BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: BMW 735
hm 735 do omezovace nepujde pac zadnej nema a nepotrebuje, ma maximalku 235 a vic proste nejede. (ozkouseno) a reci ze na roku nezalezi jsou taky blbost, do 89 meli vadny topeni, do 2/89 je tam palubka ktera prestane pocitat v 299960 km (chyba epromky ktera neumi otocit 300000) plus plno dalsich veci co mne ted nenapada, takovej zlomovej rok je proste 90 kdy uz auta byly od tehle vsech prvotnich chyb osetreny, nebo jeste lepe 91, kdy se v zakladu 735 objevilo plno veci co predtim ani nebyly, (ASC, mikrofiltr a tak) -
« Re: BMW 735
tea: V poho. Nevím o moc autech, co za 100 tisíc nabídnou víc. Automat, kůže a klima je do sedmy nutnost, manuál se k charakteru auta (ačkoli jízdní vlastnosti jsou dobré) podle mě vůbec nehodí. Hlavně auto musí jet až do omezovače, nedělat neplechy, nevibrovat, startovat. Taky o všechno, co nefunguje, jde stahovat cenu, vyzkoušej úplně všechno jinak to pak budeš řešit sám!!! Obuté elektrony určitě taky znamenají plus. My jsme za sto tisíc koupili tátovu 735i rv87 s najetými 219 tkm, dotažená z Německa od známého. Mám už od něj 635CSi, ten kluk říká, že u těchhle pětek a sedem je jedno, z jakýho jsou roku, jde jenom o to, co všechno na nich zrovna chce vyměnit a jak se o to majitel staral. Kastle a hnací ústrojí jsou fakt dobře stavěný, maník tu s tím má nalítáno přes 700 tkm, z toho většinu s károu a na ní další auto. Bejt tebou, když majitel svolí, nechám udělat prohlídku v servise u BMW, za třikrát bouranej omyl, do kterýho narveš 200 tisíc, to nestojí. Kor u auta už ježděnýho v ČR... -
« Re: BMW 735
hmm ja na airbagy prdim takze mi tohle je jedno,nicmene elektrony jsou u sedmy v zakladu, kuze bez vyhrivani je nejakej bastl z jinyho auta, protoze kuze bez vyhrivani nebyla. (jestli teda nemyslis zadni , kde to je jen u L verze). Ovladani hrani je na sedadle smerem ke stredovemu tunelu. Bez automatu nebrat, -
« Re: BMW 735
Airbag ridice ma, u spolujezdce tedy ne coz je pro mne zasadni minus. Take nema automat a kuze na sedadlech je celkem odrena bez vyhrivani, tak nevim. Jinak zase gumy na elektronech 100% a vzhledove taky celkem OK, libi se mi moc. Cena je 100 tKc a rok 91. Jeste uvazuji o Chrysleru Visionu za stejnou cenu rok 95 (2 bagy), ale zda se mi hodne podezrele levnej. No to uz je asi na jiny thread. -
« Re: BMW 735
a co bych tam jako o poznatcich z provozu mel psat ? :-) snad jen na co si dat pozor pred koupi ? to je jednoduchy, na vsechno :-) obecne 735 je na udrzbu jednoducha a levna. Jinak airbag u spolujezdce tam je kdyz to je napsany na plastu a nema tam ten velky odkladaci prostor, nahore na palubce u spolujezdce (presne pod tim vikem je). Ve schrance opravdu neni :))). Ovsem hrozne malo 735i ma airbag spolujezdce, ostatne i ridice.
