BMW

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > BMW

  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.01  11:27

    « Re: Kúpa BMW

    Ďakujem za odpovede-docela mám hlavu v smútku, toľko možných chýb je dosť aj na dve autá...K tomu ešte-videl som dosť týchto 524 a u veľa z nich skorodované kapoty,resp.iné časti,tí nemci to nezinkujú? Keby som tak mal peniaze na tú 525...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.01  11:15

    « Re: Kúpa BMW

    Nekupuj 524 td, kup 525 td nebo tds, automatická převodovka není problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.07.01  08:45

    « Re: Kúpa BMW

    Při koupi 524TD se vyplatí veliká obezřetnost. Tyhlety 524TD model E34 jsou vůbec celkem problematický auta. 524TD i starej model má problémy s praskáním hlav, proto se při kupování auta s ním pořádně projeď a hadice od vody by neměli bejt moc natlakovaný, když jsou tvrdý, nevěstí to nic dobrýho. Taky je celkem dobrý vidět studenej start, pokud možno když je co možná nejchladnějš, motory maj tendence za studena na různý vrtochy... Ale teď specielně k problémům 524TD E34 = r.v.'88 a výše: Celý systém vstříkování je v těhlech modelech celkem nevydařenej a nevyznačuje se velkou spolehlivostí a životností, i když je samozřejmě i mnoho šťastných majitelů, kterým jezdí auto bez problémů. Je tady totiž elektronický vstřikovací čerpadlo a to bejvá nejčastějším problémem, cena jiného na výměnu je cca 8000 Kč, dalším velice častým problémem je, že se z ničeho nic podělá malá řídící jednotka motoru, která se dá starší splašit s trochou štěstí taky tak do 10.000 Kč. Problémy jsou taky s potenciometrem na pedálu plynu, s naftovou podávací pumpou v nádrži a s řídícím vstřikem, kterej posílá impulsy do řídící jednotky. Je to celý složitý a dost poruchový, vím o čem mluvím!!! To co jsem tady vyjmenoval má starší model 524td vyřešeno mechanicky, žádná elektronika a je to naprosto spolehlivý. Taky u těch E34 jsou mizerný turba, zdaleka nemaj životnost jako u staršího modelu. Jsou to takový malý chudinky, kde se asi výrobce snažil o maximální odlehčení motoru a podepsalo se to na životnosti. Jejich životnost je cca 300.000km, ale záleží na způsobu užívání. Ještě k té koupi: Když budeš vyhlížet a projíždět ňákej kousek, musí fungovat dobře budíky na přístrojovce, hlavně ekonoměr a otáčkoměr - má to totiž spojitost se systémem vstřikování a když něco z toho nefunguje, je zde riziko, že je někde problém, že to není jen v budíku... Jinak auto je pěkný a pohodlný, můžu jen doporučit. Motory v 525TDS už jsou ale lepší - hlavy tam tolik nepraskaj a elektronika už je taky vychytanější a spolehlivější.
  • 00 Reagovat !

    foto

    03.07.01  08:24

    « Kúpa BMW

    Prosím ak vie niekto poradiť-veľmi silno zvažujem kúpu BMW 524TD r.1990 s automatickou prevodovkou. Na čo si mám pri tomto modeli dať pozor, trochu sa bojím práve tej prevodovky a pravdepodobne budem mať problém aj pri určení stavu motora,pretože kolegyňa má toto auto s najazdenými asi 350 tis.km a motor je tichý,nedymí ani nič podobné...Ďakujem
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.07.01  14:54

    « Re: Nazdárek

    Čau Bestiáši, ještě ti ten tvůj aristokratickej vozejk jezdí? Já mám všechno při starym, akorát jsem si přehodil SPZ na jinýho toho samýho Bavora dovezenýho z Němec. Ten novej má najeto asi o půl milionu míň km, takže paráda!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.07.01  09:36

    « Nazdárek

    Tak jsem zase po dlouhý době našel čas a kouknul sem jsem. Je potěšující, že tohle téma zase ožívá. Zdravim Tě 524! Snad už budu mít zase trochu času na nějakou tu diskuzi. Ještě stále jsem snob a také se povyšuji nad ostatní, jezdím s nosem nahoru a urážím všechny ty měněcený lidi, co nemaj 15 let starýho bavora jako já:-))))) Jak se máš ? Co děláš ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.07.01  07:59

    « Re: 525

    Motor BMW vydrží hodně. Sám ho mám dieselový, ale kamarád má starou 528i a co ten tomu dělá!!! Víc rasit se prostě motor nedá, furt točky na 7.000ot a motor ne a ne se rozlítnout...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.06.01  17:36

    « Re: 525

    vydrzi?? je to v podstate velmi moderni motor.. s nizkou spotrebou... hodne :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.06.01  10:48

    « Re: 525

    no a kolko ten 2.5 192 PS vydrží?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.06.01  01:46

