BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: BMW 735
hmm ja na airbagy prdim takze mi tohle je jedno,nicmene elektrony jsou u sedmy v zakladu, kuze bez vyhrivani je nejakej bastl z jinyho auta, protoze kuze bez vyhrivani nebyla. (jestli teda nemyslis zadni , kde to je jen u L verze). Ovladani hrani je na sedadle smerem ke stredovemu tunelu. Bez automatu nebrat, -
« Re: BMW 735
Airbag ridice ma, u spolujezdce tedy ne coz je pro mne zasadni minus. Take nema automat a kuze na sedadlech je celkem odrena bez vyhrivani, tak nevim. Jinak zase gumy na elektronech 100% a vzhledove taky celkem OK, libi se mi moc. Cena je 100 tKc a rok 91. Jeste uvazuji o Chrysleru Visionu za stejnou cenu rok 95 (2 bagy), ale zda se mi hodne podezrele levnej. No to uz je asi na jiny thread. -
« Re: BMW 735
a co bych tam jako o poznatcich z provozu mel psat ? :-) snad jen na co si dat pozor pred koupi ? to je jednoduchy, na vsechno :-) obecne 735 je na udrzbu jednoducha a levna. Jinak airbag u spolujezdce tam je kdyz to je napsany na plastu a nema tam ten velky odkladaci prostor, nahore na palubce u spolujezdce (presne pod tim vikem je). Ve schrance opravdu neni :))). Ovsem hrozne malo 735i ma airbag spolujezdce, ostatne i ridice.
Airbag spolujezdce byla priplatkova vybava od 9/90 -
« Re: BMW 735
www.bmw-e32.net mam docela prohlednute, bohuzel tam nic nenachazim o zkusenostech a poznatcich z provozu, ktere jsou pro mne jako laika u prvniho BMW dulezite. Kde se prosim pekne nachazi airbag u spolujezdce (ve schrance vlevo je takova krabice se samolepkama, je to ono? Diky za rady. -
« BMW 735
Zdravim Vas panove, mam v umyslu poridit prave 735 v plne nalozi z roku 91 v cene kolem 100 tKc. Jde mi hlavne o bezpecnost, pohodli, klima, kuze aut. apod. Rad bych se dozvedel nejake info o tomto voze a poznatky z provozu. Jezdim tak v prumeru 20 tkm/rok. Je nejake srovnani s napr. starou E-kladou od MB (w124). Diky za nazory, spousta lidi mne od toho odrazuje, rad si prectu Vas nazor. Tea -
« Re: BMW 525 TDS nebo 530 D ?
cosi: Petře, co k tomu říct? Včera jsem se v tom vozil. Jednalo se o kombi E34 525tdsA z roku 1995 (E34), tmavomodré, šedý vnitřek, klima, pětistupňový automat, na sedmnáctkách. Majitel jezdí s nohou na podlaze a když říkám na podlaze, tak myslím na podlaze. Žere mu to přes 11 na sto. Já jsem zvyklej na 3.5 benzín ze svý 635CSi a tatovo 735iA, o kterým si myslím, že je to asi nejlepší tuctovej motor z bavorů vůbec. Ten diesel se na začátku moc nechce probrat, pak za to ve dvou tisících zatáhne a v podstatě až do 4000 ot. se děje to samý jako u tý benzínový třiapůlky. Bohužel pak to skončí a na to, co ti dá ten benzín až do 6 tis. musíš zapomenout. Nijak zvlášť orvanej z toho nejsem a ten benzín umí zvlášť na dálku jezdit skoro za stejno. Zvlášť ta tatovo 735i je docela obdivuhodná. Na jedničku se sice ne a ne sebrat, ale na dálnici je to skvělý auto. Spotřeba 12,2 v průměru za celou dobu, co ji tata má, a to lítá pořád kolem 180, klimatizace jde pořád. Na druhou stranu se taky musí brát v potaz, že někdo jinej než ten kluk s tím 525tds bude umět jezdit v klidu za 7 i s klimou a se vším všudy, včetně města. Co se týče 530D, je to zase trochu jiná palba a hlavně je jen v novějším modelu E39. Zase se to o dost víc blíží benzínům a krouťák i spotřeba je vynikající. Bohužel přes půl miliónu to asi bude stát v každým případě. Tenhle kombík v tom 525tds je k mání cca za necelých 250 tis. s tím, že je to fakt libovka nesrovnatelná s tím, co se tady u nás po silnicích pohybuje. Ten kluk vozí auta ze Švýcarska a někdy z Německa a včera řekl jednu důležitou věc: Je zajímavý, že u pětky nebo sedmy z venku je skoro jedno, jestli je z roku 86 nebo 96, jsou to dobře stavěný auta. A já mu docela věřím, najel s nima přes půl miliónu km. To, že se nebude sypat, bych mu celkem věřil, narozdíl od jiných "autotahačů" je vystudovanej inženýr přes motory a když si nějaký auto veze do ČR, bezpečně ví, že se jedná o stroj, který ještě někomu dobře poslouží. -
« Re: to: Keyser Soze
no vono se v tom baworu s tou merkou zachazi blbe, ja ji moc vahu nedavam, kdyz mam pocit ze to tece, tak ususim vanu a spodek, vyleju to co tam je a vrazim tam presne kolik tam patri, na merku seru. Ten filtr a vanu by to pochopitelne chtelo.
Tlumice, no ja jsem poklidny ridic, takze stavitelny koni je pro mne hazeni perel svinim, nechce se mi vyhazovat prachy za billsteiny coz je to nejlepsi, takze jsem vernej sachsu, ale ted davam kayaba, ktery by snad meli bejt stejne dobry, tenhle vikend se na to chystam tak se uvidi.
Co se tyce kotoucu to fakt nevim -
« to: Keyser Soze
Hele, dlouho jsme si nic neřekli, jak Ti to teď jezdí? Tata už je zase v ohni, převodovka ráno zařadí z jedničky až po 2 km jízdy, tak zkoumáme čím to je. Tak jednak, při zahřátým oleji máš na měrce 1,5 cm nad horní rysku a za druhý jsme na otázku, zda při výměně ATFky dali i novej filtr dostali jen samozřejmý: "Nééé, proč?".
Předek sebou pajtluje i po výměně upper-arm bushings (silentbloky horních ramen) a v servise si neví rady. My už víme, že je to kvůli kotoučům a oni kdyby se s tím autem aspoň projeli, tak by to věděli taky. Auto u nich bylo už asi 5x a nikdo z nich s ním ještě nejel, připadám si jako na marsu a ne v normálním servisu.
Auto potřebuje nový tlumiče, protože tyhle mu oskákaly nový gumy tak, že hučí jak gumy s drapákama. Asi půjdeme zase do KONI, protože dle zkušeností je mezi nima a ostatníma rozdíl asi tak 15 světelných let, ty na Voyageru mají najeto přes 120 tisíc a chodí. Jaký dáváš ty?
Takže závěrem ještě otázka: Jaký jsou dobrý kotouče? Mám pocit, že za originály se dává 3500 za kus a za to už jsou Brembo nebo OZ. Taky bych rád věděl, jestli tam budou pasovat 750tkový, prej vydržej víc, zvláště při brždění z vysokých rychlostí. -
« Re: 525
Yarreg: Neříkej perfektní, pod tím si představuju stav jako když to vyjede nový od dealera. A to asi nebude, navíc určitě ne za třicet. Jenom jsem chtěl říct, že už jsem viděl lepší nabídky, třeba E34ku s horší přední nápravou, ale funkčním motorem, plně pojízdnou 525i za 20 tis.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!