby dělat dost.
-
-
-
« Re: Rekordní spotřeba
Máš docela pravdu on třílitr je něco docela jiného.Nediv se těm 2.3l na 100km ,protože těch
50km z toho museli tlačit a 20km jet s kopce na vyřazený motor .
Obelhávat lidi stakovou spotřebou se dá jenom při kombinovaném provozu s elektromotorem na solární energii.-
« Re: Rekordní spotřeba
Dnes jsem slysel v radiu, ze nejaci borci z GreenPeace upravili motor Twinga tak, ze dojeli na jednu nadrz z Mnichova do Rima. Najeli 1800 km pri prumerne rychlosti 90 km/h se spotrebou 2,4 l /100 km. GreenPeace obvinili vyrobce automobilu, ze umele zvysuji spotrebu automobilu. Doufam, ze tu upravu Twinga zverejni ...-
« Re: Rekordní spotřeba
2,4l pri prumerne rychlosti 90 cha, cha, cha a na jakem druhu lana ho tahly.At se zelenaci neztrapnujou....Ale prumer 90 kmh je docela dost.Je neco jineho konstani rychlost 90 kmh a v beznem provozu ......Az ted jsem to pochopil ono to nebylo na 50 km, ale na 30 :-). -
« Re: Rekordní spotřeba
Jste si jistý, že šlo jen o úpravu motoru. Nebylo to náhodou to jejich známý zelený (teď si nemůžu vzpomenout jak se jmenuje) autíčko na bázi Twinga. To má ovšem zcela jinej motor - zážehový dvouválec s turbem Comprex, upravenou karoserii (vypadá hnusně, ale Cx je asi 0.28), dále snížili hmotnost, dali jiný pneumatiky a já nevim co ještě. Spotřeba pod 3 litry se mi u takovýho auta zdá docela reálná.-
« Bez nadpisu
Ja jsem tu zpravu slysel v radiu. Rikali jen "Twingo s upravenym motorem", ono vubec v radiich jsou pri zpravach hodne strucni.-
« Re:
Něco jsem o tom nedávno četl, motor byl a le upravený, s nějakým ďábelským kompresním poměrem, takovým, že by tem motor asi dlouho nevydržel... zmenšili razantně hmostnost auta, ale na úkor bezpečnosti... prostě zelení museli zase něco dokázat....-
« Re: Re:
Proč hned takový protizelený nálady? :-)). Je fakt, že ten motor asi nebude mít kdovíjakou životnost. Jistě by bylo pohodlnější zamontovat tam diesel z Lupa 3L - proč to asi neudělali??? (že by nebyl tak ekologickej jak tvrdí VW). A pokud jde o snížení hmotnosti tak tam je podle mě problém spíš v penězích než v bezpečnosti.-
« Re: Re:
... hmotnost se dá snižovat samozřejmě buď zmenšením (odebráním) nebo nahrazením něčeho něčím, co je lehčí. To první musí být určitě s dopadem na bezpečnost, to druhé leze do peněz. Úplně nejlepší by asi bylo auto z titanu, místy z wolframo-zirkonovým náparem. Kvalitní, pevný, lehký, s minimální spotřebou. Takovou feldu odhaduju tak na 23M Kč (nebo tak nějak). Možná by ale bylo neekologický - dovedete si představit ty fabriky a hory hlušiny?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
zima a benžín Volnoběh
o000))))) pokud někdo uvízne na horách v zimě v autě s plnou nádrží tak si může o spotřebě 1,3 litrů jen zdát. Jakmile je -10 stupňu a k tomu si začneš v autě topit a auto velmi rychle prochladne takže topit dost tak ti spotřeba hupsne na 2 litry ani nemrkneš!!!-
« Re: zima a benžín Volnoběh
Promiň, ale intenzita topení (alespoň u Ka) se nastavuje poměrem mezi chladným a teplým vzduchem. Tedy nikoliv zátěží motoru. Spotřebě Ka 1,3 l za hodinu bych docela věřil, ono má dost fikanou řídící jednotku....-
« Re: zima a benžín Volnoběh
Jestlize je spotreba Kacka 6,3 pri rychlosti dejme tomu 70 km, a tri minuty volnobehu odpovidaji jednomu ujetemu kilometru, tak je spotreba na volnobeh 1,8 litru. Coz by asi tak odpovidalo.