Airbag spolujezdce byla priplatkova vybava od 9/90 -
« Re: BMW 735
www.bmw-e32.net mam docela prohlednute, bohuzel tam nic nenachazim o zkusenostech a poznatcich z provozu, ktere jsou pro mne jako laika u prvniho BMW dulezite. Kde se prosim pekne nachazi airbag u spolujezdce (ve schrance vlevo je takova krabice se samolepkama, je to ono? Diky za rady. -
« BMW 735
Zdravim Vas panove, mam v umyslu poridit prave 735 v plne nalozi z roku 91 v cene kolem 100 tKc. Jde mi hlavne o bezpecnost, pohodli, klima, kuze aut. apod. Rad bych se dozvedel nejake info o tomto voze a poznatky z provozu. Jezdim tak v prumeru 20 tkm/rok. Je nejake srovnani s napr. starou E-kladou od MB (w124). Diky za nazory, spousta lidi mne od toho odrazuje, rad si prectu Vas nazor. Tea -
« Re: BMW 525 TDS nebo 530 D ?
cosi: Petře, co k tomu říct? Včera jsem se v tom vozil. Jednalo se o kombi E34 525tdsA z roku 1995 (E34), tmavomodré, šedý vnitřek, klima, pětistupňový automat, na sedmnáctkách. Majitel jezdí s nohou na podlaze a když říkám na podlaze, tak myslím na podlaze. Žere mu to přes 11 na sto. Já jsem zvyklej na 3.5 benzín ze svý 635CSi a tatovo 735iA, o kterým si myslím, že je to asi nejlepší tuctovej motor z bavorů vůbec. Ten diesel se na začátku moc nechce probrat, pak za to ve dvou tisících zatáhne a v podstatě až do 4000 ot. se děje to samý jako u tý benzínový třiapůlky. Bohužel pak to skončí a na to, co ti dá ten benzín až do 6 tis. musíš zapomenout. Nijak zvlášť orvanej z toho nejsem a ten benzín umí zvlášť na dálku jezdit skoro za stejno. Zvlášť ta tatovo 735i je docela obdivuhodná. Na jedničku se sice ne a ne sebrat, ale na dálnici je to skvělý auto. Spotřeba 12,2 v průměru za celou dobu, co ji tata má, a to lítá pořád kolem 180, klimatizace jde pořád. Na druhou stranu se taky musí brát v potaz, že někdo jinej než ten kluk s tím 525tds bude umět jezdit v klidu za 7 i s klimou a se vším všudy, včetně města. Co se týče 530D, je to zase trochu jiná palba a hlavně je jen v novějším modelu E39. Zase se to o dost víc blíží benzínům a krouťák i spotřeba je vynikající. Bohužel přes půl miliónu to asi bude stát v každým případě. Tenhle kombík v tom 525tds je k mání cca za necelých 250 tis. s tím, že je to fakt libovka nesrovnatelná s tím, co se tady u nás po silnicích pohybuje. Ten kluk vozí auta ze Švýcarska a někdy z Německa a včera řekl jednu důležitou věc: Je zajímavý, že u pětky nebo sedmy z venku je skoro jedno, jestli je z roku 86 nebo 96, jsou to dobře stavěný auta. A já mu docela věřím, najel s nima přes půl miliónu km. To, že se nebude sypat, bych mu celkem věřil, narozdíl od jiných "autotahačů" je vystudovanej inženýr přes motory a když si nějaký auto veze do ČR, bezpečně ví, že se jedná o stroj, který ještě někomu dobře poslouží. -
« Re: to: Keyser Soze
no vono se v tom baworu s tou merkou zachazi blbe, ja ji moc vahu nedavam, kdyz mam pocit ze to tece, tak ususim vanu a spodek, vyleju to co tam je a vrazim tam presne kolik tam patri, na merku seru. Ten filtr a vanu by to pochopitelne chtelo.
Tlumice, no ja jsem poklidny ridic, takze stavitelny koni je pro mne hazeni perel svinim, nechce se mi vyhazovat prachy za billsteiny coz je to nejlepsi, takze jsem vernej sachsu, ale ted davam kayaba, ktery by snad meli bejt stejne dobry, tenhle vikend se na to chystam tak se uvidi.
Co se tyce kotoucu to fakt nevim
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!