BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Chlapi, poradte!
Nazdar chlapci. Zhruba pred 2 tyzdnami som si kupil E30 320i, r.v. 86. Celkom slusny stav, mal ho predo mnou taky dedko co ho v 91 dotiahol zo Svaicu. Mam taky problem: na palubke mi furt svieti kontrolka oleja - taka ta olejnicka, a zaroven svieti inspection na zlto aj na cerveno zaroven. Na check kontrole je olej v poriadku. Co by to mohlo byt? skusal som ci cidlo oleja nieje na prd, ale za boha ho neviem najst. A este jedno: zda sa mi, ze zadok je dost hlucny a uteka na nerovnostiach. Co tomu pomoze? Tlmice al. pruziny al. stabilizatory al. capy al. co? Ale auto je to super. Stary pekac, ale nadhera. -
matuS 11.08.03 03:01
« Re:
keysersoze> aha, no musim povedat, ze ma velmi prekvapilo, ze Opel Corsa stredny 3bodovy pas nema! Prekvapuje ma to preto, lebo Holden Barina (model pre australiu) sa vyraba tiez v nemecku a trojbodovy pas v zadu v strede MA, a dali ho tam lebo ho ziadali australsky novinari (povedali, ze ak nedaju 3bodovy pas do stredu, auto sa nebude moct zucastnit sutaze o titul Auto roka (tu ma tato sutaz velmi dobre meno, robi sa uz niekolko desatroci) btw barina sa potom naozaj stala autom roka. Tuto informaciu potvrdil aj CEO Holdenu Australia (ze to vybavili na poziadavok novinarov).
spat k otazke: takze mas pravdu, corsa ho nema, punto ho nema, ale napr. Clio ho ma. a to je lacne auto (vo viacerych modeoch lacnejsie ako fabia) mimochodom fabia a dokonca ani nove polo (!!!) ho nemaju. Nerozumiem tomu, pretoze viacero krat som uz pocul, ze najme pri nizsich rychlostiach je bederny pas nebezpecny, lepsie je byt nepriputany. -
« Re: BMW 735
Keyser_Soze: To ale taky mluvíš o autech, která jsou třeba za 140-160 tisíc a ne třeba za 75-100. Přitom nabízejí až na detaily to samé, myslím motorově, podvozkově, pohodlí a spolehlivost. Ptal jsem se Patrika na 740tku z 94. s xenonama a plnou palbou. Řekl mi, že pod 200 to asi nesežene, když už takovou vzácnost najde. A za 200 něco už jsou zas k sehnání novější E38. -
« Re: BMW 735
hm 735 do omezovace nepujde pac zadnej nema a nepotrebuje, ma maximalku 235 a vic proste nejede. (ozkouseno) a reci ze na roku nezalezi jsou taky blbost, do 89 meli vadny topeni, do 2/89 je tam palubka ktera prestane pocitat v 299960 km (chyba epromky ktera neumi otocit 300000) plus plno dalsich veci co mne ted nenapada, takovej zlomovej rok je proste 90 kdy uz auta byly od tehle vsech prvotnich chyb osetreny, nebo jeste lepe 91, kdy se v zakladu 735 objevilo plno veci co predtim ani nebyly, (ASC, mikrofiltr a tak) -
« Re: BMW 735
tea: V poho. Nevím o moc autech, co za 100 tisíc nabídnou víc. Automat, kůže a klima je do sedmy nutnost, manuál se k charakteru auta (ačkoli jízdní vlastnosti jsou dobré) podle mě vůbec nehodí. Hlavně auto musí jet až do omezovače, nedělat neplechy, nevibrovat, startovat. Taky o všechno, co nefunguje, jde stahovat cenu, vyzkoušej úplně všechno jinak to pak budeš řešit sám!!! Obuté elektrony určitě taky znamenají plus. My jsme za sto tisíc koupili tátovu 735i rv87 s najetými 219 tkm, dotažená z Německa od známého. Mám už od něj 635CSi, ten kluk říká, že u těchhle pětek a sedem je jedno, z jakýho jsou roku, jde jenom o to, co všechno na nich zrovna chce vyměnit a jak se o to majitel staral. Kastle a hnací ústrojí jsou fakt dobře stavěný, maník tu s tím má nalítáno přes 700 tkm, z toho většinu s károu a na ní další auto. Bejt tebou, když majitel svolí, nechám udělat prohlídku v servise u BMW, za třikrát bouranej omyl, do kterýho narveš 200 tisíc, to nestojí. Kor u auta už ježděnýho v ČR...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!