A za stani v zime auto opravdu moc netopi. Pocitam, ze by spotreba byla tak tri, ctyri litry na hodinu - aby clovek neumrznul. (otacky by musely byt tak 1500)
-
-
-
Propočty
Takže, abych to uvedl na pravou míru:
to login: Nauč se počítat, anebo si laskavě srovnej v hlavě to, co chceš počítat..... Je úplně jedno, jakou rychlostí jedeš - ten údaj hovoří o tom, že jeden kilometr jízdy odpovídá 3 minutám volnoběhu..... Jestliže bych vzal jako východisko tvoji tezi, že Ka žere 6.3 l na 100 km při sedmdesátikilometrové rychlosti, těch 6.3 l polkne po 100 km jízdy (údaj 6.3 l je vztažen ke spotřebě na 100 km, pokud nevíš :-) ), což odpovídá 300 minutám volnoběhu, a tedy 5 hodinám, za které to sežere 6.3 l benzínu. Takže za hodinu polkne 1.26 l. Údaj 1.8 l, který jsi spočetl, vyšel z Tvého mylného (mírně a shovívavě řečeno) předpokladu, že to auto ujede 70 km (70 km krát tři odpovídá 210 minutám, tj. 3.5 hodinám, a 6.3 děleno 3.5 je skutečně 1.8 l). Nějak ti ale uniklo, že po těch sedmdesáti kilometrech by to auto spotřebovalo jen 4.41 l benzínu. Manipuluješ s čísly hezky, jen poněkud nešťastně.
to octavia: nepochopil jsem zcela smysl tvé otázky - jestli měla znamenat, že je to opravdu jedno, jakou rychlostí člověk jede, že prostě spotřeba na 100 km je spotřeba na 100 km a tím to hasne, pak to byl poznámka na místě. Pokud měla znamenat něco jiného, opravdu ji nechápu. -
-
V-power u meho vozu funguje.
Svoji spotrebu dlouhodobe presne sleduji a zapisuji. Moje poznatky: Shel-Vpower mi snizil spotrebu o cca 0,2 l/100 km, motor s timto benzinem je zivejsi (odhad cca 5%), ma klidnejší a pravidelnější chod ve zvýšených otáčkách i na volnoběh, je výrazně tišší. Na starsim aute (Uno 6 let, 60 tis. km)se vice projevila zvysena akcelerace, mene utlumeni hluku. Na aute novem (Citroen 2 roky, 30 tis. km) se velmi citelně utišil motor (poznala to i ma pritelkyne, a to je co rict), akcelerace stoupla jiz mene. Ja osobne ho jednou za cas urcite nacerpam. Moje poznatky vychazi z dlouhodobeho sledovani a presne evidence km i cerpanych litru. -
-
"-- skrytý --" 21.02.2001 08:01
« Re: V-Power - zkušensti po roce
Spotrebu som neporovnval. Pred tym som jazdil na 98 od Aral. Robli som tak koli motoru - turba zboznuju vyssie okt. cislo, zabranuje sa detonaciam. V-Power je u nas 95-ka, ale necitim ziadny rozdiel, ani na akceleracii. Uz rok na neho jazdim a je to OK. Skoda, ze nepredavaju V-Power 99okt, ako v Madarsku. :(
-
-
"-- skrytý --" 22.02.2001 12:46
Bez nadpisu
Vyskumnici Shell sa dusovali, ze 95 Vpower je lepsi na akcel. nez 98. Ide o to, ci tvoj pocitac dokaze vyuzit vyssie okt. cislo. Pri mojom turbe hra ulohu lepsia schopnost odolavat detoncnemu spalovaniu pri benzinoch s vyssim okt. cislom. Pocitac /ECU/ ma mnozstvo senzovor, na zaklade ktorych vyhodnocuje, aka zmes bude namiesana. Pri slabsom benz. /a hlavne v lete pri vyss. teplotach/ zaregistruje zvnik detonacii a zmeni viacero hodnot /moze zvysit bohatost zmesi, stiahnut predstih,znizi pln. tlak.../. To zanmena, ze s vyssim okt c. mozem dosiahnut vyssi tlak turba a nedochadza k poskodzovaniu motora = tah, akceleracia,... Inou moznostou je vtrekovanie H2O. -
Bez nadpisu