    « Re: 525

    Ma 141 kw.. diky vanosu a 4 valve technice. takhle mi to u autecu kdysi rekli. ten starej 2,5 6R ma jen 125 kW. Pak udelali 2,8 142 kw pro lepsi prubeh tociveho momentu a lepsi chod a ten 2,5 mel zase "jen" 125kw. A ted uz je 2,5 zase 141 kw(atovej). BTW: dneska jsem se svezl a taky jsem ridil 330Ci Cabrio s M-Kitem. Myslim, ze nemusim moc psat. Radsi bych coupe, ale i takhle. Coupe si uziju novou M3 na konci srpna :-))). Uz se tesim :-))). 330tka jede jako po kolejich a po peknem powerslidingu se clovek hned citi lip. Je podivne, jak se to auto vraci samo do idealni stopy na vyjezdu ze zatacky. U nas v Jesenikach mame moc pekne zatacky :-)))...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.06.01  06:36

    « Re: 525

    24 V má 192 koní?
    a prečo tento prečo nie ten druhý
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.06.01  11:41

    « Re: 525

    Kupuj zásadně 525i 24V s VANOSem (M50B25). Nikdy ne starou M25B25.
  • 00 Reagovat !

    foto

    27.06.01  11:19

    « 525

    Osobne si myslím že 5 BMW je hodne dobre auto aj čo sa týka cen a výbavy,zaujímalo by ma kolko vydrží myslím že najpredávannejší motor v BMW,
    Spotrebu viem,dokáže vydržať 300 000 km?
    Chcel by som si kúpiť auto a kedže mám 2 metre potrebujem hodne priestoru a vo Felicii to nie je ono, A ešte aká je jeho maximálka preskúšaná.
    BMW 525 od roku 1988-1997
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  01:40

    « Re: BMW 540i

    a ze je to moooooc dobrej motor na to, ze se vyrabi skoro 10 let.... sice v modifikovane podobe, ale presto moc dobrej motor. spousta automobilek muze tenhle motor zavidet. a mercedes?? ten na nej nema konkurenta ve stejne tride....
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.06.01  00:00

    « Re: BMW 540i

    od roku 96
  • 00 Reagovat !

    foto

    25.06.01  21:57

    « BMW 540i

    Chtel bych se zeptat od ktereho roku se vyrabi motor 4,4i (210kw a 440Nm/3600 ot.min). jestli to nekdo vite, dik za odpoved.
  • 00 Reagovat !

    foto

    18.06.01  19:36

    « BMW 540iA ´93

    Na co dát při koupi tohoto auta pozor. Háky už mám, jen sehnat zachovanej kousek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.06.01  12:53

    « Nechcete někdo koupit moji Berunu?

    3 válce - fungují 2, ale na 300%. Žere všechno, včetně trávy kolem silnice. Lůžková úprava, rádio Tesla - 1 x repro , původní pneu, atraktivní "loupaci" lak, Vyměním za BMW M3 r.2001
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.01  02:20

    « Re: KDO JEZDI BMW

    ZADEK524: Majitele tak starych vozu jsou vetsinou milovnici. Ti damozrejme nepatri pod skupiny ridicu o kterych tady diskutujeme. Gratuluji k tvemu vozu. Nemas problemy s elektrikou? BMW tehdy jeste nepouzival ochranne laky na electronics lead frames (cesky vyraz bohuzel neznam). Chtel jsem jen rict, ze vozy znacky BMW nejsou jen z duvodu quality kupovany, narzismus hraje u teto znacky dulezitou roli. Pro budouci Elektromobily od BMW vyvijeji akustici Inside-Sound-System aby pasaziri slyseli "zvuk" motoru. Ti musi dobre vedet, kdo jejich auta kupuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.06.01  02:01

    « Re: KDO JEZDI BMW

    AYRON: V Mnichove se BMW vyviji a castecne vyrabi. Krome toho je to vedle Hamburg tady nedrazsi mesto - velmi moc bohatych. Kdyz znas charakter konservatyvnich bavoraku, tak vis ze pro ne existuje jedina auto-znacka. Dalo by se rict, ze v bavorsku jdou hodiny trochu jinak. BMW ma tam velkou hospodarskou silu, proto vetsina firem kupuje BMW. BMW samo ma v obehu na 5000 vozu, ktere jezdi zamestnanci sluzebne nedo na testy na weekend. K ojetym vozu tolik: (vozy 1-2 roky stare) ty autosalony jsou jich plne - na 90% firemni liesing - a v tom je podle me ta pervesita. Nove BMW 5--, ve kterem je teprve dost mista pro lidi od 180cm, stoji s vybavenim 70-80 tisic DM. Takovou koupi si hodne lidi rozmysli. Ojete od firmy stoji 45-50 tis. DM. Firma plati o tu castku nizsi dane a ted si to muze i sirsi lidstvo dovolit... Tento system v Nemecku postavi velmi moc drahych aut na cesty.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…