BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: Čerpadlo Kugelfischer
petr5: To fakt nevím, v auto kelly to asi nebude. Spíš bych se zkusil obrátit někam na e30.de, mají tam oddíl youngtimerseite nebo tak nějak a tam bys mohl něco najít.
Mimochodem, koukni se, co jsem potkal před čtrnácti dny ve Švýcarsku v takové zapadlé dílničce v Aarau, kousek od Zürichu:
[odkaz]
[odkaz] -
« Re: Chlapi, poradte!
magic: Ale vždyť víš, že to nevidím černobíle a že jsem Tě jenom tak pošťouch. Občas mi to totiž nedá, když vidím nějaký ty Themy a 164ky jak ten náš provoz zvládají s poloviční graciézností než pětkové bavory a vypadají jako ze smeťáku, ať se jedná o lak, spasování dílů, stav interiéru a vyčvachtanost motorů.
Jaký jsou ty OMP brzdy? Dával jsi jenom kotouče a adekvátní segmenty nebo jsi měnil i třmeny, brzdové válce, dával stahlflex hadice atd?
Ta moje bába dělá stovku za těch sedm a něco taky, ale v zatáčkách na tebe ani nemyslím, je to totiž cestovní kupé, ne čtyřkola do vraceček.
Mimochodem, před čtrnácti dny jsme měli takovou erzetu s M5tkou od Strážného přes Prachatice, Netolice až do ČB. Je to tam zajímavý poježdění a známej to tam docela pekelně vodil, zajímalo by mě, o co by byla integrála rychlejší. -
"-- skrytý --" 14.10.03 14:52
« Re: Chlapi, poradte!
Tedy tvrdis, ze Talos z roku 1996 je na tom stejne jako ten tvuj Bavor? Tak si nekdy prijd prohlidnout ty moje, Jeden je z roku 89 (Delta Integrale, 215 koni, 0-100 za 5,7 s, stavitelny tlumice, 3 spery, brzdy OMP) a druhej z roku 95 (Delta HF, 193 koni, 0-100 za 7,25 s, elektronicky rizeny tlumice Bilstein, 1 spera). Ani jeden nevykazuje zadny z tebou popsanych zavad...asi sem divnej... -
« Re: Chlapi, poradte!
Jestli svítí olejnička, buď tam tlak není nebo je vadný čidlo tlaku, ale ten okruh nesouvisí s ukazatelem INSPECTION/OILSERVICE, takže jsou to dvě různé závady.
Pokud nejde ten servisní ukazatel resetovat, můžou být špatné baterie v přístrojovce. -
« Re: Chlapi, poradte!
RBaron vdaka, ale tu -inspection- zresetovat nejde, uz sme to skusali viackrat. Mam podozrenie, ze je to spolu prepojene s tou kontrolou oleja a dokial je to cidlo alebo kablove vedenie naprd, bude to hlasit furt. Preto chcem skusit vymenit to cidlo alebo aspon najst pricinu. Len kde to cidlo je?! A ten zadok- diferak je OK, zhanam tlmice a pre istotu asi komplet vsetky capy a silentbloky. A tiez pre istotu aj capy riadenia, nech mam pokoj.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!