No ono jich tam zase není tak moc: Průtokoměr, čidlo klepání, lambda, poloha klapky, volnoběžný ventil, poloha kliky, poloha vačky a přepouštění benzínových par. Na turbu ještě čidlo tlaku, solenoidní ventil pro klapku turba a předřadný ventil pro čidlo tlaku. Rozdíl mezi 95 a 98 můžou navíc ovlivňovat jen některé. -
-
-
-
« Re: Ach jo
No tak to prrrrrrr. Ve čtvrtek jsem natankoval v Olomouci (musel jsem vyjet nádrž) V power při cestě na Petříkov (do Jeseníků) a z počátku jsem byl zklamaný. Jenže tak po vyjetí půl nádrže se to auto začalo jaksi brchat a záběr ve vyšších otáčkách byl o něco lepší. Nemám čísla, takže až bude pěkněji, tak změřím 0-100 a Vmax někde na Highway a pak se s Vámi podělím. vliv na spotřebu to asi mít nebude, protože s narůstajícím výkonem se mění i můj styl jízdy :o)-
« Re: Ach jo
Pak by možná stálo za to porovnat to ještě s palivem, obohaceným přípravkem +Octanbooster (třeba od STP). -
« Re: Ach jo
to huf: já mám tedy trochu opačnou zkušenost, po trochu delší jízdě to auto (toyota corolla) bylo naopak živější už od nižších otáček. ale někdo už mi tady kdysi vysvětloval, že se podle stylu jízdy změní kompresní poměr, takže to teda není benzínem. nevím.-
« Re: Ach jo
Víš, ono to asi pomáhá v celém spektru otáček. Díky tomu, že mám přímy vstřik a citelný nárust výkonu u 3.500ot/min, tak tam to pociťuju nejvíc. Dnes jsem tankoval opět V-power a čím dál víc se mi to líbí. Ten rozdíl tam fakt cítím.-
-
« Re: Ach jo
No ak ta zaujima cena Shell V-Power tak u nas je o korunu drahsi ako N95 a o korunu lacnejsi ako N98. (Ceny su priblizne, ale väcsinou to plati). A uspora paliva, hm, ja sledujem tak 0,2 litra/100km takze nejaka markantna nie. Ale zase motor ide lepsie do vyssich otacok a maximalka sa mi zdvihla tak o 10km. Mam Feldu 1.3/40kW BMM. Tankujem ho uz nieco vyse roka. Ale v jednej motoristickej relacii u nas robili test V-Power. Auto malo dva karburatory a dve nadrze. V jednej bol normalny benzin a v druhej V-Power. Takze dva valce isli na normalny a dva na V-power. Presli s nim 2000km. Ked sa pozreli na motor, bolo vidiet, ze tam kde bol V-Power, boli nasavacie ventile pekne ciste, a kde bol normalny benzin boli nasavacie ventile spinave (boli na nich usadeniny). Potom robili test, ze ponorili ventil do nadobky v ktorej bol V-Power a pekne bolo vydiet ako rozpusta usadeniny. Potom ho ponorili do normalneho benzinu a ten sa usadenin ani nechytil. Mimochodom bolo tam plno novinarov, co na to cucali. Takze to ma presvedcilo a od vtedy ho tankujem. Este tam hovorili, ze po priblizne styroch tankovaniach je motor precisteny. Takze ked tam potom date aj normalny benzin mal by ist tak isto, az kym sa opät nezaspini.-
« Re: Ach jo
no ja jako dieselak nemuzu rict presne, ale V-power ma tu sakra vyhodu, ze je za dvojnasobek Smart bodu :-))) A protoze doposud jsme my dieselaci trestani za to, ze se body pripisuji za utracenych 25Kc a nikoliv dle slibovanych 1l=1bod, tak V-power je pro benzinaky nejlepsi (a kolega, co ho tankuje tvrdi, ze vykon je tak stejny, ale spotreba jde dolu o 5-10%).-
« Re: Ach jo
Ja ho tankuju do skody 1000 MB, s motorem 136. a je to fakt rozdil mozna ze u tehle konstrukcne starsich a maloobjemovych motoru je ten rozdil znatelnejsi.
