BMW
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW
-
« Re: Kúpa BMW
Při koupi 524TD se vyplatí veliká obezřetnost. Tyhlety 524TD model E34 jsou vůbec celkem problematický auta. 524TD i starej model má problémy s praskáním hlav, proto se při kupování auta s ním pořádně projeď a hadice od vody by neměli bejt moc natlakovaný, když jsou tvrdý, nevěstí to nic dobrýho. Taky je celkem dobrý vidět studenej start, pokud možno když je co možná nejchladnějš, motory maj tendence za studena na různý vrtochy... Ale teď specielně k problémům 524TD E34 = r.v.'88 a výše: Celý systém vstříkování je v těhlech modelech celkem nevydařenej a nevyznačuje se velkou spolehlivostí a životností, i když je samozřejmě i mnoho šťastných majitelů, kterým jezdí auto bez problémů. Je tady totiž elektronický vstřikovací čerpadlo a to bejvá nejčastějším problémem, cena jiného na výměnu je cca 8000 Kč, dalším velice častým problémem je, že se z ničeho nic podělá malá řídící jednotka motoru, která se dá starší splašit s trochou štěstí taky tak do 10.000 Kč. Problémy jsou taky s potenciometrem na pedálu plynu, s naftovou podávací pumpou v nádrži a s řídícím vstřikem, kterej posílá impulsy do řídící jednotky. Je to celý složitý a dost poruchový, vím o čem mluvím!!! To co jsem tady vyjmenoval má starší model 524td vyřešeno mechanicky, žádná elektronika a je to naprosto spolehlivý. Taky u těch E34 jsou mizerný turba, zdaleka nemaj životnost jako u staršího modelu. Jsou to takový malý chudinky, kde se asi výrobce snažil o maximální odlehčení motoru a podepsalo se to na životnosti. Jejich životnost je cca 300.000km, ale záleží na způsobu užívání. Ještě k té koupi: Když budeš vyhlížet a projíždět ňákej kousek, musí fungovat dobře budíky na přístrojovce, hlavně ekonoměr a otáčkoměr - má to totiž spojitost se systémem vstřikování a když něco z toho nefunguje, je zde riziko, že je někde problém, že to není jen v budíku... Jinak auto je pěkný a pohodlný, můžu jen doporučit. Motory v 525TDS už jsou ale lepší - hlavy tam tolik nepraskaj a elektronika už je taky vychytanější a spolehlivější. -
« Kúpa BMW
Prosím ak vie niekto poradiť-veľmi silno zvažujem kúpu BMW 524TD r.1990 s automatickou prevodovkou. Na čo si mám pri tomto modeli dať pozor, trochu sa bojím práve tej prevodovky a pravdepodobne budem mať problém aj pri určení stavu motora,pretože kolegyňa má toto auto s najazdenými asi 350 tis.km a motor je tichý,nedymí ani nič podobné...Ďakujem -
« Nazdárek
Tak jsem zase po dlouhý době našel čas a kouknul sem jsem. Je potěšující, že tohle téma zase ožívá. Zdravim Tě 524! Snad už budu mít zase trochu času na nějakou tu diskuzi. Ještě stále jsem snob a také se povyšuji nad ostatní, jezdím s nosem nahoru a urážím všechny ty měněcený lidi, co nemaj 15 let starýho bavora jako já:-))))) Jak se máš ? Co děláš ? -
« Re: 525
Ma 141 kw.. diky vanosu a 4 valve technice. takhle mi to u autecu kdysi rekli. ten starej 2,5 6R ma jen 125 kW. Pak udelali 2,8 142 kw pro lepsi prubeh tociveho momentu a lepsi chod a ten 2,5 mel zase "jen" 125kw. A ted uz je 2,5 zase 141 kw(atovej). BTW: dneska jsem se svezl a taky jsem ridil 330Ci Cabrio s M-Kitem. Myslim, ze nemusim moc psat. Radsi bych coupe, ale i takhle. Coupe si uziju novou M3 na konci srpna :-))). Uz se tesim :-))). 330tka jede jako po kolejich a po peknem powerslidingu se clovek hned citi lip. Je podivne, jak se to auto vraci samo do idealni stopy na vyjezdu ze zatacky. U nas v Jesenikach mame moc pekne zatacky :-)))... -
« 525
Osobne si myslím že 5 BMW je hodne dobre auto aj čo sa týka cen a výbavy,zaujímalo by ma kolko vydrží myslím že najpredávannejší motor v BMW,
Spotrebu viem,dokáže vydržať 300 000 km?
Chcel by som si kúpiť auto a kedže mám 2 metre potrebujem hodne priestoru a vo Felicii to nie je ono, A ešte aká je jeho maximálka preskúšaná.
BMW 525 od roku 1988-1997 -
« Re: KDO JEZDI BMW
ZADEK524: Majitele tak starych vozu jsou vetsinou milovnici. Ti damozrejme nepatri pod skupiny ridicu o kterych tady diskutujeme. Gratuluji k tvemu vozu. Nemas problemy s elektrikou? BMW tehdy jeste nepouzival ochranne laky na electronics lead frames (cesky vyraz bohuzel neznam). Chtel jsem jen rict, ze vozy znacky BMW nejsou jen z duvodu quality kupovany, narzismus hraje u teto znacky dulezitou roli. Pro budouci Elektromobily od BMW vyvijeji akustici Inside-Sound-System aby pasaziri slyseli "zvuk" motoru. Ti musi dobre vedet, kdo jejich auta kupuje. -
« Re: KDO JEZDI BMW
AYRON: V Mnichove se BMW vyviji a castecne vyrabi. Krome toho je to vedle Hamburg tady nedrazsi mesto - velmi moc bohatych. Kdyz znas charakter konservatyvnich bavoraku, tak vis ze pro ne existuje jedina auto-znacka. Dalo by se rict, ze v bavorsku jdou hodiny trochu jinak. BMW ma tam velkou hospodarskou silu, proto vetsina firem kupuje BMW. BMW samo ma v obehu na 5000 vozu, ktere jezdi zamestnanci sluzebne nedo na testy na weekend. K ojetym vozu tolik: (vozy 1-2 roky stare) ty autosalony jsou jich plne - na 90% firemni liesing - a v tom je podle me ta pervesita. Nove BMW 5--, ve kterem je teprve dost mista pro lidi od 180cm, stoji s vybavenim 70-80 tisic DM. Takovou koupi si hodne lidi rozmysli. Ojete od firmy stoji 45-50 tis. DM. Firma plati o tu castku nizsi dane a ted si to muze i sirsi lidstvo dovolit... Tento system v Nemecku postavi velmi moc drahych aut na cesty.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!