-
-
-
-
-
« Re: Ach jo
jsem V-* nabral jednou a to rovnou plnou, tehdy stal 32,50. Bylo to jako by me nekdo celou tu dobu drzel za naraznik.... a kolega udelal stejnou zkusenost. Kdyby se tak vratil muj stary dobry Super 96..zase bych mohl pridat predstih... a nebo kdyby bliz nez 30 km prodavali 98ku... s kompresi 11,5:1 mi to na 95ku jezdi jen nerado..:o(((-
« Re: Ach jo
No fakt, to by me teda taky zajimalo, protoze se mi nechce verit, ze by to byl takovy propadak. Pred pul rokem jsem ho vyzkousel, a nebylo to spatne. Mozna to spatne redis s tou smesi misto olovnatych benzinu ??? -
« Re: Ach jo
Tak jsem ho taky vyzkousel a nic moc. Mozna se motor necha trosku vice vytacet. Ale za ty prachy nevim jestli to stoji zato.TO.vici:mam stejny problem. Do auta bych potreboval lit minimalne SUPER (mam taky trosicku vetsi kompresi) a 98 je fakt daleko. Takze mam sundanej predstih a jezdim na N95.Je to slabota a zbytecne moc koni se pak v motoru flaka. Jak to resis ty? Neexistuji nejake prisady na zvyseni oktanoveho cisla? (ale takove ktere jsou dobre i v aute a ne jen v reklame).Vita-
« Re: Ach jo
Líh bezpečně zvyšuje oktanové číslo,ale způsobuje korozi motoru, ale za zkoušku by to stálo,ta koroze není tak strašná.-
« Re: Ach jo
A v jakym pomeru? Pokud vim, tak lih se i hure odparuje. Pokud by ho bylo hodne, tak by se asi musel predelat i karburator??? A jakou ma lih vyhrevnost??? Myslim, ze by to byl tezky experiment. Vita-
« Líh do nádrže
Nechcete náhodou do tý nádrže rovnou nachcat? Kdo má za těma všema alchymistama jezdit a fetovat ty příšerný smrady, který produkujou. Že je cítit za náklaďákem připálený hranolky, to už jsem si zvykl, ale technickej benzín, líh, xylen a kdo ví jaký další sajrajty? Moc to nepřehánějte.-
« Re: Líh do nádrže
Rozhodne nejsem z tech co by experimentovali s "chcankama", muj puvodni dotaz znel, zda nekdo nevi o necem, co zvysuje oktanove cislo (mam motor s vyssi komresi) a N98 neni vsude. Jinak pokud si vzpominam ze zaklani skoly, tak spalovanim lihu vznika H2O a CO2 a nevim co by na tom melo smrdet. Mejte se Vita
P.S.:nechci tady rozebirat co smrdi a co ne? Mam opravdu zajem o to abych dokazal vyuzit maximalni moznosti motoru - aditivovany / vysokooktanovy benzin.
-
-
-
« Re: Ach jo
BuresV:jo taky mam predstih dolu a resim to tak ze nadavam a cekam az tu nekdy bude 98ka... na 95 to odmita nejak slusne fungovat...-
"-- skrytý --" 14.03.2001 11:53
« Re: Ach jo
Skus napr. SPT octane booster, aleo podobny produkt. Staci to na cca. 60L a zvysuje to cislo o 1.-
-
« Re: Ach jo
Autak??? to je male auticko.
Je to Fiat 127 s motorem 1300 ccm - 75 koni.
Uz v originale je min. 96 okt. a doporuceni 98 okt. I neupraveny motor udeluje tomuto "prckovi" dost dobry zrychleni. Ted je snizena hlava a upraveny kanaly a vyfuk. Jeste bych chtel trosku predelat vacku. ...a opravdu tech 95 oktanu je malo. Vita
-
-
-
-
-
-
-
-
příspěvek do diskuze
za prvé toto téma tu již jednou bylo, koukni do archivu.
Za druhé já osobně jezdím už celkem dlouho hlaně ně V-Power a jsem spokojenej. Co se týče výkonu, tak to vážně nijak zázračně neovlivní a těžko se to dá změřit, ale mám pozitivní zkušenost co se týče spotřeby. Když vemu V-Power, tak ujedu o řádově 80km na nádrž víc. Ostatní výhody nejsem schopen posoudit objektivně. -
-
V power
Tak som to natankoval aj ja. Co sa tyka vykonu, tak nejake navysenie som necitil. Co ma ale zarazilo bola spotreba. Isiel som priblizne 230 km a zdalo sa mi ze som toho spalil nejako prekvapivo malo. A to aj napriek tomu ze som bol dost nalozeny a najako som plyn nestrazil. Mozno je to ale len podvedomi pocit. Niekedy to skusim zmerat presne, t.j s tempomatom a pal. pocitacom a tu istu drahu aspon 3-4 krat. -
-
"-- skrytý --" 19.03.2001 14:26
Shell Racing
BTW: Kamos byl na vyzkumu od Shellu, kde se ho ptali na ruzne kraviny, dale na zkusenosti s V-Powerem a nakonec z toho vyplynulo, ze se chystaji uvest na trh nejaky novy benzin s nazvem Shell Racing 99 nebo podobne. -
"-- skrytý --" 20.03.2001 07:54
V-power racing
V Madarsku je uz vyse roka v predaji. Vsetci majitelia vysokokompresnych /mozno aj dieslov :)))/ a turbo motorov ho zboznuju.-
"-- skrytý --" 21.03.2001 11:09
« Re: V-power racing
Tak v P6 Evropska uz ho maji taky nachystany. Cena tam jeste neni, ale je tam pekny plakatek, kde pisou, ze ma mit min 99 oktanu, dovazi se z nemeckych rafinerii a je vyvinut ve spolupraci s Ferrari. Az ho budou mit, tak bych to i pro srandu zkusil, jestli se mi z mojeho R19 1,8 16V stane Ferrari:-))-
-
"-- skrytý --" 26.03.2001 13:30
« Re: V-power racing
Ten R-19 turbo nema. Normalni atmosferak s kompresnim pomerem neco pres 10 a 16V. 99kw, 210kmh.-
« Re: V-power racing
Opravdu ? Nerikam, ze ne ale na 1.8 je 99 kW bez turba u stare R19 pomerne moc, tzn. ze neznam motor, ktery by to mel. Je fakt, ze motory moc neznam. Beru to podle neovejsich motoru ve Fiatu 1.8 83 kW, starsi VW ( v Octavii )2.0 85 kW, atd..-
-
« Re: V-power racing
No jo, dneska. Ale rec je o 1.8 R19, ktera se od roku 94-95 neinovovala. cili ten motor muze byt 10 let stary.-
"-- skrytý --" 27.03.2001 13:03
« Re: V-power racing
Jo to je pravda. Taky ta moje R19 stala nova 780000,- Pekny demoprogramek na ocenovani aut je na www.ibsexpert.cz-
-
« Re: V-power racing
Ve čtvrtek jsem ji vzal a jel jsem do Brna. Paráda. To auto jelo jak nikdy. Hlavní plus - perfektní akcelerace ve vyšších rychlostech. 220 jsem tam měl hned a pak můj Megánek udělal až 230.-
-
« Re: V-power racing
Tak som ich podcenil: 39,90 Sk/l. To ten pokles spotreby bude musiet byt ale riadny aby dostihol ten cenovy rozdiel oproti beznej N98 (cca 34,90 Sk/l).-
"-- skrytý --" 11.04.2001 07:44
« Re: V-power racing
Yes, musel by som prejst o 94km viac na nadrz....-
« Re: V-power racing
Ten 99 V-power je super palivo, ale neúnosně drahé. Já jezdím na V-pover 95 a jsem spokojen. Fakt je, že s 99kou v nádrži jsem jel 220 o poznání dřív.
Navíc větší výkon motoru se u mně neprojevuje nižší spotřebou, ale víc ojetými pneumatikami a fialovými kotouči :o)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Vysledky mojho testu V-Power
Prvykrat som natankoval V-Power ked malo auto 9tis km. Odvtedy som najazdil 3000 km, z toho asi 2000 na V-Power. O tom, ze auto sa mi zdalo tichsie a pruznejsie v nizkych otackach som uz pisal. Vo vyssich otackach som rozdiel nezaznamenal. Ale co som urcite zbadal bol pokles spotreby. Z povodnych 6.5 na terazsich 5.9 pri nezmenenom style jazdy. A zaujimavostou tiez je, ze po natankovani obycajneho benzinu, tato spotreba (5.9) zostala nezmenena. Mozno je to sposobene oteplenim v poslednych dnoch - to je tiez mozne. Tento test planujem zopakovat opat po najazdeni cca 20tis. To bude niekedy zaciatkom leta, potom nebudu take velke teplotne rozdiely.-
« Re: Vysledky mojho testu V-Power
To byva dost casty jav u novych aut, ze po odjazdeni urciteho poctu km (niekolko tis. po oficialnom zabehu) postupne klasa spotreba a zvysi sa vykon bezohladu na to, ci tankujes V-Power alebo nie.-
« Re: Vysledky mojho testu V-Power
Ja viem, ze to tak byva. Ale ten pokles asi nepride tak nahle, ale spotreba postupne klesa. Po natankovani V-Poweru klesla spotreba skokom o 10% dole. Planujem ten test zopakovat ked bude najazdenych 20tis, aby to bolo objektivnejsie. Zatial ma V-Power presvedcil ze ma opodstatnenie, ale stale nie som presvedceny, ze by som mal autu davat iba V-Power. Myslim, ze ak najazdim takych 2000km na V-Power a potom 8000km na obycajny, dam motoru co potrebuje. Aky je vas nazor?
-